Ja, lachen, gieren, brullenquote:
Ja.quote:
Das echt smerig, zoutloze PATATquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja.
En ik ben een naar mens, want sinds ik mijn pak zout over het stoepje heb gesmeten toen het vroor (moest van Balkenende) heb ik nog steeds geen nieuw zout gekocht. Dus zoutloze friet
Vertel mij wat, ik eet het nu.quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja.
En ik ben een naar mens, want sinds ik mijn pak zout over het stoepje heb gesmeten toen het vroor (moest van Balkenende) heb ik nog steeds geen nieuw zout gekocht. Dus zoutloze friet
Ach, wellicht kan je ze ook als vervanger voor de tissues of rol WC-papier gebruikenquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:25 schreef Greys het volgende:
Wes en Yo in ondertrouw.
Wáárom moet dat toch allemaal zo snel, de gastendoekjes van Jan zijn nog niet eens gebruikt volgens mij.
Ik dip nu dan ook driftig in pindasaus en American fritessaus (die McDo mayo)quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Beter geen zout en wél de saus (mayo/ketchup/pinda) dan andersom. Als je goed dipt merk je er niks meer van
quote:
Oh is het al zo ver?quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:25 schreef Greys het volgende:
Wes en Yo in ondertrouw.
Wáárom moet dat toch allemaal zo snel, de gastendoekjes van Jan zijn nog niet eens gebruikt volgens mij.
Ik heb iets gemist, ff terug naar het vorige topic.quote:
Mind the PIquote:
Ja, of ik ben zo makkelijk aan het lachen te krijgen, maar deze heeft me toch wel een minuutje of twee snotteren gekost.quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, of ik ben zo makkelijk aan het lachen te krijgen, maar deze heeft me toch wel een minuutje of twee snotteren gekost.Ik zou zulke dingen ook doen.
quote:
Ze was zo verlegen en timide toen hij haar leerde kennen.quote:
Zou je dat heel erg vinden?quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik durf al wat voorspellingen Madeira-stijl te doen.
Wordt een van alle dames wakker en zit dan onder de verf/wc papier etc
quote:
Er eens wat van!quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:37 schreef Greys het volgende:
Zeg Flurry, dat je er zo'n pruts-TT van maakt is tot daar aan toe, maar gooi er dan eens een fatsoenlijke OP in?
DIRK! Zeg er eens wat van!
Ja maar jij en Erik zijn toch modjus?quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:37 schreef Greys het volgende:
Zeg Flurry, dat je er zo'n pruts-TT van maakt is tot daar aan toe, maar gooi er dan eens een fatsoenlijke OP in?
DIRK! Zeg er eens wat van!
quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
Godver ik stik in m'n havermoutpap, ik zie nu die foto, je bent aan het editten eikel
No you're notquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
De hele dag en het gaat echt spontaan. Ik kan heel erg goed opschieten met die collega en we zijn echt de hele dag bezig met allerlei dingen uithalen. Niet iets flauws als water op de stoel oid maar gewoon mensen pakken op wat ze zeggen, mailen of zelf doen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
Dirk, ben je dan ook zo'n lummel die met collega's elke dag weer dingen uitvreet, of dat dan niet?
quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:40 schreef Greys het volgende:
[..]
No you're notMoet jij niet aan de slag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seconds from Disaster begint zo![]()
Een lievequote:
Your wish is my commandquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Bedankt mop, da's een zeer behulpzame post.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:41 schreef Dirkh het volgende:
maar gewoon mensen pakken op wat ze zeggen, mailen of zelf doen.
Nee.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Moet jij niet aan de slag?
Seconds from Disaster begint zo
quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:41 schreef Greys het volgende:
Tegen wie heb je het nu in godesnaam, Ll?
Ja dan weet je zeker dattie slaaptquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee.
Ik ben misselijk van de patat.
Dat, en ik pak liever de late versie van SFD.
Tegen jouquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:41 schreef Greys het volgende:
Tegen wie heb je het nu in godesnaam, Ll?
"Ik zou zo graag mijn tong in jouw mond stoppen" bedoelt ie.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Een lieve? Hoe moet ik dat voor me zien?
Ik was al aan het zoeken, maar kan geen geschikte foto vinden. Maar zo'n lekker puh tong met een knipoog er bij.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Een lieve? Hoe moet ik dat voor me zien?
quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:43 schreef Greys het volgende:
[..]
"Ik zou zo graag mijn tong in jouw mond stoppen" bedoelt ie.
Da's best lief toch?
Huh? Ik doe helemaal niks met LIquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht tegen jou maar later Dirk.
Waar is Zwabber? Dan kan hij een nieuwe smilie maken die aan bovenstaande omschrijving voldoetquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik was al aan het zoeken, maar kan geen geschikte foto vinden. Maar zo'n lekker puh tong met een knipoog er bij.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik was al aan het zoeken, maar kan geen geschikte foto vinden. Maar zo'n lekker puh tong met een knipoog er bij.
Mond?quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:43 schreef Greys het volgende:
[..]
"Ik zou zo graag mijn tong in jouw mond stoppen" bedoelt ie.
Da's best lief toch?
En wat dan wig en Coronaatjes en front enzo?quote:
quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:47 schreef Cat22 het volgende:
Is er nog een onduidelijke vrouw nodig in deze SC?
Nee da's niks. Dus die moet je meenemenquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Greys hoe zit het met de mannen op Madeira, is dat niks en moet je het dan hebben van de andere toeristen of is alles bejaard?
Ja graag, om een beetje tegenwicht te bieden aan de onduidelijke kerels hierquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:47 schreef Cat22 het volgende:
Is er nog een onduidelijke vrouw nodig in deze SC?
quote:
Dirkh en ik zijn toch mee?quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee da's niks. Dus die moet je meenemen
(wacht het antwoord even af)quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dirkh en ik zijn toch mee?
Wat wil je nog meer
Ik zit in een standaard bui.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je zit in een bui of is dat standaard?
quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja graag, om een beetje tegenwicht te bieden aan de onduidelijke kerels hier
Why? Zo te zien kun je hem er zo inschuiven.quote:
Typisch vrouwen, is het een lekker wijf, dan heeft ze een lelijke jurk.quote:
quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Typisch vrouwen, is het een lekker wijf, dan heeft ze een lelijke jurk.
Is het een mooie jurk, alleen jammer van die kop.
quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Why? Zo te zien kun je hem er zo inschuiven.
Ik sluit me aan bij:quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat mens is gruwelijkDromen mag LL
[..]
Dat bedoel ik toch ook?quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dirkh en ik zijn toch mee?
Wat wil je nog meer
quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik sluit me aan bij:
[..]
[..]
Goed zo.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat bedoel ik toch ook?
Die nemen we toch mee?
quote:
Noem eens een voorbeeld dan?quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Ik vind Megan Fox gewoon niet zo leuk. Er zijn veel mooiere vrouwen die niet zo arrogant zijn
Zo!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Welke?quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
Moet je kijken als die ene dude uit GTST voorbij komt en goddelijk genoemd wordt, oef alle knuppeltjes op de teentjes getrapt.
"Wat?? die jongen is lelijk"
quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo!Dirk zegt dat niks meer werkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LL plakt bij elke vrouw +10, dus ja dat doen we dan ook andersom. Niks vreemds toch?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Jawel, maar ik had geen zin te editen, ben mn bad aan het vullenquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je snapt niet wat gruwelijk is?En de opmerking erna gaf je ook geen duidelijkheid?
quote:
Met flurries?quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jawel, maar ik had geen zin te editen, ben mn bad aan het vullen
Kom ik op terug, nu even Lost kijken!quote:
quote:
Jan Kooiman. En nee, ik kijk geen GTSTquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh even de naam zoeken, die dude uit Ranking with the stars, zwart haar.
whehehe, hoe ik hier ook op zal reageren, het is altijd fout.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja heb het even kort gehouden, ben nog best in shock na je uitleg van vanmiddag.
Heulo tombolalalalalalaalalalaquote:
quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Jan Kooiman. En nee, ik kijk geen GTST
[ afbeelding ]
Oh, maar die is goed te pruimen. Daar kan ik wel een vingerhoedje op aftikken.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Jan Kooiman. En nee, ik kijk geen GTST
[ afbeelding ]
Kijk ze!quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Kom ik op terug, nu even Lost kijken!
Hola!quote:
quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh, maar die is goed te pruimen. Daar kan ik wel een vingerhoedje op aftikken.
Was bang dat ze deze bedoelde.
[ afbeelding ]
Er zijn uitzonderingen te bedenken.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar, jij was toch ook niet pro-meets? Of zit ik er weer naast
OMGquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij kijkt GTSTquote:
quote:
Dat wisten we al hoor.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:06 schreef Loveless85 het volgende:
vreselijk Milly dood gevonden in buurt eigen huis. 21.30extra uitzending RTL Nieuws
about 23 hours ago via Tweets60Hoi
quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je weerlegt het niet......quote:
Lekker snel ookquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ik denk dat ik het al weet[/kneusje]
verkeerde copy/pastequote:Op woensdag 17 maart 2010 20:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat wisten we al hoor.
Of eh... ik mis iets denk ik?
1 minuut is niks mis mee.quote:
In de praktijk schijnt het wel mee te vallen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:07 schreef Greys het volgende:
[..]
OMG
Maar jij eet dus van alle wallen?
[..]
Kijken is een groot woord, ik heb alleen tussen 20 en 20.30 uur helemaal niks te zeggen hier, het staat aan.quote:Jij kijkt GTST
Vind je het gek dat niets meer werkt?
Ja ja, om t goed te maken dat je me weer eens rammel noemt zeker...quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
verkeerde copy/paste![]()
Najah, goed... ik ga in bad. Het moest het tomboalalallalarammellalalal zijn
quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
In de praktijk schijnt het wel mee te vallen.
[..]
Kijken is een groot woord, ik heb alleen tussen 20 en 20.30 uur helemaal niks te zeggen hier, het staat aan.
En we gaan er geen running gag van maken dat niks meer werkt he, ik ben nog wel een man die zichzelf meet aan zijn prestaties.
Selectief lezertjequote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
whehehe, hoe ik hier ook op zal reageren, het is altijd fout.
Tijd voor een meet.
Knappe vent, leuke kop en ook wel leuke praatjes bij Ranking the stars. Zeker geen domme jongenquote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Knappe vent, leuke kop en ook wel leuke praatjes bij Ranking the stars. Zeker geen domme jongen
Highlight wikiquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja ja, om t goed te maken dat je me weer eens rammel noemt zeker...
Heb je wel eens met een man gezoend?quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
In de praktijk schijnt het wel mee te vallen.
Dan moet je zoiets ook niet uitgebreid gaan roepenquote:Kijken is een groot woord, ik heb alleen tussen 20 en 20.30 uur helemaal niks te zeggen hier, het staat aan.
En we gaan er geen running gag van maken dat niks meer werkt he, ik ben nog wel een man die zichzelf meet aan zijn prestaties.
Ik roep dat niet, ik moet er alleen zo nu en dan even een tikje op geven voor de hartslag. That's it.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je wel eens met een man gezoend?
Of meer?
Of ben ik nu weer eens te brutaal?
[..]
Dan moet je zoiets ook niet uitgebreid gaan roepen
pfff, ik heb nog niet heel 59 bijgelezen he...quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Highlight wiki
Wat zijn de bijnamen van de SC-ers op een rijtje?
Ik haat zwaartekrachtquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat lijf zag ik laatst bij Peter van der Vorst, ja dat ziet er ook wel goed uit allemaal.
Yolanthequote:Op woensdag 17 maart 2010 20:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
pfff, ik heb nog niet heel 59 bijgelezen he...
Dirkh - Wappergab
Loveless - Bekkie/Flurry
Tombolafan - Rammel
Ingetje - Yolanthe
...
mis ik iets?
quote:
Ik wist niet wie rammel was, en aangezien jij dat wel weet leek het me efficiënter om alles maar op te vragen,quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
pfff, ik heb nog niet heel 59 bijgelezen he...
Dirkh - Wappergab
Loveless - Bekkie/Flurry
Tombolafan - Rammel
Ingetje - Yolanthe
...
mis ik iets?
Bummerquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik roep dat niet, ik moet er alleen zo nu en dan even een tikje op geven voor de hartslag. That's it.
Ja, brutaal.
Helaas, dat is het niet. (trauma)quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Minder eten, dan kan er niks hangen.
Wel een beetje jammer dat je niet wist wie ik benquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik wist niet wie rammel was, en aangezien jij dat wel weet leek het me efficiënter om alles maar op te vragen,
Oh.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Helaas, dat is het niet. (trauma)
Ik ben nooit dik geweest of een buikje gehad. Ik ben een maand of 7/8 geleden gestopt met roken en toen was het bal.
Jij bent mijn wiki. Als iemand jou dan rammel noemt, dan snap ik dat natuurlijk niet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wel een beetje jammer dat je niet wist wie ik ben
Ik heb boven zo'n supermoderne grote loopband staan, eentje zoals je in de echte sportschool hebt en die heb ik toch zeker al een jaar niet gebruikt.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh.
Sporten een optie, of geen zin/tijd?
Okee...quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij bent mijn wiki. Als iemand jou dan rammel noemt, dan snap ik dat natuurlijk niet.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb boven zo'n supermoderne grote loopband staan, eentje zoals je in de echte sportschool hebt en die heb ik toch zeker al een jaar niet gebruikt.
Nee ik kan iig niets vindenquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:28 schreef Greys het volgende:
Komt er nog iets leuks op tievie?
Oh dat hebbikquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Spicechannel schijnt een goeie film uit te zenden vanavond.
quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:58 schreef Loveless85 het volgende:
Greys, ik heb even opgezocht. Er is geen vanavond geen neerstortende vliegtuigen serie, maar wel seconds from disaster op Nat. Geographic.
Het Blok vind ik altijd wel lachen. Lekker vanuit je luie stoel kijken hoe anderen zich in het zweet werken. Alleen is er nu storing.quote:
Wiki.quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het Blok vind ik altijd wel lachen. Lekker vanuit je luie stoel kijken hoe anderen zich in het zweet werken. Alleen is er nu storing.Wel geluid, geen beeld.
Herstel: geen geluid en geen beeld.![]()
Ja, en de storing is voorbij!quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, en de storing is voorbij!
Kijk je meer of wil/kun je niet?
Ik wil naar Azië. Maar dinnetje heeft al geconcludeerd dat 'we' gezien haar 2 weken vakantie niet ver weg kunnen. Omdat ze (logisch) nog een paar dagen vrij wil voor ze weer aan het werk gaat. Houden we effectief 12 dagen over of zo.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:38 schreef tombolafan het volgende:
Oh, en ik wil nu dus ECHT naar Madeira...![]()
Maar dan moet ik wel iemand vinden om mee te gaan![]()
Ik heb zo'n omgeving van stelletjes enzo, die gaan altijd samen
Oeh! Mooi!quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:42 schreef Greys het volgende:
Dit is een gewoon uitzicht daar. Srsly.
[ afbeelding ]
Misschien toch een alternatiefje voor je.quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:42 schreef Cat22 het volgende:
En heb dit jaar zin om ver weg te gaan, da's ook alweer een poosje geleden dat ik het zo op mijn heupen had.
Zo kort vliegen is echt fijnquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien toch een alternatiefje voor je.
Zoals je ziet hebben ze op Madeira ook van die terrasvelden
En het is maar drie uur vliegen.
Ik ben al heeeeeeeeeeeeeeeeeel lang niet meer op vakantie geweest (ja, een weekendje weg met voetbalvrienden...) Maar mn stiefzusje is (in haar eentje, met een groepsreis) naar zuid-amerika geweest... zo mooi..quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wil naar Azië. Maar dinnetje heeft al geconcludeerd dat 'we' gezien haar 2 weken vakantie niet ver weg kunnen. Omdat ze (logisch) nog een paar dagen vrij wil voor ze weer aan het werk gaat. Houden we effectief 12 dagen over of zo.![]()
Dus ik wacht een geschikt moment af om te vertellen dat 'we' dan niet samen op vakantie gaan. Eerdere jaren heb ik altijd om haar heen gepland (en ook leuke vakanties gehad) want ooit ging dat goedkomen met eigen vakanties bepalen maar ik ben klaar met wachten.
En heb dit jaar zin om ver weg te gaan, da's ook alweer een poosje geleden dat ik het zo op mijn heupen had.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee werd even afgeleid.
Zal ik niet meer laten gebeuren.
Hmz. Dat ligt een beetje aan de foto.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
Greys wat vind jij van Jan, ook wel een goeie verschijning?
Heet ie in het echt Jan (dus Jan Kooijman?), want dan zeg ikquote:
Neehee nog nietquote:(En heb je nou die gast nog eens gesmst, gewoon voor de gezellig?)
Laat het dinnetje maar niet horen!quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien toch een alternatiefje voor je.
Zoals je ziet hebben ze op Madeira ook van die terrasvelden
En het is maar drie uur vliegen.
Ingepingelingringding!quote:
Nou ja, wat ik zei dus, gimmequote:Op woensdag 17 maart 2010 20:51 schreef Greys het volgende:
Erik, ja Jan in het eggie Jan ja!
Ing, ja!
Moet je doen!quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben al heeeeeeeeeeeeeeeeeel lang niet meer op vakantie geweest (ja, een weekendje weg met voetbalvrienden...) Maar mn stiefzusje is (in haar eentje, met een groepsreis) naar zuid-amerika geweest... zo mooi..Dus misschien ga ik wel gewoon alleen naar Madeira dit jaar
Madeira is dus de punt van een (inactievequote:Op woensdag 17 maart 2010 20:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben al heeeeeeeeeeeeeeeeeel lang niet meer op vakantie geweest (ja, een weekendje weg met voetbalvrienden...) Maar mn stiefzusje is (in haar eentje, met een groepsreis) naar zuid-amerika geweest... zo mooi..Dus misschien ga ik wel gewoon alleen naar Madeira dit jaar
Richeltje langs het water?! Ik zie een richeltje langs een afgrondquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Madeira is dus de punt van een (inactieve) vulkaan boven de oceaan uit. Bovenop is een soort platte hoogvlakte waar de regen zich verzamelt en via smalle kanaaltjes die over het hele eiland lopen - levada's - loopt dat wat naar beneden en daar bewateren de boeren hun bananen enzo mee.
Die levada's zijn heel populair om langs te wandelen, dan loop je langs een smal paadje of soms zelfs maar een richeltje langs die watertjes. Stoer!
[ afbeelding ]
Nee, maar wij bieden je Ll als alternatief aan. throwt a bonequote:Op woensdag 17 maart 2010 20:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, wat ik zei dus, gimme. Hoezo? Biedt ie zich aan
?
Als het qua financien gaat dan ga ik het ook doen ja... Of iets anders misschien, maar ik wil eigenlijk wel weer eens echt op vakantie (gewoon niks doen enzo)quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moet je doen!
Ik ga serieus kijken voor een groepsreis. Die ik dus lekker alleen ga doen.Of ik moet weer bezwijken omdat dinnetje met toch wel een leuk vakantie alternatief komt.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:55 schreef tombolafan het volgende:
Oh, mag ik even trots doen?
http://www.radio538.nl/web/show/id=876619/contentid=113301
De band die vandaag heeft gewonnen, is "mijn" band!!!!![]()
![]()
Vrienden van me, daar ga ik ALTIJD heen...
Als ze door gaan kan ik dus naar 4 Guus Meeuwis Concerten!
Ik moest giechelenquote:
Oh srsly, dat is zó grappig. Want overal hangen bordjes in het Portugees en als je dat gaat uitpluizen wat er staat, dan staat er dus dat je niet met je hele gewicht aan dat touwtje moet gaan hangen, want dan gaat het touwtje stuk. Altijd handig, als je dreigt te vallen, dat je het touwtje dan niet vast mag pakkenquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Richeltje langs het water?! Ik zie een richeltje langs een afgrond. Met een dun ijzerdraadhekje!
pffff....quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh srsly, dat is zó grappig. Want overal hangen bordjes in het Portugees en als je dat gaat uitpluizen wat er staat, dan staat er dus dat je niet met je hele gewicht aan dat touwtje moet gaan hangen, want dan gaat het touwtje stuk. Altijd handig, als je dreigt te vallen, dat je het touwtje dan niet vast mag pakken
Spelen ze dan ook in Heerenveen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:55 schreef tombolafan het volgende:
![]()
Leueueuek!quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:55 schreef tombolafan het volgende:
![]()
Ik verlangde bijna naar de uilquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:07 schreef Greys het volgende:
En nu stop ik hoor, met mijn obsessieve Madeira liefde
Het staat er zeker ook in hele kleine lettertjes op he?quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh srsly, dat is zó grappig. Want overal hangen bordjes in het Portugees en als je dat gaat uitpluizen wat er staat, dan staat er dus dat je niet met je hele gewicht aan dat touwtje moet gaan hangen, want dan gaat het touwtje stuk. Altijd handig, als je dreigt te vallen, dat je het touwtje dan niet vast mag pakken
No you didn'tquote:
Ja, 4foutje, 5 juni!!!!!quote:
Ja nou, ik wil graag met jullie hoor, maar als dat niet serieus doorgaat dan ga ik alleenquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
No you didn't
En Tombola en Cat, wat zitten jullie nou te wauwelen over alleen op vakantie?
Betekent de ESF meet dan niets voor jullie?
quote:
Als die net zo gauw gepland wordt als de rukhuttenmeet kan ik vooraf nog een wereldreis of 4 maken. Met tijd over.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
No you didn't
En Tombola en Cat, wat zitten jullie nou te wauwelen over alleen op vakantie?
Betekent de ESF meet dan niets voor jullie?
Heer G heeft toch nooit tijd om met mij op vakantie te gaan, dus ik wil best een weekje hoorquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja nou, ik wil graag met jullie hoor, maar als dat niet serieus doorgaat dan ga ik alleen
Gezellig! Mss zie ik je dan nogquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, 4foutje, 5 juni!!!!!
En ik ga er een beetje arrogant van uit dat ze regelen dat ik mee mag overal naartoe
Dan maakt ie maar es een keer tijd voor je, je hebt nog wat tegoedquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Heer G heeft toch nooit tijd om met mij op vakantie te gaan, dus ik wil best een weekje hoor
Moeten we het niet op al te korte termijn doen, maar ik vind eigenlijk dat we maar eens idioot moeten doen en het gewoon moeten doen. Rukhuttenmeet op Madeira
Ik wil wel mee, maar ik weet niet hoe jullie partners (als daar sprake van is) er over denken, maar ik denk dat ik op weinig begrip kan rekenen als ik met een groepje leuke dames op vakantie ga.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja nou, ik wil graag met jullie hoor, maar als dat niet serieus doorgaat dan ga ik alleen
Kan toch allebei?quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan maakt ie maar es een keer tijd voor je, je hebt nog wat tegoed
Als je zereneus bent wil ik wel mee.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Heer G heeft toch nooit tijd om met mij op vakantie te gaan, dus ik wil best een weekje hoor
Moeten we het niet op al te korte termijn doen, maar ik vind eigenlijk dat we maar eens idioot moeten doen en het gewoon moeten doen. Rukhuttenmeet op Madeira
Nee dat vergeet ik soms idd.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik wil wel mee, maar ik weet niet hoe jullie partners (als daar sprake van is) er over denken, maar ik denk dat ik op weinig begrip kan rekenen als ik met een groepje leuke dames op vakantie ga.
Tombola en ik zijn vrij gezellig.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik wil wel mee, maar ik weet niet hoe jullie partners (als daar sprake van is) er over denken, maar ik denk dat ik op weinig begrip kan rekenen als ik met een groepje leuke dames op vakantie ga.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tombola en ik zijn vrij gezellig.![]()
Maar als ik ergens een hekel aan heb is het stoken in een goed huwelijk/relatie dus van mij heb je niks te vrezen.
Nee joh, ze krijgt alleen rode ogen als ik jouw naam noem tijdens de sex.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:20 schreef Greys het volgende:
Ze heeft toch alleen aan mij een hekel Dirk?
Sorry dat ik je monogamiteit bewaak.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
+1!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je zereneus bent wil ik wel mee.Ga jij ons rondleiden langs enge touwtjes en afgronden en zeau!
![]()
Maar Heer G. moet zijn wijffie ook gewoon eens lekker meenemen.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tombola en ik zijn vrij gezellig.![]()
Maar als ik ergens een hekel aan hebvan hou is het stoken in een goed huwelijk/relatie dus van mij heb je niks te vrezen.
Oh misschien moet je dat probéren te laten dan voortaan.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee joh, ze krijgt alleen rode ogen als ik jouw naam noem tijdens de sex.
Dan ben je vast blij met mijn rookgordijntje.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:25 schreef Dirkh het volgende:
Doe eens niet zo naar tegen Rammel, ik hou van stoken.
Dat ligt er aan of Paddo nu meeleest.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:25 schreef Cat22 het volgende:
Zo krijgen we Dirk nooit mee!![]()
Dirk! Twas maar een grapje van die ha ha grappige Tombolalala!![]()
*blaast nog iets diker rookgordijntje*
quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan ben je vast blij met mijn rookgordijntje.
Paddo = Dirkega?quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ligt er aan of Paddo nu meeleest.
Zo niet, dan doet Tombola het prima.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:25 schreef Cat22 het volgende:
Zo krijgen we Dirk nooit mee!![]()
Dirk! Twas maar een grapje van die ha ha grappige Tombolalala!![]()
*blaast nog iets dikker rookgordijntje*
Ik ben een beetje in de war nuquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ligt er aan of Paddo nu meeleest.
Zo niet, dan doet Tombola het prima.
Goedquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Ik ben een beetje in de war nu
Doe ik t nou goed of niet?
Ligt eraan aan wie je het vraagt.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Ik ben een beetje in de war nu
Doe ik t nou goed of niet?
Wie haat ze niet dan?quote:
Ik weiger die te kijken.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:29 schreef Greys het volgende:
Die film over die twee getrouwde kerels is echt hilarisch slecht
Snel, that's my middle name. Yessss.......quote:
Why?quote:
Het is zo slecht dat het dan wel weer grappig isquote:
Ik heb de eerste paar minuten gezien en toen ze van de trap af vielen en die dikke een scheet liet was ik wel klaar. Dat was te simpel, en ik ben toch echt van de poep en plas humor.quote:
Ik zat toch niet op je schoot met mijn tong in je oor tijdens het NSF?quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ze haat niemand, ze vind Greys alleen gevaarlijk
Dat doen de katten van mn zusje ook...quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:33 schreef Cat22 het volgende:
Het is lente.![]()
De bloemetjes gaan bloeien.![]()
De vogeltjes fluiten.![]()
De katten genieten van het buitenleven.![]()
En brengen dan halfdode kapotgebeten maar toch nog kronkelende regenwormen mee naar de woonkamer.
fixedquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zat toch niet op je schoot met mijn tong in je oor tijdens het NSF?
Ik snap het nietwel
Maar Goodbye gaat met Greys in bed op een kamer, en jij met Erik... Niks gevaarlijks toch?quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ze haat niemand, ze vind Greys alleen gevaarlijk
Ik vond het begon vreselijk, nu is het nog vreselijker en eigenlijk wel weer leuk gewoon.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb de eerste paar minuten gezien en toen ze van de trap af vielen en die dikke een scheet liet was ik wel klaar. Dat was te simpel, en ik ben toch echt van de poep en plas humor.
He, ik ben niet van beton he, ik maak keuzes op momenten dat ze gemaakt moeten worden. Don't judge me.quote:
Hier moet ik even op reageren.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:55 schreef tombolafan het volgende:
![]()
Jij wil Tombola aanraken he?quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hier moet ik even op reageren.
Trots zijn op Guus Meeuwis is al fout (Ing). En dan nog trots zijn op een band die probeert Guus Meeuwis te zijn is zo mogelijk nog fouter.
Nee ik kom net uit badquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij smeerpijp! Je leest gewoon mee en laat mij hier bungelen?
Dankje.
Ik zal dr eens flink aanraken...quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij wil Tombola aanraken he?Als vriendin van de band die naar Guus Meeuwis gaat persoon zijnde.
Echt een lekkere foto dit.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:45 schreef Greys het volgende:
Jessica Biel. Als ik man was, viel ik er op
[ afbeelding ]
Dat vind ik dus echt een hele slechte gore foto.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:45 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Man.quote:
Vrouw.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt een hele slechte gore foto.![]()
Ik weet wel wat ik uitzoek hoor.quote:
Ze proberen niet Guus Meeuwis te zijn, sukkelquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hier moet ik even op reageren.
Trots zijn op Guus Meeuwis is al fout (Ing). En dan nog trots zijn op een band die probeert Guus Meeuwis te zijn is zo mogelijk nog fouter.
Echt?quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt een hele slechte gore foto.![]()
quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zal dr eens flink aanraken...
Ik vind hem ook wel mooi hoor...quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt?
Ik vind hem wel sleazy, maar toch stylish.
Echt een modellerige foto.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind hem ook wel mooi hoor...
Ja... maar dat heeft wel wat idd...quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt een modellerige foto.
En een tikkie zonder 'mo'.
BRB time2fapquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:45 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat doet Greys daar met de jongere broer van Adriaantje?![]()
[ afbeelding ]
Ik vind Greys er helemaal niet vervormd uitzien!quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dit is een hele vervelende foto. Veel te dichtbij. Vervormd
(verdedigd)
Ik vind dat als jij zo doorgaat ik een nieuwe wiki ga kopenquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind Greys er helemaal niet vervormd uitzien!
Oh, had je het niet over Greys? Over wie dan?quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik vind dat als jij zo doorgaat ik een nieuwe wiki ga kopen
Die gaat toch uitquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:53 schreef Greys het volgende:
Ze heeft wel meer van dat soort foto's.
Deze is ook tof. Behalve dan die onderbroek. Die is nog erger dan die gestippelde van mij.
[ afbeelding ]
mmmm, deze vind ik net iets minder... Wel mooi, maar haar rug is raarquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:53 schreef Greys het volgende:
Deze is ook tof. Behalve dan die onderbroek. Die is nog erger dan die gestippelde van mij.
[ afbeelding ]
quote:
zo, dat is snel...quote:
Ohja, nu je het zegtquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mmmm, deze vind ik net iets minder... Wel mooi, maar haar rug is raar
Ja vind jij die ook ranzig?quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik sluit me aan bij Cat22 over die Jessica-Bielfoto.
Wat een enge rugquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:53 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Nou ja, we mogen toch wel een mening geven?quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ohja, nu je het zegt![]()
Maar goed, daar let ik toch niet op.
Maar jullie zijn wel de vrouwelijke variant van:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |