Waarom slaap jij in een goedkoop hotel?quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:48 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Ze is 18!
Hege vennacht bij mij op mijn slaapkamer
[ afbeelding ]
quote:
Ach, die 18cm proppen we er wel inquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:22 schreef gebruikersnaam het volgende:
dat meisje heeft een opening van 12.2, dat is dus te krap.
Nee ze was vannacht bij mij in mijn goedkope slaapkamerquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:25 schreef fs180 het volgende:
[..]
Waarom slaap jij in een goedkoop hotel?
Hahahahahaaaa ja want ze schrijft crasy met een s ahah driewerf echt een vette nerd die bokkoquote:Op woensdag 17 maart 2010 23:38 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Dat niveau van haar Engels.
Driewerf
quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:40 schreef Parvus het volgende:
[..]
Hahahahahaaaa ja want ze schrijft crasy met een s ahah driewerf echt een vette nerd die bokko:'):')
stakker.
Eigenlijk wil je het gewoon zelf doenquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:17 schreef NoahsKwark het volgende:
Eigenlijk mag zo'n lief meisje nooit ontmaagd worden
Sorry, ik zal het geen tweede keer doenquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:17 schreef NoahsKwark het volgende:
Ze is allang ontmaagd door zo'n noorse viking jongen met gespierd bovenlijf, lang haar en een zwaard.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:17 schreef NoahsKwark het volgende:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:31 schreef Dennehy het volgende:
[..]
Ze is allang ontmaagd door zo'n noorse viking jongen met gespierd bovenlijf, lang haar en een zwaard.
Vergeet je liefde voor haar dan maar! En zoek een andere dit is je enige en laatste kans, Tenzij je heel europa voor der wilt afreizen. En als je dan voor het hotel staat durf je ook niet! Dus het heeft geen nut! Ts kan beter stoppen!quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:49 schreef AdvancedPower het volgende:
Oke, jongens... TS faalt.. Ik durfde niet.![]()
![]()
Wat moest ik tegen haar zeggen? Ze is zo knap...
Ik durfde het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |