quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Naja, het idee is meer dat paard&wagen als 1 woord gezien wordt, maar dat is meer spreektaal enzo..quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:44 schreef Bortecinem het volgende:
Is het trouwens niet het paard en wagen ipv DE paard en wagen?
Collaborateur, wie verlaat nou morgen het zinkende schip?quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:45 schreef wikwakka2 het volgende:
Rookert is gewoon een taalverloederaar.
Volgens mij had ik toch gelijk hoor.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:47 schreef Rookert het volgende:
[..]
Naja, het idee is meer dat paard&wagen als 1 woord gezien wordt, maar dat is meer spreektaal enzo..
[..]
Collaborateur, wie verlaat nou morgen het zinkende schip?
Damn, anders volg je eens ons (lees: mijn) advies op. Ik merk wel weer dat ik straal genegeerd word.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik zie geen smileys en herken de tekens niet.
AryaMehrquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:49 schreef Ayca het volgende:
Het is zo'n nerdje met een baard en een bril![]()
Dude, ik kon ccleaner niet vinden op mijn pc.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Damn, anders volg je eens ons (lees: mijn) advies op. Ik merk wel weer dat ik straal genegeerd word.
Thanks.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:49 schreef Ayca het volgende:
Het is zo'n nerdje met een baard en een bril![]()
dan download je het toch even.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dude, ik kon ccleaner niet vinden op mijn pc.
Tja, nerd-baardje-bril, duidelijk tochquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:51 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nee, deze smiley![]()
Waarom zou ik het opeens over AryaMehr hebben?
Volgens mij heeft Arya geen baard en ook geen brilquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:51 schreef Rookert het volgende:
[..]
Tja, nerd-baardje-bril, duidelijk toch
Oh, Ayça danquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:52 schreef Ayca het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Arya geen baard en ook geen bril
Hij lijkt op mijquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:55 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook geen baard en bril![]()
Waar the fuck gaat dit over
Maar niet dezelfde baard, toch? ...tochquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:56 schreef Julis het volgende:
[..]
Hij lijkt op mij. Ik heb bijna dezelfde bril.
Niet?quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:55 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook geen baard en bril![]()
Waar the fuck gaat dit over
Als ik mijn haren onder mijn neus doe, dan welquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar niet dezelfde baard, toch? ...toch?
Emoquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:57 schreef Julis het volgende:
[..]
Als ik mijn haren voor mijn neus doe, dan wel.
Wik vindt sevda cicegi beterquote:
Heb je ook je haren zo omhoog als een supersaiyen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:56 schreef Julis het volgende:
[..]
Hij lijkt op mij. Ik heb bijna dezelfde bril.
Als mijn haren statisch zijn, dan welquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:59 schreef Ayca het volgende:
[..]
Heb je ook je haren zo omhoog als een supersayen?
Ik vind ze allebei wel leuk maar ik denk dat als je de tekst niet begrijpt sevda cicegi leuker isquote:
Doen ze ook niet, andere mannen welquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:58 schreef Bortecinem het volgende:
Vandaag zag ik zo'n overgestylde jongen op station. Echt zo'n wijf, hij had zelfs een handtas. Ik snap echt niet dat er meisjes zijn die daar op vallen.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:58 schreef Bortecinem het volgende:
Vandaag zag ik zo'n overgestylde jongen op station. Echt zo'n wijf, hij had zelfs een handtas. Ik snap echt niet dat er meisjes zijn die daar op vallen.
Met mijn haren lukt dat nietquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:00 schreef Julis het volgende:
[..]
Als mijn haren elektrisch zijn, dan wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:03 schreef Ayca het volgende:
[..]
Met mijn haren lukt dat niet
Die van mij waren vandaag statisch. Dat is irritantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[ Bericht 0% gewijzigd door Julis op 17-03-2010 22:13:42 ]
Nee, dit is gewoon een vieze pooierstijl. De jongen die ik vandaag zag kon zo in een tijdschrift, het was te ''leuk'' en daarom te gay. Een beetje zoiets was het:quote:
Ik vind het wel tof.quote:
Op elk potje past een deksel. Manpurses begrijp ik ook nietquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:58 schreef Bortecinem het volgende:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, dit is gewoon een vieze pooierstijl. De jongen die ik vandaag zag kon zo in een tijdschrift, het was te ''leuk'' en daarom te gay. Een beetje zoiets was het:
[ afbeelding ]
Leuk voor in een tijdschrift, maar ik zou hier echt niet op kunnen vallen. Ik hou van mannelijke mannen.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:01 schreef Rookert het volgende:
[..]
Doen ze ook niet, andere mannen wel
Ik heb nog steeds last van statisch haar en af en toe gaan mijn haren dus spontaan omhoog staanquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:00 schreef Julis het volgende:
[..]
Als mijn haren elektrisch zijn, dan wel.
Ik begrijp meer dan jullie denken.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:01 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei wel leuk maar ik denk dat als je de tekst niet begrijpt sevda cicegi leuker is
Die laatste valt wel mee hoorquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, dit is gewoon een vieze pooierstijl. De jongen die ik vandaag zag kon zo in een tijdschrift, het was te ''leuk'' en daarom te gay. Een beetje zoiets was het:
[ afbeelding ]
Leuk voor in een tijdschrift, maar ik zou hier echt niet op kunnen vallen. Ik hou van mannelijke mannen.
Daar heb ik de laatste tijd ook veel last vanquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds last van statisch haar en af en toe gaan mijn haren dus spontaan omhoog staan.
;#quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik begrijp meer dan jullie denken.[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2010 22:09:33 ]
Arda Turaan oléé. Arda Turan oléééé. (het gaat eigenlijk meer om de club waar hij voetbaltquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:22 schreef Ayca het volgende:
Waarom zijn er geen leuke Turkse voetballers?
Nee echt nietquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:23 schreef Julis het volgende:
[..]
Arda Turaan oléé. Arda Turan oléééé.
Nee, ben ook nog vet brak. Even koffie zetten.quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:07 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik heb acht uur geslapen, maar nog voel ik mij moe. Jij bent wel helemaal wakker
?
Als je het nou allemaal had gedaan toen je opstond was je nu al klaar geweestquote:
Heb ik ook gedaan. Ik was al bezig toen ik dat hier poste, was even 5 min. pauze.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als je het nou allemaal had gedaan toen je opstond was je nu al klaar geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |