DE !!!!! houd hoop !quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:50 schreef DarkElf het volgende:
*krantje gelezen, * mailtjes bijgewerkt, *fok bijgelezen, *paar keer mijn verbinding hersteld.... en tis 9 uur.
dag 3 na de mededeling dat t nog een paar weken gaat duren is bijna voorbij., dus tis bijna weekend.. en als t bijna weekend is is er weer bijna een nieuwe week dus week 5 voorbij.... jaja ik probeer een positieve insteek te hebben zien jullie het???
Hoera voor de positieve instelling van DE!quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:50 schreef DarkElf het volgende:
*krantje gelezen, * mailtjes bijgewerkt, *fok bijgelezen, *paar keer mijn verbinding hersteld.... en tis 9 uur.
dag 3 na de mededeling dat t nog een paar weken gaat duren is bijna voorbij., dus tis bijna weekend.. en als t bijna weekend is is er weer bijna een nieuwe week dus week 5 voorbij.... jaja ik probeer een positieve insteek te hebben zien jullie het???
Oh, dan was mijn idee om Leander mee te laten drinken niet eens zo slecht, hihi!quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:53 schreef freecell het volgende:
Leander wil niet meer drinken...
En opkrikken wil door kolven of door meer laten drinken.
SCH kom er maar inquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb Windigo op msn, wie wil me aanraken?
Er is nog een man in da house!quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:54 schreef Tezz het volgende:
Oh, dan was mijn idee om Leander mee te laten drinken niet eens zo slecht, hihi!
quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb Windigo op msn, wie wil me aanraken?
Ik heb op het werk een baggerverbinding. Echt vreselijk om daar mee te moeten werken...... Hier thuis gaat het (ondanks het draadloze netwerk en de ietwat oude router) echt als een trein!quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:23 schreef Braamyo het volgende:
the last castle,
En ik ben het internet op deze kamer nu echt zat ! wanneer krijg ik weer internet dat semi-okay is !
jah ik snap je frustratie, thuis heb ik half/half, soms echt als een trein, soms echt helemaal niks, afhankelijk of mijn broertje lief aan het downloaden isquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:25 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik heb op het werk een baggerverbinding. Echt vreselijk om daar mee te moeten werken...... Hier thuis gaat het (ondanks het draadloze netwerk en de ietwat oude router) echt als een trein!
JA ALS WE ZO GAAN BEGINNEN!quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:53 schreef SeaOfLove het volgende:
IK HEB DE GROOTSTE KLACHT! IK BEN AL 2 WEKEN ONGESTELD! ik zet het wel om in iets positiefs, ik bak me de pleuris
quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:28 schreef Bluezz het volgende:
Stuitert binnenIk ga de lead zingen van 1 nummer
![]()
![]()
Even teruglezen
Ik vind je lekker positief vandaag!quote:
En je krijgt dit weekend CF op bezoek! En zo breek je langzaam die lange weken steeds een beetje op, en dan is het toch nog enigsinds bijna soort van snel voorbijquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:50 schreef DarkElf het volgende:
Jammer dat er geen boeren zitten in het centrum van Freecell-stad, anders had ze ff aan de melkmachine gekunt om de productie op te krikkenquote:
![]()
![]()
Even teruglezen
![]()
![]()
Even teruglezen
Wel tijm iddquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:10 schreef Tezz het volgende:
[..]
En geen tijm! (toch?)
Wat gaan jullie trouwens snel zeg! Ik ben ook even een uurtje naar zwemles en direct drie pagina's verder....
dat is vet coolquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:28 schreef Bluezz het volgende:
![]()
![]()
Even teruglezen
Wij passen ons allemaal aan aan jouw baggerverbinding. Lief he!quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:59 schreef Braamyo het volgende:
damm, het posten ligt ff still, wake up slaperige forum luitjes :0
quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:01 schreef Tezz het volgende:
[..]
Wij passen ons allemaal aan aan jouw baggerverbinding. Lief he!
Jullie zijn de bestequote:Op woensdag 17 maart 2010 22:01 schreef Tezz het volgende:
[..]
Wij passen ons allemaal aan aan jouw baggerverbinding. Lief he!
Ik heb besloten dan ik morgen de giga vaat ga doen, en het daarna bij ga houdenquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
JA ALS WE ZO GAAN BEGINNEN!
Ik ben al 3,5 maand ongesteld..
Oh Alex, om nog even terug te komen op je vraag: ik heb een afwasmachine en z'n naam begint met een T..
Oh grappig, mijn man doet ook altijd alles 'morgen'.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb besloten dan ik morgen de giga vaat ga doen, en het daarna bij ga houden
En ik ga mijn huis opruimen...
13 juni & kijk eens boven jequote:Op woensdag 17 maart 2010 21:53 schreef MissHobje het volgende:
dat is vet cool![]()
enne wanneer en wat ga je zingen enzo?
Whehehquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:11 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oh grappig, mijn man doet ook altijd alles 'morgen'.
Het staat me tegen dat een vreemde tussen mijn spullen zitquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:12 schreef ColdFeet het volgende:
Neem een kuismadam, Alexxx. Echt, ik kan het iedereen aanraden
kweet nog dat ik op vrijdag avond kapot en gesloopt terug kwam van bivak bij me ex op de studentenkamer en dat het zo'n tering zooi was dat ik zelfs toen nog ging opruimenquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:11 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oh grappig, mijn man doet ook altijd alles 'morgen'.
Ik heb ook een giga-hekel aan rommel. Poetsen doe ik echt niet dagelijks, maar opruimen wel! Voordat ik 's avonds naar bed gaat ligt de tv-gids op zijn plaats, de afstandbediening er bovenop, de glazen staan in de spoelpak en de speeltafel is opgeruimd.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:14 schreef Braamyo het volgende:
[..]
kweet nog dat ik op vrijdag avond kapot en gesloopt terug kwam van bivak bij me ex op de studentenkamer en dat het zo'n tering zooi was dat ik zelfs toen nog ging opruimen
Daar kwam mijn moeder ook mee. Sja. Ik heb niet zoveel geheimen, geen nachtkastje vol sextoys, geen rondslingerende dagboeken... Niets wat iemand anders niet zou mogen zien.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Het staat me tegen dat een vreemde tussen mijn spullen zit
Ik heb dat ook. Van mij mag er gerust rondgesnuffeld worden. Zelfs in mijn bankpapieren. NOu en dat iemand weet wat ik op de rekening heb staan (of niet)? Ze eten er zelf geen boterham meer door hoor!quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Daar kwam mijn moeder ook mee. Sja. Ik heb niet zoveel geheimen, geen nachtkastje vol sextoys, geen rondslingerende dagboeken... Niets wat iemand anders niet zou mogen zien.
Zou dat een positief bijeffect van het dieet zijn Blues?quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
13 juni & kijk eens boven je
Ik heb me overigens ook nog niet gestoord aan Windigo. En dat wil heel wat zeggen
Meestal scroll ik bij ergernis tegenwoordig gewoon lekker snel door en ga me er niet (meer) aan ergeren.
Oh, voor dat soort dingen schaam ik me niet... Maar de gedachte alleen vind ik niet zo fijn.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Daar kwam mijn moeder ook mee. Sja. Ik heb niet zoveel geheimen, geen nachtkastje vol sextoys, geen rondslingerende dagboeken... Niets wat iemand anders niet zou mogen zien.
Webcam installeren? Kun je in ieder geval zien wat er in je huis gebeurt!quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh, voor dat soort dingen schaam ik me niet... Maar de gedachte alleen vind ik niet zo fijn.
Insinueer je nu dat jij wel een nachtkastje vol en massa's dichtbeschreven pagina's bezit?quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh, voor dat soort dingen schaam ik me niet... Maar de gedachte alleen vind ik niet zo fijn.
Dat mag echt heel erg niet, volgens mij. Ik zou, als ik poetsvrouw was, in ieder geval flink afknappen, dan.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:20 schreef Tezz het volgende:
[..]
Webcam installeren? Kun je in ieder geval zien wat er in je huis gebeurt!
Of het niet mag dat weet ik niet. Ik zou het zelf echt als een belediging ervaren in ieder geval, dat wel....quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat mag echt heel erg niet, volgens mij. Ik zou, als ik poetsvrouw was, in ieder geval flink afknappen, dan.
Sowieso moest ik in het begin wel wennen dat de dames dingen anders doen dan ik ze zelf zou doen. Maar ach, uiteindelijk wordt het toch wel schoon
Weet ik eigenlijk niet, het zit iig niet in de recepten. Denk dat het onder het bonenhoofdstuk valt: te veel carbs dus jaquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:20 schreef ColdFeet het volgende:
GheMogen jullie wel linzen eten, met dat dieet? of is dat ook teveel carbs? Anders heb ik nog een fijn saladerecept, namelijk!
Liefquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:33 schreef MissHobje het volgende:
Hier even een spam postje van 1 van mijn poezels
Had een nieuw huisje gekocht en even dacht ik.. )(&*(U*(& ze gaan er niet in
Ineens had madam het door en nu is ze er niet meer uit te krijgen zo heerlijk ronkend ligt ze dan te slapen!
[ afbeelding ]
http://xs.to/image-D899_4BA148BC.jpg wat grotere versie
Lief!quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:33 schreef MissHobje het volgende:
Ineens had madam het door en nu is ze er niet meer uit te krijgen zo heerlijk ronkend ligt ze dan te
het is vet, ga het op mijn gemakje doorlezen morgen als me ogen weer open zijn, nu ff toegevoegd aan mijn faforietenquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:31 schreef Isabeau het volgende:
Braamyo, ik kwam op deze site terecht en dacht dat jij (of anderen) het wel een interessante raportage zou vinden: http://blogs.denverpost.c(...)er-american-soldier/ Gaat over een Amerikaanse soldaat die iets langer dan 2 jaar door journalisten wordt gevolgd. Best mooie foto's ook
quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:20 schreef ColdFeet het volgende:
GheMogen jullie wel linzen eten, met dat dieet? of is dat ook teveel carbs? Anders heb ik nog een fijn saladerecept, namelijk!
Was je toch ff bang dat je de kat in de zak gekocht hadquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:33 schreef MissHobje het volgende:
Ineens had madam het door en nu is ze er niet meer uit te krijgen zo heerlijk ronkend ligt ze dan te slapen!
[ afbeelding ]
http://xs.to/image-D899_4BA148BC.jpg wat grotere versie
Iddquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:49 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Was je toch ff bang dat je de kat in de zak gekocht had
Waarom moet jij bij die foto aan linzen denken?quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
daar moet ik altijd aan denken als iemand het over linzen heeft![]()
Hoi Tezz hier ben ik en pa klonk idd erg opgewekt aan de telefoon!
DE!!Zie je wel dat een beetje fokken en mailen veel leuker is dan obsessief naar de einddatum van je ziekenhuis tour of duty toeleven!
Dat probeerde ik via je mannetje ook naar je te communiseeeeeren maar je was weer koppig hm?
![]()
Thuis is thuis, ziekenhuis is ziekenhuis, maar fok is toch ook een beetje fok.
![]()
Bloes, wat leuk dat je een lied lead gaat zingenWelk nummer?
Ik heb net deze film met Clint Eastwood gekeken:
http://www.imdb.com/title/tt1205489/
Gran Torino. Steengoeie acteur, die Eastwood.
Oh wat schattig!!!!!!!quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:00 schreef Braamyo het volgende:
overigens
Ik ga slapen, Ik ben moe.
Doe mijn beide oogjes toe,
Maar vrees niet, ook deze nacht.
Sta ik paraat, en houd ik stiekem de wacht.
Truste en tot morgen iedereen
Oe Braam, dit heb ik jaaaaaaren op mijn knietjes met mijn handjes gevouwen op bed moeten opzeggen/zingen (het ging iets anders)quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:00 schreef Braamyo het volgende:
overigens
Ik ga slapen, Ik ben moe.
Doe mijn beide oogjes toe,
Maar vrees niet, ook deze nacht.
Sta ik paraat, en houd ik stiekem de wacht.
Truste en tot morgen iedereen
Big Brother 5quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:59 schreef Tezz het volgende:
[..]
Waarom moet jij bij die foto aan linzen denken?![]()
Oh ja, dat was 3 topics terug, wel gezienquote:Op woensdag 17 maart 2010 23:04 schreef Bluezz het volgende:
Steer er staat hier ergens een linkje : reggae.bobmarley.burnin' and lootin'. Zo lekker om te zingen en CF de kaartverkoop is nog niet begonnen
Oh! Het versje wat mijn moeder altijd voor me oplas is mij ook altijd bij gebleven..... Zo erg zelfs dat ik het op de muur van mijn dochters slaapkamer heb laten schilderen!!!!!!!quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oe Braam, dit heb ik jaaaaaaren op mijn knietjes met mijn handjes gevouwen op bed moeten opzeggen/zingen (het ging iets anders)
Ja, ik zag dat het Talpa-Tanja was, maar wat heeft dat met linzen te maken?? Of laat mijn geheugen me nu echt heel erg in de steek?quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Big Brother 5
[..]
Oh ja, dat was 3 topics terug, wel gezien
Damn, ik vind dat soort geschilderde teksten altijd erg engquote:Op woensdag 17 maart 2010 23:09 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oh! Het versje wat mijn moeder altijd voor me oplas is mij ook altijd bij gebleven..... Zo erg zelfs dat ik het op de muur van mijn dochters slaapkamer heb laten schilderen!!!!!!!
Oh: en die tv die je nog net in het hoekje ziet stond daar tijdelijk ivm verbouwing van de zolder. Mijn dochter heeft echt geen tv op haar kamer hoor!![]()
[ afbeelding ]
Keek jij destijds ook? Er was een weekopdracht waarbij ze bonen moesten sorteren. Maar daar lagen dus ook linzen tussen, en DAT ZIJN GEEN BONENquote:Op woensdag 17 maart 2010 23:10 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja, ik zag dat het Talpa-Tanja was, maar wat heeft dat met linzen te maken?? Of laat mijn geheugen me nu echt heel erg in de steek?
Eng?? Hoezo dat dan!quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Damn, ik vind dat soort geschilderde teksten altijd erg eng![]()
[..]
Keek jij destijds ook? Er was een weekopdracht waarbij ze bonen moesten sorteren. Maar daar lagen dus ook linzen tussen, en DAT ZIJN GEEN BONENhoewel ze die wél meesorteerden.
Oe dat is wel wat véél die tekstquote:Op woensdag 17 maart 2010 23:09 schreef Tezz het volgende:
Oh! Het versje wat mijn moeder altijd voor me oplas is mij ook altijd bij gebleven..... Zo erg zelfs dat ik het op de muur van mijn dochters slaapkamer heb laten schilderen!!!!!!!
De herinneringenquote:Op woensdag 17 maart 2010 23:24 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
En ik weet niet, de teksten staren me zo aan.
ik heb dat met deze;quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:18 schreef Zokunen het volgende:
De enige tekst die me altijd bij zal blijven is deze:
"Haast U wanneer U de tijd hebt, dan hebt U de tijd wanneer U haast hebt."
Een tegeltjes tekst die ik echt top vind en bij oma in de gang hing en je meteen zag als je binnen kwam.
Ja, heel veel tekst! Maar ik vind het nog steeds mooi... dochter zal snel wel aan iets nieuws toe zijn, maar goed. Zolang ze niet om een roze kamer vraagt, laat ik het mooi zitten!quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oe dat is wel wat véél die tekst
Wel een mooie colour muur.
Kan chorizo bij een salade met feta, komkommer & tomaatjes?? Of is dat geen combi denken jullie?
Oe dat is een mooie!quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb dat met deze;
'je kunt niet bepalen hoe de wind waait, je kunt wel zelf bepalen hoe je je zeilen zet.'
vind het wel een mooie
klinkt ook mooiquote:Op donderdag 18 maart 2010 00:22 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oe dat is een mooie!
Mijn lijfspreuk (geen tegeltjes tekst, maar wel een tekst die al vaak terug gekomen is in mijn leven): iedere dag wordt je aangereikt als een eeuwigheid om gelukkig te zijn.
Schrijffout? Waar?quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:27 schreef Mirjam het volgende:
omg ik zie nu pas mijn gigantische schrijffout
i knowquote:Op donderdag 18 maart 2010 07:24 schreef Tezz het volgende:
SOL, even voor de goede orde: om half negen 's avonds behoor je wakker te zijn en om vier uur 's nachts hoor je te slapen. Niet andersom.
hoezo krijg je die danquote:Op donderdag 18 maart 2010 08:36 schreef cybermans het volgende:
goede morgen allemaal...
volgens mij probeert fok me wat duidelijk te maken met die "date met alleenstaande mamas" banners
sufquote:Op donderdag 18 maart 2010 09:00 schreef SeaOfLove het volgende:
en school heeft afgebeldandere hulpmoeder is ziek en de jongen die stage loopt en ik moest begeleiden ook
Eensquote:Op donderdag 18 maart 2010 09:16 schreef SeaOfLove het volgende:
ik vind het jammer dat windigo zich zo voelt, zeker ook omdat iedereen eigenlijk gewoon positief over haar is en dat ook zo heeft geuit.
Aan de andere kant.. Als je je zo laat raken door mensen in de SC is het misschien wel verstandig van haar.quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:16 schreef SeaOfLove het volgende:
ik vind het jammer dat windigo zich zo voelt, zeker ook omdat iedereen eigenlijk gewoon positief over haar is en dat ook zo heeft geuit.
Ik wist al dat die opmerking kwamquote:Op donderdag 18 maart 2010 09:12 schreef minilot het volgende:
Poehee. Hebben er dan niet voldoende mensen gezegd dat Windigo lekker moet blijven posten waar ze zin in heeft? Ik dacht het toch wel.
Edit: Braamyo, vind je het nou wel zo ridderlijk van jezelf om PMmetjes die voor jou ogen bedoeld zijn hier neer te zetten?
+1quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:23 schreef cybermans het volgende:
Denk dat het ook te maken is dat als het niet jezelf betreft het je minder hard zal raken als iemand ide het betreft borisz. Zelf vond ik het ook wat onnodig hoog oplopen maar ja het raakte bij mij dan oko geen gevoelige snaar.
(scheelt als je een huid hebt die dikker is dan die van een olifant)
maarmaarmaar.... windigo is nog maar heel kort in de SC. En ik kan me best voorstellen dat ze de post van Lein als een aanval voelde want ze 'kent' Lein niet. Zo lang is het ook niet geleden dat Lein dagelijks haar beklacht deed over haar werk.quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Aan de andere kant.. Als je je zo laat raken door mensen in de SC is het misschien wel verstandig van haar.
Ik bedoel: ik weet ook wel dat Dude een hekel aan me heeft, maar laat me nog niet wegjagen
ik snáp het wel van Windigo, ik zeg alleen dat ze zich niet zo moet laten raken.quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:28 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
maarmaarmaar.... windigo is nog maar heel kort in de SC. En ik kan me best voorstellen dat ze de post van Lein als een aanval voelde want ze 'kent' Lein niet. Zo lang is het ook niet geleden dat Lein dagelijks haar beklacht deed over haar werk.
hmmmm, okayzquote:Op donderdag 18 maart 2010 09:34 schreef SeaOfLove het volgende:
braam, ik raad je aan die pm's weg te halen. dit is niet gepast en het is iedereen nu wel duidelijk
quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:37 schreef Windigo het volgende:
Oh joepie, nu mn pm's ook nog voor iedereen zichtbaar![]()
Ik vind het echt wel lief dat ik ook heel veel aardige mensen hier zie die me graag terug willen hebben, maar een beetje respect voor mijn privacy had ik ook wel gewaardeerd
Mja, ik had ook nergens gezegd dat het permanent zou zijn.quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:39 schreef Braamyo het volgende:
[..]
![]()
((windigo post weer !! achievement unlocked))
neuh kloptquote:Op donderdag 18 maart 2010 09:47 schreef Windigo het volgende:
[..]
Mja, ik had ook nergens gezegd dat het permanent zou zijn.
werkze en have funquote:Op donderdag 18 maart 2010 09:50 schreef Tezz het volgende:
Goed schatjes, wees lief voor elkaar vandaag. De oppas (oma) is gearriveerd dus ik kan naar mijn werk!
braam bedoelde het alleen maar goed verder lijkt me. en laat je ajb niet wegjagen door een enkele opmerking dus. wie weet kan je zelfs nog wat doen met dat puntje van kritiek. je bent een lieve meid die nu een hoop te verduren heeft, maar ook daar kom je wel uit!quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:37 schreef Windigo het volgende:
Oh joepie, nu mn pm's ook nog voor iedereen zichtbaar![]()
Ik vind het echt wel lief dat ik ook heel veel aardige mensen hier zie die me graag terug willen hebben, maar een beetje respect voor mijn privacy had ik ook wel gewaardeerd
Jij liever dan ikquote:Op donderdag 18 maart 2010 09:56 schreef Braamyo het volgende:
Vanmorgen dus een 4KM speedmars gedaan, Echt op pussy tempo naar mijn mening, en dat vond de sergeant ook![]()
We doen hem namelijk om 12.45 gewoon vrolijk op nieuwEn nu wel uit volle borst vooruit stoempen
whoei !
Klinkt alsof je er HEI HOOOO! HOE'AAA! bij moet roepenquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:05 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik stoemp, jij stoempt, wij stoempen.... logisch
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:09 schreef TAV74 het volgende:
![]()
Mijn vriendinnetje is vandaag 30 geworden![]()
![]()
Maar ze zag er vanochtend nog net zo jong en fris uit als gisteren![]()
dan ga ik liever naar de sauna of heb een stevige wipquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:08 schreef freecell het volgende:
Dan samen uitblazen enzo en zweterig zijn
nah het is niet rennen, het is 1 minuut uitscheuren, 1 minuut rennen. waarbij uitscheuren passen van globaal 1,5/2meter zijnquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:06 schreef freecell het volgende:
hmmm, 4 km rennen kan ik wel (ok, over 2 maanden weer, nu mag het nog ff niet) maar bepakt lukt dat me niet!
Uitscheuren klinkt eng, wat is dat?quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:33 schreef Braamyo het volgende:
[..]
nah het is niet rennen, het is 1 minuut uitscheuren, 1 minuut rennen. waarbij uitscheuren passen van globaal 1,5/2meter zijn
en dat riedeltjes gedurende 4 km herhalen![]()
das heul veul zwaarder dan gewoon 4km rennen
Ik heb gelijk visioenen van totaaalrupturen enzo, hopelijk ben ik niet de enigequote:
dat laatste geniet zowiezo de voorkeurquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:25 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
dan ga ik liever naar de sauna of heb een stevige wip
je bent niet de enige.... ik moest gelijk aan de vele hechtingen na bevalling denkenquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb gelijk visioenen van totaaalrupturen enzo, hopelijk ben ik niet de enigeHet klinkt inderdaad angstaanjagend.
Uitscheuren
Ik snap überhaupt niet waarom mensen zich naar de sportschool dwingen als je ook héél veel kunt huppelen, dansen, lachen en seks kunt hebben.quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:39 schreef Braamyo het volgende:
[..]
dat laatste geniet zowiezo de voorkeur
Oh fijn, gewoon een soort marteling dus?quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:41 schreef Braamyo het volgende:
uitscheuren is passen maken waarbij de afstand tussen jou twee voeten maximaal is. ofwel onder je lies ben je echt aan het rekken, dus scheur je figuurlijk uit![]()
en jah, je kuiten, enkel en achilles pees worden hierbij maximaal belast !
naja, tijdens de sex gebruik ik mijn biceps en triceps nu niet zo heul veul, meer mijn buik en bovenbeenspieren die daar aan het werk worden gezetquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:41 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik snap überhaupt niet waarom mensen zich naar de sportschool dwingen als je ook héél veel kunt huppelen, dansen, lachen en seks kunt hebben.
nah, meer een soort extreem sportmomentquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:42 schreef Windigo het volgende:
[..]
Oh fijn, gewoon een soort marteling dus?
Beetje beter terug lezenquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:42 schreef minilot het volgende:
Hoera voor Sun trouwens! Hoeveel jaar, of mag ik dat niet vragen?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:41 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik snap überhaupt niet waarom mensen zich naar de sportschool dwingen als je ook héél veel kunt huppelen, dansen, lachen en seks kunt hebben.
vet lekkur !quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:56 schreef SeaOfLove het volgende:
ik heb btw zelf aardappelkroketjes gemaakt net
Ach kom, als je een béétje creatief bent, kun je er best een full body workout van makenquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:43 schreef Braamyo het volgende:
[..]
naja, tijdens de sex gebruik ik mijn biceps en triceps nu niet zo heul veul, meer mijn buik en bovenbeenspieren die daar aan het werk worden gezet
vraag me af wat voor een extreme sex je hebt als je die spiergroepen ook maximaal gebruikt![]()
Psies! Sla de KamaSutra maar openquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:59 schreef ColdFeet het volgende:
Ach kom, als je een béétje creatief bent, kun je er best een full body workout van maken
Niet onderste bovenhouden, is slecht voor je rugquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:00 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Psies! Sla de KamaSutra maar open
Right.... dat mag je me dan een keertje persoonlijk komen uitleggenquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:59 schreef ColdFeet het volgende:
Ach kom, als je een béétje creatief bent, kun je er best een full body workout van maken
Viezerdquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:03 schreef Braamyo het volgende:
Right.... dat mag je me dan een keertje persoonlijk komen uitleggen
de knipoog en mijn signature zouden mij toch ook van deze opmerking vrij moeten pleitenquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:05 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
ViezerdZulke voorstellen doe je niet aan een getrouwde dame
't Is nog geeneens 12 uur, manquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:54 schreef borisz het volgende:
Voorjaarsmuziek, languit in de hangmat. Goeie wijn erbij, lekkere hapjes.
Er zit een 5 in de tijd, dus dan mag hetquote:
Ken der nog wel een die op het terras wil zitten ipv werkenquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:04 schreef Braamyo het volgende:
damm heb nu echt weer zin om in me t-shirtje op het terras te zitten
Ik ga zo lekker een half uurtje wandelenquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:06 schreef cybermans het volgende:
[..]
Ken der nog wel een die op het terras wil zitten ipv werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo, ff zo gedaan voor wie geen ziekenhuisgeneuzel wilt lezen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Ja en nee had sondeproblemen maar goed... tis weer een nieuwe dagquote:
ben bang dat ik het nog net te koud ga vinden voor alleen een t-shirt :pquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:06 schreef cybermans het volgende:
[..]
Ken der nog wel een die op het terras wil zitten ipv werken
quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:07 schreef DarkElf het volgende:/troost DESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo, ff zo gedaan voor wie geen ziekenhuisgeneuzel wilt lezen
komt allemaal heul snel goed, en ook al wil je dat het al goed was en je weer uit het ziekenhuis bed mocht, je moet gewoon nog ff geduld hebben !
quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:07 schreef DarkElf het volgende:* cybermans geeft DE even een zakdoekjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo, ff zo gedaan voor wie geen ziekenhuisgeneuzel wilt lezen
meid gewoon heel veel sterkte en laat het maar gewoon gebeuren. Maak van elke dag die het enigsinds mogelijk maakt het mooiste wat er van et maken is!
quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:07 schreef DarkElf het volgende:Ja gek hehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo, ff zo gedaan voor wie geen ziekenhuisgeneuzel wilt lezen
Je hebt al genoeg voor je kiezen gehad voorlopig
Maar preventief behandelen is beter dan wachten totdat die vaten scheuren. Sterkte mop
![]()
Ik vond het maar koudjes vanochtendquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:59 schreef ColdFeet het volgende:
Ben vandaag weer te voet naar het werk gegaan (is maar 3 km) en ik denk dat ik in m'n lunchpauze nog een extra rondje ga kuierenEcht, ik geniet zo van dit weer
dat krijg je van afvallenquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vond het maar koudjes vanochtend
quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:07 schreef DarkElf het volgende:
Ik heb gekliktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo, ff zo gedaan voor wie geen ziekenhuisgeneuzel wilt lezen
En ik vind je heel normaal reageren lieve Elf. Schrijf het maar lekker van je af hier
[ Bericht 9% gewijzigd door Blues op 18-03-2010 12:28:33 (quoten :() ]
quote:
Klinkt als iets waar ik niet 'quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:27 schreef Braamyo het volgende:
jup, ik ga voor me tweede 4 KM vandaag![]()
WSS met extra straf kilometers
quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:45 schreef MissHobje het volgende:
laat die tranen maar lekker lopen das helemaal niet erg en spoelt alles lekker door
speciaal voor jou:quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oeh, tickets brussel-moskou voor begin september geboekt
tof! en bluez wat goed zeg dat je zo bent afgevallen, klinkt alsof je gewoon een dagje kledingshoppen hebt verdiendquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oeh, tickets brussel-moskou voor begin september geboekt
Kun je nagaan hoe ik stond de flippen bij de Mediamarkt toen mijn man voorstelde om een 104cm scherm te nemen........ Vreselijk! We hebben wel een grote huiskamer, dat wel, maar dat dus never-nooit. Helaas heb ik verloren (gedeeltelijk). Het is een 94cm scherm geworden, nog veel te groot naar mijn zin. Maar het valt op zich niet tegen, de kamer is groot genoeg en de kast waar ie op staat ook, dus het kan op zich prima (alleen ik kijk nooit, dus ik heb er weinig aan)quote:
oh wat vreselijk zo grootquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:14 schreef Tezz het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe ik stond de flippen bij de Mediamarkt toen mijn man voorstelde om een 104cm scherm te nemen........ Vreselijk! We hebben wel een grote huiskamer, dat wel, maar dat dus never-nooit. Helaas heb ik verloren (gedeeltelijk). Het is een 94cm scherm geworden, nog veel te groot naar mijn zin. Maar het valt op zich niet tegen, de kamer is groot genoeg en de kast waar ie op staat ook, dus het kan op zich prima (alleen ik kijk nooit, dus ik heb er weinig aan)
Whoa! Ik vind dat echt niets, van die grote TV's. Dan is het echt het middelpunt van je woonkamerquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:14 schreef Tezz het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe ik stond de flippen bij de Mediamarkt toen mijn man voorstelde om een 104cm scherm te nemen........ Vreselijk! We hebben wel een grote huiskamer, dat wel, maar dat dus never-nooit. Helaas heb ik verloren (gedeeltelijk). Het is een 94cm scherm geworden, nog veel te groot naar mijn zin. Maar het valt op zich niet tegen, de kamer is groot genoeg en de kast waar ie op staat ook, dus het kan op zich prima (alleen ik kijk nooit, dus ik heb er weinig aan)
Dat geldt voor alle mensen. Zie het originele experiment.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:10 schreef cybermans het volgende:
brrr die fransen zijn wel creepy als je dit leest
http://925.nl/archief/201(...)ksichtslose-sadisten
Geloof me, het heeft menig discussies opgeleverd in huize Tezz. En manlief heeft gewonnen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Whoa! Ik vind dat echt niets, van die grote TV's. Dan is het echt het middelpunt van je woonkamer
* ColdFeet leeft nog in de fifties; wij hebben geen TV
Dat moet Lein wel weer aanspreken natuurlijkquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:33 schreef Bluezz het volgende:
Lein, mss vind braam het wel lekker om gestraft te worden
Dat is lekker als het in NL begint te herfstenquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:24 schreef MissHobje het volgende:
ColdFeet lekker hoor die tickets alvast geregeldvet spannend ook
Ik wil ook een korte vakantie aanstonds.. maar als het meezit dat wordt dat ergens in het najaar, en als het tegenzit ( maar dan hebben we dus wel een huis) dan niet
Kortom beide opties geen probleem eigenlijk maar op zich een weekje griekenland lijkt me wel even leuk.
ik vond het een mooie film met tranen en alquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:24 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Dat geldt voor alle mensen. Zie het originele experiment.ook weer eens in de buurt. Elfje
Gisteren naar 'The Lovely Bones' geweest![]()
![]()
Maar wel een beetje creapy en realistisch nu.
101.6 centimeters (40"). Had nog groter mogen zijn van mij.. Maar ja ik ben dan ook een iemand die graag films kijktquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:20 schreef freecell het volgende:
94
En ik vond onze TV al enorm
(ook veel te groot, maar gekregen en hij doet het goed!)
quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:07 schreef DarkElf het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo, ff zo gedaan voor wie geen ziekenhuisgeneuzel wilt lezen
Lieve DE![]()
![]()
Ik vind je een sterke vrouw
Confidence through competence
quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:25 schreef Den_Haag het volgende:
Dat moet Lein wel weer aanspreken natuurlijk
Ja hier ook incluus tranen! Alhoewel ik dat al snel heb. Bij my sisters keeper heb ik echt heel veel gehuild whehe, samen met mn (mannelijke) huisgenootquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:34 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik vond het een mooie film met tranen en al
dat dus en ik kijk dus wel veel tv maar never nooit niet dat het t middelpunt van de huiskamer zal worden, en mijn huiskamer is echt groot genoeg. het allerlliefste zou ik mijn huiskamer willen veranderen tot een mega-woonkeukenquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Whoa! Ik vind dat echt niets, van die grote TV's. Dan is het echt het middelpunt van je woonkamer
* ColdFeet leeft nog in de fifties; wij hebben geen TV
oh ja, waarom ben jij al 3 en een halve maand ongesteld? of was dat een grapjequote:Op donderdag 18 maart 2010 13:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb het geduld niet voor tv kijken.
ja maar jij spendeert weer te veel tijd met gamenquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een 0 cm tv scherm in de woonkamer
Nee, helaas is dat geen grapje.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
oh ja, waarom ben jij al 3 en een halve maand ongesteld? of was dat een grapje
Oef, dat zou heerlijk zijn, jaquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:41 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
dat dus en ik kijk dus wel veel tv maar never nooit niet dat het t middelpunt van de huiskamer zal worden, en mijn huiskamer is echt groot genoeg. het allerlliefste zou ik mijn huiskamer willen veranderen tot een mega-woonkeukenhelaas is het niet mogelijk om gas en waterleidingen om te leggen in een flat
Ben je nu wel of niet op msn?quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:51 schreef DarkElf het volgende:
jullie zijn lief
ik heb al in geen 4 weken echt tv gekeken en ik mis het niet ook(ja mis wat afleveringen van grey' s maar die kan ik downloaden)... maar verder beoien die speeltjes mij weinig, is de mr zijn afdeling
Altijdquote:
wat is een gynefix?quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, helaas is dat geen grapje.. Sinds ik begin december een Gynefix heb laten zetten. Heb ik januari een Primolutkuurtje gehad, dus toen was het een week over, maar die hormonen waren zo klote dat ik nog 10 keer liever ongesteld ben. Afwachtend dus tot het overgaat.
Helemaal niets gepland dit jaar?quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:02 schreef golfer het volgende:
Leuke reisplannen weer, CF.![]()
En voor je het weet is het alweer zover.
wij verheugen ons ook al op onze vakantie naar Bloemendaal aan Zee.
Een soort koperspiraaltje. Ik mot geen hormonen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
wat is een gynefix?is dat net zoiets stoms als een mirenaspiraaltje?
dat zou ik dus ook zo graag willen. heb ik één eter te gast dan komt degene er gewoon bijstaan in de deuropening, heb ik meerdere eters dan heb ik stress want ik wil natuurlijk ook de perfecte gastvrouw zijnquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oef, dat zou heerlijk zijn, jaIk vind het altijd leuk om een beetje aan het koken te zijn terwijl er mensen met een wijntje en iets te knabbelen aan onze eettafel zitten
![]()
Word je anders bewezen ouder doorquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een soort koperspiraaltje. Ik mot geen hormonen.
CUL-zomermeet bij B&G?quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:02 schreef golfer het volgende:
wij verheugen ons ook al op onze vakantie naar Bloemendaal aan Zee.
Ik heb dat ook gelezen, maar ik geloof niet dat het een oorzakelijk verband isquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Word je anders bewezen ouder door(vrouwen die de pil gebruiken worden gemiddeld genomen ouder dan vrouwen die dat niet doen)
ja en dat werkt lekker dus blijkbaarquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Een soort koperspiraaltje. Ik mot geen hormonen.
Ik las het inderdaad laatst ook ergens en toen zei ik al dat ik liever 10 jaar eerder doodga dan dat ik de pil blijf slikken.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Word je anders bewezen ouder door(vrouwen die de pil gebruiken worden gemiddeld genomen ouder dan vrouwen die dat niet doen)
Niet weer zo'n hoog-alcoholische damesmeet hoor! Ik heb mijn leven gebeterdquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:25 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
kick die mannenmeet topic nog maareens omhoog van vleeswond
ik zeg niet voor niets B&G. Jij mag ook komen hoor StOLliequote:Op donderdag 18 maart 2010 14:25 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
kick die mannenmeet topic nog maareens omhoog van vleeswond
toch zwanger?quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Niet weer zo'n hoog-alcoholische damesmeet hoor! Ik heb mijn leven gebeterd
Nee, helemaal geen plannen. Kan momenteel ook even niet vanwege wat penibele financiën.quote:
We wonen inderdaad op een heerlijke lokatie en daar geniet ik nog steeds elke dag van, hoor.quote:Jullie wonen wel op een heerlijke lokatie, zeg... Andere mensen betalen klauwen met geld om daar hun vakantie te mogen doorbrengen. Maar ik weet het: als je er zelf woont, geniet je er helemaal niet van
Hemel, neequote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hemel, neeMaar na de vorige keer heb ik zo hard staan kotsen dat de strepen op m'n gezicht stonden. M'n collega heeft het er nog over
quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hemel, neeMaar na de vorige keer heb ik zo hard staan kotsen dat de strepen op m'n gezicht stonden. M'n collega heeft het er nog over
leuk! ik ben voorquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:33 schreef golfer het volgende:
en die bij B&G-zomermeet, daar valt over te praten.
geen absynth aubquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:53 schreef cybermans het volgende:
[..]
geen absynth aubWaar is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
na de vorige keerquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
ook aan de zlaty bazant gezeten?quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Novi Most
4 maanden geleden nog bovenop geweest
En net dan is er niemandquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:06 schreef LieLie het volgende:
Oké, nog drie en half uur wachten. Vermaak me!
Nee, aan de Slowaakse Bucklerquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:03 schreef cybermans het volgende:
[..]
ook aan de zlaty bazant gezeten?
die haalde ik dus net nietquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, aan de Slowaakse Buckler
Vond je het toilet ook zo leuk, met de emmers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |