Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
Assiej = Astrid
bambino = Sjoerd
Bob-B = Bob
Daywalk3r = Jeffrey
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Incolumis = Frank
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
omearos = Nicole
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Robinhoo = Robin
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
sjoemie1985 = Ivo
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er ook Tukker-Regels?
JA!
- Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk 15 delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF' te behouden.
- Ik maakte post 301, wat doe ik nu?
- Open een nieuw deel met de OP die je hier kunt vinden.
- Voeg je nieuwe topic toe in de 'TOF! Topic Lijst' die je hier kunt vinden.
- Gezelligheid staat voorop in deze serie, een beetje medewerking wordt gevraagd.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
joah, had 't al wel gedacht. maar nu heb ik het hele nummer opstaanquote:
De '80's zijn gewoon de shitquote:Op woensdag 17 maart 2010 23:00 schreef rulerofdeath het volgende:
joah, had 't al wel gedacht. maar nu heb ik het hele nummer opstaan
Dat ga ik trouwens niet doen op de meet!quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
\m/
Niet?quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:03 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Dat ga ik trouwens niet doen op de meet!
Leuk hoor.quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ondanks dat iedereen het al weet, ik wil m toch even hier posten omdat hij gewoon té geniaal is
ben je er alsnog ingetrapt?quote:
joahquote:
hahahahahahahahahahahahaquote:
Oeh... Maybe kom ik ook welquote:Op woensdag 17 maart 2010 23:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oja.. wie komen er allemaal naar The Classics in Atak?
Megavet, op vrijdag 2 april, 80's, 90's en discomuziek! Met een lichtgevende dansvloer
quote:
Ajuu pijpslet!quote:
Slaap lekker!quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:13 schreef Kreator het volgende:
Ik heb die avond een afspraak. Heel misschien, later op de avond.
en nu bedt. Tot morgen!
Klinkt goed in ieder gevalquote:Op woensdag 17 maart 2010 23:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oja.. wie komen er allemaal naar The Classics in Atak?
Megavet, op vrijdag 2 april, 80's, 90's en discomuziek! Met een lichtgevende dansvloer
Het is echt supergaaf. Vorige keer geweest, en echt.. wauw. Ben er zoo fucking enthousiast overquote:
Dat dus!quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:15 schreef sjoemie1985 het volgende:
welterusten voor diegene die gaan slapen
Klinkt goed. Zijn er bepaalde optredens of gewoon alleen de muziek? En welke dj draait er?quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het is echt supergaaf. Vorige keer geweest, en echt.. wauw. Ben er zoo fucking enthousiast over![]()
Zou eigenlijk dát weekend naar Dublin gaan, maar was zoooo blij dat we een weekend later gingen, en dat ik dus gewoon naar The Classics kan
Waarom ben je daar toch elke keer als ik niet hoef te werken?quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:16 schreef Ballantines het volgende:
Net terug van de McDonalds meubelplein.. nog ff zo'n mcchicken kortingsbon opgemaakt
Verschillende DJ's. Geen optredens.quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Klinkt goed. Zijn er bepaalde optredens of gewoon alleen de muziek? En welke dj draait er?
Idd! Had nog stille hoop.. Maar helaas...quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarom ben je daar toch elke keer als ik niet hoef te werken?
Oh, daar hebben we er 2 vanquote:Op woensdag 17 maart 2010 23:20 schreef Ballantines het volgende:
[..]
Idd! Had nog stille hoop.. Maar helaas...Trof een jongeman met vrij grote lippen
Als ik ga, ga ik verkleed als me zelfquote:Op woensdag 17 maart 2010 23:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Verschillende DJ's. Geen optredens.
Maar het is gewoon echt in 80's en 90's stijl allemaal, en iedereen komt ook zo gekleed
So what?quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:20 schreef Ballantines het volgende:
[..]
Idd! Had nog stille hoop.. Maar helaas...Trof een jongeman met vrij grote lippen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
ruimen jullie het wel zelf op?quote:
Nja, ik ging de vorige keer als een hippie.quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als ik ga, ga ik verkleed als me zelf
Oplikken bedoel je?quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ruimen jullie het wel zelf op?
quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ruimen jullie het wel zelf op?
Als ik ga, dan ga ik in een polkadot rok met getoupeerd haarquote:Op woensdag 17 maart 2010 23:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nja, ik ging de vorige keer als een hippie.
Suppose dat ik dat deze keer ook weer doe. Want dan hoef ik niet zoveel te veranderen![]()
Maar liepen wel mensen rond met echt zo'n wortelbroek, kuiven, hanekammen, afro's, etc
Haha, vetquote:Op woensdag 17 maart 2010 23:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik ga, dan ga ik in een polkadot rok met getoupeerd haar
Dit kan wel eens een leuke mini-meet wordenquote:Op woensdag 17 maart 2010 23:24 schreef Samzz het volgende:
Als ik ga, dan ga ik in een polkadot rok met getoupeerd haar
A la Cindy Lauper is ook wel tofquote:Op woensdag 17 maart 2010 23:25 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dit kan wel eens een leuke mini-meet worden
Met al die uitdossingen kan ik natuurlijk niet achterblijven, maar ik zou niet weten watquote:Op woensdag 17 maart 2010 23:26 schreef Samzz het volgende:
A la Cindy Lauper is ook wel tofKnalroze beenwarmers en zo
Een leren jack, spijkerbroek en een overhemd die iets los zitquote:Op woensdag 17 maart 2010 23:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Met al die uitdossingen kan ik natuurlijk niet achterblijven, maar ik zou niet weten wat
Leren jas, checkquote:Op woensdag 17 maart 2010 23:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Een leren jack, spijkerbroek en een overhemd die iets los zit
quote:
Perfectquote:Op woensdag 17 maart 2010 23:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Leren jas, check![]()
Spijkerbroek, check![]()
Overhemd,Kan ik net zo goed in 3-delig pak komen
![]()
T-shirt, check![]()
Flinke haardos en bakkebaarden, nog checkMaar ik overweeg binnenkort naar de kapper te gaan
ik ga binnenkort ook naar de kapperquote:Op woensdag 17 maart 2010 23:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Leren jas, check![]()
Spijkerbroek, check![]()
Overhemd,Kan ik net zo goed in 3-delig pak komen
![]()
T-shirt, check![]()
Flinke haardos en bakkebaarden, nog checkMaar ik overweeg binnenkort naar de kapper te gaan
Selma, ontzettend lekker ding vammequote:
Bedank Marko maarquote:Op donderdag 18 maart 2010 01:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dankzij Hen: http://www.dumpert.nl/med(...)oulette_pianist.html![]()
![]()
Dankjewel, Markoooquote:
Ben ik ookquote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 02:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Gevonden door het woord 'raamneger' in te tikken op google afbeeldingen
Join the clubquote:Op donderdag 18 maart 2010 08:54 schreef Robinhoo het volgende:
Jammer dat ik juist deze dag hele dag op kantoor moet zitten.
Eindelijk je bril opgezet?quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:13 schreef Robinhoo het volgende:
Die secretaresse is plots lelijker geworden.
Nee ze heeft haar haar anders waardoor haar kop dikker lijktquote:
Twentuhquote:Op donderdag 18 maart 2010 08:32 schreef ReMcOrE het volgende:
ff een snelle TVP, zodat ik hem straks nog terug kan vinden![]()
Heeyquote:
Ratelmilfjequote:
Kreaquote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:21 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Nee ze heeft haar haar anders waardoor haar kop dikker lijkt
gister was het ook ineens gruwelijk druk tussen 12 en 1 in de stadquote:Op donderdag 18 maart 2010 09:12 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Join the club
Lunchpauze maar ff wat buitenlucht meepakken
whahahahaquote:Op donderdag 18 maart 2010 09:21 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Nee ze heeft haar haar anders waardoor haar kop dikker lijkt
Frutsquote:
Mogguhquote:
Assiejjquote:Op donderdag 18 maart 2010 09:48 schreef Assiej het volgende:
*even stoom afblazen*
kreeg net informatie over wat er gezegt zal worden met het ouder-tien-minuten-gesprek op school.....
heeft iemand nog een slaapplek over ?![]()
Heb gewoon tijd te kort om te leren enzo, ben gewoon te moe ...
scheit-zooi..
over 2 weken weer toetsweek, en ik begrijp geen ene reet van bepaalde vakken ..
ze willen wiskunde minimaal naar een 6 doen ( dat dat verplicht is )
dus ik hang al met mijn 2,6 en 1.5
Goede(scheit)morgen allemaal
quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:48 schreef Assiej het volgende:
*even stoom afblazen*
kreeg net informatie over wat er gezegt zal worden met het ouder-tien-minuten-gesprek op school.....
heeft iemand nog een slaapplek over ?![]()
Heb gewoon tijd te kort om te leren enzo, ben gewoon te moe ...
scheit-zooi..
over 2 weken weer toetsweek, en ik begrijp geen ene reet van bepaalde vakken ..
ze willen wiskunde minimaal naar een 6 doen ( dat dat verplicht is )
dus ik hang al met mijn 2,6 en 1.5
Goede(scheit)morgen allemaal
Neequote:Op donderdag 18 maart 2010 09:51 schreef Robinhoo het volgende:
DavidBen jij ook zaterdag bij PSV - Twente?
Nathaliequote:
dat is wel balen, 1 van de belangrijkste wedstrijden van het seizoen!quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee
Stond om 11:00:05 bij de ticketbox, uitverkocht
Zit zaterdag bij Heracles - NAC
quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:00 schreef omearos het volgende:
[..]
Als je bijles wilt voor exacte vakken moet je maar een gil geven
Wat denk je zelf..quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
had je verwacht dat je het daarmee wel ging redden dan?
Ik ben goed in wiskunde en natuurkunde. Scheikunde is lang geleden, dan moet ik me gaan inlezen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:21 schreef Assiej het volgende:
[..]in wat voor een vakken ben je goed in
?
Kun je omgaan/hebjegeduld met mensen die Dyscalculie hebben?
Nou wanneer beginnen wequote:Op donderdag 18 maart 2010 10:27 schreef omearos het volgende:
[..]
Ik ben goed in wiskunde en natuurkunde. Scheikunde is lang geleden, dan moet ik me gaan inlezen.
En ik heb geen ervaring met mensen die dyscalculie hebben
Sannequote:
Machielquote:
Ja inderdaadquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:24 schreef Robinhoo het volgende:
Jammer David anders konden we even zwaaien
tsssquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Of met stoelen gooien enzo
Wij ookquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
tssswij zijn gewoon normale supporters hoor
Jullie misschien, betekent niet dat David dat ook isquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
tssswij zijn gewoon normale supporters hoor
-1 voor de matige grapquote:
scherp, David kan natuurlijk een gruwelijke hooligan zijn!!quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jullie misschien, betekent niet dat David dat ook is
Jij kent me duidelijk niet persoonlijkquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:53 schreef ReMcOrE het volgende:
scherp, David kan natuurlijk een gruwelijke hooligan zijn!!
Whehehequote:Op donderdag 18 maart 2010 10:53 schreef Robinhoo het volgende:
Stoeltjes gooien, dat kan niet in dat kut uitvak van PSV. Overal netten
is het zo erg daar in Eindhoven?quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:53 schreef Robinhoo het volgende:
Stoeltjes gooien, dat kan niet in dat kut uitvak van PSV. Overal netten
nee, dat kloptquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij kent me duidelijk niet persoonlijk
zon/lees zequote:Op donderdag 18 maart 2010 10:56 schreef Samzz het volgende:
Pauze. Ik ga in de zon zitten met m'n boekje. Later![]()
PSV is niet zo geliefd bij andere ploegen. Gelukkig is het niet zo erg als in dat hok van Groningen.quote:
links en rechts netten, wat nog meer?quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
PSV is niet zo geliefd bij andere ploegen. Gelukkig is het niet zo erg als in dat hok van Groningen.
Die glazen platen vóór de tribunesquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
links en rechts netten, wat nog meer?
Kut zicht en glas wand ervoor + net ervoor.quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
links en rechts netten, wat nog meer?
Daar heb je dan weer geen last van op de hoofd-tribune, maar de sfeer is weer kutquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:00 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Kut zicht en glas wand ervoor + net ervoor.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die glazen platen vóór de tribunes
dus je moet door een net + glazen platen naar het veld kijken?quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:00 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Dat hebben "we" gelukkig niet in Eindhoven.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:00 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Vorige keer wel toen ik er was?quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat hebben "we" gelukkig niet in Eindhoven.
Wij hebben geen glazen platen voor zover ik weet?quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:03 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Vorige keer wel toen ik er was?
Of was dat ergens anders
In Groningen wel.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
dus je moet door een net + glazen platen naar het veld kijken?
Ohnee klopt was Feyenoord.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wij hebben geen glazen platen voor zover ik weet?
Feyenoord heeft sowieso geen glazen platen in het uitvak, tenminste niet toen ik er wasquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:07 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ohnee klopt was Feyenoord.
Ik weet het ook allemaal niet meer
Ik weet wel dat je bij PSV in de hoek zit weggedrukt en het zicht kut is.
(same as Ajax)
Bij PSV hangt er alleen een net voor het uitvak inderdaad.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:09 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Feyenoord heeft sowieso geen glazen platen in het uitvak, tenminste niet toen ik er was.
Ajax uit is idd kut , zit je boven in de hoek.
Dat bovenste uitvak wel.(2e ring)quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:09 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Feyenoord heeft sowieso geen glazen platen in het uitvak, tenminste niet toen ik er was.
Ajax uit is idd kut , zit je boven in de hoek.
Hmm, dat is dan nog niet lang zo.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:13 schreef Mdrop het volgende:
Het zicht vanuit het uitvak op het veld van het Philips Stadion.
[ afbeelding ]
Onderin zie je dus WEL een glazenwand, alleen geen NET op dat moment.
Nieuwsbericht is van 20 augustus 2008 16:45 dus ,,, en nog een foto toegevoegd met NET, mooi irritantquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmm, dat is dan nog niet lang zo.
Net of je niet over een ruit van +/- 2.5 meter heen kunt gooienquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Maja, helaas is het steeds vaker noodzakelijk glasplaten aan te brengen. Aanstekers, bier, pis, vanalles gaat er naar de scheids en de keeper van de thuisploeg
Neem ik ook niet aan, enkel is Vink de scheidsrechter, Twente <> Vink kan al een risicowedstrijd opleveren.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mwah, PSV - FCT zal geen grote risicowedstrijd worden....
Ik werd aangevallen door jullie supporters toen Twente, PSV zijn kampioenschap had verknaldquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mwah, PSV - FCT zal geen grote risicowedstrijd worden....
Nadat je zelf al een aantal stenen had gegooidquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:26 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik werd aangevallen door jullie supporters toen Twente, PSV zijn kampioenschap had verknald
quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:27 schreef Samzz het volgende:
Nu les
Weet je, als supporters zich eens sportief gaan gedragen, zijn al die maatregelen ook niet nodig
Die kleine groep bedoel ik.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
en de meesten gedragen zich wel, al die maatregelen (ook qua treinreis etc.) worden genomen voor de kleine groep die zich niet kan gedragen...
Dat kan ik me heel moeilijk voorstellen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:26 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik werd aangevallen door jullie supporters toen Twente, PSV zijn kampioenschap had verknald
Het is toch echt zo.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat kan ik me heel moeilijk voorstellen.
Las ik ook in de krant ja.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:54 schreef Samzz het volgende:
PSV en Ajax vinden dat de scheidsen Twente voortrekken.
Ik zeg toch ook 'ons' als ik het over Nederlanders heb als ik met buitenlanders praatquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Las ik ook in de krant ja.
Het is ook wel merkwaardig dat Nijenhuis het over "wij" en "ons" heeft als het over Twente gaat.
Maar jij hebt geen objectieve rol vanuit je beroep.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:57 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook 'ons' als ik het over Nederlanders heb als ik met buitenlanders praat.
zo kan het er ook door de krant neergezet worden hèquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het is ook wel merkwaardig dat Nijenhuis het over "wij" en "ons" heeft als het over Twente gaat.
Hij zegt het zelf tijdens de uitzendingen van RTV Oost waar hij beelden van commentaar voorziet.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zo kan het er ook door de krant neergezet worden hèonbewust of bewust, met het idee dat de objectiviteit van scheidsrechters vs. FCT al vaker ter discussie heeft gestaan...
Wegens wat?quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:02 schreef haakon het volgende:
ik denk dat ik een ban ga krijgen, dus mensen, tot ooit![]()
why?quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:02 schreef haakon het volgende:
hmmm, dat is inderdaad niet echt een hele slimme zet... maar goed, het is en blijft (zoeken nzout leggen op enkele gebruikte woorden van iemandquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij zegt het zelf tijdens de uitzendingen van RTV Oost waar hij beelden van commentaar voorziet.
een banaan bedoel je zekerquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:02 schreef haakon het volgende:
Indd.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:06 schreef haakon het volgende:
[..]
ow dat gaat nog wel meevallen volgens mij
d'r komt nog meer dus?quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:06 schreef haakon het volgende:
[..]
Wie is Nijenhuis?quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja Nijhuis.quote:
ja tuurlkquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:06 schreef haakon het volgende:
[..]
Tis niet mijn forum, dus dan slot ik nietquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je zit al klaar met je slotje?
Geen idee eigenlijk, ik houd het bantopic zelden bij.. laat staan het hoe of waarom. ONZ kom ik sowieso nooitquote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:29 schreef Oldenzaal het volgende:
WINNAAR VAN WIE IS DE MOL 2010 BEKEND!!!!!!! :O
Beterschap, skatquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ben nog steeds ziek. Gadverdamme
Beter laat dan nooitquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:31 schreef Assiej het volgende:
[..]
Nou wanneer beginnen we
natuurkunde moet ik en wiskunde
aov - financiering / boekhouden
ben je daar ook goed in?
Gute besserung, mein Schatzquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
beterschap!quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dankje. Word er helemaal gek van.quote:
Neequote:Op donderdag 18 maart 2010 12:59 schreef omearos het volgende:
zijn jullie een wedstrijdje aan het houden wie het eerste geband wordt?
Hoezo?quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:59 schreef omearos het volgende:
zijn jullie een wedstrijdje aan het houden wie het eerste geband wordt?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dankje. Word er helemaal gek van.
Longen vol met slijm, hoofd vol met slijm. Heb echt wel 2 wcrollen weggesnoten, in 1 week.
Gadverdamme
Beterschap Nathquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jammer wel, heb echt megaveel zin in chocolade melk. Maar I know.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:02 schreef omearos het volgende:
[..]
Geen koffie of melk
Wel bouillon, thee en vertroetelingen
Hihihiquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
TerugWhehe ik was aan t trainen bij zo'n toestel, gelijk al die toestellen om me heen bezet
![]()
Kreeg nog een aanbod voor mental choaching en samen oefeningen doen. Maar heb daar netjes voor bedankt.
Ik was een van de weinige vrouwen daar vandaag. Morgen toch maar een coltrui en slobberbroek aantrekken.
beterschapquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
TerugWhehe ik was aan t trainen bij zo'n toestel, gelijk al die toestellen om me heen bezet
![]()
Kreeg nog een aanbod voor mental choaching en samen oefeningen doen. Maar heb daar netjes voor bedankt.
Ik was een van de weinige vrouwen daar vandaag. Morgen toch maar een coltrui en slobberbroek aantrekken.
Nee, te gespierdquote:
* Mdrop bespeurt een 'Daar had je bij moeten zijn' momentquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee, te gespierdMaar ik moest echt wel lachen toen ik naar huis fietste en er aan dacht
![]()
Net van die bijen en ik was de honing.
Bij gebrek aan andere chickies...quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
beterschap![]()
[..]![]()
over aandacht niet te klagen dus...
Weet niet of je het al wist ... maar al je slachthuis foto's zijn 'dood'quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iel, daar houd ik ook niet van, die spierbundels... Bij bodybuilders knapt de borstspier nog wel eens, nasty
Ja, I know... Photobucket wil ze geloof ik nietquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:14 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Weet niet of je het al wist ... maar al je slachthuis foto's zijn 'dood'.
www.tinypic.com en anders bayimgquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, I know... Photobucket wil ze geloof ik niet
Is het ook. Sommige mannen zijn gewoon eng. En maar pompen met die spieren. Een beetje afgetraind lijf is lekkerquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vind dat sowieso heel erg lelijk
Heeft trainen met overgewicht toch voordelenquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
![]()
Mwa... Ze werden zoveel bekeken, duizenden keren. Geen enkele gratis site kan dat aanquote:
Ja heerlijk, net (met jas) eten wezen halen bij de super naast school, wat een weerquote:
Bayimg geprobeerd, is van piratebay en laten veel staan hoor, heb daar ook plaatjes voor op ebay gepost, gaat ook goed, en daar heb je ook vele views.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa... Ze werden zoveel bekeken, duizenden keren. Geen enkele gratis site kan dat aan
Ik heb iets gemist?quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa... Ze werden zoveel bekeken, duizenden keren. Geen enkele gratis site kan dat aan
*propt zich helemaal volquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:21 schreef omearos het volgende:
[..]
Heeft trainen met overgewicht toch voordelen
Kom je ook naar The Classics in Atak? 2 april?quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:22 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja heerlijk, net (met jas) eten wezen halen bij de super naast school, wat een weer!!!
* Mdrop luistert classics:
http://www.youtube.com/v/TbcYiilw33E
[..]
Bayimg geprobeerd, is van piratebay en laten veel staan hoor, heb daar ook plaatjes voor op ebay gepost, gaat ook goed, en daar heb je ook vele views.
Ik en Atak, nog nooit geweest en zal er denk ook wel nooit van komen, en classics is een band of gewoon oude(re) muziek?quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kom je ook naar The Classics in Atak? 2 april?
Een uitstekend verlag van San's excursie naar het slachthuis.quote:
quote:
Via PMquote:
Dat vind ik zo raar, mensen die dan advies gaan geven aan anderen, zo iemand vraagt er wel om als hij het nodig heeftquote:
Oh, had ze daar foto's van geplaatst?quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:23 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Foto's van een vrolijke excursie.
(Bestemming slachthuis)
De foto's zijn niet verwijderd, ze worden alleen veel te veel bekekenquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:22 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja heerlijk, net (met jas) eten wezen halen bij de super naast school, wat een weer!!!
* Mdrop luistert classics:
http://www.youtube.com/v/TbcYiilw33E
[..]
Bayimg geprobeerd, is van piratebay en laten veel staan hoor, heb daar ook plaatjes voor op ebay gepost, gaat ook goed, en daar heb je ook vele views.
Jup + een GE-WEL-DIG verslag!!quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, had ze daar foto's van geplaatst?
Verander de links dan in bayimg, denk dat het wel goed gaat + dat je nu wel minder bezoekers zult hebben als aan het begin.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
De foto's zijn niet verwijderd, ze worden alleen veel te veel bekeken
Nou zeg.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:24 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik en Atak, nog nooit geweest en zal er denk ook wel nooit van komen, en classics is een band of gewoon oude(re) muziek?
Oke dat klinkt wel 'tof' (Geweldig woord!) , maar ben nog nooit bij / in Atak geweest + dat ik geen zin heb om daar alleen heen te gaan (A).quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou zeg.
Dat is gewoon een avond waar een DJ draait, alles is in het thema van de 80's en 90's, en de muziek dus ook
idd, en ik ben ook al niet voor niks in de sportschool.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:26 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Via PM.
[..]
Dat vind ik zo raar, mensen die dan advies gaan geven aan anderen, zo iemand vraagt er wel om als hij het nodig heeft.
Nou ja. Ik heb nooit iets over een vrolijke excursie gezegdquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:23 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Foto's van een vrolijke excursie.
(Bestemming slachthuis)
Ik ben er sowieso. En San en Mr. T komen misschien ookquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:29 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke dat klinkt wel 'tof' (Geweldig woord!) , maar ben nog nooit bij / in Atak geweest + dat ik geen zin heb om daar alleen heen te gaan (A).
Waar heb je die foto's dan?quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja. Ik heb nooit iets over een vrolijke excursie gezegd
quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben er sowieso. En San en Mr. T komen misschien ook
Oke , maar ken jullie (Buiten de interwebs) ook nietquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben er sowieso. En San en Mr. T komen misschien ook
Zumba, deden die vrouwen ook toen ik nog aan fitness dee (blessure'squote:Op donderdag 18 maart 2010 13:29 schreef omearos het volgende:
[..]
idd, en ik ben ook al niet voor niks in de sportschool.
Vanavond eerste keer Zumba btw, ben benieuwd, ik hou wel van dansen
Ze stonden in het topic. Maar ik heb ze thuis nog wel, moet ze alleen even weer uploadenquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waar heb je die foto's dan?
Ja, jij komt misschien, maar wel later. Dat valt bij mij onder nietquote:
Kaboem-tssjquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, jij komt misschien, maar wel later. Dat valt bij mij onder niet
Nou en?quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:32 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke , maar ken jullie (Buiten de interwebs) ook niet.
klinkt wel goedquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou zeg.
Dat is gewoon een avond waar een DJ draait, alles is in het thema van de 80's en 90's, en de muziek dus ook
Ik kende (op 1 na) niemand hier voor die meeting. Dus wat dat betreft is het idd een zwak excuus.quote:
2 Aprilquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
klinkt wel goeden Atak is vet
wanneer is dat feest?
Mietjequote:Op donderdag 18 maart 2010 13:35 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Vind ik eng , maar ik heb les waar ik niet op de pc kan, joodels!!
Afzeggen die handel!quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, had er overheen gelezen; helaas heb ik 2 april al wat anders
neequote:
Pfft, die kan je nog wel vaker houden. The Classics is niet zo vaakquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
needat is een hardstyle-feestje; en die muziek vind ik het tofst van allemaal
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |