Ik voel een leegtequote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:59 schreef jna het volgende:
Is het erg als je met het nieuwe nummer van Jan Smit in je hoofd zit?ja hè?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Jaquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:59 schreef jna het volgende:
Is het erg als je met het nieuwe nummer van Jan Smit in je hoofd zit?ja hè?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]![]()
Er is maar een uitweg... A milli van Lil Wayne te luisterenDat weiger ik. Ik zet dadelijk gewoon Coltrane op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
Jup!quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:03 schreef Milou__ het volgende:
Hebben jullie dat ook .. als je je kamer opruimt en je bent net op de helft. Dus als je alles overhoop heb staan maar voor jezelf wel weet waar alles moet komen te staan en liggen.. en dan... heb je geen zin meer.
In het nummer van lil wayne zit volgens maar een toonhoogte...quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:03 schreef jna het volgende:
[..]
Dat weiger ik. Ik zet dadelijk gewoon Coltrane op.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]![]()
Er is maar een uitweg... A milli van Lil Wayne te luisterenJe moet A millie van neyo horen, die is veel beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja bij Coltrane iets meer inderdaadquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
In het nummer van lil wayne zit volgens maar een toonhoogte...
gelukkig welquote:
Doe mij zo een soort baanquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:09 schreef PieterBas het volgende:
Handig, heb je net je vragen opgesteld.. Is het alleen mogelijk om die gasten te bellen tussen 9 en 12..
Ja, het is een overheidsinstelling![]()
Het zit tussen halte Ternoot en CS in... en staat naast het Paleis van Justitie.. en nee, het is niet het Ministerie van LNV of Inholland Den Haag en heeft iets met privacy te makenquote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:09 schreef PieterBas het volgende:
Handig, heb je net je vragen opgesteld.. Is het alleen mogelijk om die gasten te bellen tussen 9 en 12..
Ja, het is een overheidsinstelling![]()
quote:
Dat gebouw waar Amazon vroeger inzat? Geen idee wat daar nu zit.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het zit tussen halte Ternoot en CS in... en staat naast het Paleis van Justitie.. en nee, het is niet het Ministerie van LNV of Inholland Den Haag en heeft iets met privacy te maken
CBPquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:25 schreef jna het volgende:
[..]
Dat gebouw waar Amazon vroeger inzat? Geen idee wat daar nu zit.
Ja klopt. Al 10 jaar ofzo denk ikquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
CBP
Volgens mij is Amazon daar al jaren weg
Terrasjequote:Op donderdag 18 maart 2010 12:38 schreef Etcetera het volgende:
Geen zin inDeze dag begon zo goed maar heb echt neiging om naar huis te gaan. Of de stad in om een terrasje te pakken
Het is dat ik zo een afspraak heb, anders was ik allang op weg naar huis geweestquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:38 schreef Etcetera het volgende:
Geen zin inDeze dag begon zo goed maar heb echt neiging om naar huis te gaan. Of de stad in om een terrasje te pakken
Lekker weer.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:38 schreef Etcetera het volgende:
Zo'n heerlijk weertjequote:
Wees blij dat je wat krijgtquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:01 schreef Etcetera het volgende:
Ik wil nog een spijkerrokje hebben denk ik. Wanneer wordt stufi gestort
Krik eronder, tegel aan de kant en weer doorquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:36 schreef DjRex89 het volgende:
http://oss.kliknieuws.nl/(...)-zich-vast-in-heesch![]()
Dat is net voor de halte waar ik erin moet. Dus gelukkig heb ik er niks van gemerkt anders stond ik er nu nogquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Krik eronder, tegel aan de kant en weer door
Dat zou interessanter geweest zijn dan vandaag op school zitten.quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:20 schreef Etcetera het volgende:
Jij gaat zeker onder Deans kilt kijken enzo
quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:51 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat zou interessanter geweest zijn dan vandaag op school zitten.
Boh, moe.quote:
Whehe.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Boh, moe.Slaap weer veul te weinig.
![]()
En buiten is het mooi en ik zit binnen tot 18:00.
Omdat ik altijd te laat op blijf.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:00 schreef L.no het volgende:
[..]
Whehe.![]()
Waarom slaap je veel te weinig dan?
Beter toch! Lange dagen, lekker veel doenquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Omdat ik altijd te laat op blijf.Vannacht net als de rest van de week weer een volle 3,5 uur geslapen.
Wat doe je zo zielig dan. Eigen schuld eh.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Omdat ik altijd te laat op blijf.Vannacht net als de rest van de week weer een volle 3,5 uur geslapen.
Boh, Iknoes.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:05 schreef L.no het volgende:
[..]
Wat doe je zo zielig dan. Eigen schuld eh.
Ik begrijp je wel though.. ik sliep soms maar 1/2 uurtjes en ging werken.quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:03 schreef The_Dean het volgende:
Anders kom je er nu even achter dat je CV al maandenlang op verborgen 'niet opvraagbaar' staat op Monsterboard.
Godver
Welkom!quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:10 schreef Furdinand het volgende:
hoi iedereen![]()
ik loop stage in een gemeentehuis bij gebouwbeheer en ik doe de hele dag niks en ik verveel me zo
maar ik krijg er wel betaald voor
Welkomquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:10 schreef Furdinand het volgende:
hoi iedereen![]()
ik loop stage in een gemeentehuis bij gebouwbeheer en ik doe de hele dag niks en ik verveel me zo
Succesquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:21 schreef L.no het volgende:
Hm, tussenuur voorbij.. dus terug naar school toe.
Had hem toch echt op 'opvraagbaar' gezet, iedereen mag hem wel zien.quote:
Welkomquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:10 schreef Furdinand het volgende:
hoi iedereen![]()
quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:37 schreef Piles het volgende:
Oeps, vanochtend m'n kentekenbewijs verloren![]()
Gelukkig heeft iemand 'm teruggebracht
Whatwhatwhat!quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:42 schreef The_Dean het volgende:
Boh, binnen 10 minuten al het eerste telefoontje
Yeah biatch!quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:42 schreef The_Dean het volgende:
Ja, hij zat in m'n jaszakquote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Yeah biatch!
Technische helpdeskmedewerker bij een grote kabelaanbieder
Ik krijg nu een informatiepakket opgestuurd [email], incl. een test doen... en dan nemen ze zo spoedig mogelijk weer contact op
Ja, als Monsterboard niet zelf mijn instellingen veranderdequote:Op donderdag 18 maart 2010 14:59 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat had dus 2 maanden geleden miss ook al kunnen gebeuren?
Dat is snelquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:42 schreef The_Dean het volgende:
misschien een tijd lang niet ingelogd en daarom als inactief gezien?quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, als Monsterboard niet zelf mijn instellingen veranderde
en vrienden van mij maar zeuren dat ze geen baan kunnen vindenquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:42 schreef The_Dean het volgende:
Goed mogelijk, in die 7 maanden dat ik bij Philips zat...quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
misschien een tijd lang niet ingelogd en daarom als inactief gezien?
Baksteen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:14 schreef jna het volgende:
Boh nu hebben we behalve Brave B ook Vieze Fur
Welke wedstrijd?quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:42 schreef Kn0x het volgende:
Keeeeenker, de hele dag niet gepost, omdat ik mee deed met Pauls stomme wedstrijd.
Kom ik er net achter dat ik eigenlijk niet sta in geschreven, terwijl mijn naam wel in de OP staat
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of ben ik nu wel heel flauw bezig![]()
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]Ik snap 'm niet volgens mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of ben ik nu wel heel flauw bezig![]()
Jawel, je keek.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, maar dan snap ik 'm nog niet
Die jaquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Wie het langst niet kan posten gok ik
Oh tijden terug alquote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:47 schreef PieterBas het volgende:
Ik dacht.. wat zit mijn trainingsbroek raar, had ik dat ding verkeerd om
quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:47 schreef PieterBas het volgende:
Ik dacht.. wat zit mijn trainingsbroek raar, had ik dat ding verkeerd om
't Is wel een Joey-actiequote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:56 schreef Etcetera het volgende:
Ik doelde niet op een scene, kon me namelijke niet herinneren wie het had gedaanWél schoot de scene me te binnen van Joey dat hij álle kleren van Chandler óf Ross aan had getrokken
en ik vond het Nike teken ook zo'n vreemde plek zitten.quote:
Omdat het ook geen rokjesdag wasquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
rokjesdag vond ik trouwens maar een beetje erg tegenvallen vandaag.
SEXY SEXY WORD!quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:40 schreef Etcetera het volgende:
Om Luctor op te vrolijkenOud maar nog steeds leuk
Oh, nou, ok...quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Niet eens pics gemaakt?quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Oh, nou, ok...
*bergt kilt weer op
Kom zaterdag maar kijkenquote:
En ik deed nog zo mijn bestquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:03 schreef L.no het volgende:
Wat een slome edit, je zei dat je pics had.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
En ik deed nog zo mijn best
Jij bent gewoon te snel
Maak je zaterdag zelf even foto's tochquote:
Tofquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maak je zaterdag zelf even foto's toch
bij de hockey viel het ook tegenquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:
Istie ook FBI agentquote:
quote:
Ook? Istie als Chuck in Chuck geen CIA agent?quote:
Je weet toch wat ie' bedoeldquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ook? Istie als Chuck in Chuck geen CIA agent?
Vrouwquote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En weer terug van lekker wezen sporten.
Daar wordt ik niet warmer of kouder vanquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:56 schreef Etcetera het volgende:
Tietuh!
Nu op RTL5quote:
I know, zit Anderlecht - HSV te kijken.quote:
Ik heb vandaag een meid gezien met een dikke reet, niet te zuinigquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:01 schreef Houniet het volgende:
[..]
Daar wordt ik niet warmer of kouder van.
Kont!!!!!!!
CIA FBI Special Opsquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ook? Istie als Chuck in Chuck geen CIA agent?
Hehequote:Op donderdag 18 maart 2010 22:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een meid gezien met een dikke reet, niet te zuinig
Niet zo vaak in de spiegel kijkenquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een meid gezien met een dikke reet, niet te zuinig
Die wou ik al makenquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Niet zo vaak in de spiegel kijken
quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:01 schreef Houniet het volgende:
[..]
Daar wordt ik niet warmer of kouder van.
Kont!!!!!!!
Ah okquote:
Touchéquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Niet zo vaak in de spiegel kijken
Was ook maar een grapjequote:Op donderdag 18 maart 2010 22:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ah ok
[..]
TouchéMaar mijn reet is echt niet zo dik als die van haar was
Dus wel dik?quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:09 schreef Etcetera het volgende:
TouchéMaar mijn reet is echt niet zo dik als die van haar was
Ben nog geen vrouw tegen gekomen die haar kont niet te dik vind.quote:
M'n vriend vindt van niet, ik vind van welquote:
Je vriend is waarschijnlijk gewoon bang om de waarheid te zeggen, als jij vindt dat je wel te dik bentquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
M'n vriend vindt van niet, ik vind van wel
I rest my case.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
M'n vriend vindt van niet, ik vind van wel
quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:14 schreef Houniet het volgende:
[..]
Je vriend is waarschijnlijk gewoon bang om de waarheid te zeggen, als jij vindt dat je wel te dik bent.
En iedereen is uniekquote:
Klopt. Ik zie er ook niet uit, maar toch vind L.no me tofquote:
Top relatie, trouwen, kinderen bam.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]Nee die durft zoiets rustig te zeggen, en ik zal er ook niet pissig om worden
![]()
Alleen tofquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Klopt. Ik zie er ook niet uit, maar toch vind L.no me tof
Arme kinderenquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
Top relatie, trouwen, kinderen bam.
Zelfkennisquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Arme kinderenEn arme wij
Want we krijgen kutkinderen
![]()
Je zou eens moeteb horen wat ze soms over me zegtquote:
Leuk toch manquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je zou eens moeteb horen wat ze soms over me zegt
Jupquote:
Ik vind die van Damme maar irritantquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:49 schreef jna het volgende:
Kan Ajax die beer van anderlecht niet kopen. Tering wat een beest
Die is goedquote:
Precies! Lekker apart en eigenzinnig. En rock 'n rollquote:
Ik zie niks?quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:20 schreef Milou__ het volgende:
wat is er met mobielfok gebeurd?
Ik ookquote:
quote:
Ja, die zijn naar... zit je net te etenquote:
Dat dus..quote:Op vrijdag 19 maart 2010 07:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, die zijn naar... zit je net te eten
Als je het daar nou eens bij lietquote:
Je klaagt de hele dag immersquote:
Ik bedoelde het niet zo raar als dat ik daar postequote:Op vrijdag 19 maart 2010 07:52 schreef L.no het volgende:
Ik zal niet meer klagen, wat vind je daarvan?
Andere koffie misschien?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:34 schreef PieterBas het volgende:
Ik snap het echt niet.. eerst vond ik koffie lekker.. en nu vind ik het amper te drinken![]()
uhm.. dan maar espresso proberenquote:
Naja, sommige merken schelen nogalquote:
Lekker even samen 'archiveren'quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:02 schreef Piles het volgende:
Collega's die weer over een vriendin beginnen, omdat er even een vrouwelijk accountant rondloopt
Het is niet leuk
Een collega hier noemde het 'glad' en dat vind ik voor muziek een ongelofelijke lege termquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:16 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Precies! Lekker apart en eigenzinnig. En rock 'n roll
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:16 schreef Houniet het volgende:
Godver verslapen en dus 2 uur te laat.
...
Had ik dat ook maar gedaanquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:16 schreef Houniet het volgende:
...
Beter dan 10 minuten te laat. Kom of echt te laat of op tijd.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:16 schreef Houniet het volgende:
...
Ik ben meestal 5 tot 10 minuten te laatquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Beter dan 10 minuten te laat. Kom of echt te laat of op tijd.
Dat had Houniet ook moeten zijn.quote:
Nep laatkomer.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben meestal 5 tot 10 minuten te laat
8 uur beginnen is dan ook veel te vroeg
Ik officieel half 10, maar ben eerst langs school geweest voor een boek. En nu is m'n begeleider er nog niet eensquote:
Hé, ik werk graag. Maar niet 's ochtends vroeg. En zeker niet vandaagquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:23 schreef The_Dean het volgende:
In plaats van blij te zijn dat jullie werk hebben hoor ik alleen maar gejank. Jeugd van tegenwoordig
Ambtenaarquote:
Johquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:23 schreef Etcetera het volgende:
Godver The Baseballs waren dus bij Giel vanochtend
Ben ik een keer later op stage, mis ik zoietsquote:
Mijn begeleider zie ik 1 x per maand ofzoquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik officieel half 10, maar ben eerst langs school geweest voor een boek. En nu is m'n begeleider er nog niet eens
Ik heb geen begeleiderquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
Mijn begeleider zie ik 1 x per maand ofzo.
Staat onder andere bij dat ik er niets van heb gesnapt en dat ik hulp bij m'n begeleider moet zoekenquote:
Nou, fans fans...quote:
Lekker danquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Staat onder andere bij dat ik er niets van heb gesnapt en dat ik hulp bij m'n begeleider moet zoeken
Jaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Lekker danIs het een PvA van je hele opdracht, of?
Ambtenaarquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:44 schreef Piles het volgende:
Nog een kwartiertje, dan naar huis
nog even pakketje wegbrengen, en misschien nog wat t-shirts halen als ik zin heb
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:54 schreef Milou__ het volgende:
Zoek ik weer naar studenten in madrid. Google ik onze sc van vorige week
Lui typequote:
Nee, dat niet... Er zit nog een directeur bovenquote:
Richting de uithoeken onze landes! Waar de buren elkaar nog kennen en de avonden nog gevuld worden met ganzeborden!quote:
Oja. Je ging naar LA. sterkte.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Richting de uithoeken onze landes! Waar de buren elkaar nog kennen en de avonden nog gevuld worden met ganzeborden!
Wat kom je doen hier?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Richting de uithoeken onze landes! Waar de buren elkaar nog kennen en de avonden nog gevuld worden met ganzeborden!
quote:
Dat gaat niet doorquote:
Niks te zien vanaf het stationquote:
Mwa, het is nogal grijs weer hier, dus neequote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Vanaf CS Rotterdam Centraal () moet je toch wel rook kunnen zien?
Ja, valt wel meequote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, het is nogal grijs weer hier, dus neeIk las dat die bouwput bij de Pathé in de fik zou staan?
Ik ben ook weer net te laatquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, valt wel meeTis al bijna uit volgens mij
Dat is correctquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:15 schreef Bravebart het volgende:
Volgens mijn Rotterdamse bron staat de bouwput in de hens en is het overgeslagen op de pizzahut![]()
Ja heel Rotterdam in de fikquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:15 schreef Bravebart het volgende:
Volgens mijn Rotterdamse bron staat de bouwput in de hens en is het overgeslagen op de pizzahut![]()
Juist nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |