Oh, daar hebben we er 2 vanquote:Op woensdag 17 maart 2010 23:20 schreef Ballantines het volgende:
[..]
Idd! Had nog stille hoop.. Maar helaas...Trof een jongeman met vrij grote lippen
Als ik ga, ga ik verkleed als me zelfquote:Op woensdag 17 maart 2010 23:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Verschillende DJ's. Geen optredens.
Maar het is gewoon echt in 80's en 90's stijl allemaal, en iedereen komt ook zo gekleed
So what?quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:20 schreef Ballantines het volgende:
[..]
Idd! Had nog stille hoop.. Maar helaas...Trof een jongeman met vrij grote lippen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
ruimen jullie het wel zelf op?quote:
Nja, ik ging de vorige keer als een hippie.quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als ik ga, ga ik verkleed als me zelf
Oplikken bedoel je?quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ruimen jullie het wel zelf op?
quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ruimen jullie het wel zelf op?
Als ik ga, dan ga ik in een polkadot rok met getoupeerd haarquote:Op woensdag 17 maart 2010 23:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nja, ik ging de vorige keer als een hippie.
Suppose dat ik dat deze keer ook weer doe. Want dan hoef ik niet zoveel te veranderen![]()
Maar liepen wel mensen rond met echt zo'n wortelbroek, kuiven, hanekammen, afro's, etc
Haha, vetquote:Op woensdag 17 maart 2010 23:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik ga, dan ga ik in een polkadot rok met getoupeerd haar
Dit kan wel eens een leuke mini-meet wordenquote:Op woensdag 17 maart 2010 23:24 schreef Samzz het volgende:
Als ik ga, dan ga ik in een polkadot rok met getoupeerd haar
A la Cindy Lauper is ook wel tofquote:Op woensdag 17 maart 2010 23:25 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dit kan wel eens een leuke mini-meet worden
Met al die uitdossingen kan ik natuurlijk niet achterblijven, maar ik zou niet weten watquote:Op woensdag 17 maart 2010 23:26 schreef Samzz het volgende:
A la Cindy Lauper is ook wel tofKnalroze beenwarmers en zo
Een leren jack, spijkerbroek en een overhemd die iets los zitquote:Op woensdag 17 maart 2010 23:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Met al die uitdossingen kan ik natuurlijk niet achterblijven, maar ik zou niet weten wat
Leren jas, checkquote:Op woensdag 17 maart 2010 23:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Een leren jack, spijkerbroek en een overhemd die iets los zit
quote:
Perfectquote:Op woensdag 17 maart 2010 23:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Leren jas, check![]()
Spijkerbroek, check![]()
Overhemd,Kan ik net zo goed in 3-delig pak komen
![]()
T-shirt, check![]()
Flinke haardos en bakkebaarden, nog checkMaar ik overweeg binnenkort naar de kapper te gaan
ik ga binnenkort ook naar de kapperquote:Op woensdag 17 maart 2010 23:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Leren jas, check![]()
Spijkerbroek, check![]()
Overhemd,Kan ik net zo goed in 3-delig pak komen
![]()
T-shirt, check![]()
Flinke haardos en bakkebaarden, nog checkMaar ik overweeg binnenkort naar de kapper te gaan
Selma, ontzettend lekker ding vammequote:
Bedank Marko maarquote:Op donderdag 18 maart 2010 01:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dankzij Hen: http://www.dumpert.nl/med(...)oulette_pianist.html![]()
![]()
Dankjewel, Markoooquote:
Ben ik ookquote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 02:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Gevonden door het woord 'raamneger' in te tikken op google afbeeldingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |