Bah. Wat een goor drankje.quote:
ik ben persoonlijk op dat gebied wel een mietje, heb geen zin om het risico te lopen ergens ziek van te worden om een paar euro uit te sparenquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:27 schreef Aure het volgende:
Hmm ik zie net dat mn couscous een maand over datum is. Zo erg is dat met couscous toch niet of wel?
Couscous is toch dat korrelige droge spul dat je met water moet laten wellen? Ik denk dat als erquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:27 schreef Aure het volgende:
Hmm ik zie net dat mn couscous een maand over datum is. Zo erg is dat met couscous toch niet of wel?
Lein, ga je gangquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:17 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Leuke binnenkomer. Mogen we jou nu ook bashen?
I'm with her ^^quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:30 schreef Leintjeuh het volgende:
Couscous is toch dat korrelige droge spul dat je met water moet laten wellen? Ik denk dat als erGeen beestjes doorheen lopen Geen schimmel in groeit en Geen muffere geur dan normaal vanaf komt, er niets is om je zorgen over te maken
En daarna mag de rest inhaken met minstens net zulke onaardige woorden, maar dan op een wat vrolijkere en positievere manier uitgedrukt incl. aardige smiley'squote:
Dejavu!quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:34 schreef Isabeau het volgende:
En daarna mag de rest inhaken met minstens net zulke onaardige woorden, maar dan op een wat vrolijkere en positievere manier uitgedrukt incl. aardige smiley's
Je moet je wel binnen een uur na het eten komen melden, anders sturen we Braamyo jouw kant op om te kijken of je ziek geworden bent van de couscous.quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:38 schreef Aure het volgende:
Okee thanks dan waag ik het maar! Ziet er gewoon nog goed uit namelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |