Ja inderdaadquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:24 schreef Robinhoo het volgende:
Jammer David anders konden we even zwaaien
tsssquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Of met stoelen gooien enzo
Wij ookquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
tssswij zijn gewoon normale supporters hoor
Jullie misschien, betekent niet dat David dat ook isquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
tssswij zijn gewoon normale supporters hoor
-1 voor de matige grapquote:
scherp, David kan natuurlijk een gruwelijke hooligan zijn!!quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jullie misschien, betekent niet dat David dat ook is
Jij kent me duidelijk niet persoonlijkquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:53 schreef ReMcOrE het volgende:
scherp, David kan natuurlijk een gruwelijke hooligan zijn!!
Whehehequote:Op donderdag 18 maart 2010 10:53 schreef Robinhoo het volgende:
Stoeltjes gooien, dat kan niet in dat kut uitvak van PSV. Overal netten
is het zo erg daar in Eindhoven?quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:53 schreef Robinhoo het volgende:
Stoeltjes gooien, dat kan niet in dat kut uitvak van PSV. Overal netten
nee, dat kloptquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij kent me duidelijk niet persoonlijk
zon/lees zequote:Op donderdag 18 maart 2010 10:56 schreef Samzz het volgende:
Pauze. Ik ga in de zon zitten met m'n boekje. Later![]()
PSV is niet zo geliefd bij andere ploegen. Gelukkig is het niet zo erg als in dat hok van Groningen.quote:
links en rechts netten, wat nog meer?quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
PSV is niet zo geliefd bij andere ploegen. Gelukkig is het niet zo erg als in dat hok van Groningen.
Die glazen platen vóór de tribunesquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
links en rechts netten, wat nog meer?
Kut zicht en glas wand ervoor + net ervoor.quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
links en rechts netten, wat nog meer?
Daar heb je dan weer geen last van op de hoofd-tribune, maar de sfeer is weer kutquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:00 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Kut zicht en glas wand ervoor + net ervoor.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die glazen platen vóór de tribunes
dus je moet door een net + glazen platen naar het veld kijken?quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:00 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Dat hebben "we" gelukkig niet in Eindhoven.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:00 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Vorige keer wel toen ik er was?quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat hebben "we" gelukkig niet in Eindhoven.
Wij hebben geen glazen platen voor zover ik weet?quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:03 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Vorige keer wel toen ik er was?
Of was dat ergens anders
In Groningen wel.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
dus je moet door een net + glazen platen naar het veld kijken?
Ohnee klopt was Feyenoord.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wij hebben geen glazen platen voor zover ik weet?
Feyenoord heeft sowieso geen glazen platen in het uitvak, tenminste niet toen ik er wasquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:07 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ohnee klopt was Feyenoord.
Ik weet het ook allemaal niet meer
Ik weet wel dat je bij PSV in de hoek zit weggedrukt en het zicht kut is.
(same as Ajax)
Bij PSV hangt er alleen een net voor het uitvak inderdaad.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:09 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Feyenoord heeft sowieso geen glazen platen in het uitvak, tenminste niet toen ik er was.
Ajax uit is idd kut , zit je boven in de hoek.
Dat bovenste uitvak wel.(2e ring)quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:09 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Feyenoord heeft sowieso geen glazen platen in het uitvak, tenminste niet toen ik er was.
Ajax uit is idd kut , zit je boven in de hoek.
Hmm, dat is dan nog niet lang zo.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:13 schreef Mdrop het volgende:
Het zicht vanuit het uitvak op het veld van het Philips Stadion.
[ afbeelding ]
Onderin zie je dus WEL een glazenwand, alleen geen NET op dat moment.
Nieuwsbericht is van 20 augustus 2008 16:45 dus ,,, en nog een foto toegevoegd met NET, mooi irritantquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmm, dat is dan nog niet lang zo.
Net of je niet over een ruit van +/- 2.5 meter heen kunt gooienquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Maja, helaas is het steeds vaker noodzakelijk glasplaten aan te brengen. Aanstekers, bier, pis, vanalles gaat er naar de scheids en de keeper van de thuisploeg
Neem ik ook niet aan, enkel is Vink de scheidsrechter, Twente <> Vink kan al een risicowedstrijd opleveren.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mwah, PSV - FCT zal geen grote risicowedstrijd worden....
Ik werd aangevallen door jullie supporters toen Twente, PSV zijn kampioenschap had verknaldquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mwah, PSV - FCT zal geen grote risicowedstrijd worden....
Nadat je zelf al een aantal stenen had gegooidquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:26 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik werd aangevallen door jullie supporters toen Twente, PSV zijn kampioenschap had verknald
quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:27 schreef Samzz het volgende:
Nu les
Weet je, als supporters zich eens sportief gaan gedragen, zijn al die maatregelen ook niet nodig
Die kleine groep bedoel ik.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
en de meesten gedragen zich wel, al die maatregelen (ook qua treinreis etc.) worden genomen voor de kleine groep die zich niet kan gedragen...
Dat kan ik me heel moeilijk voorstellen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:26 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik werd aangevallen door jullie supporters toen Twente, PSV zijn kampioenschap had verknald
Het is toch echt zo.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat kan ik me heel moeilijk voorstellen.
Las ik ook in de krant ja.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:54 schreef Samzz het volgende:
PSV en Ajax vinden dat de scheidsen Twente voortrekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |