Dit soort reacties wilde ik dus niet. Autist is geen scheldwoord, doe me een lol en gebruik het niet alsof het dat wel is. Iig niet hier.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:15 schreef Metalfrost het volgende:
TS is zelf een autist, beetje aandacht vragen terwijl het vorige (zelfde) topic is dichtgegooid
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:17 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dit soort reacties wilde ik dus niet. Autist is geen scheldwoord, doe me een lol en gebruik het niet alsof het dat wel is. Iig niet hier.
Ophouden met de topicvervuiling ajb.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:19 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Vragen om aandacht kan een autistisch-gerelateerd verschijnsel zijn.
Opbellen, mensen achtervolgen, bespioneren evt. met camera's en andere hulpmiddelen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:23 schreef Tinkepink het volgende:
Ik weet dat sommige autistische mensen obsessies kunnen hebben, maar dit vind ik wel wat eh... eng eigenlijk. Aan de andere kant: hebben we niet allemaal weleens iemand gegoogled? Waar ligt de grens?
Er was vast ooit een tijd dat mongool (als benaming voor mensen met het down syndroom) nog niet als scheldwoord gebruikt werd...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:17 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dit soort reacties wilde ik dus niet. Autist is geen scheldwoord, doe me een lol en gebruik het niet alsof het dat wel is. Iig niet hier.
Autistische mensen hebben veel oog voor detail en zijn erg perfectionistisch ingesteld. Alles moet in 1x goed en nauwkeurig en daar kunnen ze behoorlijk obsessief in zijn. Sommigen gaan daarin zo ver dat ze alles altijd in een bepaalde volgorde doen en dingen altijd op precies dezelfde plek neerzetten en vooral niet scheef.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:23 schreef Tinkepink het volgende:
Ik weet dat sommige autistische mensen obsessies kunnen hebben, maar dit vind ik wel wat eh... eng eigenlijk. Aan de andere kant: hebben we niet allemaal weleens iemand gegoogled? Waar ligt de grens?
Sounds kinda sick.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:54 schreef stamppot het volgende:
Je zal je verbazen hoeveel mensen het leven van andere mensen proberen te lijden.
Voorbeeld je is een klasgenootje van de basis school die als hij thuiskwam altijd door z'n moeder aan tafel werd gezet en het uur daarna compleet werd uitgehoord over wat hij precies had gedaan, wat er op school gebeurde maar vooral wat alle klasgenootjes enzo deden. Waarna ze weer ging bellen met andere moeders ging bellen om nog meer informatie te krijgen. dag in dag uit.
gewoon eng.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |