Ik zeg toch ook 'ons' als ik het over Nederlanders heb als ik met buitenlanders praatquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Las ik ook in de krant ja.
Het is ook wel merkwaardig dat Nijenhuis het over "wij" en "ons" heeft als het over Twente gaat.
Maar jij hebt geen objectieve rol vanuit je beroep.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:57 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook 'ons' als ik het over Nederlanders heb als ik met buitenlanders praat.
zo kan het er ook door de krant neergezet worden hčquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het is ook wel merkwaardig dat Nijenhuis het over "wij" en "ons" heeft als het over Twente gaat.
Hij zegt het zelf tijdens de uitzendingen van RTV Oost waar hij beelden van commentaar voorziet.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zo kan het er ook door de krant neergezet worden hčonbewust of bewust, met het idee dat de objectiviteit van scheidsrechters vs. FCT al vaker ter discussie heeft gestaan...
Wegens wat?quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:02 schreef haakon het volgende:
ik denk dat ik een ban ga krijgen, dus mensen, tot ooit![]()
why?quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:02 schreef haakon het volgende:
hmmm, dat is inderdaad niet echt een hele slimme zet... maar goed, het is en blijft (zoeken nzout leggen op enkele gebruikte woorden van iemandquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij zegt het zelf tijdens de uitzendingen van RTV Oost waar hij beelden van commentaar voorziet.
een banaan bedoel je zekerquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:02 schreef haakon het volgende:
Indd.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:06 schreef haakon het volgende:
[..]
ow dat gaat nog wel meevallen volgens mij
d'r komt nog meer dus?quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:06 schreef haakon het volgende:
[..]
Wie is Nijenhuis?quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja Nijhuis.quote:
ja tuurlkquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:06 schreef haakon het volgende:
[..]
Tis niet mijn forum, dus dan slot ik nietquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je zit al klaar met je slotje?
Geen idee eigenlijk, ik houd het bantopic zelden bij.. laat staan het hoe of waarom. ONZ kom ik sowieso nooitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |