Klinkt goedquote:thanks, maar wanneer we de housewarming doen hangt er even vanaf wanneer we echt klaar zijn met de inrichting en wanneer het lekker weer is want we gaan BBQen en bier drinken
Zijn sik is ongelijk geschoren... en je zou toch denken dat hij ervaring met messen heeftquote:
Dat is omdat hij dan net als ik in de zomer honing op zijn baard smeert en de wespen bij anderen weghoudquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zijn sik is ongelijk geschoren... en je zou toch denken dat hij ervaring met messen heeft
Jonguh!!quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zijn sik is ongelijk geschoren... en je zou toch denken dat hij ervaring met messen heeft
quote:
myOrder niet op de N900?quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:55 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Vanmidag een halfuur zitten wachten op een fucking tosti bij de drie gezusters
Jonguh! Echte mannen springen door de voorruit van de bos en gaan dan rennen!!quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:56 schreef Nebo het volgende:
Je bus zien wegrijden terwijl je in een andere bus wacht tot het laatste stoplicht voor je overstap op groen springt is zuur. Vooral als je PS3 thuis wacht op de rage en woede op een Blu-raytje in je tas
crtl+fquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:04 schreef Misan het volgende:
Chuck Norris doesn’t wait for the bus, the bus waits for Chuck Norris.
Voorruit van het bos bedoel je.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Jonguh! Echte mannen springen door de voorruit van de bos en gaan dan rennen!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
ctrl+h dusquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:06 schreef Poit het volgende:
[..]
crtl+f
find Chuck Norris and replace with Kratos
enter
Chuck Norris doesn't wait for the bus, Chuck Norris IS the bus.quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:04 schreef Misan het volgende:
Chuck Norris doesn’t wait for the bus, the bus waits for Chuck Norris.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:14 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Voorruit van het bos bedoel je.
De bos
Eigenlijk bedoelde ik voorhuid van Wouter Bos.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Come join me my brother! Together we will slay Zeus!!quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Doet he-le-maal niets bij mijquote:
Ik heb zo fysioquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:21 schreef Poit het volgende:
[..]
Come join me my brother! Together we will slay Zeus!!
1-0quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:58 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar dat had de keuken niet opgeschoten denk ik
Gister pas? Hij was maandag al te koop als je goed gezocht had...quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:06 schreef stevenmac26 het volgende:
Waarom kon ik hem gisteren al halen
Maar ik had gisteren pas tijdquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:32 schreef koei het volgende:
[..]
Gister pas? Hij was maandag al te koop als je goed gezocht had...
Ging vandaag koffie halen bij een of andere hippe tent, dame achter de bar was ook echt hyper bijna, iedereen lente in de bol.quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:35 schreef koei het volgende:
Gefeliciteerd Misan! Mocht je nog iemand nodig hebben om te behangen en te verven enzo, dan woont Nebo in de buurt!
En de lente is vandaag begonnenMisschien nog niet officieel, maar wel onofficieel! Ik liep vanmorgen de deur uit en het was gewoon niet koud buiten, en toen ik mn werk uit kwam rook het zelfs naar lente en stonden er allemaal bloemetjes in het park! Ik ben ook gelijk een stuk vrolijker
Of als het brandalarm voorbij was gewoon ruim 100 man die braaf op de lift ging wachten terwijl er maar 10 inkondenquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:15 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ging vandaag koffie halen bij een of andere hippe tent, dame achter de bar was ook echt hyper bijna, iedereen lente in de bol.
Ook grappig. Toen ik nog braaf in de Natuur- en Scheikundegebouwen college had en het ontruimingsalarm ging af, dan stond iedereen binnen no-time buiten. Vandaag ging het alarm af in een van de alfagebouwen, pas na 10 minuten besloten mensen dat het geluid te irritant was en opstaan en weglopen dus wellicht handig was
Kut. Waar?!quote:
achter je!quote:
Dat is ook een groot verschil natuurlijk! Bij de Natuur- en Scheikundegebouwen heb je kans dat ze een of ander giftig gas hebben gemaakt of iets hebben laten ontploffen. Bij mensen die alleen maar druk met pen + papier of computer aan de slag zijn is die kans een flink stuk kleiner.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:15 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ging vandaag koffie halen bij een of andere hippe tent, dame achter de bar was ook echt hyper bijna, iedereen lente in de bol.
Ook grappig. Toen ik nog braaf in de Natuur- en Scheikundegebouwen college had en het ontruimingsalarm ging af, dan stond iedereen binnen no-time buiten. Vandaag ging het alarm af in een van de alfagebouwen, pas na 10 minuten besloten mensen dat het geluid te irritant was en opstaan en weglopen dus wellicht handig was
I know, de enige keer dat ik het het NaSK gebouw was, had er een ontploffing plaatsgevondenquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:29 schreef koei het volgende:
[..]
Dat is ook een groot verschil natuurlijk! Bij de Natuur- en Scheikundegebouwen heb je kans dat ze een of ander giftig gas hebben gemaakt of iets hebben laten ontploffen. Bij mensen die alleen maar druk met pen + papier of computer aan de slag zijn is die kans een flink stuk kleiner.
En Frits is de winnaar van Wie is de MolIk gun het hem!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |