Bah. Wat een goor drankje.quote:
ik ben persoonlijk op dat gebied wel een mietje, heb geen zin om het risico te lopen ergens ziek van te worden om een paar euro uit te sparenquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:27 schreef Aure het volgende:
Hmm ik zie net dat mn couscous een maand over datum is. Zo erg is dat met couscous toch niet of wel?
Couscous is toch dat korrelige droge spul dat je met water moet laten wellen? Ik denk dat als erquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:27 schreef Aure het volgende:
Hmm ik zie net dat mn couscous een maand over datum is. Zo erg is dat met couscous toch niet of wel?
Lein, ga je gangquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:17 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Leuke binnenkomer. Mogen we jou nu ook bashen?
I'm with her ^^quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:30 schreef Leintjeuh het volgende:
Couscous is toch dat korrelige droge spul dat je met water moet laten wellen? Ik denk dat als erGeen beestjes doorheen lopen Geen schimmel in groeit en Geen muffere geur dan normaal vanaf komt, er niets is om je zorgen over te maken
En daarna mag de rest inhaken met minstens net zulke onaardige woorden, maar dan op een wat vrolijkere en positievere manier uitgedrukt incl. aardige smiley'squote:
Dejavu!quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:34 schreef Isabeau het volgende:
En daarna mag de rest inhaken met minstens net zulke onaardige woorden, maar dan op een wat vrolijkere en positievere manier uitgedrukt incl. aardige smiley's
Je moet je wel binnen een uur na het eten komen melden, anders sturen we Braamyo jouw kant op om te kijken of je ziek geworden bent van de couscous.quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:38 schreef Aure het volgende:
Okee thanks dan waag ik het maar! Ziet er gewoon nog goed uit namelijk
En het lampje van je koelkast staat ook nog aanquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:40 schreef LieLie het volgende:
Ik ontvang al de hele middag geen mailtjes op mijn hotmail? Terwijl ik wel weet dat ze er moeten zijn?
Oh dat is raar! Dat had ik gisteravond ook! (nu dus nog steeds waarschijnlijk). Hmm, hotmail is stuk?quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:40 schreef LieLie het volgende:
Ik ontvang al de hele middag geen mailtjes op mijn hotmail? Terwijl ik wel weet dat ze er moeten zijn?
Ach gossie. En dat kan zo'n pijn doen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:52 schreef Tezz het volgende:
Ik ben weer met Bente naar de dokter geweest. Vannacht begon het hele feest weer opnieuw en tralalalala oorontsteking. Dus we gingen van koortsaanvallen naar keelontsteking en via diaree nu dus naar oorontsteking. Met midden in de week een dagje dat het goed ging. Pff...... zielig hoor!
Je hebt er verstand van.quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:37 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh en ADO is een domme pauperige voetbalclub, met enkel marginale hooligans als supporters. Nog erger dan Feyenoord.
Voetbalquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dejavu!
Oh en ADO is een domme pauperige voetbalclub, met enkel marginale hooligans als supporters. Nog erger dan Feyenoord of Ajax
maar, maar, maar..... bashen doe je toch met vuisten? niet met woordenquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En daarna mag de rest inhaken met minstens net zulke onaardige woorden, maar dan op een wat vrolijkere en positievere manier uitgedrukt incl. aardige smiley's
*Grijpt de CLS tas*quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je moet je wel binnen een uur na het eten komen melden, anders sturen we Braamyo jouw kant op om te kijken of je ziek geworden bent van de couscous.
Ach jakkes, arm kindquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:52 schreef Tezz het volgende:
Ik ben weer met Bente naar de dokter geweest. Vannacht begon het hele feest weer opnieuw en tralalalala oorontsteking. Dus we gingen van koortsaanvallen naar keelontsteking en via diaree nu dus naar oorontsteking. Met midden in de week een dagje dat het goed ging. Pff...... zielig hoor!
Daar gaat het toch ook om. Dat je je - potentieel voor iemand kwetsende - mening ventileert op een fatsoenlijke manier, in plaats van met een botte bijl erin te hakken?quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een geruststellende mededelingquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:15 schreef Memento-Mori het volgende:
wat vinden jullie van mn nieuwe onderschrift?
Erg vrolijkquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:15 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik vind hem heul niet leuk !quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:15 schreef Memento-Mori het volgende:
Iemand die er verstand van heeft.quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:15 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik vind het om te huilen dat jij denkt dat het grappig is!quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:15 schreef Memento-Mori het volgende:
hoezo?quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind het om te huilen dat jij denkt dat het grappig is!
Zeg, op welke termen moet je zoeken als je een backpack wilt kopen op ebay? Echt zo'n grote, dus niet een gewone rugzak?
ook dat niet !quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar ben je het er wel mee eens? zo niet leg dat even aan murmeli uit
+big +backpack -Hello -Kittyquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zeg, op welke termen moet je zoeken als je een backpack wilt kopen op ebay? Echt zo'n grote, dus niet een gewone rugzak?
Je was serieus?quote:
60 liter tasquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:30 schreef Memento-Mori het volgende:
backpack en dan de inhoud erbij? 50l?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:30 schreef Memento-Mori het volgende:
backpack en dan de inhoud erbij? 50l?
je kunt wel op inhoud zoeken, dan even vinkje aanzetten op in titel en beschrijvingen zoekenquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je was serieus?
Ik heb ff gekeken maar helaas categoriseren ze niet op inhoud in liters ofzo...
Op merknaam misschien? Zoals Deuter.quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:27 schreef ColdFeet het volgende:
Hey. Jarige.quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:35 schreef Sunnythesun het volgende:Hallotjes.. Ga niet alles terug lezen hoor, jullie gaan me veel te snel en ik ben moe. Maar alles een beetje ok hier? Geen nieuw vervelend nieuws of zo? Allemaal genoten van het mooie weer??
Ik zat de hele dag binnen, zonder uitzicht naar buiten. En buiten was het ook nog bewolktquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:35 schreef Sunnythesun het volgende:Hallotjes.. Ga niet alles terug lezen hoor, jullie gaan me veel te snel en ik ben moe. Maar alles een beetje ok hier? Geen nieuw vervelend nieuws of zo? Allemaal genoten van het mooie weer??
ER is er 1 jarige hoera hoera....quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:35 schreef Sunnythesun het volgende:Hallotjes.. Ga niet alles terug lezen hoor, jullie gaan me veel te snel en ik ben moe. Maar alles een beetje ok hier? Geen nieuw vervelend nieuws of zo? Allemaal genoten van het mooie weer??
Geen idee wat de deugelijke merken zijnquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Op merknaam misschien? Zoals Deuter.
http://www.aroundtheglobe(...)je-kiezen-si589.htmlquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:42 schreef ColdFeet het volgende:
Geen idee wat de deugelijke merken zijn
gefeliciteerdquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Hallotjes.. Ga niet alles terug lezen hoor, jullie gaan me veel te snel en ik ben moe. Maar alles een beetje ok hier? Geen nieuw vervelend nieuws of zo? Allemaal genoten van het mooie weer??
Ha. Dat is nuttige infoquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:46 schreef golfer het volgende:
[..]
http://www.aroundtheglobe(...)je-kiezen-si589.html
Ik geniet dagelijks van mijn woonomgeving, huis etc hoorquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:09 schreef ColdFeet het volgende:
Helemaal niets gepland dit jaar?
Jullie wonen wel op een heerlijke lokatie, zeg... Andere mensen betalen klauwen met geld om daar hun vakantie te mogen doorbrengen. Maar ik weet het: als je er zelf woont, geniet je er helemaal niet van
Hey ouwe taartquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:51 schreef Sunnythesun het volgende:
Thanx guys!! Thijs vertelt me net dat jullie in het vorige topic ook uitgebreid gefeliciteerd hebben, dank daarvoor
Oh, dan ligt het aan mij. Veluwe: check, ik bleef weg van bos&hei, Delft: nooit in het Prinsenhof geweest, DH: nooit meer naar het strandquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik geniet dagelijks van mijn woonomgeving, huis etc hoor
Vind het niet zo erg dat we niet op vakantie gaan, komt wel weer als we wat ruimer in ons sop zitten
Ik heb nog een paar doosjes happy pills liggenquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:15 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb ze momenteel echt niet nodig hoor. voel me erg goedquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar doosjes happy pills liggen
Ok. Als jij het zegtquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:05 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb ze momenteel echt niet nodig hoor. voel me erg goed
en die murmeli kent me al helemaal nietquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ok. Als jij het zegtNiemand kent jou beter dan jij zelf
Dat snap ik, maar ik heb 40 jaar in kleine huissies in een drukke stad gewoond, met weinig groen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:03 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, dan ligt het aan mij. Veluwe: check, ik bleef weg van bos&hei, Delft: nooit in het Prinsenhof geweest, DH: nooit meer naar het strandEn nu wonen we in het Vlaamse en buiten we het ook niet bepaald uit.
Des te beter dat jij dat wel doet
¡adiósquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:21 schreef LieLie het volgende:
Ik ga zo naar Spaans.
Maken jullie er een drukke avond van hier? Dan hoef ik straks niet meer naar die TT te kijken
Ik kan hem voor je aanpa....quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:21 schreef LieLie het volgende:
Ik ga zo naar Spaans.
Maken jullie er een drukke avond van hier? Dan hoef ik straks niet meer naar die TT te kijken
Ja, zielig hehquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:44 schreef cybermans het volgende:
hmmmz heeft die haagse beunhazin niet eens de ballen meer om het te komen uitleggen :S
Hehe nee geen taartje. Heb wel net mijn cadeau in gebruik genomenquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hey ouwe taartWaar blijft ie? Een lekker lowcarb taartje
Dat zijn de betere cadeautjes, inderdaad.quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:51 schreef Sunnythesun het volgende:
Heb wel net mijn cadeau in gebruik genomenHeb een heule mooie Creuset koekenpan gekregen
Echt een super ding!!
welluke?quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:40 schreef DarkElf het volgende:
oh en heb 2 nieuwe boeken van de mr gehad dus ik kom mijn tijd wel weer even door
Frits Sissing, Sanne Vogel en Kim Pieters.quote:
heb je onder een steen geleefd sinds de jaren 90 ofzoquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:01 schreef cybermans het volgende:
Waarom heb ik toch jaren gedacht dat
van ilse de lange was ipv Allanah Myles
oh is het niet meer de tijd om in een berenvelletje rond te lopenquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:05 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
heb je onder een steen geleefd sinds de jaren 90 ofzo
Je kan altijd nog een trendsetter worden he.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:16 schreef cybermans het volgende:
[..]
oh is het niet meer de tijd om in een berenvelletje rond te lopen
Belachelijk om daar een tv programma van te makenquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:05 schreef krakkemieke het volgende:
Gefeliciteerd Sunny!![]()
En ik vind mijn huisarts stom! Dat vond ik al, maar nu nog meer.![]()
http://www.dorpkiestdokter.nl/
Hij had al problemen, ben benieuwd hoeveel patienten er overblijven.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Belachelijk om daar een tv programma van te maken
Nee joh, Sanne!quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:24 schreef golfer het volgende:
Frits is de winnaar, maar pas volgende week weten we wie de mol is.
Ik blijf bij Kim.
Belachelijke titel trouwens, net alsof er maar 1 dokter is voor 25.000 inwoners.....quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Belachelijk om daar een tv programma van te maken
Na jah, ik zag toch echt onderaan de EO en het logo van Nederland 1 staanquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:38 schreef krakkemieke het volgende:
Belachelijke titel trouwens, net alsof er maar 1 dokter is voor 25.000 inwoners.....
En net alsof het dorp kiest.
Maar die blik in Kim's ogen op het eind.....quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee joh, Sanne!
De opluchting in haar ogen dat ze nie meer hoeft te liegen bij het naar buiten gaan ven het gebouwd.. En de teleurstelling bij Kim als ze er achterkomt dat Frits heeft gewonnen, en niet zij zelf...
Ze slaapt. En heel mijn kussen ligt nu vol met oorsmurrie (is dat goed? Moet die smurrie er uit komen?). Ze snurkt als een houthakker en droomt volgens mij.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jaloersch joh![]()
Hoest met het kleine zielige meisje
Ik vond de blik van Kim echt zo van: 'Shit, opletten, zei hij nu de mol en de verliezer? Shit. Dan ben ik de verliezer. Shit'.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar die blik in Kim's ogen op het eind.....
Frits was mijn mol vanaf het begin. Hij werkt bij de Avro, mag ie dan zomaar dat geld zelf houden
De masterchief van de Halo series en de Halo Legends Prijsvraag die zo ubervet is en die ik echt moet winnen !quote:
Ja, om kwart over zes al. Paracetamol naar binnen en snurken maar. Ze wordt straks vast wakker als ik zelf naar bedje wil gaan....quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
bente nog een beetje in slaap kunnen komen?
Ik heb geen verstand van oorsmurrie. Maar het lijkt me iig beter dat het eruit komt.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:44 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ze slaapt. En heel mijn kussen ligt nu vol met oorsmurrie (is dat goed? Moet die smurrie er uit komen?). Ze snurkt als een houthakker en droomt volgens mij.
Echt, zieke kindertjes zijn zoooo zielig! Ik heb het zo graag zelf! En ik ben wel een beetje moe van al die aandacht die ze vraagt (vooral 's nachts), maar ohohoh wat zou ik het allemaal graag over willen nemen!
ah je was me voor. en ja die troep hoort eruit te komenquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:44 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ze slaapt. En heel mijn kussen ligt nu vol met oorsmurrie (is dat goed? Moet die smurrie er uit komen?). Ze snurkt als een houthakker en droomt volgens mij.
Echt, zieke kindertjes zijn zoooo zielig! Ik heb het zo graag zelf! En ik ben wel een beetje moe van al die aandacht die ze vraagt (vooral 's nachts), maar ohohoh wat zou ik het allemaal graag over willen nemen!
Hoi!quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:46 schreef Braamyo het volgende:
[..]
De masterchief van de Halo series en de Halo Legends Prijsvraag die zo ubervet is en die ik echt moet winnen !
Ben zo'n enorme halo fan![]()
![]()
GIEF PRIJS ik heb juist antwoord geven, ik wil hum !!!!!
![]()
goeie avond
Ieuwquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:44 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik heb geen kinderen maar ik kan me goed voorstellen dat je liever zelf hebt.....quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:44 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee, gewoon oorsmeer. Maar dan heel veel vanwege de ontsteking.quote:
Volgens mij niet. Maar als je oor van de binnenkant geirriteerd is, kan de buitenkant misschien meer smeer aanmaken...quote:
Ok Tezzquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:51 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee, gewoon oorsmeer. Maar dan heel veel vanwege de ontsteking.
Steer, mocht je nog ooit in de gelukkige positie gaan verkeren om een kind op de wereld te mogen zetten, bereid je dan vast voor op de wereld van oorsmurrie!
als de ontsteking over is miss evt bij de huisarts checken of alle troep eruit is en dat er geen prop meer inzitquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:51 schreef Tezz het volgende:
[..]
Steer, mocht je nog ooit in de gelukkige positie gaan verkeren om een kind op de wereld te mogen zetten, bereid je dan vast voor op de wereld van oorsmurrie!
Bente heeft er gelukkig bijna nooit last van, maar ik zie wel eens kinderen op school rondlopen die zowat maandelijks met zo'n loopoor rondstappen. Bah, smerig!quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:55 schreef cybermans het volgende:
ik heb zelf een verstopt oor gehad... wat een ranzige zooi is het dat eruit gespoeld word. Maar dat spoelen is wel extreem fris
En andere onsmakelijke afscheidingen.....quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:51 schreef Tezz het volgende:
[..]
Reintegratie klinkt als iets positiefs, maar over dat needling gedoe hoef ik niets te horen hoor, ril brrr......quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:57 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
En andere onsmakelijke afscheidingen.....![]()
Ik heb morgen een spannende dag.
Gesprek met de gemeente over reintegratie en dry needling bij de fysio.
geen loopoor voor mij hoor, was gewoon verstopt, hoorde aan een kant helemaal niets meer :S doet ook verrekte pijn trouwensquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:56 schreef Tezz het volgende:
[..]
Bente heeft er gelukkig bijna nooit last van, maar ik zie wel eens kinderen op school rondlopen die zowat maandelijks met zo'n loopoor rondstappen. Bah, smerig!
En ook erg fijn trouwens dat ze er precies nu voor kiest om niet haar eigen hoofdkussen te nemen, maar het mijne.
Voor mijn hernia zou ik beginnen met een cursus Office. Eerste les gehad, ik vond het heerlijk!quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:59 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe zie je jezelf 'reintegreren' krak?
Als ik iets te melden heb, zal ik het onder een spoiler zetten.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
Reintegratie klinkt als iets positiefs, maar over dat needling gedoe hoef ik niets te horen hoor, ril brrr......
Ik vond het echt geweldigquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:23 schreef Stereotomy het volgende:
Dat Dorsvloer vol confetti van Franca Treur, is dat een leuk boek?
En ik was op zoek naar vrijwilligers werk. Mijn leven leek eindelijk eens op de rails te komen en nu staat het stil.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:59 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe zie je jezelf 'reintegreren' krak?
lekker dan he als het uitgespoten wordtquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:02 schreef cybermans het volgende:
[..]
geen loopoor voor mij hoor, was gewoon verstopt, hoorde aan een kant helemaal niets meer :S doet ook verrekte pijn trouwens
dat jaquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:10 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
lekker dan he als het uitgespoten wordtAl die klonten in dat bakje
Diploma is een goed ideequote:Op donderdag 18 maart 2010 22:09 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
En ik was op zoek naar vrijwilligers werk. Mijn leven leek eindelijk eens op de rails te komen en nu staat het stil.
Ik verwacht geen topbaan.
Maar om te beginnen zou ik graag een beroepsdiploma hebben.
Maar jij bent dan ook van de zwarte kousenquote:
Misschien maakt het op mijn leeftijd geen drol uit, om werk te vinden. Maar ik wil het graag.quote:
* krakkemieke herinnert zich iets over bonkjes en sliertjesquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:10 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Diploma's zijn meer een bewijs dat je ergens voor gegaan bent en gehaald hebt, bijna meer nog dan bewijs dat je een bepaalde kennis bezit.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:15 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Misschien maakt het op mijn leeftijd geen drol uit, om werk te vinden. Maar ik wil het graag.
Zien werkgevers dat ook zo, in combinatie met een leeftijd van bijna 50?quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Diploma's zijn meer een bewijs dat je ergens voor gegaan bent en gehaald hebt, bijna meer nog dan bewijs dat je een bepaalde kennis bezit.
Gadver, ik moet er niet aan denken....quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:10 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Werkgevers voor het type werk waar jij voor zou gaan, wellicht wel.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:18 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Zien werkgevers dat ook zo, in combinatie met een leeftijd van bijna 50?
Goed zo! Het is gewoon prima om een bepaalde richting in te willen en wat kennis op te doen. Of werkgevers hier gevoelig voor zijn weet ik niet. Wat ik wel weet is dat reintegreerders wel via een bepaald subsidietraject geplaatst kunnen worden en daar zijn werkgevers dan weer wel gevoelig voor.... Maar dat zal dan wel meer met je persoonlijkheid te maken hebben (hoe je overkomt in het sollicitatiegesprek).quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:03 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Voor mijn hernia zou ik beginnen met een cursus Office. Eerste les gehad, ik vond het heerlijk!
Hmm, dan heb ik levenservaring enzo.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Werkgevers voor het type werk waar jij voor zou gaan, wellicht wel.
Je moet jezelf met de concurrentie vergelijken, dunkt mij.
Nah, hoofd omhoog en borst vooruit, dat is het halve werk al.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:22 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hmm, dan heb ik levenservaring enzo.![]()
De concurrentie is jong en ziet er beter uit.
Dat bedoel ik ook! En vooral enthousiast zijn en gepassioneerd!quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nah, hoofd omhoog en borst vooruit, dat is het halve werk al.
Met subsidie heb ik niet zo'n goede ervaring......quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:21 schreef Tezz het volgende:
[..]
Goed zo! Het is gewoon prima om een bepaalde richting in te willen en wat kennis op te doen. Of werkgevers hier gevoelig voor zijn weet ik niet. Wat ik wel weet is dat reintegreerders wel via een bepaald subsidietraject geplaatst kunnen worden en daar zijn werkgevers dan weer wel gevoelig voor.... Maar dat zal dan wel meer met je persoonlijkheid te maken hebben (hoe je overkomt in het sollicitatiegesprek).
Borst vooruit? Dan win ik, met mijn cup z!quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nah, hoofd omhoog en borst vooruit, dat is het halve werk al.
Dat ben ik!quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:24 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook! En vooral enthousiast zijn en gepassioneerd!
Gewoon stap voor stap! Leren is leuk, kennis is immers macht!quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:28 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat ben ik!![]()
Maar ik ga nu nog niet voor een baan. Eerst een diploma. Al is het maar Office om te beginnen.
Ah weet je, bij veel banen doet het er niet zo toe of je bloedmooi bent, maar gaat het er vooral om dat je er verzorgd uitziet. Tandjes gepoetst, haar gewassen en gekamd, blouse schoon en gestreken, prettig ruikend... En dat alles heb je gewoon zelf in de handquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:22 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hmm, dan heb ik levenservaring enzo.![]()
De concurrentie is jong en ziet er beter uit.
Ik ben gewoon dol op leren. Niet voor niets heb ik een hoofd vol nutteloze feiten.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:28 schreef Tezz het volgende:
[..]
Gewoon stap voor stap! Leren is leuk, kennis is immers macht!
Ik ook niet! Ik heb wel een voorstelling (van iedereen trouwens), maar meestal zit ik er gruwelijk naast....quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb overigens geen idee hoe je eruit ziet
Ik ben dik, met een overbeet. Ik heb laatst mijn voortanden laten bleken, omdat de zenuwen dood waren, ze waren donkergeel.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ah weet je, bij veel banen doet het er niet zo toe of je bloedmooi bent, maar gaat het er vooral om dat je er verzorgd uitziet. Tandjes gepoetst, haar gewassen en gekamd, blouse schoon en gestreken, prettig ruikend... En dat alles heb je gewoon zelf in de hand
Ik heb overigens geen idee hoe je eruit ziet
Ik ben een vrouwtjeshobbit, met krullend haar en een bril.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:33 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik ook niet! Ik heb wel een voorstelling (van iedereen trouwens), maar meestal zit ik er gruwelijk naast....
Ik hou van geestige beeldspraak.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:26 schreef ColdFeet het volgende:
Steer, ja, ik vond de herkenning die ik erbij had inderdaad een van de pluspunten van het boek. Maarhet boek verkoopt goed en krijgt positieve recensies, en ik denk dat dat terecht is; het is mooi en subtiel geschreven, met een heel interessante hoofdpersoon, leuk taalgebruik (ik ken 't Zeeuws verder ook niet, maar vond het grappig), en sowieso gebruikt ze geestige beeldspraak en ik weet het niet, het leest gewoon lekker
Uiterlijk is niet belangrijk. Je voorkomen (zelfvertrouwen en gedrag) wel!quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:38 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ben dik, met een overbeet. Ik heb laatst mijn voortanden laten bleken, omdat de zenuwen dood waren, ze waren donkergeel.
Verder ben ik gewassen en gestreken als ik de deur uitga.![]()
Ik ben onzeker omdat ik geen diploma heb, denk ik. Ooit heeft iemand me aangenomen omdat hij wat in me zag, maar daar kan ik niet op vertrouwen.
Dat vind ik leuk aan ouder worden. Ik kom er steeds meer achter dat mijn ouderwetse spruitjesopvoeding heel nuttig is.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:42 schreef Tezz het volgende:
[..]
Uiterlijk is niet belangrijk. Je voorkomen (zelfvertrouwen en gedrag) wel!
Overbeet heb ik ook een beetjequote:Op donderdag 18 maart 2010 22:38 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ben dik, met een overbeet. Ik heb laatst mijn voortanden laten bleken, omdat de zenuwen dood waren, ze waren donkergeel.
Verder ben ik gewassen en gestreken als ik de deur uitga.![]()
Ik ben onzeker omdat ik geen diploma heb, denk ik. Ooit heeft iemand me aangenomen omdat hij wat in me zag, maar daar kan ik niet op vertrouwen.
WTF gaat dit over?quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:46 schreef Braamyo het volgende:
De masterchief van de Halo series en de Halo Legends Prijsvraag die zo ubervet is en die ik echt moet winnen !
Ben zo'n enorme halo fan![]()
![]()
GIEF PRIJS ik heb juist antwoord geven, ik wil hum !!!!!
![]()
g
Prijsvraag op de FPquote:
barbaarquote:
Niet echt. Ik heb ook wel eens gezien dat ze met een airbrush tattoos maakten op een braderie.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:45 schreef Tezz het volgende:
Even iets totaal anders: zitten er crea-personen in deze SC die iets meer weten over Airbrushen?
Mijn man gaat zijn oude hobby weer oppakken. Vroeger op school heeft ie het ooit geleerd, maar zijn airbrush heeft jaren in de kast gelegen.
Onlangs is ie benaderd om uitleg te geven tijdens workshops bodypainten (omdat de lerares vaag nog wist dat mijn man daar ooit eens iets mee gedaan had) en dat heeft zijn interesse weer aangewakkerd.
Vandaag kwam met de post zijn bestelling binnen (compressor, inkt etc.) en nu wil ie enthousiast aan de slag. Iemand ervaring? Tips? Leuke websites?
Vleier!quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:52 schreef golfer het volgende:
En Krakkie, je bent nog piepjong, dus leeftijd is geen criterium om je eventueel ergens niet voor aan te nemen.
Ik heb er echt nog nooit van gehoord, maar begrijp nu dat het 1 of ander spelletje is?quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:52 schreef cybermans het volgende:
barbaar
John-117 aka Master Chief staat zelfs in madame toussot (of hoe je dat ook mag spellen)
Ik heb niet een beetje overbeet. Ik kan mijn mond amper dichtkrijgen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Overbeet heb ik ook een beetje![]()
Anyway, dik is niet een reden om iemand niet aan te nemen Mits je geen leggings draagtAls je je er netjes naar kleedt, maakt het toch weinig uit? Als ik de statistieken moet geloven, is zowat de helft van de Nederlanders te dik - het gros daarvan heeft toch ook een baan
Ik denk dat onzekerheid lastiger is dan een paar flaws aan je uiterlijk, op de banenmarkt!
Haha ik dacht dat ik de enige was die het niet snapte....quote:
Weet je, helemaal niets mis met die ouderwetse spruitjesopvoeding! Ik ben nu zelf een opvoeder, en tegenwoordig wordt er van 'ons ouders' verwacht dat wij onze kinderen vrij en ruimdenkend opvoeden.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:49 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat vind ik leuk aan ouder worden. Ik kom er steeds meer achter dat mijn ouderwetse spruitjesopvoeding heel nuttig is.
Ik krijg ook meer zelfvertrouwen zodat ik kan kiezen wat ik wel of niet van die opvoeding gebruik.
Was het in de jaren 70/80 niet mode om je kind op te voeden zonder 'pappa en mamma' maar gewoon met je voornaam?quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:11 schreef Tezz het volgende:
[..]
Weet je, helemaal niets mis met die ouderwetse spruitjesopvoeding! Ik ben nu zelf een opvoeder, en tegenwoordig wordt er van 'ons ouders' verwacht dat wij onze kinderen vrij en ruimdenkend opvoeden.![]()
'Ieder kind heeft een keuze en alles moet in overleg'. Ja aanmehoela. Ze mot gewoon luisteren als ik iets zeg!
Niks mis met keuzes. Maar niet te veel keuzes.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:11 schreef Tezz het volgende:
[..]
Weet je, helemaal niets mis met die ouderwetse spruitjesopvoeding! Ik ben nu zelf een opvoeder, en tegenwoordig wordt er van 'ons ouders' verwacht dat wij onze kinderen vrij en ruimdenkend opvoeden.![]()
'Ieder kind heeft een keuze en alles moet in overleg'. Ja aanmehoela. Ze mot gewoon luisteren als ik iets zeg!
Ja, maar dat vind ik stom. Ik ken wel meer mensen met die voornaam, maar ik heb maar 1 papa en mama. Niet dat dat zo was thuis.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Was het in de jaren 70/80 niet mode om je kind op te voeden zonder 'pappa en mamma' maar gewoon met je voornaam?
Ja belachelijk!quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Was het in de jaren 70/80 niet mode om je kind op te voeden zonder 'pappa en mamma' maar gewoon met je voornaam?
hear! hear!quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:11 schreef Tezz het volgende:
[..]
Groot gelijk Tezz!quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:20 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja belachelijk!
Slaat echt nergens op (is mijn bescheiden mening). Ik ben gewoon mama. Punt. En mama is de baas, dus als ik zeg dat ze haar kamer opruimt dan ruimt ze haar kamer op! Tegenwoordig is het zo dat je dan eigenlijk eerst in overleg moet (waarom wil je je kamer niet opruimen?) en daarna ook nog eens met consensusvoorstellen moet komen (als jij je kamer opruimt, dan doe ik daarna een spelletje met je).
What the fuck? Ech nie dus in huize Tezz he!
Keuzes is inderdaad prima! Maar wel onder mijn voorwaarden!quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:18 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Niks mis met keuzes. Maar niet te veel keuzes.
'Wil je a of b op je brood?' Dat is genoeg voor een kind.
En vooral ook leren dat je daden een gevolg hebben en soms is dat straf. Moet je volgende keer maar nadenken voor je iets doet.
Jep! Thx! Ik heb vandaag neusspray bij het kruidvat gehaald om het slijm in de beus van Eustachius op te lossen (goed opgelet he, bij de huisarts!)quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:22 schreef Bluezz het volgende:
@ Tezz, je zal het vast wel weten/doen, maar bij oorontsteking werkt neusdruppelen heel goed!
ik noem mijn vader eigenlijk altijd bij zijn voornaam of ik spreek hem aan met vaderquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als je een moeder hebt gevonden die niét twijfelt aan haar opvoedingsskills dan mag het in de krant...quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:24 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ga het tegen mijn moeder zeggen! Dat de spruitjesopvoeding wel degelijk deugt. Volgens mij twijfelt ze wel eens of ze het goed gedaan heeft.
Zoals alle moeders.
high five!quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:24 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik noem mijn vader eigenlijk altijd bij zijn voornaam of ik spreek hem aan met vader
Ehhhhquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:18 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, als ik het straks niet meer weet, ga ik in [OUD] kijken.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:24 schreef Bluezz het volgende:
Ik liet mijn kinderen veel te vrij denk ik wel eens. Best lastig dat 'opvoeden'.
Als je een moeder hebt gevonden die niét twijfelt aan haar opvoedingsskills dan mag het in de krant...quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:24 schreef Bluezz het volgende:
Ik liet mijn kinderen veel te vrij denk ik wel eens. Best lastig dat 'opvoeden'.
haha!quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ehhhh
Soms noemt Frank me 'mam' maar ze hebben eigenlijk altijd "Bluezz" gezegd. Niet omdat het moest maar omdat het zo gegroeid is.
Ik kan het me goed indenken, maar ik kan m'n mam gewoon niet bij de voornaam noemen. Ze commandeert me ook niet, misschien scheelt dat.....quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:22 schreef Stereotomy het volgende:
Als m'n moeder me irriteert met haar commando's, antwoord ik wel eens terug met haar voornaam, hihi.
Als ze me als een volwassene behandelt, noem ik haar weer gewoon mam.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, als ik het straks niet meer weet, ga ik in [OUD] kijken.
Kijk, is maar goed dat we allemaal verschillend zijn!quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ehhhh
Soms Steeds vaker eigenlijk... noemt Frank me 'mam' maar ze hebben eigenlijk altijd "Bluezz" gezegd. Niet omdat het moest maar omdat het zo gegroeid is.
Dan ben ik niet Nederlands?quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
haha!
Volgens mij is het iets Nederlands.
ik heb hem echt nog nooit Bluezz tegen je horen zeggen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:25 schreef Bluezz het volgende:
Soms Steeds vaker eigenlijk... noemt Frank me 'mam' maar ze hebben eigenlijk altijd "Bluezz" gezegd.
Ik mocht het misschien wel. Toen ik 10 was ofzo tutoyeerde ik mijn ouders wel. Maar ik kan me niet indenken dat je voornamen gebruikt ipv die unieke woorden die je alleen voor je ouders gebruikt.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:27 schreef Tezz het volgende:
[..]
Kijk, is maar goed dat we allemaal verschillend zijn!
Ik vind het stom. Maar gelukkig is iedereen anders!![]()
Overigens denk ik dat het misschien ook wel een beetje streekgebonden is. Ik zie het hier in mijn omgeving eigenlijk nooit. Vroeger niet en ook niet nu bij Bente op school.
The plot thickens.... blijkbaar doet hij dat alleen wanneer jij niet in de buurt bent.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:30 schreef golfer het volgende:
[..]
ik heb hem echt nog nooit Bluezz tegen je horen zeggen.
Raar is dat he! Ik moest er ook aan wennen dat mijn mama ineens oma genoemd werd... Ik noem haar nog steeds gewoon mam hoor (en als ik me zielig/rot/verdrietig etc. voel zeg ik heel kneuterig mama).quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:29 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind het liever klinken als hij 'mam' zegt.
Dus gelukkig doet ie dat steeds vaker
En ja, nu ben ik dus ook 'oma' en dat moet nog echt wennen trouwens![]()
Alsof het over iemand anders gaat
Het went wel hoor! En hier op Fok ben je ook nog: leadsinger!quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:29 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind het liever klinken als hij 'mam' zegt.
Dus gelukkig doet ie dat steeds vaker
En ja, nu ben ik dus ook 'oma' en dat moet nog echt wennen trouwens![]()
Alsof het over iemand anders gaat
Ik heb mijn ouders (voor zover ik me kan herinneren) nooit met u aangesproken. Het was wel altijd je en jij.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:31 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik mocht het misschien wel. Toen ik 10 was ofzo tutoyeerde ik mijn ouders wel. Maar ik kan me niet indenken dat je voornamen gebruikt ipv die unieke woorden die je alleen voor je ouders gebruikt.
Ik wilde iig niet anders.
Och Bente...... zo lief!quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:32 schreef Tezz het volgende:
[..]
Raar is dat he! Ik moest er ook aan wennen dat mijn mama ineens oma genoemd werd... Ik noem haar nog steeds gewoon mam hoor (en als ik me zielig/rot/verdrietig etc. voel zeg ik heel kneuterig mama).
Bente vindt het trouwens geweldig als ik oma 'mama' noem. Dan kruipt ze tegen me aan en zegt ze: 'jij bent mijn mama en ik vind jou lief. En ik vind het ook erg fijn voor jou dat jij ook een lieve mama hebt!'
![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:32 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het went wel hoor! En hier op Fok ben je ook nog: leadsinger!
Awwwquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:32 schreef Tezz het volgende:
[..]
Raar is dat he! Ik moest er ook aan wennen dat mijn mama ineens oma genoemd werd... Ik noem haar nog steeds gewoon mam hoor (en als ik me zielig/rot/verdrietig etc. voel zeg ik heel kneuterig mama).
Bente vindt het trouwens geweldig als ik oma 'mama' noem. Dan kruipt ze tegen me aan en zegt ze: 'jij bent mijn mama en ik vind jou lief. En ik vind het ook erg fijn voor jou dat jij ook een lieve mama hebt!'
![]()
![]()
Dan moet ik denken aan die serie van vroeger 'Vrienden voor het Leven'. Als pa en moe op visite kwamen . Dan was het ook altijd 'ja vader'.....woehahaha....quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Awww
Overigens heb ik mijn ouders de laatste 20 jaar elkaar nooit bij de voornaam horen noemen, maar altijd pappa of mamma![]()
![]()
In gesprekken met mijn overbuuf van 81 switch ik van 'je' naar 'u'......quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:33 schreef SeaOfLove het volgende:
oh en mijn moeder noem ik btw wel gewoon mamamijn opa spreek ik aan met oop en u en oma noem ik gewoon oma maar spreek ik als het gepast is in het gesprek aan met 'je'
Mijn ouders noemden elkaar bij de naam. Ze vonden dat ze niet elkaars vader of moeder waren. En terecht.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Awww
Overigens heb ik mijn ouders de laatste 20 jaar elkaar nooit bij de voornaam horen noemen, maar altijd pappa of mamma![]()
![]()
ik ben milou trouwens aan het leren om mensen met u aan te sprekenquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:35 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
In gesprekken met mijn overbuuf van 81 switch ik van 'je' naar 'u'......![]()
Ze is te jong om alsmaar U te zeggen!
Ja stop de tijd.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:39 schreef Bluezz het volgende:
Trusten en sterkte tezzemama![]()
Mijn ouders heb ik nog nooit met u aangesproken, dat vind ik echt zo afstandelijk klinken
En vandaag had ik aan de balie ook weer een ouder stel, waarvan de vrouw steeds de man aansprak met 'pap'Mijn ouders deden dat ook trouwens. Pas veel later viel het me op en vond ik het stom
Goh, dat probeer ik m'n vader ook bij te brengen, maar dat gaat 'em niet meer lukken in dit leven denk ik.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:43 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik ben milou trouwens aan het leren om mensen met u aan te sprekenEn ipv van hè? wat zegt u/wat zeg je te gebruiken. ze maakt vorderingen, ze zegt nu : zeggie nou?
En dan te bedenken dat je van beiden iets heb meegekregen. Dus hoe raar ben jij dan wel niet?quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:45 schreef Stereotomy het volgende:
Ja stop de tijd.Ben halverwege de twintig en nu valt het me pas echt op HOE'raar mijn ouders eigenlijk zijn.
STOP Diarreequote:
Hm, bijnaquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:52 schreef Bluezz het volgende:
ouais in oui is zoiets als HOE'A in OE?
mijn frans is 0
Ach, ik verstikte mijn eerste exxen ook met mijn allesomvattende liefdequote:Op donderdag 18 maart 2010 23:52 schreef golfer het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat je van beiden iets heb meegekregen. Dus hoe raar ben jij dan wel niet?
SIR David Attenboroughquote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:24 schreef golfer het volgende:
Ik heb nog even een stukje van de prachtig gemaakte BBC-docu-serie Life bekeken.
Zo als zij dat maken kunnen kan geen enkele andere omroep.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 01:09 schreef Aure het volgende:
Yes ik leef nogEten was heerlijk! Daarna nog even drankje gaan doen ergens
Oh en dit liet mn broer pas zien, misschien kennen jullie het al maar ik vond het echt geniaal
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:24 schreef golfer het volgende:
Ik heb nog even een stukje van de prachtig gemaakte BBC-docu-serie Life bekeken.
Zo als zij dat maken kunnen kan geen enkele andere omroep.
Oeeeeeeeee troostvoedsel dus in huize Minilot dit weekend!!!!!!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:14 schreef minilot het volgende:
Zojuist mijn lief uitgezwaaid, die met zijn IT-collega's een weekendje weg heeft. Zondagavond is -ie pas weer terug.
Snif.
Idem! Hier ook een stevige overbeet die de orthodontist met een kaakoperatie deed dreigen. Ik dacht als veertienjarige "De pot ermee op! Ik kom ook mét hazentanden wel aan een kerel!"quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:56 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb niet een beetje overbeet. Ik kan mijn mond amper dichtkrijgen.
Ik vertik het alleen om onder narcose te gaan en 6 weken met m'n kaken op elkaar genaaid vloeibaar te eten, omdat het niet mooi is.
Ik maak altijd verse pasta als mijn man weg is (en die werkt vaak weekenddiensten, dus het komt regelmatig voor dat ie er niet is).quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:17 schreef minilot het volgende:
Yup. Ik ga maar heel veel geitenkaas kopen, want daar houdt de mr. niet van, en dan uren aftellen ofzo.
Dat heeft TARA met soepquote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:20 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik maak altijd verse pasta als mijn man weg is (en die werkt vaak weekenddiensten, dus het komt regelmatig voor dat ie er niet is).
Mijn man houdt op zich wel van pasta, maar of het nou spaghetti van 20 ct is uit het supermarktschap of vers gemaakte pasta zal hem een worst zijn..........
CUL-barbaren zijn het!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:24 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat heeft TARA met soep
Tomatensoep vindt hij lekker. Kip ook, maar of het nou blikvoer is of supergoede zelfgemaakt kan hem geen bal schelen
Als er maar balletjes/stukjes kip/whatever inzitten
Poehee! Ik zou dat echt niet trekken!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:20 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik maak altijd verse pasta als mijn man weg is (en die werkt vaak weekenddiensten, dus het komt regelmatig voor dat ie er niet is).
Nou, ik vind het vooral erg voor hem, omdat hij momenteel een baan heeft die hij helemaal niet leuk vindt. Op zich vindt hij het niet erg om weekenddiensten te draaien (ook 's avonds en 'snachts), maar dan moet ie wel een leuke baan hebben!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:32 schreef minilot het volgende:
[..]
Poehee! Ik zou dat echt niet trekken!
Al wen je natuurlijk vast wel een beetje aan zoiets..
Succes Borisz!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:35 schreef borisz het volgende:
Verse pasta >>>>>>>>>> droge pastavoor Bente
Ik ga naar de VU, twee hertentamens maken.
Oef, dat gaat een zwaar weekend voor je worden........quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:39 schreef minilot het volgende:
Zo, we hebben al één uur zonderachter de rug.
Dan ben ik bang dat het aan jou ligt, ik krijg mijn verse pasta ook wel beetgaar hoor! Maar dat kan ook aan mijn pasta-skills liggen, misschien maak ik het gewoon te dik, hihi!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:40 schreef cybermans het volgende:
nou met droge pasta kan je wel mooi al dente maken, is mij met verse pasta nog nooit gelukt (kan ook aan mij liggen hoor)
Ach ik kan beide doen, echt uber culinair bezig zijn maar ook soms genieten van een BK'tje of een KFC'tje op zijn tijd.
Is het elk jaar.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:40 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oef, dat gaat een zwaar weekend voor je worden........
Misschien kun je dit jaar Rollercoaster Tycoon proberen? Ook zo'n irritant spel (en nostalgie!)quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:44 schreef minilot het volgende:
[..]
Is het elk jaar.
Het zou nog wel gaan als ik niet zoveel werk te doen had dat me een beetje aan huis kluistert...
Vorig jaar was toevallig óók net mijn beste vriend op vakantie toen mijn lief zijn weekendje had en toen heb ik van ellende maar World of Warcraft geïnstalleerd. Vierkante ogen en nul uur slaap tussen vrijdag- en zondagavond.
1500 kcal?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:37 schreef minilot het volgende:
Zohee, gisteren zowaar 1500 calorieën op! (Ik vind het leuk om te tellen sinds de mr op dieet is!)
Hoe gaat het met de andere kilo's-kwijtrakers hier?
Optie 1, net wat aparter.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:48 schreef cybermans het volgende:
hmmz ik zit toch weer naar schoenen te kijken voor bij me nieuwe pak(beetje variatie moet kunnen toch)
Optie 1
[ link | afbeelding ]
Optie2
[ link | afbeelding ]
Optie3
[ link | afbeelding ]
Moet ze alle 3 nog aan me voeten doen maar dat staat voor volgende week op het programma (maar alle3 te nemen word net wat teveel van het goede)
O, dat is dan inderdaad wel lastig ja!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:47 schreef Tezz het volgende:
[..]
Misschien kun je dit jaar Rollercoaster Tycoon proberen? Ook zo'n irritant spel (en nostalgie!)
Nee, zonder grappen, vervelend voor je dat je het zo ervaart. Ik ben zo vaak alleen thuis 's avonds dat het bij mij juist andersom was toen mijn man vorig jaar plotseling zijn baan verloor en ineens 24 uur per dag op mijn lip zat. Gek werd ik er van!
We hebben het enorm fijn samen, maar ik lees 's avonds doorgaans een boek in het hoekje van de bank als hij naar zijn werk is, maar dat werd 'niet toegestaan' toen hij thuis was. Dat vond ie ongezellig... Pff.........
Ja, maar jij bent een grote, stoere kerel - ik ben een dwergje zonder spieren.quote:
ahhhhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:55 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent een grote, stoere kerel - ik ben een dwergje zonder spieren.
Heb geen vriendinnen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:55 schreef ColdFeet het volgende:
Aww minilot, het hele weekend alleen? Ongezellig! Ga je nog leuke dingen doen? Afspreken met vriendinnen en cocktails drinken enzo? Of gaat het dan mis met de afvalplannen?
nee het voorafje.quote:
Werk op vrijdagavond?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:56 schreef minilot het volgende:
[..]
Heb geen vriendinnen.Meisjes: soms reusachtig aantrekkelijk, maar er echt mee opschieten kan ik niet.
Eftelingbezoekje met beste vriend morgen, gevolgd door heel veel wodkaatjes!
Voor vanavond geen plannen, maar dat is ook eigenlijk wel goed, want ik heb nog flink wat werk te verzetten.
Ha, dat zal wel!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:58 schreef z80 het volgende:
[..]
nee het voorafje.
als ik op bed blijf liggen gebruik al meer.
Och, er moeten nu eenmaal dingen af. En aangezien ik er zelf nogal een zooitje van heb gemaakt op mijn werk eerder deze week wegens een knoertharde ADHD-vlaag, neem ik dus ook het puinruimen voor eigen rekening.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Werk op vrijdagavond?Dat doe ik zelfs niet
spekjes door de groentenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:59 schreef minilot het volgende:
[..]
Ha, dat zal wel!Maar ik heb nou eenmaal een kabouterlijf! En als je je dan ook nog eens het ongans eet aan groenten dan moet je echt vreselijk je best doen om aan een hoop calorieën te komen.
Het kán ook wel.quote:
Ik moet hier toch nog even iets over zeggen, aangezien niemand anders dat doet. Ik proestte het even uit dat cybermans hier golfer een barbaar noemt omdat die nog nooit gehoord heeft van een of andere vage gamesfiguur (waar ik ook werkelijk waar nog nooit eerder van had gehoord) en vervolgens heeft hij zelf geen flauw idee hoe je Tussauds schrijftquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:52 schreef cybermans het volgende:
barbaar
John-117 aka Master Chief staat zelfs in madame toussot (of hoe je dat ook mag spellen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |