Damn, je was er wel heengeweest?quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:49 schreef AdvancedPower het volgende:
Oke, jongens... TS faalt.. Ik durfde niet.![]()
![]()
Wat moest ik tegen haar zeggen? Ze is zo knap...
Ik durfde het niet.
Ik stond met nog 2 anderen zo'n 200 meter voor het hotel. Toen zei ik dat ik niet wou en ben ik snel terug gegaan.quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:53 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik stond met nog 2 anderen zo'n 200 meter voor het hotel. Toen zei ik dat ik niet wou en ben ik snel terug gegaan.
Morgen kan het ook nog!quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:03 schreef Urquhart het volgende:
TS moet van icon wisselen na deze faalactie
quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:49 schreef AdvancedPower het volgende:
![]()
Ik durfde het niet.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:49 schreef AdvancedPower het volgende:
![]()
Ik durfde het niet.
Why not?quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:04 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Morgen kan het ook nog!![]()
Maar dan durf ik het toch ook niet.
Jij bent wel zielig zeg.quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:04 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Morgen kan het ook nog!![]()
Maar dan durf ik het toch ook niet.
Als jij mij de tekst geeft Twitter ik haar.quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:09 schreef Beach het volgende:
TS, Twitter haar dat je vlakbij woont en een foto wilt!
Please, doe het voor ons (en voor jezelf uiteraard'.
"I am crasy about you. Can i have picture wit you? Smell u latr."quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:15 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Als jij mij de tekst geeft Twitter ik haar.
pm komt eraanquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:15 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
"hey XDXDXDXD, ur a gurl right? cuz u see..lol...im a guy"quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:17 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
"I am crasy about you. Can i have picture wit you? Smell u latr."
Hey Hege, I'm a big fan of yours! Is there any way I can get over to your hotel to take a picture with you? It will make my day! (I live very close)quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:15 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |