Ik gok op een stuk of 10quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik gók dat er al wel een Nostradamus topic rond struint hier op FOK!
Dat heeft ie niet voorspeld.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:28 schreef Cristal het volgende:
Nostradamus is een Fransman, die bekend is geworden om zijn voorspellingen. Hij heeft o.a dit voorspelt (en het is uitgekomen)
Hij heeft diverse wereldoorlogen voorspelt. (Hitler)
Dat heeft ie niet voorspeld.quote:Hij wist dingen te vertellen over Napoleon (die nog niet eens bestond in zijn tijd)
Dat heeft ie niet voorspeld.quote:Hij heeft de vliegtuig aanslag op het WTC voorspelt.
Dat heeft ie niet voorspeld.quote:De aanslag op de paus
Dat heeft ie niet voorspeld.quote:De mislukte aanslag op de Egyptische president.
[Jawel maar vlg mij niet recentquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik gók dat er al wel een Nostradamus topic rond struint hier op FOK!
Met andere woorden; Je weet niet of hij het heeft voorspeld.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:44 schreef spijkerbroek het volgende:
Dat heeft ie niet voorspeld.
[..]
In zijn vage bewoordingen kan iedereen lezen wat hij wil lezen.
'quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:57 schreef Winner_Taco het volgende:
Is er niet een Nederlandse site met een overzicht van zijn voorspellingen ?
Een voorspelling is als je in 1986 (whatever) hebt gezegd:quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:54 schreef Trippii het volgende:
Met andere woorden; Je weet niet of hij het heeft voorspeld.
Deze werd ook genoemd als 9/11 voorspelling:quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:30 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Een voorspelling is als je in 1986 (whatever) hebt gezegd:
Op 11 september 2001 vliegt er een vliegtuig in elk van de twee torens van het WTC in New York.
Dit is géén voorspelling:
"In the City of God there will be a great thunder,
Two brothers torn apart by Chaos,
while the fortress endures, the great leader will succumb,
The third big war will begin when the big city is burning"
Het kán op 9/11 slaan.
Het kan echter nét zo goed op Jeruzalem slaan, waar joden en moslims vechten om de voor hen heilige stad, met z'n intifada e.d.
Zoals ik al zei: in de vage bewoordingen kun je lezen wat je wilt.
Je reinste onzin dus.
En jij wilt er dus onzin in lezen .quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:30 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: in de vage bewoordingen kun je lezen wat je wilt.
Je reinste onzin dus.
Juli 1999.. hmm misschien voorspelde 'ie wel de release van counter strike of de installatie van regering Verhofstadt Iquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Deze werd ook genoemd als 9/11 voorspelling:
The year 1999, seventh month,
From the sky will come a great King of Terror.
To bring back to life the great King of the Mongols,
Before and after Mars to reign by good luck.
Dit slaat toch nergens op. Allereerst zat Nostradamus er twee jaar naast en is Bin Laden natuurlijk geen koning van de Mongolen.
Ik wil er helemaal niks in lezen.quote:
allemaal vage 'achteraf' beweringen of zelfs geheel Hoaxes...quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:28 schreef Cristal het volgende:
Hij heeft diverse wereldoorlogen voorspelt. (Hitler)
Hij wist dingen te vertellen over Napoleon (die nog niet eens bestond in zijn tijd)
Hij heeft de vliegtuig aanslag op het WTC voorspelt.
De aanslag op de paus
De mislukte aanslag op de Egyptische president.
Hij kon vertellen over mensen die in zijn tijd nog niet bestonden hoe lang ze zouden leven.
& nog veel meer....
Hè Hè.. dat bedoel ik nou. Het is een interpretatie van waaruit je alles kunt makenquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:36 schreef Flammie het volgende:
Ik vind het toch wel sterk hoor.. dat die nostradamus dat zo kon voorspellen. Verklaar dat maar eens
Zo 'vreemd' is dat inderdaad niet. In die tijd had je geen zaken als internet waardoor informatie vanuit een bron altijd te herleiden was. In die tijd kon je dus inderdaad eigen werk 'faken' bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:58 schreef DeMolay het volgende:
En dan met dit erbij zouden we kunnen concluderen dat het ordinair plagiaat of zelfs diefstal is geweest
idd heb laatst de documantaire gezien nostradamus en 2012 nah ik had echt zoe iets van ok... wat is dit nou weer voor onzin.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:40 schreef Joz het volgende:
heey die nostradamus was dat niet die man met die strakke groene broek
(-1 voorspelbaar)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door BlackSaint op 13-08-2010 15:27:39 ]
Ook deze:quote:C2.70
De pijl uit de hemel maakt zijn reis
De dood spreekt, een grote executie
Steen in de boom, een trots ras vernederd
Menselijk monster, zuivering en boetedoening
Hij heeft in de 16e eeuw al voorspeld dat er raketten zouden zijn!!quote:C1.91
De goden zullen laten zien
Dat zij de oorlog bepalen
Na stilte hemel vol wapens en raketten
De grootste schade is op links
Ticker?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:28 schreef Bastard het volgende:
Wie had nu ook alweer dat topic gemaakt waarin er contact was met de overleden Nostradamus? (verschillende boeken, verschillende inhouden, dit was er 1 van)
Die onderste niet helemaal.. welke stilte in de hemel?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:25 schreef SamEnMoos het volgende:
Deze kan ook goed op 9/11 slaan hoor:
[..]
Ook deze:
[..]
Hij heeft in de 16e eeuw al voorspeld dat er raketten zouden zijn!!
Dat was in het 'Desteni' topic als ik me niet vergis ... ff zoeken ...quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:37 schreef R0N1N het volgende:
Dat was in het 'Desteni' topic als ik me niet vergis ... ff zoeken ...
edit:
Desteni !
Hier kwam het in elk geval ter sprake
quote:Op maandag 28 december 2009 02:03 schreef JoepiePoepie het volgende:
op het Desteni-forum!
En even een advies voor iedereen die weleens masturbeert (iedereen dus), het is niet wijs als je daarbij je fantasieen de vrije loop laat, oftewel:
masturbatie - Keep it between your hand and your dick
Toen al offtopic, nu weer offtopic.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:52 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]Iew, ik klikte op de link, zie een quote van mezelf ertussen staan en die gaat meteen weer over seks
.
[..]
Bedankt! Vanavond even doorlezenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:37 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Dat was in het 'Desteni' topic als ik me niet vergis ... ff zoeken ...
edit:
Desteni !
Hier kwam het in elk geval ter sprake
Omdat 'ie dat niet doet. Hij stopt pas ergens in 2220, ze zaten er 208 jaar naast. Alleen hoor je bijna niemand over die rekenfout. Ach ja, tis maar wat smeuiiger klinkt; 2012 is immers om de hoek en 2220 zullen we hoogst waarschijnlijk niet meemaken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:24 schreef Jonathon het volgende:
En waarom stopt de Mayan Calendar ook op 21/12/12
Dikke bullshit.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:28 schreef Cristal het volgende:
Nostradamus is een Fransman, die bekend is geworden om zijn voorspellingen. Hij heeft o.a dit voorspelt (en het is uitgekomen)
Wat denken jullie hierover?
Je weet wel dat er maar 1 persoon (Andreas Fuls) is die dat beweert (heeft berekend) he ?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:38 schreef Maurice76 het volgende:
[..]
Omdat 'ie dat niet doet. Hij stopt pas ergens in 2220, ze zaten er 208 jaar naast. Alleen hoor je bijna niemand over die rekenfout. Ach ja, tis maar wat smeuiiger klinkt; 2012 is immers om de hoek en 2220 zullen we hoogst waarschijnlijk niet meemaken.
Hier nog een paar 'eind datums'quote:Op zondag 8 november 2009 20:47 schreef R0N1N het volgende:
Van af het begin is er al discussie over de correlatie tussen de lange telling en onze kalender. Sinds 1904 zijn er al 50+ verschillende correlaties voorbij gekomen en daarvan is er 1 min of meer overgebleven als algemeen geacepteerd. De Thompson correlatie, ook wel 584283 of GMT correlatie genoemd (21-Dec-2012).
John Major Jenkins - is van de kosmische samenstand als einde (ook 21-Dec-2012)
Carl Johan Calleman - beweert o.a. dat het 28 Okt 2011 moet zijin (dat de kalender eindigt, niet de wereld)
Andreas Fuls - is in 2006 gepromoveerd op een proefschrift dat het 21/22/23-Dec-2220 moet zijn (gebaseerd op o.a. de dresden codex & standen van Venus) - 208 jaar later dan 2012 ... en nu is dat ineens 2208 geworden, dankzij de Televaag.
Dat zijn zo'n beetje de 'big players' op het moment in de discussie
quote:Er zijn overigens nogal wat "varianten" in omloop:
11-Feb-2011
28-Okt-2011
21-Dec-2012
22-Dec-2012
4/5-Mei-2040
4/5-Nov-2040
1-Apr-2208
21-Dec-2208
21-Dec-2220
& volgens de Vlaamse wetenschapper dr. Antoon Leon Vollemaere kan de kalender wel eens vijf eeuwen geleden al zijn afgelopen...
De Maya kalender is gewoon een kalender. Net zoals onze kalender, die elk jaar op 31 december eindigt en daarna weer opnieuw begint, doet die van de Maya's dat ook.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:20 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Je weet wel dat er maar 1 persoon (Andreas Fuls) is die dat beweert (heeft berekend) he ?
Er bestaan meer dan 50 !!! varianten van die 'einddatum'. 21-12-2012 is de meest geacepteerde, tot nog toe.
[..]
Hier nog een paar 'eind datums'
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |