abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79342760
Lekker weertje hier trouwens, zonnetje
pi_79343068
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 16:52 schreef ScarFace- het volgende:
Lekker weertje hier trouwens, zonnetje
hier iets minder, hele dag bewolkt..met ongeveer 1 uurtje zon ofzo. Uit luiheid tot een uur of half2 in bed gebleven, en ben net terug van de gamma. Ff bewegen..anders ga ik nog roesten
En bij gebrek aan een auto'tje ben ik beton gaan halen op mijn fietsje mijn moeder wil namelijk een wasdroger plaatsen in de tuin.,.en daarvoor hebben we over een tijdje beton nodig, dus ik op mijn fietsje..lekker 20 min. gefietst met 17,5 kilo achterop..jeetje wat kan je gaan zweten
  vrijdag 19 maart 2010 @ 17:12:46 #28
294226 Aperture-Science
hetzelfde maar dan anders
pi_79343724
Hallo, weer terug van weggeweest.

Er is hier niet veel gebeurd dat het melden waard is, het is gewoon druk.
Vergeet dat zonnetje trouwens, op dit moment is er een koude wind en het regent

@Francis: haha, ik zou je graag hebben zien zwoegen op die fiets

[ Bericht 0% gewijzigd door Aperture-Science op 19-03-2010 17:13:43 (tikfautjes) ]
pi_79344497
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 17:12 schreef Aperture-Science het volgende:
Hallo, weer terug van weggeweest.

Er is hier niet veel gebeurd dat het melden waard is, het is gewoon druk.
Vergeet dat zonnetje trouwens, op dit moment is er een koude wind en het regent

@Francis: haha, ik zou je graag hebben zien zwoegen op die fiets
gelukkig wel een goed fietspad..en heenweg zonder gewicht heling op..en terug helling af met gewicht ..jiji. Ik heb mijn calorietjes van vandaag deels verbrand en voldaan aan de dagelijkse 30 minuten bewegen
hier is ook niet veel gebeurd...behalve deels met kiespijn/oorpijn door die stomme verstandskiezen rond te lopen.
pi_79347236
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 16:58 schreef francis998 het volgende:

[..]

hier iets minder, hele dag bewolkt..met ongeveer 1 uurtje zon ofzo. Uit luiheid tot een uur of half2 in bed gebleven, en ben net terug van de gamma. Ff bewegen..anders ga ik nog roesten
En bij gebrek aan een auto'tje ben ik beton gaan halen op mijn fietsje mijn moeder wil namelijk een wasdroger plaatsen in de tuin.,.en daarvoor hebben we over een tijdje beton nodig, dus ik op mijn fietsje..lekker 20 min. gefietst met 17,5 kilo achterop..jeetje wat kan je gaan zweten
pi_79353664
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 21:17 schreef Satsuma het volgende:

[..]

Waarom generaliseer je zo?
Autist
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79354966
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 21:32 schreef Autidude het volgende:

[..]

Wist je dat er helemaal een soort van relletje was vanwege onze posts over mensen checken?
Er is zelfs een user gebanned
Werden we helemaal stalkers genoemd enzo en nog net niet als een soort geheim genootschap neergezet

Allemaal weer erg overdreven en vooroordelend en .. ach..
Maar inmiddels heeft het wel weer aardig wat tijd en energie gekost.
Dit zijn redenen waarom ik zo min mogelijk met mensen om ga.
Nee. Waar?

Overigens, als het je zoveel energie kost, waarom lees je het dan? Laat die idioten lekker in hun eigen veilige hokjeswereldje leven.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 21:42:36 #33
247161 ikke043
Skippy, the rain won`t come !
pi_79354991
Die gast trok de boel dan ook behoorlijk uit context.
Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
  vrijdag 19 maart 2010 @ 21:43:16 #34
188877 Stupendous76
wenst iedereen veel plezier
pi_79355021
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 21:32 schreef Autidude het volgende:

[..]

Wist je dat er helemaal een soort van relletje was vanwege onze posts over mensen checken?
Er is zelfs een user gebanned
Werden we helemaal stalkers genoemd enzo en nog net niet als een soort geheim genootschap neergezet

Allemaal weer erg overdreven en vooroordelend en .. ach..
Maar inmiddels heeft het wel weer aardig wat tijd en energie gekost.
Tja, het is schijnbaar wel hip om al je gegevens ergens neer te plempen, maar niet om het te bekijken.
quote:
Dit zijn redenen waarom ik zo min mogelijk met mensen om ga.
I agree to that.
Repent, Pray, Forgive
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
Mensen doen niet dingen omdat ze dat willen, maar omdat het kan.
pi_79355088
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 21:42 schreef Satsuma het volgende:

[..]

Nee. Waar?

Overigens, als het je zoveel energie kost, waarom lees je het dan? Laat die idioten lekker in hun eigen veilige hokjeswereldje leven.
Wtf! Autistische stalkers op fok die ervaringen uitwisselen!

Wtf, autistische stalkers op fok die ervaringen uitwisselen!

[GC] Feedback
Een handboek? Een HANDBOEK??? neuh.. sorry.. ik heb een hoofd.
pi_79355407
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 21:42 schreef ikke043 het volgende:
Die gast trok de boel dan ook behoorlijk uit context.
Aan de ene kant begrijpelijk, en misschien zelfs wel autistisch Maar hij zat er naast ja
pi_79355477
Ik heb die topics even gelezen, maar ik vind de reacties niet zo heftig. Ik vind het wel begrijpelijk dat ze er zo over denken en ik vind de meeste mensen nog redelijk begripvol reageren eigenlijk. Kan me er geen seconde druk om maken.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 21:53:19 #38
188877 Stupendous76
wenst iedereen veel plezier
pi_79355497
quote:
Wie zouden ze hier dan mee bedoelen:
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 18:10 schreef CaptainCookie het volgende:
Net als die metalluisterende autist gister bij DWDD, ik dacht meteen "Hé, een FOK!ker "

Anyway, natrekken van personen is echt niet iets vreemds, zeker niet als je verliefd bent.
Als er bij ons iemand wordt ingehuurd op kantoor gaan we gelijk googelen naar die persoon, levert vaak best wel nuttige informatie op
Repent, Pray, Forgive
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
Mensen doen niet dingen omdat ze dat willen, maar omdat het kan.
pi_79355521
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 21:43 schreef Stupendous76 het volgende:

[..]

Tja, het is schijnbaar wel hip om al je gegevens ergens neer te plempen, maar niet om het te bekijken.
[..]

I agree to that.

Raar zooitje heh?
Maar hier op Fok zijn er ook heel veel goede mensen hoor Bijvoorbeeld in het dierenforum
pi_79355673
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 21:52 schreef Satsuma het volgende:
Ik heb die topics even gelezen, maar ik vind de reacties niet zo heftig. Ik vind het wel begrijpelijk dat ze er zo over denken en ik vind de meeste mensen nog redelijk begripvol reageren eigenlijk. Kan me er geen seconde druk om maken.
Het ging niet alleen over mij, er werd ook een quote van jou aangehaald.. wij tweetjes. En bij jou ging het over dat bellen en dan ophangen. En het valt ook allemaal wel mee als je het vergelijkt met de rest van Fok!.. ik vind de "ophef" ook wel normaal, maar omdat ik te laat was om te relativeren is die TS nu dus gebannend

Al is het natuurlijk behoorlijk stalkerig en asociaal om het niet hier maar achter onze rug om te doen, dat is dan wel zo'n dingetje dat ik niet begrijp. Het schijnt ook heel eng te zijn om dit topic in je AT te hebben
Helden...
pi_79355811
Ik snap er echt niets van Wat is er nu eigenlijk aan de hand.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79355871
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 21:57 schreef Autidude het volgende:

[..]

Het ging niet alleen over mij, er werd ook een quote van jou aangehaald.. wij tweetjes. En bij jou ging het over dat bellen en dan ophangen. En het valt ook allemaal wel mee als je het vergelijkt met de rest van Fok!.. ik vind de "ophef" ook wel normaal, maar omdat ik te laat was om te relativeren is die TS nu dus gebannend

Al is het natuurlijk behoorlijk stalkerig en asociaal om het niet hier maar achter onze rug om te doen, dat is dan wel zo'n dingetje dat ik niet begrijp. Het schijnt ook heel eng te zijn om dit topic in je AT te hebben
Helden...
Ten eerste, hij is geband om zijn eigen gedrag en niet om het jouwe. Hij is geband omdat ie nog een topic opende nadat het eerste gesloten was.

Ten tweede, het is maar een ban. Als die gast ook maar de schijn van een leven heeft buiten Fok zal ie het wel overleven.

Ik had gezien dat iemand het ook had over bellen. Maar ach, ik weet ook wel dat het niet normaal is. Boeiend. Ik ben nou eenmaal niet normaal. En dan nog, ik had ook 'normale' klasgenoten die bijv. mensen gingen bellen om ze te pesten, of tien keer langs het huis gingen fietsen van de jongen die ze leuk vonden. Dus tja, ben ik nou zo gek of zijn zij zo hypocriet? As said, ik kan me er niet over opwinden.
pi_79355940
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 21:59 schreef tijnbrein het volgende:
Ik snap er echt niets van Wat is er nu eigenlijk aan de hand.
Eigenlijk niks. Wij hadden het over onze obsessies voor mensen, een of andere fruit cake heeft dat uit de context in een topic gepleurd, dat topic werd gesloten, vervolgens maakte ie het opnieuw en toen kreeg ie een ban. En nu vindt Autidude dat het zijn schuld is dat die gast een ban heeft gekregen. En ik dus niet.

Storm in een glas water.
pi_79355972
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 21:53 schreef Stupendous76 het volgende:

[..]

Wie zouden ze hier dan mee bedoelen:
[..]

Anyway, natrekken van personen is echt niet iets vreemds, zeker niet als je verliefd bent.
Als er bij ons iemand wordt ingehuurd op kantoor gaan we gelijk googelen naar die persoon, levert vaak best wel nuttige informatie op
Was jij dat?
Maar het is idd normaal hoor, echt iedereen doet dat.. bedrijfsmatig of uit verliefdheid/wraak weet ik veel.. dat krijg je gratis bij internet.. Het is werkelijke voor iedereen herkenbaar, en om dat nou stalken te gaan noemen

En al dat andere ging niet om stalken maar om equipment en KCT en "trainen" en "net als in de film"
Sorry, mijn excuses dat ik net iets langer van mijn jeugd heb moeten genieten, maar ik ben er inmiddels overheen hoor Stond er ook bij..
pi_79356043
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 22:01 schreef Satsuma het volgende:

Ik had gezien dat iemand het ook had over bellen. Maar ach, ik weet ook wel dat het niet normaal is. Boeiend. Ik ben nou eenmaal niet normaal. En dan nog, ik had ook 'normale' klasgenoten die bijv. mensen gingen bellen om ze te pesten, of tien keer langs het huis gingen fietsen van de jongen die ze leuk vonden. Dus tja, ben ik nou zo gek of zijn zij zo hypocriet? As said, ik kan me er niet over opwinden.

Ja toch!!
pi_79356054
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 22:02 schreef Satsuma het volgende:

[..]

Eigenlijk niks. Wij hadden het over onze obsessies voor mensen, een of andere fruit cake heeft dat uit de context in een topic gepleurd, dat topic werd gesloten, vervolgens maakte ie het opnieuw en toen kreeg ie een ban. En nu vindt Autidude dat het zijn schuld is dat die gast een ban heeft gekregen. En ik dus niet.

Storm in een glas water.
Oke
14 SHADES OF GREY
pi_79356335
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 22:02 schreef Satsuma het volgende:

een of andere fruit cake

OMG GEWELDIG!! Dat is 1 van de mooiste scheldwoorden ooit!
Dat is voor mij een bepaald dingetje.. hahha.. Maar echt...

"You stupitta fruita cake!!!"

Die is zooooo goed.. en hoe haal je het in je hoofd om iemand een fruit cake te noemen
Wat is die vergelijking??? Het is echt superstom maar ik vind het zo verdomde grappig!!

Mijn tante werkte ooit bij NS loket en toen kreeg ze dat van een buitenlander voor haar kiezen, en dat ging ze vertellen en ik kan dat niet meer vergeten En het schijnt nog normaal te zijn ook... WTF fruit cake
Zie je het al voor je??? Zo muffin achtig ook, met zo'n papieren kraagje HAHHAHA!!!
pi_79357237
oké, net weer bijgelezen en die topics eerder genoemd bekeken. Echt kant en klare onzin, hoewel ik TS zijn post daar niet heb kunnen lezen.
Hallo, als iemand met iemand anders omgaat dan zoek je automatisch info op.
Maar anyway...iig best overdreven..en daarbij nog achterbaks en of laf, om er een nieuw topic te openen en het niet direct durven te zeggen.

Maar..goed..dat is geschiedenis die is geschreven
pi_79359331
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 22:11 schreef Autidude het volgende:

[..]

OMG GEWELDIG!! Dat is 1 van de mooiste scheldwoorden ooit!
Dat is voor mij een bepaald dingetje.. hahha.. Maar echt...

"You stupitta fruita cake!!!"

Die is zooooo goed.. en hoe haal je het in je hoofd om iemand een fruit cake te noemen
Wat is die vergelijking??? Het is echt superstom maar ik vind het zo verdomde grappig!!
Tja, ik zocht een woord wat niet te grof was. Ik heb ook geen idee wie het bedacht heeft, maar grappig is het wel. De enige link die ik kan leggen is naar noten (nuts).
pi_79359962
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 23:36 schreef Satsuma het volgende:

[..]

Tja, ik zocht een woord wat niet te grof was. Ik heb ook geen idee wie het bedacht heeft, maar grappig is het wel. De enige link die ik kan leggen is naar noten (nuts).
Goede in ieder geval!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')