abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 maart 2010 @ 13:40:04 #201
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_79445539
quote:
Op maandag 22 maart 2010 13:26 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het knap dat je zijn rug zo gekromd kunt krijgen, Tan. Als ik Ivan in de doek heb wil die niet tegen me aanhangen en slapen maar om zich heen kijken. Als ik hem zo strak tegen me aan zou knopen zou hij blijven wurmen.

Is het slecht dat ik hem nu (met dik 4 maanden) wat rechterop laat zitten?
Dat gaat vanzelf zo eigenlijk, als ik hem in de doek doe gaat hij meteen tegen me aanliggen, sabbelknuistje erbij en oogjes dicht. Maar Ivan is ook weer iets ouder, misschien scheelt dat ook?

@pvoess, dankje, veel beter dan dit lukt ook niet, hij drukt zelf zijn beetjes uit de kikkerhouding.
pi_79445607
Oooh mijn doeken zijn zeker beschikbaar voor het lenen
Ik heb alleen didymos.
  maandag 22 maart 2010 @ 13:50:26 #203
18860 sindell
Seriously
pi_79445950
Oh ff lenen is misschien wel makkelijk, dan kan ik eens proberen. Vergoeding van verzendkosten is natuurlijk geen probleem.
Knopen moet ik me dan even in verdiepen, maar daar kom ik vast wel uit.
pi_79446076
Waar woon je Sindell, anders kun je vast bij iemand in de buurt ook wat proberen

Ow en Karin, wat leuk om de doek weer langs te zien komen

En wat een lieve foto's Tan!
pi_79446292
quote:
Op maandag 22 maart 2010 13:53 schreef mrien het volgende:
Waar woon je Sindell, anders kun je vast bij iemand in de buurt ook wat proberen

Ow en Karin, wat leuk om de doek weer langs te zien komen

En wat een lieve foto's Tan!
Hij is zo lekker zacht!
En Lars wordt helemaal enthousiast als ik de doek pak!
Hij vindt het leuk!

Maar nu nog leren fatsoenlijk te knopen
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 22 maart 2010 @ 13:58:21 #206
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_79446315
ik heb net een mooie draagdoek gezien Waarom duurt het nog zo lang tot de kinderbijslag, ik wil 'm nu nu nu

Iemand ervaring met de neobulle draagdoek? Is het een fijn stofje? Vergelijkbaar met de hopp die ik nu heb?
  maandag 22 maart 2010 @ 13:58:44 #207
18860 sindell
Seriously
pi_79446331
Ik woon in Leeuwarden.
Maar heb inmiddels al een aanbod om even een paar doeken te lenen, daar kan ik wel even mee vooruit denk ik. Bedankt voor het meedenken allemaal!
pi_79446398
Ik heb een Neobulle Tan, die is op dit moment op reis (Petit Prince) en ik vind het super fijne doeken! Stevig en als je knoopt zit het als een huis.
De Neobulle Simon die ik even als reisdoek in huis heb gehad vond ik overigens dikker dan Petit Prince.
Er is nu ook een hele mooie Petit Princesse uit..mja..moet toch eerst mijn Didymos Nino verkopen voor ik wat anders mag kopen
pi_79446514
Woont er toevallig iemand in NB (regio Breda/Tilburg, maar mag ook iets verder zijn)? Ik heb namelijk echt geen idee wat ik nou het beste kan kiezen, en het is toch nogal een bedrag... dus het lijkt me fijn eens een paar van die doeken in het echt te zien/voelen. Of misschien is er weer eens een draagmeet waar ik heen zou kunnen komen?

Ik neig nu toch om te beginnen weer naar een Hoppediz. Er zijn zoveel mooie doeken (vooral van Didymos!), maar die zijn ook vaak zo duur, en dan wil ik wel weten of het nou wat voor me is.

Enneh, stel nou dat ik een zoontje krijg, dan kan ik toch ook best nog met een roze draagdoek rondparaderen, of is dat heel gek?
  maandag 22 maart 2010 @ 14:16:18 #210
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_79446975
@mrien, ok, dankje die petit prince is ook mooi, maar qua kleurstelling een beetje dat wat ik nu heb, die petit princesse vind ik dan mooier, maar dan zit ik met hetzelfde als cantare noemt... hij is met roze en dat vind ik toch wat minder bij een jongetje... het kan wel natuurlijk, maar ik ben nu zelf verliefd geworden op de julie en die vind ik qua kleuren wat neutraler en toch heel fleurig.
pi_79447035
Julie is ook erg mooi inderdaad!
Ik vind wel dat de Neobulle doeken in het begin wat stug zijn, daarom is die van mij ook op reis
Maar eenmaal ingedragen heb je er een superdoek aan!
pi_79447047
Ik vind de Julie ook zo prachtig. Maar neobulle's zijn mijn soort doeken niet.
pi_79447073
Misschien leuk om in de Wiki en de OP een stukje op te nemen wie in welke regio zit? De vraag of er iemand in de buurt zit komt wel vaker voor namelijk
  maandag 22 maart 2010 @ 14:20:29 #214
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_79447132
quote:
Op maandag 22 maart 2010 14:18 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind de Julie ook zo prachtig. Maar neobulle's zijn mijn soort doeken niet.
Heeft dat een bijzondere reden? Qua draagcomfort of zo?
pi_79447281
Tan ik vind de doeken te dik. Als ik knoop vind ik dat niet fijn.
Maar het zijn geen afschuwelijke doeken verder hoor.
pi_79447555
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 15:47 schreef Tan het volgende:
Oh ja, mag ik ookin de OP? Ik heb een Hoppediz Antigua een tricotslen, en een authentieke Indonesische slendang.
Alvast bedankt
Ik heb je in de Wiki er bij gezet, bij het openen van een volgend topic wordt de OP daar vandaan gekopieerd en sta je er tussen
  maandag 22 maart 2010 @ 14:41:14 #217
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_79447906
quote:
Op maandag 22 maart 2010 14:31 schreef mrien het volgende:

[..]

Ik heb je in de Wiki er bij gezet, bij het openen van een volgend topic wordt de OP daar vandaan gekopieerd en sta je er tussen
Dankje!!

@pvoess, aha, duidelijk Ik ben benieuwd, ik zit ook nog steeds in twijfel, maar tot ik een mooiere tegenkom hou ik het er voorlopig wel bij... ik vind 'm zo mooi Ik vind de didymosdoeken ook zo mooi, maar veel te duur om nieuw aan te schaffen en tweedehands ben ik nog geen mooie tegengekomen.
pi_79449969
quote:
Op maandag 22 maart 2010 14:03 schreef Cantare het volgende:
Enneh, stel nou dat ik een zoontje krijg, dan kan ik toch ook best nog met een roze draagdoek rondparaderen, of is dat heel gek?
Ik heb gewoon een roze gekocht terwijl ik een zoontje heb. Lekker belangrijk.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 22 maart 2010 @ 16:00:50 #219
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79450881
quote:
Op maandag 22 maart 2010 14:03 schreef Cantare het volgende:
Woont er toevallig iemand in NB (regio Breda/Tilburg, maar mag ook iets verder zijn)? Ik heb namelijk echt geen idee wat ik nou het beste kan kiezen, en het is toch nogal een bedrag... dus het lijkt me fijn eens een paar van die doeken in het echt te zien/voelen. Of misschien is er weer eens een draagmeet waar ik heen zou kunnen komen?

Ik neig nu toch om te beginnen weer naar een Hoppediz. Er zijn zoveel mooie doeken (vooral van Didymos!), maar die zijn ook vaak zo duur, en dan wil ik wel weten of het nou wat voor me is.

Ik, maar ik heb niet zoveel doeken, ik heb er maar 2.
Een bbslen (dik) en een ellaroo (dun).
  maandag 22 maart 2010 @ 16:01:37 #220
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79450921
Daar komt overigens als het goed nog een tricotdoek bij, maar ik twijfel nog een beetje, omdat Fabi al wat groter wordt. Maar die lijkt me handig voor snel erin als ik met de auto weg ben bijvoorbeeld.
pi_79451463
Hoi!
Hier ook een blije draagster Mijn stash is nog niet zo groot, eigenlijk krimpt ie momenteel zelfs omdat ik steeds minder vaak een rekbare doek pak. Ik merk dat met het wat warmere weer mijn girasol echt té warm is, nu al! Dus ik mag een nieuwe, dunnere doek uitzoeken Maarrrrr.... welke? Ik van paars en knoop nu nog alleen FWCC, dus hij moet ook lang zijn. Wie weet er een mooie, dunne, paarse doek waar Emma en ik nog veel plezier aan gaan beleven?
pi_79451517
quote:
Op maandag 22 maart 2010 15:39 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik heb gewoon een roze gekocht terwijl ik een zoontje heb. Lekker belangrijk.
Door jouw nieuwe doek kwam ik ook op het idee
  maandag 22 maart 2010 @ 16:22:26 #223
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79451957
quote:
Op maandag 22 maart 2010 16:12 schreef WupWup het volgende:
Hoi!
Hier ook een blije draagster Mijn stash is nog niet zo groot, eigenlijk krimpt ie momenteel zelfs omdat ik steeds minder vaak een rekbare doek pak. Ik merk dat met het wat warmere weer mijn girasol echt té warm is, nu al! Dus ik mag een nieuwe, dunnere doek uitzoeken Maarrrrr.... welke? Ik van paars en knoop nu nog alleen FWCC, dus hij moet ook lang zijn. Wie weet er een mooie, dunne, paarse doek waar Emma en ik nog veel plezier aan gaan beleven?
Ik heb mijn zinnen gezet op een hoppediz das leichte. Maar ik heb er nog geen kunnen klikken op Ebay. De laatste keer met 50 cent overboden
Ik vind persoonlijk de Kairo heel mooi, omdat hij wit heeft, en dat is wel fijn in de zomerr.
pi_79452075
quote:
Op maandag 22 maart 2010 16:12 schreef WupWup het volgende:
Dus ik mag een nieuwe, dunnere doek uitzoeken Maarrrrr.... welke? Ik van paars en knoop nu nog alleen FWCC, dus hij moet ook lang zijn. Wie weet er een mooie, dunne, paarse doek waar Emma en ik nog veel plezier aan gaan beleven?
Ik weet niet of de experts de Zara als een dunne doek zouden zien, maar ik vind hem mooi. Ik heb deze, maar die is meer roze:

De TRIpurple vind ik erg mooi:

WebKim heeft een Aubergin, die vind ik ook tof:

En dan is er nog de 'gewone' Purple:

Tja, het is de enige doek die ik ken, sorry.
pi_79452369
Ik kwam deze oude posting van Macka tegen toen ik zocht naar dunne doeken:
quote:
Op woensdag 2 september 2009 10:57 schreef Macka66 het volgende:
Sly, Zara verschilt van andere draagdoeken omdat 'ie zo dun is maar dicht geweven, zodat 'ie toch veel steun geeft en je er een oudere peuter nog fijn in kan dragen. Al vindt niet iedereen dat dunne fijn (secuur knopen om insnijden en drukpunten te vermijden).
Alternatieven die net zo dun zijn:
- Vergelijkbaar en zelfs wat steviger is Didymos Pfau. Maar daar is niet makkelijk aan te komen.
- Ellevill Jade is het zusje van Zara, heeft wat meer vering.
- Ellaroo doeken zijn net zo dun maar geven minder support. Met een baby is dat geen probleem. Ze worden niet zo zacht.
- Vatanai doeken zijn ook dun, maar anders geweven, minder breed en geven minder support. Met een baby geen probleem, en de doeken worden snel lekker zacht.

Ellaroo vind je bij naturebabies.nl, Vatanai bij slingomama.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')