Klinkt goedquote:thanks, maar wanneer we de housewarming doen hangt er even vanaf wanneer we echt klaar zijn met de inrichting en wanneer het lekker weer is want we gaan BBQen en bier drinken
Zijn sik is ongelijk geschoren... en je zou toch denken dat hij ervaring met messen heeftquote:
Dat is omdat hij dan net als ik in de zomer honing op zijn baard smeert en de wespen bij anderen weghoudquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zijn sik is ongelijk geschoren... en je zou toch denken dat hij ervaring met messen heeft
Jonguh!!quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zijn sik is ongelijk geschoren... en je zou toch denken dat hij ervaring met messen heeft
quote:
myOrder niet op de N900?quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:55 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Vanmidag een halfuur zitten wachten op een fucking tosti bij de drie gezusters
Jonguh! Echte mannen springen door de voorruit van de bos en gaan dan rennen!!quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:56 schreef Nebo het volgende:
Je bus zien wegrijden terwijl je in een andere bus wacht tot het laatste stoplicht voor je overstap op groen springt is zuur. Vooral als je PS3 thuis wacht op de rage en woede op een Blu-raytje in je tas
crtl+fquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:04 schreef Misan het volgende:
Chuck Norris doesn’t wait for the bus, the bus waits for Chuck Norris.
Voorruit van het bos bedoel je.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Jonguh! Echte mannen springen door de voorruit van de bos en gaan dan rennen!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
ctrl+h dusquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:06 schreef Poit het volgende:
[..]
crtl+f
find Chuck Norris and replace with Kratos
enter
Chuck Norris doesn't wait for the bus, Chuck Norris IS the bus.quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:04 schreef Misan het volgende:
Chuck Norris doesn’t wait for the bus, the bus waits for Chuck Norris.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:14 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Voorruit van het bos bedoel je.
De bos
Eigenlijk bedoelde ik voorhuid van Wouter Bos.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Come join me my brother! Together we will slay Zeus!!quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Doet he-le-maal niets bij mijquote:
Ik heb zo fysioquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:21 schreef Poit het volgende:
[..]
Come join me my brother! Together we will slay Zeus!!
1-0quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:58 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar dat had de keuken niet opgeschoten denk ik
Gister pas? Hij was maandag al te koop als je goed gezocht had...quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:06 schreef stevenmac26 het volgende:
Waarom kon ik hem gisteren al halen
Maar ik had gisteren pas tijdquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:32 schreef koei het volgende:
[..]
Gister pas? Hij was maandag al te koop als je goed gezocht had...
Ging vandaag koffie halen bij een of andere hippe tent, dame achter de bar was ook echt hyper bijna, iedereen lente in de bol.quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:35 schreef koei het volgende:
Gefeliciteerd Misan! Mocht je nog iemand nodig hebben om te behangen en te verven enzo, dan woont Nebo in de buurt!
En de lente is vandaag begonnenMisschien nog niet officieel, maar wel onofficieel! Ik liep vanmorgen de deur uit en het was gewoon niet koud buiten, en toen ik mn werk uit kwam rook het zelfs naar lente en stonden er allemaal bloemetjes in het park! Ik ben ook gelijk een stuk vrolijker
Of als het brandalarm voorbij was gewoon ruim 100 man die braaf op de lift ging wachten terwijl er maar 10 inkondenquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:15 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ging vandaag koffie halen bij een of andere hippe tent, dame achter de bar was ook echt hyper bijna, iedereen lente in de bol.
Ook grappig. Toen ik nog braaf in de Natuur- en Scheikundegebouwen college had en het ontruimingsalarm ging af, dan stond iedereen binnen no-time buiten. Vandaag ging het alarm af in een van de alfagebouwen, pas na 10 minuten besloten mensen dat het geluid te irritant was en opstaan en weglopen dus wellicht handig was
Kut. Waar?!quote:
achter je!quote:
Dat is ook een groot verschil natuurlijk! Bij de Natuur- en Scheikundegebouwen heb je kans dat ze een of ander giftig gas hebben gemaakt of iets hebben laten ontploffen. Bij mensen die alleen maar druk met pen + papier of computer aan de slag zijn is die kans een flink stuk kleiner.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:15 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ging vandaag koffie halen bij een of andere hippe tent, dame achter de bar was ook echt hyper bijna, iedereen lente in de bol.
Ook grappig. Toen ik nog braaf in de Natuur- en Scheikundegebouwen college had en het ontruimingsalarm ging af, dan stond iedereen binnen no-time buiten. Vandaag ging het alarm af in een van de alfagebouwen, pas na 10 minuten besloten mensen dat het geluid te irritant was en opstaan en weglopen dus wellicht handig was
I know, de enige keer dat ik het het NaSK gebouw was, had er een ontploffing plaatsgevondenquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:29 schreef koei het volgende:
[..]
Dat is ook een groot verschil natuurlijk! Bij de Natuur- en Scheikundegebouwen heb je kans dat ze een of ander giftig gas hebben gemaakt of iets hebben laten ontploffen. Bij mensen die alleen maar druk met pen + papier of computer aan de slag zijn is die kans een flink stuk kleiner.
En Frits is de winnaar van Wie is de MolIk gun het hem!
Nee. Hij wil zeggen hoe erg het is dat zijn moeder op internet staatquote:
waar? Of heb je nu het over dat kereltje dat foto's van ze juf op internet vond!?quote:
Ja?! Die ja!!!!! Wat een lelijke vrouwquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
waar? Of heb je nu het over dat kereltje dat foto's van ze juf op internet vond!?
http://office.microsoft.com/en-us/powerpoint/CH100668201033.aspxquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:25 schreef koei het volgende:
Heeft er hier iemand ervaring met het maken van een template voor powerpoint 2007? Ik kon maken wat ik wilde in de vorige versies van powerpoint, maar met deze versie kan ik echt niks. Ik wil dus zelf een simpele basis-layout voor een presentatie maken met een klein plaatje in de hoek en wat tekst erbij, dat zou niet al te moeilijk moeten zijn...
Dit dus. Haast zelden één goeie game/film en vice versa conversie gezien. En als ze er al zijn, dan zijn de games beter qua verhaal. (zie X-Men: Wolverine Origins (de game) maar eens tegenover de film (quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:55 schreef Morthill het volgende:
PB is volgens mij nog geen 10 euro waardfilm-/seriegames
Thanks! Ik had al een guide gevonden van Microsoft, maar daar stond uiteindelijk helemaal niks zinnigs in...quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:54 schreef Misan het volgende:
[..]
http://office.microsoft.com/en-us/powerpoint/CH100668201033.aspx
Wolverine heb ik maar 1 keer kort gespeeld op kantoor bij AV, lang geleden inmiddels. Vond het wel geinig toen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:00 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dit dus. Haast zelden één goeie game/film en vice versa conversie gezien. En als ze er al zijn, dan zijn de games beter qua verhaal. (zie X-Men: Wolverine Origins (de game) maar eens tegenover de film () )
Idd. De film was saai en slap. De game daarentegen had fucking ballen, actie en een fuckload aan extreme gore (afgereten armen , rompen, benen) en zeer goeie actiescenes en levelbosses (de Sentinel fight was zeer toffig)quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:08 schreef badboynova het volgende:
Wolverine is vet, moet hem binnen kort maar eens weer gaan spelen.
Een van de betere games van vorig jaarquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:13 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wolverine heb ik maar 1 keer kort gespeeld op kantoor bij AV, lang geleden inmiddels. Vond het wel geinig toen.
Goldeneye 007 op de n64quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:00 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dit dus. Haast zelden één goeie game/film en vice versa conversie gezien. En als ze er al zijn, dan zijn de games beter qua verhaal. (zie X-Men: Wolverine Origins (de game) maar eens tegenover de film () )
Dat is dus de 'zelden'quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:31 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Goldeneye 007 op de n64![]()
bestie film-game-gameooit
Ik vond de film juist wel leuk en het spel (het eerste half uur iig) bagger.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:00 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Hmmm, smaken verschillen ook hequote:Op donderdag 18 maart 2010 23:41 schreef koei het volgende:
[..]
Ik vond de film juist wel leuk en het spel (het eerste half uur iig) bagger.
Verkeerde prioriteiten dusquote:Op vrijdag 19 maart 2010 07:34 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb bijna geen tijd meer om van de gezelligheid in dit topic te genieten
Leerling vindt seksfoto's docente op internetquote:Op vrijdag 19 maart 2010 07:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
En morguhhh
flodder, waar zijn de foto's?
is het dat vieze wijf dat ik op vkmag voorbij zag komen?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:32 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Leerling vindt seksfoto's docente op internet
ze staan op nsfw
quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:06 schreef Rossdale het volgende:
Verstellen? Morthill begint uit te dijen?
Nou, het was gewoon uitverkoop, dat ding was niet de enigequote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:11 schreef Rossdale het volgende:
Vandaar dat hij in de uitverkoop was. Maar wel nette deal dan ja
Klacht: Koffie is op hier en een nieuwe pot moet nog doorlopen. Ik wil NU koffie
dat wil ik ook wel ipv die nescafe meukquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:11 schreef Rossdale het volgende:
Vandaar dat hij in de uitverkoop was. Maar wel nette deal dan ja
Klacht: Koffie is op hier en een nieuwe pot moet nog doorlopen. Ik wil NU koffie
Hoe echt is de koffie? Zo echt als de cake is?quote:
The cake is a lie...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:43 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Hoe echt is de koffie? Zo echt als de cake is?
Congrats broeder!!quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:55 schreef Tain het volgende:
Dank u broeder
Ik weet niet meer wat ik moet gamen zo
Modern Warfare 2<-kutspel
of
Battlefield Bad Company 2<-rehash #123456789
of
Heavy Rain<-overrated
of
God of War 3<poit speelt m op t moment
of
Metro 2033<-ken ik niet
Heb je die spellen uberhaupt wel gespeeld?quote:
Begin met God of War 3, daarna Heavy Rain voor een iets rustigere game en ga daarna knallen met Bad Company 2. Daar ben je nog wel even zoet mee als je online gaatquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:55 schreef Tain het volgende:
Dank u broeder
Ik weet niet meer wat ik moet gamen zo
Modern Warfare 2
of
Battlefield Bad Company 2
of
Heavy Rain
of
God of War 3
of
Metro 2033
Moet sowieso eerst nog even die 4GB geheugen binnen krijgen voordat ik met mijn pc spelletjes verder ga. Draait op moment toch niet helemaal lekkerquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:04 schreef Poit het volgende:
Ik zou eerst voor de gruwelijke rush van God of War 3 gaan om vervolgens tot een heerlijk spannend orgasme te komen met Heavy Rain.
Mocht je daarna nog trek hebben in spanning en sensatie dan zou ik als laatste voor Metro 2033 gaan.
En sla vooral de mening van losse flodder in de wind..
Tuurlijk niet. Hij speelt alleen games van Rarequote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:06 schreef Tain het volgende:
[..]
Heb je die spellen uberhaupt wel gespeeld?
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:09 schreef Morthill het volgende:
Modern Warfare 2 was in SP ook gruwelijk ruk
Voordat je met GoW en Heavy Rain klaar bent heb je je geheugen wel binnen hoorquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:07 schreef Tain het volgende:
[..]
Moet sowieso eerst nog even die 4GB geheugen binnen krijgen voordat ik met mijn pc spelletjes verder ga. Draait op moment toch niet helemaal lekker
Dunno, heb hem nog niet uitgespeeld maar je wilt natuurlijk wel de verschillende eindes van de game meemakenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:13 schreef Sigmund666 het volgende:
Hoe lang is de playtime van Heavy Rain eigenlijk?
Eindelijk? ik heb de game ook maar enkele maanden geleden afgebrand in de review op FOK!gamesquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:11 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]Eindelijk iemand die het met me eens is. De SP was echt godsgruwelijk kort
![]()
Zelfs COD4 op veteran was lastiger dan het hele spel an sich.
En bijna alle nagatieve reacties op jouw stukje werden afgereageerd op mijquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:16 schreef Morthill het volgende:
[..]
Eindelijk? ik heb de game ook maar enkele maanden geleden afgebrand in de review op FOK!games
Adult Swimquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:16 schreef Morthill het volgende:
http://games.adultswim.co(...)chy-online-game.html
check de song ook op youtube
zeur niet, alle positieve reacties over mijn stuk werden ook aan jou gerichtquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En bijna alle nagatieve reacties op jouw stukje werden afgereageerd op mij
Ik vond het een goede recensiequote:
Ik vond het toen nog een goede sitequote:
De verouderde look was een stuk overzichtelijker dan deze "moderne" look.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:01 schreef Rossdale het volgende:
Ondanks de ontiegelijke verouderde look
En de NOVUM troep moet weg. Als ik nu al zie dat de bron Novum is dan zoek ik het wel op een andere pagina op...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:05 schreef Poit het volgende:
[..]
De verouderde look was een stuk overzichtelijker dan deze "moderne" look.
CATEGORISEER DIE SHIT!!
Ik ben benieuwd...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:10 schreef Rossdale het volgende:
Ach FOK!games is zoooooo 2004-2009. Binnenkort komt er een nieuwe uberbazensite
Spatie vergeten.. Kan gebeuren..quote:
Ik begin diep respect te krijgen voor het feit dat je het toch elke keer weer voor elkaar kan krijgenquote:
Repsect voor Poit moet je blijkbaar nog leren!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:31 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik begin diep respect te krijgen voor het feit dat je het toch elke keer weer voor elkaar kan krijgen
Savegames? Daar was gister nog niks over bekend, maar schijnbaar bij fok welquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:21 schreef Poit het volgende:
Xbox 360 krijgt USB-stick ondersteuning
Zo zo..
Waar ergens? Wil Planet Earth ook nog kijkenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:27 schreef Nebo het volgende:
Zojuist even de Blu-ray van Life besteld, ben benieuwd! En omdat mijn opa en oma tegenwoordig ook een gigantische TV hebben met Blu-ray speler, en mijn opa echt helemaal blij werd van Planet Earth heb ik ook maar een exemplaar voor hen besteld. Wat ben ik toch een tof kleinkind
Bol.comquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waar ergens? Wil Planet Earth ook nog kijken
Zou nu volgens mij ook al moeten kunnen. Je kan je Xbox HDD nu via zo'n transferkit ook aan je PC hangen om back-ups te maken. Dan kun je savegames ook vast wel al op je HDD kunnen gooien.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Savegames? Daar was gister nog niks over bekend, maar schijnbaar bij fok wel
Gister kwam naar buiten dat het was voor : games installeren op de usb stick, thema's, DLC en arcade games
Als ze savegames ook toelaten, dan gaan mensen voortaan hun savegames wel van internet afhalen
Maar dat is veel minder gedoe, als je gewoon op een USB stick savegames kan plaatsen dan gaat iedereen dat zomaar doen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zou nu volgens mij ook al moeten kunnen. Je kan je Xbox HDD nu via zo'n transferkit ook aan je PC hangen om back-ups te maken. Dan kun je savegames ook vast wel al op je HDD kunnen gooien.
Ook niet bepaald met de neus in de boter gevallen, daar is de gemiddelde boterkuip te klein voorquote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:21 schreef Poit het volgende:
Xbox 360 krijgt USB-stick ondersteuning
Zo zo..
Maar ze is wel vergeten d'r wenkbrauwen op te doenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:36 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ook niet bepaald met de neus in de boter gevallen, daar is de gemiddelde boterkuip te klein voor
Droeftoeter..quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:45 schreef Flodder450 het volgende:
vrouwen zijn net n64 pookjes
in het begin zijn ze strak en lekker
en op t eind zijn ze los en reageren ze nergen meer op, en ze zorgen ervoor dat je niet meer kan gemen
Je hebt nog een hoop te leren Floddertjequote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:45 schreef Flodder450 het volgende:
en op t eind zijn ze los en reageren ze nergen meer op, en ze zorgen ervoor dat je niet meer kan gemen
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:45 schreef Flodder450 het volgende:
quote:
Sad fuckquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:45 schreef Flodder450 het volgende:
Die grap heeft mijn baas serieus verteld toen hij geopereerd moest worden aan zijn arm.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:51 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Sad fuck
Komt een man bij de dokter met 3 gebroken vingers. Vraagt die man aan de dokter: "dokter, kan ik over een week weer piano spelen met deze vingers?"
Zegt die dokter: "Maar natuurlijk meneer."
Zegt die man: "Goh wat leuk zeg! Dat heb ik hiervoor nooit gekund!"
Je grap klopt niet...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:51 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Sad fuck
Komt een man bij de dokter met 3 gebroken vingers. Vraagt die man aan de dokter: "dokter, kan ik over een week weer piano spelen met deze vingers?"
Zegt die dokter: "Maar natuurlijk meneer."
Zegt die man: "Goh wat leuk zeg! Dat heb ik hiervoor nooit gekund!"
Gelukkig, ik ben niet de enige die zeurt dat 'ie niet klopt.quote:
Als die kut-devver nou eens op zou schieten...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:10 schreef Rossdale het volgende:
Ach FOK!games is zoooooo 2004-2009. Binnenkort komt er een nieuwe uberbazensite
IT-nerdsquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:10 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Als die kut-devver nou eens op zou schieten...
Zit vast God of War 3 te spelen
IT-nerds, tuig is het!
En groot gelijk heeft die grote dude!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:10 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Er zal wel weer uitstel van komen jaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:10 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
IT-nerds, tuig is het!
Het lijkt net FOK!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Er zal wel weer uitstel van komen jaDie klote IT'ers hebben hun prioriteiten duidelijk nooit op orde
Heequote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:10 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
IT-nerds, tuig is het!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Een opleiding voor voetveeg was het volgens mij. Enige verantwoordelijkheid zit er niet in iigquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:11 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
IT-nerds
Flodder is dan ook een IT-Nerd?![]()
(hij volgt er een opleiding voor that is)
Met de toevoeging weer klopt hij juist niet. Daarmee geef je aan dat je het eerder ook kon, om het daarna bij de clue het te ontkennen.quote:
Lees de originele grap nog eens doorquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:27 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Met de toevoeging weer klopt hij juist niet. Daarmee geef je aan dat je het eerder ook kon, om het daarna bij de clue het te ontkennen.
Failquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:27 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Met de toevoeging weer klopt hij juist niet. Daarmee geef je aan dat je het eerder ook kon, om het daarna bij de clue het te ontkennen.
staat nog steeds dezelfde tekst.quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:43 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
staat nog steeds dezelfde tekst.
Flodder is een verrekte mongolquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:10 schreef Misan het volgende:
ik val erin, kan iemand me even kort uitleggen wat er allemaal aan de hand is?
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
Gaat vandaag weer laat worden! Fijn dat bier drinken
Ik heb vanavond een bruiloftquote:
Eensch³quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Flodder is een verrekte mongol
Sigmund kan geen moppen tappen
Ik heersch met sch.
quote:
http://www.facebook.com/pages/MY-SISTER-SAID-IF-I-GET-ONE-MILLION-FANS-SHE-WILL-NAME-HER-BABY-MEGATRON/333067975442?ref=nf&v=wallquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:31 schreef Poit het volgende:
Ik ga zo de inpandige kroeg maar eens uittesten![]()
fan gewordenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:06 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/pages/MY-SISTER-SAID-IF-I-GET-ONE-MILLION-FANS-SHE-WILL-NAME-HER-BABY-MEGATRON/333067975442?ref=nf&v=wall
Ik ben ook maar fan geworden
Ik stap ook net naar buitenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:25 schreef Rossdale het volgende:
BEU! WEEKEND!
* Rossdale has left the Office Building
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:06 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/pages/MY-SISTER-SAID-IF-I-GET-ONE-MILLION-FANS-SHE-WILL-NAME-HER-BABY-MEGATRON/333067975442?ref=nf&v=wall
Faal, Optimus Prime zou een toffere naam zijn.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:06 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik zie namen voor je eerste zoon?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:11 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Faal, Optimus Prime zou een toffere naam zijn.
checkquote:
en dat wist je toch ook van te vorenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:36 schreef Morthill het volgende:ik kies wel HET land uit voor een zomercursus zeg. Syrië is echt een relnatie van jewelste, praktisch in oorlog met Israël, continu pogingen om Libanon in te lijven. Toppie
Ik wist dat het land een dictatuur was waar de Islam regeert, maar dat het zo'n puinhoop wasquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
en dat wist je toch ook van te voren?
Maar is het al zeker dat je gaat?
En je verblijfplaats een goeie schuilkelder heeftquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:22 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik wist dat het land een dictatuur was waar de Islam regeert, maar dat het zo'n puinhoop was. Agh, zolang er geen oorlog is zal het vrij veilig zijn, dus ik wil gewoon nog gaan.
Agh, als er oorlog uitbreekt zal ik daar niet direct last van hebben. Tenzij Israël besluit Damascus te bombarderen natuurlijkquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:27 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
En je verblijfplaats een goeie schuilkelder heeft
Syrie kan er ook wat van :!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:29 schreef Morthill het volgende:
[..]
Agh, als er oorlog uitbreekt zal ik daar niet direct last van hebben. Tenzij Israël besluit Damascus te bombarderen natuurlijk. Maar dan moeten ze eerst de grens veroveren, want ik gok dat Syrië wel het een en ander aan luchtafweer heeft. Dus tijd zat om een noodvlucht te nemen
no shitquote:
Bruiloft en bierquote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:16 schreef Flodder450 het volgende:
goeizaterdagmorgen
ik kan niet slapen
ik denk teveel en te diep na over autisme
(heb ik zelf ook)
Een achternaam nemen als nekschot is hier in Nederland heel normaal hoor:')quote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:16 schreef Flodder450 het volgende:
goeizaterdagmorgen
ik kan niet slapen
(heb ik zelf ook)
en een bitch moet je met 2 vuisten nemen, met flink wat spuug erop.quote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:32 schreef badboynova het volgende:
[..]
en een bitch moet je met 2 vuisten nemen, met flink wat spuug erop.
Plannen die in het water vielen enzo?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 06:46 schreef Misan het volgende:
Nu al wakker zijn en in de trein zitten in plaats van nog steeds wakker zijn en in de auto zitten
Neuh, had gezegd dat ik ivm helpen bij een verhuizing wel even om half 9 ter plaatse kon zijn. Niet wetende dat de trein er blijkbaar een half uur langer over doet rond dit tijdstip (20 minuten overstaptijd ook) en dat de bussen pas vanaf 9 uur daar rijden en ik dus nog een stuk moet lopenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 07:41 schreef Reintji het volgende:
[..]
Plannen die in het water vielen enzo?
Ja en blijkt dat ik nu ook nog een half uur te vroeg kom, want hier aangekomen blijken er wel gewoon bussen te rijdenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 08:03 schreef Reintji het volgende:
Hij/zij verhuist naar een gebied wat wel voorzien is van degelijk OV?
Maar nu je zo vroeg wakker ben, kan je heel de dag gamequote:Op zaterdag 20 maart 2010 08:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
Arghhh wakker :/! Pff vriendin moet werken en ik moet eruit
Dat gaat waarschijnlijk ook wel gebeuren, moet alleen vanmiddag nog een HDD wegbrengen naar een maat, alleen regen regen regenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 08:24 schreef badboynova het volgende:
[..]
Maar nu je zo vroeg wakker ben, kan je heel de dag game
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:16 schreef Flodder450 het volgende:
goeizaterdagmorgen
ik kan niet slapen
(heb ik zelf ook)
Niet meer dan terechtquote:Op zaterdag 20 maart 2010 09:41 schreef Morthill het volgende:
http://www.eurogamer.net/(...)bafta-awards-article
Batman beste game en niet Uncharted 2zomg
Rijden die op zaterdag al om 8 uur? Whoooooooa!quote:
Je bent geen eindredacteur meer?!?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:23 schreef Nebo het volgende:
[..]
Rijden die op zaterdag al om 8 uur? Whoooooooa!
Hij ligt onder je bed of achter je bedquote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:47 schreef Edwinuss het volgende:
Er is wat vreemds gaande hier![]()
Ik heb altijd 4 kussens op mijn bed, ik heb in totaal 12 kussenslopen. Een voorraad van 8 in de kast omdat ik ook 4 gebruik. Ik heb ze gisteravond voor het slapen nog verwisseld.
Maar ik mis nu een hele kussen, ik heb nu nog maar 3 kussens over. Ik snap het niet
Je had een droom over een enorme marshmellow en nu heb je buikpijn?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:47 schreef Edwinuss het volgende:
Er is wat vreemds gaande hier![]()
Ik heb altijd 4 kussens op mijn bed, ik heb in totaal 12 kussenslopen. Een voorraad van 8 in de kast omdat ik ook 4 gebruik. Ik heb ze gisteravond voor het slapen nog verwisseld.
Maar ik mis nu een hele kussen, ik heb nu nog maar 3 kussens over. Ik snap het niet
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:49 schreef Tain het volgende:
[..]
Je had een droom over een enorme marshmellow en nu heb je buikpijn?
Of dat jaquote:
[..]
[..]
Is er bier?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 07:42 schreef Reintji het volgende:
Ohja, komt allen naar de open dag in het UMCG
[..]
Ik kan me geen welkome visite voorstellen die niet graag gow3 zou spelenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:10 schreef Markster het volgende:
KUT IK BEN VERGETEN GOW3 TE HALEN EN IK HEB HET HELE WEEKEND VISITE
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Ik denk niet dat mijn oma er echt heel blij van wordt. Godverdomme wat is die game gruwelijk bloederig zegquote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:15 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik kan me geen welkome visite voorstellen die niet graag gow3 zou spelen
En je blijft iedere keer maar denken dat het echt niet walgelijker kan wordenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:19 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn oma er echt heel blij van wordt. Godverdomme wat is die game gruwelijk bloederig zeg
Ik verbaas me iedere keer ook over de creativiteit van Kratosquote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:22 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
En je blijft iedere keer maar denken dat het echt niet walgelijker kan worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:40 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik verbaas me iedere keer ook over de creativiteit van KratosEen baas of twee later...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: naamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*![]()
Beetje ver weg, anders leek het me wel leuk om eens te komen glurenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 07:42 schreef Reintji het volgende:
Ohja, komt allen naar de open dag in het UMCG
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Het is 10-15 minuten lopen en nog ga ik het niet doenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Beetje ver weg, anders leek het me wel leuk om eens te komen gluren
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."![]()
5-10 minuten lopen en ik doe het alleen als ik m'n N900 kan laten Xrayenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:19 schreef Morthill het volgende:
[..]
Het is 10-15 minuten lopen en nog ga ik het niet doenLijkt me een fijne achtergrond
![]()
![]()
Groningen
het is familiequote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:15 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik kan me geen welkome visite voorstellen die niet graag gow3 zou spelen
en niet die van mij
kratos, tot maandag![]()
![]()
QFT!quote:Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!![]()
quote:
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.![]()
Jaloezie is zo schattigquote:
quote:
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*![]()
Zuid Holland is baas boven baas
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
Baas boppe baas?quote:It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.![]()
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
Zaaiquote:![]()
Geweldig programma!U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!![]()
friesland heeft Hjoed, maar zuid holland heeft Tiny en Lauw
De harde schijf van mn oude PC heeft een beetje kuren, dus ik dacht, gooi ik de harde schijf van mn nog oudere pc erin, is dat gewoon EXACT dezelfde schijf, gekke boel!![]()
quote:Piemel weg door schulden
Een wanhopige Brit had zoveel schuld, dat hij besloot tot een geslachtsveranderende operatie om zijn schuldenaars te ontlopen. Dat berichtte de Britse krant Daily Telegraph vandaag op zijn website.
Ondanks de sekseverandering zou de man inmiddels toch bezig zijn de circa 55.000 euro schuld af te betalen, die hij had opgebouwd nadat hij zijn baan was verloren. Hij kon zijn hypotheek niet meer betalen en had daarnaast schulden met zijn creditcard gemaakt.xboxlive: dnova79
Je kunt het in dit geval zelf doenquote:
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit![]()
Jammer dat je zo ver weg werkt Reintji, anders was ik ook nog wel langs gekomen! Ben toen ik klein was ooit eens op de open dag van het ziekenhuis geweest en weet nog wel dat ik dat heel tof vond! Toen mocht ik iemand ingipsen
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk![]()
KAAATERRRR...
De kroeg uittesten en vervolgens niet eten maar wel in Rotown belanden is niet goed voor je lichaam..
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D![]()
Loopt die persoon nog steeds bij de fysio omdat hij weken met een verkeerd gezette arm rond heeft gelopen?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:45 schreef koei het volgende:
Jammer dat je zo ver weg werkt Reintji, anders was ik ook nog wel langs gekomen! Ben toen ik klein was ooit eens op de open dag van het ziekenhuis geweest en weet nog wel dat ik dat heel tof vond! Toen mocht ik iemand ingipsen
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit![]()
Nouquote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:58 schreef lkb9000 het volgende:
Ziekenhuizen hebben ook een hekel aan jou Edje
![]()
![]()
Nee, het gips ging er na een half uurtje weer af. Daar ging mn meesterwerkquote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:09 schreef Nebo het volgende:
[..]
Loopt die persoon nog steeds bij de fysio omdat hij weken met een verkeerd gezette arm rond heeft gelopen?
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk![]()
![]()
The full device, closed
This is what's exactly under your screen when you set it as a background (closed)
The full device, opened
This is what's exactly under your screen when the device is opened
Dat ding is echt 1 enorm brok hardware![]()
![]()
Reintij heeft het allemaalquote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:54 schreef Misan het volgende:
Zijn dergelijke beelden ook beschikbaar van een iPhone?![]()
![]()
Wat een baasquote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:58 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Reintij heeft het allemaal
[ afbeelding ]![]()
![]()
Yes my young papawan, take a look in my flickr yes...quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:54 schreef Misan het volgende:
Zijn dergelijke beelden ook beschikbaar van een iPhone?
![]()
Die gekke N900 is zo propvol, de belichting is niet mooi egaal. (allemaal ruis in het midden) of er zit een soort metalen laagje in.![]()
Nu heb ik heel veel zin om hem uit elkaar te halen om te kijken hoe dat nou precies zitquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:33 schreef Reintji het volgende:
Die gekke N900 is zo propvol, de belichting is niet mooi egaal. (allemaal ruis in het midden) of er zit een soort metalen laagje in.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |