Ik ook niet echt, er stond op het einde HAPPY BD D! linksbovenin.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:24 schreef leukvoorlater het volgende:
Begreep ook niks van LuckyTV.
Vooral dat!quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:33 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik ook niet echt, er stond op het einde HAPPY BD D! linksbovenin.
Zeg dat wel!quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:51 schreef groenen het volgende:
Helder lult weer onsamenhangend aan 1 stuk door.
Ja, mooi.. Intelligentie zit soms heel diep vast in de grond. Hij is losgestormd.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:50 schreef Marcoss het volgende:
Wel een interessante docu overigens..
Serieus? Was in feite een hele matige drummer.quote:
Het leek mij een parodie op (of hommage aan) Bert Haanstra. Typisch zijn stijl, inclusief de jazzmuziek.quote:
zoek en gij zult vindenquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:15 schreef pberends het volgende:
wtf is Lucky TV eigenlijk? Welke debielen zitten hierachter?
wat een fool...quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:20 schreef SwitSok het volgende:
[..]
zoek en gij zult vinden
http://www.luckytv.nl/overlucky.html
Waarom hebben ze uberhaupt tafelgasten?quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:18 schreef Adelante het volgende:
Waarom nodigen ze die Halinda uit eig'k?
Ja die voegen de laatste maanden niet vaak echt iets toe.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom hebben ze uberhaupt tafelgasten?
Jan Mulder vind ik altijd wel een toegevoegde waardequote:Op donderdag 18 maart 2010 17:55 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
Ja die voegen de laatste maanden niet vaak echt iets toe.
Sander van de Pavert en die debiel is natuurlijk geniaal.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:15 schreef pberends het volgende:
wtf is Lucky TV eigenlijk? Welke debielen zitten hierachter?
Ook niet meer, karikatuur van zichzelf geworden.quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:34 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Jan Mulder vind ik altijd wel een toegevoegde waarde
Die is wel aardig inderdaad, en Marc Marie (maar das meer voor de lol).quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:34 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Jan Mulder vind ik altijd wel een toegevoegde waarde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |