quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Das ook best onzin en dat weet jezelf ook![]()
[..]
Jij mept zelf in het rond![]()
![]()
De Frontpage zegt iets anders...quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Das ook best onzin en dat weet jezelf ook![]()
[..]
Jij mept zelf in het rond![]()
![]()
Ga niet alleen over straat, beste mensen. Blijf thuis!!! Ontken vooral de problemen. Ga huilen als er een moskee met bloed wordt besmeurd maar doe niks in Veenendaal. En het belangrijkste: stem PvdA dan komt alles goed in dit land. Wilders is maf, die komt niet met oplossingen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:44 schreef slashdotter3 het volgende:
Burgemeester Veenendaal: ‘Ga niet alleen over straat’
Ik vind eigenlijk dat wilder toch wel ergens een punt heeft.quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:15 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ga niet alleen over straat, beste mensen. Blijf thuis!!! Ontken vooral de problemen. En het belangrijkste: stem PvdA dan komt alles goed in dit land. Wilders is maf, die komt niet met oplossingen.![]()
Is de criminaliteit in de VS bijvoorbeeld waar men met het 3 strikes-out systeem werkt dan beduidend lager als in nederland.quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:15 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ga niet alleen over straat, beste mensen. Blijf thuis!!! Ontken vooral de problemen. Ga huilen als er een moskee met bloed wordt besmeurd maar doe niks in Veenendaal. En het belangrijkste: stem PvdA dan komt alles goed in dit land. Wilders is maf, die komt niet met oplossingen.![]()
Je kan twee landen niet zomaar met elkaar vergelijken, daarnaast weet ik niet hoe iemand een ander kan beroven als hij/zij in de bak zit.quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:20 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Is de criminaliteit in de VS bijvoorbeeld waar men met het 3 strikes-out systeem werkt dan beduidend lager als in nederland.
Ja... maar in amerika zit hierdoor 1 op de 100 amerikanen in de gevangenisquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:20 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Is de criminaliteit in de VS bijvoorbeeld waar men met het 3 strikes-out systeem werkt dan beduidend lager als in nederland.
Ja inderdaad! Vrijdagavond was ik toevallig in het dorp, waar er niet gefietst mag worden en daar waren 3 agenten 2 meisjes van een jaar of 12/13 aan het bekeuren omdat ze in het dorp fietsten...quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:53 schreef kakner2 het volgende:
[..]
Dus ze is al gecapituleerd
Maar ze spreekt zichzelf wel tegen, het gaat maar om "incidenten" maar toch kun je maar beter thuis blijven.
En de reacties op de veenendaalse websites zijn ook mooi: de politie heeft wel tijd om bonnen uit te schrijven voor het ontbreken van licht maar als 100 meter verderop iemand in elkaar geslagen wordt durven ze niks te doen. Sad but true
dusss om een kleine hoeveilheid idioten op te pakken moeten ze alle andere overtredingen door de vingers zien.. tuurlijk johquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:24 schreef erniee het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Vrijdagavond was ik toevallig in het dorp, waar er niet gefietst mag worden en daar waren 3 agenten 2 meisjes van een jaar of 12/13 aan het bekeuren omdat ze in het dorp fietsten...
ga wat nuttigers doen!
dat zeg ik niet, maar om nou met z'n drieën jonge meisjes te gaan aanhouden omdat ze fietsen op een plek waar het volkomen rustig is (het was kwart voor 9 en je mag tot 9 uur niet fietsen in het dorp).. dan denk ik ook van hebben jullie niet genoeg ander, belangrijker werk te doen?quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:27 schreef devlinmr het volgende:
[..]
dusss om een kleine hoeveilheid idioten op te pakken moeten ze alle andere overtredingen door de vingers zien.. tuurlijk joh
En dan nog niets eens lagere criminaliteits cijfers hebben als nederland.quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:22 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ja... maar in amerika zit hierdoor 1 op de 100 amerikanen in de gevangenis
en bij de zwarte bevolking is dat 1 op 15 oftewel negers zijn criminelen en misdadigers.
Gia, kom op zegquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:04 schreef Gia het volgende:
Op dit soort voorvallen, en dat zijn er toch veel, wordt nauwelijks nog gereageerd, maar owee als er een moskee besmeurd wordt.......
Ja maar we hebben geen stads rechtenquote:
We kunnen er niet echt omheen hè?quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:42 schreef Igen het volgende:
[..]
C) Ik lees 'lichtgetinte' - gaan we tegenwoordig mensen weer beoordelen op hun huidskleur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |