Bah. Wat een goor drankje.quote:
ik ben persoonlijk op dat gebied wel een mietje, heb geen zin om het risico te lopen ergens ziek van te worden om een paar euro uit te sparenquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:27 schreef Aure het volgende:
Hmm ik zie net dat mn couscous een maand over datum is. Zo erg is dat met couscous toch niet of wel?
Couscous is toch dat korrelige droge spul dat je met water moet laten wellen? Ik denk dat als erquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:27 schreef Aure het volgende:
Hmm ik zie net dat mn couscous een maand over datum is. Zo erg is dat met couscous toch niet of wel?
Lein, ga je gangquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:17 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Leuke binnenkomer. Mogen we jou nu ook bashen?
I'm with her ^^quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:30 schreef Leintjeuh het volgende:
Couscous is toch dat korrelige droge spul dat je met water moet laten wellen? Ik denk dat als erGeen beestjes doorheen lopen Geen schimmel in groeit en Geen muffere geur dan normaal vanaf komt, er niets is om je zorgen over te maken
En daarna mag de rest inhaken met minstens net zulke onaardige woorden, maar dan op een wat vrolijkere en positievere manier uitgedrukt incl. aardige smiley'squote:
Dejavu!quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:34 schreef Isabeau het volgende:
En daarna mag de rest inhaken met minstens net zulke onaardige woorden, maar dan op een wat vrolijkere en positievere manier uitgedrukt incl. aardige smiley's
Je moet je wel binnen een uur na het eten komen melden, anders sturen we Braamyo jouw kant op om te kijken of je ziek geworden bent van de couscous.quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:38 schreef Aure het volgende:
Okee thanks dan waag ik het maar! Ziet er gewoon nog goed uit namelijk
En het lampje van je koelkast staat ook nog aanquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:40 schreef LieLie het volgende:
Ik ontvang al de hele middag geen mailtjes op mijn hotmail? Terwijl ik wel weet dat ze er moeten zijn?
Oh dat is raar! Dat had ik gisteravond ook! (nu dus nog steeds waarschijnlijk). Hmm, hotmail is stuk?quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:40 schreef LieLie het volgende:
Ik ontvang al de hele middag geen mailtjes op mijn hotmail? Terwijl ik wel weet dat ze er moeten zijn?
Ach gossie. En dat kan zo'n pijn doen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:52 schreef Tezz het volgende:
Ik ben weer met Bente naar de dokter geweest. Vannacht begon het hele feest weer opnieuw en tralalalala oorontsteking. Dus we gingen van koortsaanvallen naar keelontsteking en via diaree nu dus naar oorontsteking. Met midden in de week een dagje dat het goed ging. Pff...... zielig hoor!
Je hebt er verstand van.quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:37 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh en ADO is een domme pauperige voetbalclub, met enkel marginale hooligans als supporters. Nog erger dan Feyenoord.
Voetbalquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dejavu!
Oh en ADO is een domme pauperige voetbalclub, met enkel marginale hooligans als supporters. Nog erger dan Feyenoord of Ajax
maar, maar, maar..... bashen doe je toch met vuisten? niet met woordenquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En daarna mag de rest inhaken met minstens net zulke onaardige woorden, maar dan op een wat vrolijkere en positievere manier uitgedrukt incl. aardige smiley's
*Grijpt de CLS tas*quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je moet je wel binnen een uur na het eten komen melden, anders sturen we Braamyo jouw kant op om te kijken of je ziek geworden bent van de couscous.
Ach jakkes, arm kindquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:52 schreef Tezz het volgende:
Ik ben weer met Bente naar de dokter geweest. Vannacht begon het hele feest weer opnieuw en tralalalala oorontsteking. Dus we gingen van koortsaanvallen naar keelontsteking en via diaree nu dus naar oorontsteking. Met midden in de week een dagje dat het goed ging. Pff...... zielig hoor!
Daar gaat het toch ook om. Dat je je - potentieel voor iemand kwetsende - mening ventileert op een fatsoenlijke manier, in plaats van met een botte bijl erin te hakken?quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een geruststellende mededelingquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:15 schreef Memento-Mori het volgende:
wat vinden jullie van mn nieuwe onderschrift?
Erg vrolijkquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:15 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik vind hem heul niet leuk !quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:15 schreef Memento-Mori het volgende:
Iemand die er verstand van heeft.quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:15 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik vind het om te huilen dat jij denkt dat het grappig is!quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:15 schreef Memento-Mori het volgende:
hoezo?quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind het om te huilen dat jij denkt dat het grappig is!
Zeg, op welke termen moet je zoeken als je een backpack wilt kopen op ebay? Echt zo'n grote, dus niet een gewone rugzak?
ook dat niet !quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar ben je het er wel mee eens? zo niet leg dat even aan murmeli uit
+big +backpack -Hello -Kittyquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zeg, op welke termen moet je zoeken als je een backpack wilt kopen op ebay? Echt zo'n grote, dus niet een gewone rugzak?
Je was serieus?quote:
60 liter tasquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:30 schreef Memento-Mori het volgende:
backpack en dan de inhoud erbij? 50l?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |