De foto's zijn niet verwijderd, ze worden alleen veel te veel bekekenquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:22 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja heerlijk, net (met jas) eten wezen halen bij de super naast school, wat een weer!!!
* Mdrop luistert classics:
http://www.youtube.com/v/TbcYiilw33E
[..]
Bayimg geprobeerd, is van piratebay en laten veel staan hoor, heb daar ook plaatjes voor op ebay gepost, gaat ook goed, en daar heb je ook vele views.
Jup + een GE-WEL-DIG verslag!!quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, had ze daar foto's van geplaatst?
Verander de links dan in bayimg, denk dat het wel goed gaat + dat je nu wel minder bezoekers zult hebben als aan het begin.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
De foto's zijn niet verwijderd, ze worden alleen veel te veel bekeken
Nou zeg.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:24 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik en Atak, nog nooit geweest en zal er denk ook wel nooit van komen, en classics is een band of gewoon oude(re) muziek?
Oke dat klinkt wel 'tof' (Geweldig woord!) , maar ben nog nooit bij / in Atak geweest + dat ik geen zin heb om daar alleen heen te gaan (A).quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou zeg.
Dat is gewoon een avond waar een DJ draait, alles is in het thema van de 80's en 90's, en de muziek dus ook
idd, en ik ben ook al niet voor niks in de sportschool.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:26 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Via PM.
[..]
Dat vind ik zo raar, mensen die dan advies gaan geven aan anderen, zo iemand vraagt er wel om als hij het nodig heeft.
Nou ja. Ik heb nooit iets over een vrolijke excursie gezegdquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:23 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Foto's van een vrolijke excursie.
(Bestemming slachthuis)
Ik ben er sowieso. En San en Mr. T komen misschien ookquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:29 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke dat klinkt wel 'tof' (Geweldig woord!) , maar ben nog nooit bij / in Atak geweest + dat ik geen zin heb om daar alleen heen te gaan (A).
Waar heb je die foto's dan?quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja. Ik heb nooit iets over een vrolijke excursie gezegd
quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben er sowieso. En San en Mr. T komen misschien ook
Oke , maar ken jullie (Buiten de interwebs) ook nietquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben er sowieso. En San en Mr. T komen misschien ook
Zumba, deden die vrouwen ook toen ik nog aan fitness dee (blessure'squote:Op donderdag 18 maart 2010 13:29 schreef omearos het volgende:
[..]
idd, en ik ben ook al niet voor niks in de sportschool.
Vanavond eerste keer Zumba btw, ben benieuwd, ik hou wel van dansen
Ze stonden in het topic. Maar ik heb ze thuis nog wel, moet ze alleen even weer uploadenquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waar heb je die foto's dan?
Ja, jij komt misschien, maar wel later. Dat valt bij mij onder nietquote:
Kaboem-tssjquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, jij komt misschien, maar wel later. Dat valt bij mij onder niet
Nou en?quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:32 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke , maar ken jullie (Buiten de interwebs) ook niet.
klinkt wel goedquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou zeg.
Dat is gewoon een avond waar een DJ draait, alles is in het thema van de 80's en 90's, en de muziek dus ook
Ik kende (op 1 na) niemand hier voor die meeting. Dus wat dat betreft is het idd een zwak excuus.quote:
2 Aprilquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
klinkt wel goeden Atak is vet
wanneer is dat feest?
Mietjequote:Op donderdag 18 maart 2010 13:35 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Vind ik eng , maar ik heb les waar ik niet op de pc kan, joodels!!
Afzeggen die handel!quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, had er overheen gelezen; helaas heb ik 2 april al wat anders
neequote:
Pfft, die kan je nog wel vaker houden. The Classics is niet zo vaakquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
needat is een hardstyle-feestje; en die muziek vind ik het tofst van allemaal
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |