Ik begrijp meer dan jullie denken.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:01 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei wel leuk maar ik denk dat als je de tekst niet begrijpt sevda cicegi leuker is
Die laatste valt wel mee hoorquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, dit is gewoon een vieze pooierstijl. De jongen die ik vandaag zag kon zo in een tijdschrift, het was te ''leuk'' en daarom te gay. Een beetje zoiets was het:
[ afbeelding ]
Leuk voor in een tijdschrift, maar ik zou hier echt niet op kunnen vallen. Ik hou van mannelijke mannen.
Daar heb ik de laatste tijd ook veel last vanquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds last van statisch haar en af en toe gaan mijn haren dus spontaan omhoog staan.
;#quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik begrijp meer dan jullie denken.[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2010 22:09:33 ]
Arda Turaan oléé. Arda Turan oléééé. (het gaat eigenlijk meer om de club waar hij voetbaltquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:22 schreef Ayca het volgende:
Waarom zijn er geen leuke Turkse voetballers?
Nee echt nietquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:23 schreef Julis het volgende:
[..]
Arda Turaan oléé. Arda Turan oléééé.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |