DE !!!!! houd hoop !quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:50 schreef DarkElf het volgende:
*krantje gelezen, * mailtjes bijgewerkt, *fok bijgelezen, *paar keer mijn verbinding hersteld.... en tis 9 uur.
dag 3 na de mededeling dat t nog een paar weken gaat duren is bijna voorbij., dus tis bijna weekend.. en als t bijna weekend is is er weer bijna een nieuwe week dus week 5 voorbij.... jaja ik probeer een positieve insteek te hebben zien jullie het???
Hoera voor de positieve instelling van DE!quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:50 schreef DarkElf het volgende:
*krantje gelezen, * mailtjes bijgewerkt, *fok bijgelezen, *paar keer mijn verbinding hersteld.... en tis 9 uur.
dag 3 na de mededeling dat t nog een paar weken gaat duren is bijna voorbij., dus tis bijna weekend.. en als t bijna weekend is is er weer bijna een nieuwe week dus week 5 voorbij.... jaja ik probeer een positieve insteek te hebben zien jullie het???
Oh, dan was mijn idee om Leander mee te laten drinken niet eens zo slecht, hihi!quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:53 schreef freecell het volgende:
Leander wil niet meer drinken...
En opkrikken wil door kolven of door meer laten drinken.
SCH kom er maar inquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb Windigo op msn, wie wil me aanraken?
Er is nog een man in da house!quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:54 schreef Tezz het volgende:
Oh, dan was mijn idee om Leander mee te laten drinken niet eens zo slecht, hihi!
quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb Windigo op msn, wie wil me aanraken?
Ik heb op het werk een baggerverbinding. Echt vreselijk om daar mee te moeten werken...... Hier thuis gaat het (ondanks het draadloze netwerk en de ietwat oude router) echt als een trein!quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:23 schreef Braamyo het volgende:
the last castle,
En ik ben het internet op deze kamer nu echt zat ! wanneer krijg ik weer internet dat semi-okay is !
jah ik snap je frustratie, thuis heb ik half/half, soms echt als een trein, soms echt helemaal niks, afhankelijk of mijn broertje lief aan het downloaden isquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:25 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik heb op het werk een baggerverbinding. Echt vreselijk om daar mee te moeten werken...... Hier thuis gaat het (ondanks het draadloze netwerk en de ietwat oude router) echt als een trein!
JA ALS WE ZO GAAN BEGINNEN!quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:53 schreef SeaOfLove het volgende:
IK HEB DE GROOTSTE KLACHT! IK BEN AL 2 WEKEN ONGESTELD! ik zet het wel om in iets positiefs, ik bak me de pleuris
quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:28 schreef Bluezz het volgende:
Stuitert binnenIk ga de lead zingen van 1 nummer
![]()
![]()
Even teruglezen
Ik vind je lekker positief vandaag!quote:
En je krijgt dit weekend CF op bezoek! En zo breek je langzaam die lange weken steeds een beetje op, en dan is het toch nog enigsinds bijna soort van snel voorbijquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:50 schreef DarkElf het volgende:
Jammer dat er geen boeren zitten in het centrum van Freecell-stad, anders had ze ff aan de melkmachine gekunt om de productie op te krikkenquote:
![]()
![]()
Even teruglezen
![]()
![]()
Even teruglezen
Wel tijm iddquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:10 schreef Tezz het volgende:
[..]
En geen tijm! (toch?)
Wat gaan jullie trouwens snel zeg! Ik ben ook even een uurtje naar zwemles en direct drie pagina's verder....
dat is vet coolquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:28 schreef Bluezz het volgende:
![]()
![]()
Even teruglezen
Wij passen ons allemaal aan aan jouw baggerverbinding. Lief he!quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:59 schreef Braamyo het volgende:
damm, het posten ligt ff still, wake up slaperige forum luitjes :0
quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:01 schreef Tezz het volgende:
[..]
Wij passen ons allemaal aan aan jouw baggerverbinding. Lief he!
Jullie zijn de bestequote:Op woensdag 17 maart 2010 22:01 schreef Tezz het volgende:
[..]
Wij passen ons allemaal aan aan jouw baggerverbinding. Lief he!
Ik heb besloten dan ik morgen de giga vaat ga doen, en het daarna bij ga houdenquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
JA ALS WE ZO GAAN BEGINNEN!
Ik ben al 3,5 maand ongesteld..
Oh Alex, om nog even terug te komen op je vraag: ik heb een afwasmachine en z'n naam begint met een T..
Oh grappig, mijn man doet ook altijd alles 'morgen'.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb besloten dan ik morgen de giga vaat ga doen, en het daarna bij ga houden
En ik ga mijn huis opruimen...
13 juni & kijk eens boven jequote:Op woensdag 17 maart 2010 21:53 schreef MissHobje het volgende:
dat is vet cool![]()
enne wanneer en wat ga je zingen enzo?
Whehehquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:11 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oh grappig, mijn man doet ook altijd alles 'morgen'.
Het staat me tegen dat een vreemde tussen mijn spullen zitquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:12 schreef ColdFeet het volgende:
Neem een kuismadam, Alexxx. Echt, ik kan het iedereen aanraden
kweet nog dat ik op vrijdag avond kapot en gesloopt terug kwam van bivak bij me ex op de studentenkamer en dat het zo'n tering zooi was dat ik zelfs toen nog ging opruimenquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:11 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oh grappig, mijn man doet ook altijd alles 'morgen'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |