abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 maart 2010 @ 16:54:53 #101
100476 Parkinson_XTC
Ripper is a gangster
pi_79301462
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 15:23 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Leuk rijtje symptoom bestrijding. Wat doe je aan de oorzaak?
Kinderbijslag vanaf het 2e kind stopzetten. Hierdoor geen ghetto-gezinnen meer met 10 kinderen waar niet voor gezorgd kan worden. Een gezin met 2 kinderen biedt meer ontwikkelingskansen voor die kinderen. Mensen zijn vrij om meer kinderen te nemen, maar dan op voorwaarde dat er voor gezorgd kan worden.

Importhuwelijken per direct verbieden.
Geen migranten meer toelaten.
Situatie eerst onder controle krijgen en dan na serieuze screening weer mondjesmaat migranten toe gaan laten die kunnen aantonen dat ze een meerwaarde zijn voor ons land. (dit kan dus ook om simpele arbeiders gaan)

0-tolerantie tov geweld en straatcriminaliteit.
Serieuze straffen, signalen afgeven en elke veroordeelde alle luxe ontnemen (zowel in de gevangenis als privé)

Geld wat nu verkwist wordt aan allerlei culturele bullcrap subsidies investeren in beter onderwijs.

...
-= http://moontroop.tumblr.com =-
Monkey on the car
pi_79301604
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 16:20 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Is de criminaliteit in de VS bijvoorbeeld waar men met het 3 strikes-out systeem werkt dan beduidend lager als in nederland.
zijn de sociale voorzieningen en kansen voor etnische minderheden in nederland en de VS ook vergelijkbaar?

oh nee toch niet, hoe kan dat nu ...
pi_79301758
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 15:59 schreef NBT het volgende:
.. ik moet zeggen ik woon in Veenendaal, maar heb nergens last van xD
Kan niet, je vergist je, je liegt, je woont er niet, je bent zelf Marokkaan, je komt nooit buiten, je bent dronken.......
pi_79304593
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 16:57 schreef gameniet het volgende:

[..]

zijn de sociale voorzieningen en kansen voor etnische minderheden in nederland en de VS ook vergelijkbaar?

oh nee toch niet, hoe kan dat nu ...
Ah dat zijn toch juist linkse hobbys waar wilders ook op wilt bezuinigen.
pi_79304675
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 01:35 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat. De ratten eruit, de normaal meedraaienden laat je ongemoeid.

En als de aanhang van die ratten mee wil, geen enkel bezwaar.
pi_79305048
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 16:54 schreef Parkinson_XTC het volgende:

[..]

Kinderbijslag vanaf het 2e kind stopzetten. Hierdoor geen ghetto-gezinnen meer met 10 kinderen waar niet voor gezorgd kan worden. Een gezin met 2 kinderen biedt meer ontwikkelingskansen voor die kinderen. Mensen zijn vrij om meer kinderen te nemen, maar dan op voorwaarde dat er voor gezorgd kan worden.
Bovendien is Nederland het dichtstbevolkte land van de EU en overvol. Kleine gezinnen stimuleren kan er voor zorgen dat onze kleinkinderen misschien iets meer ruimte krijgen.
quote:
Importhuwelijken per direct verbieden.
Geen migranten meer toelaten.
Situatie eerst onder controle krijgen en dan na serieuze screening weer mondjesmaat migranten toe gaan laten die kunnen aantonen dat ze een meerwaarde zijn voor ons land. (dit kan dus ook om simpele arbeiders gaan)
Ook geen gezinshereniging en zgn. "vluchtelingen".
Ik wil nog een voorwaarde toevoegen voor het toelaten van arbeidsmigranten: Aangetoond moet zijn dat er geen enkele Nederlander het werk kan doen. We hebben meer dan een miljoen mensen in de uitkering. Mensen genoeg dus. Ook heel veel die niets liever willen dan een baan. Niemand te vinden die de kennis heeft? Dan moeten werkgevers de verantwoordelijkheid nemen voor aanvullende scholing of eisen bijstellen. Arbeidsmigranten naar binnen halen is te gemakkelijk, bovendien is Nederland al vol genoeg en leert de geschiedenis dat tijdelijke migratie bijna altijd permanent wordt.
quote:
Geld wat nu verkwist wordt aan allerlei culturele bullcrap subsidies investeren in beter onderwijs.
Die subsidies gaan uiteraard naar de 0 euro als ik het voor het zeggen zou hebben.
pi_79305143
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 18:29 schreef SvMp het volgende:

[..]

Bovendien is Nederland het dichtstbevolkte land van de EU
nee
  donderdag 18 maart 2010 @ 18:35:27 #108
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_79305251
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 18:32 schreef Cisk365 het volgende:

[..]

nee
welles, samen met belgië.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_79306596
Flink ge-edit hierzo
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_79306700
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 18:40 schreef gameniet het volgende:

[..]

marokkanen en moslims in het algemeen hebben al bewezen na 40 goede wil, positieve discriminatie en allerlei subsidies en regelingen niet willen integreren en een normaal leven leiden.

je mag je nu serieus gaan afvragen of noord-afrikanen gewoon genetisch geweldadig, lui, dom en intolerant zijn
Wat fijn zeg, dat dat mag.

Ik denk persoonlijk dat mensen iha genetisch gewelddadig, lui, dom en intolerant zijn. Sommigen zijn alleen een stukje beter in het verstoppen van die neigingen. Wie dat niet zijn zijn de lichtgetinte jongemannen uit bovengaande nieuwsfeiten, alsmede Carlo Picornie en zijn maatjes, de klootzakken die Floor Garst, Joes Kloppenburg en Sedar Soares omlegden met last but not least een eervolle vermelding voor alle Sander V-types wereldwijd.

Bottom line: wat zou het fijn als de politie het soort idioten uit de OP zou oppakken. Of dat hun familie ze kwam aanbrengen, nog beter. Dan wordt het nog iets gecompliceerder, genetisch gezien dan, als de gemankeerde genen hun eigen spuisel gaan aangeven. Zijn ze dan nog steeds gemankeerd? Of is dat DNA-zelfmoord
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_79306747
=

[ Bericht 100% gewijzigd door paddy op 18-03-2010 21:34:23 ]
pi_79306834
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 19:18 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Als er iets is wat echt dom is, is het dit wel.
Nee hoor, die lui begrijpen maar één ding. Angst toebrengen en gevoel van onveilligheid geven.
pi_79306860
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 00:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Alle Marrokanen terug naar Turkije! EINZ!

pun intended
Precies! Stomme arabieren zijn het
pi_79306919
Dat er hard opgetreden moet worden is duidelijk, maar zomaar lukraak "een Marokkaan" in elkaar slaan gaat natuurlijk nergens over. Dat snap je hopelijk zelf ook wel.
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_79307015
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 19:22 schreef Amos_ het volgende:
Dat er hard opgetreden moet worden is duidelijk, maar zomaar lukraak "een Marokkaan" in elkaar slaan gaat natuurlijk nergens over. Dat snap je hopelijk zelf ook wel.
Waarom niet? Zij doen het toch ook? zie je een groepje met een grote bek. Even wachten tot er eén alleen is. In de auto trekken even richting de Ginkelse hei! en leef je uit!
pi_79307039
Vuur met vuur bestrijden is het slechtste dat je kan doen
pi_79307063
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 19:25 schreef Amos_ het volgende:
werkt wel!
pi_79307130
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 19:25 schreef SonicB het volgende:

[..]

werkt wel!
Nee, dat verergert het juist weer. En dan is de beer los. Dit probleem moet je aanpakken met harde straffen en dan enkel diegenen die de fout in zijn gegaan.
  Moderator donderdag 18 maart 2010 @ 19:32:27 #119
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_79307344
Vriendje woont in veenendaal ik vind de sfeer op de markt 's nachts nou ook niet bepaald fijn, maar verder nooit ergens last van gehad.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_79307764
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 19:25 schreef Amos_ het volgende:
De politie doet niets, dan het recht in eigen handen. Is uiterst effectief.

Verder las ik eerder wat over de Bunnik side. In verschillende andere steden hebben (de anders zo verguisde) hooligans de problemen aangepakt daar waar de politie niets deed.
In public relations, spin is form of propaganda, achieved through providing an interpretation of an event or campaign to persuade public opinion in favor or against a certain organization or public figure.
  donderdag 18 maart 2010 @ 19:42:30 #121
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_79307769
Pssst: Wanneer zijn we de links/rechts discussie voorbij?

Mag je dus niet meer zeggen van deze politiek correcte oudtijder.... Dus je mag nu zeggen: PVDArbeit macht frei hobby's.
Scheer je weg!
pi_79308153
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 19:27 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Nee, dat verergert het juist weer. En dan is de beer los. Dit probleem moet je aanpakken met harde straffen en dan enkel diegenen die de fout in zijn gegaan.
Laat de beer maar een keer los gaan. Een signaal naar de politiek en naar dat tuig. opm: Ik ben geen Wilders fan.
pi_79308444
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 19:24 schreef SonicB het volgende:

[..]

Waarom niet? Zij doen het toch ook? zie je een groepje met een grote bek. Even wachten tot er eén alleen is. In de auto trekken even richting de Ginkelse hei! en leef je uit!
Uh, degene die jij lukraak in elkaar wil hengsten doet helemaal niets ook.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_79308478
Jaren geleden had ik overlast van een groep jongeren(geen marrokanen). Ik heb toen alles via de officiële weg gedaan. Politie bellen, contact wijkagent etc etc. Ik kreeg het advies te verhuizen.

Op een avond was ik het zo zat dat ik toen een aantal vrienden heb opgetrommeld en de politie heb gebeld: " Nu wat doen of ik doe het zelf" ook gelijk een(landelijke ochtend) krant gebeld met de mededeling dat de politiek niets aan mijn ( en buurt) problemen wilden doen.

Binnen 2 dagen was het opgelost.
pi_79308566
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 19:56 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Uh, degene die jij lukraak in elkaar wil hengsten doet helemaal niets ook.
Schijnbaar komt het niet echt aan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')