Heb ik een chick van je gepikt?quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb ik een chick van je gepikt?
Dirk, neem nog eens een koffie. Want ik kan je niet volgen vandaag.
Of misschien moet ik even koffie nemen...
Nou ja 'gelukkig' voor haar was het dezelfde avond nog afgelopen en heeft hij haar niet ala Fritzl nog een week in de kelder gehouden... Maar echt bizar zeg.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:02 schreef Ml-etje het volgende:
Gloeiende dinges Greys?![]()
Die perscowat zal dat meisje wel niet hebben meegemaakt
quote:Van de Beek bevestigde dat Milly in het laatste telefoongesprek dat ze woensdag met haar moeder voerde, heeft gezegd dat er een buurman voor de deur stond.
Volgens Van de Beek is de verdachte naar het bureau gegaan nadat hij dinsdag een bekentenis had afgelegd aan zijn vriendin. Zij raadde hem aan zich aan te geven. Volgens Van de Beek is de vriendin geen verdachte.
Zaterdagavond werd het de politie in Dordrecht duidelijk dat de man bij de Rotterdamse politie werkte.
Mja, er gaan allerlei scenario's door mijn hoofd wat er gebeurd zou kunnen zijn, maar dat het een raar verhaal is zoals het nu wordt gebracht is duidelijk.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja 'gelukkig' voor haar was het dezelfde avond nog afgelopen en heeft hij haar niet ala Fritzl nog een week in de kelder gehouden... Maar echt bizar zeg.
Dat die vriendin ook gewoon nog ECHT zijn vriendin blijkt te zijn ipv een ex en ze daar samenwonen en ze zo ff niks merkt.
Hij was trouwens met nog een andere buurman 'person of interest', en zou deze week intensiever verhoord worden.
Vind het wel echt raar als ze wisten dat ze had gezegd dat 'de buurman aan de deur' stond het niemand is opgevallen dat zn tuintje omgespit was, of ze met honden of hittecamera's aan de slag gegaan zijn.
Niet dat het in dit geval nog wat had uitgemaakt als hij haar al hard vermoord tegen de tijd dat het 's avonds bekend werd dat ze vermist was.
http://rijnmond.nl/Homepa(...)missing%20omgebrachtquote:
quote:Milly op avond van vermissing omgebracht
17 maart 2010
Milly Boele is op woensdagavond, de dag van haar vermissing, omgebracht door de man die is gearresteerd als verdachte. Dat heeft de Dordtse hoofdofficier Paul van de Beek woensdaggochtend gezegd op een persconferentie.
Het lichaam van Milly werd dinsdagnacht gevonden in de tuin van de 26-jarige man. De verdachte, een surveillant in het district Noord, woont een paar deuren bij het slachtoffer vandaan, aan de Schuilenburg in Dordrecht.
Eerder op de dag was de verdachte naar het politiebureau gegaan. Hij verklaarde daar volgens Van de Beek dat Milly in zijn tuin begraven lag. Het is nog niet duidelijk wat het motief van de man is; ook is nog niet bekend hoe Milly om het leven gekomen is.
Buurmannen
In de dagen na de verdwijning van Milly onderzocht de politie de gangen van alle mannelijke buurtbewoners van het meisje. Van iedereen werd gecheckt waar hij ten tijde van de verdwijning van het Dordtse meisje was.
De verdachte kon daarover geen goede verklaring geven. Het is de bedoeling om hem daarover later nogmaals te verhoren.
Van de Beek bevestigde dat Milly in het laatste telefoongesprek dat ze woensdag met haar moeder voerde, heeft gezegd dat er een buurman voor de deur stond.
Vriendin niet verdacht
Volgens Van de Beek is de verdachte naar het bureau gegaan nadat hij dinsdag een bekentenis had afgelegd aan zijn vriendin. Zij raadde hem aan zich aan te geven. Volgens Van de Beek is de vriendin geen verdachte.
Zaterdagavond werd het de politie in Dordrecht duidelijk dat de man bij de Rotterdamse politie werkte.
Wie zei dat dan?quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Het feit dat er al geopperd werd dat een ander voor een ander zou moeten gaan betalen
Ja ik kan hier ook echt niet bij. Als het nou een of andere ouwe pervert was dan is het nog 'te begrijpen'.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou snap ik het niet meer; dus z'n ex woont nog bij hem?
En die heeft niets doorgehad?
Ik wil zo graag weten waarom hij het gedaan heeft
Jij! Yolanthe!quote:
Holadiejee!quote:En JA we gaan boeken!
Ik snap niet wat zo'n jonge gast anders met dat meisje heeft moeten doen? Bahquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:21 schreef Loveless85 het volgende:
In andere topics gaan ook al speculaties over wellicht iets van 'geheime relatie' tussen die twee ofzo
quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij! Yolanthe!
Dirk pas maar op, straks de gastendoekjes weg!
[..]
Holadiejee!
Dan hebben we altijd nog een doos tissues of een wcrolquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij! Yolanthe!
Dirk pas maar op, straks de gastendoekjes weg!
Oh nee, Ing is de Yolanthe!quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mag ik de quote dan waar ik het zeg?Of ben je nu de lolbroek aan het uithangen?
En hoera sjalalie
quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik wil ook wel naar Madeira, wie betaalt het eiks?
Dirkh?
Als ie eerst heeft aangebeld, zal er wel iets van voorbedachte rade zijn geweest lijkt mij.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik kan hier ook echt niet bij. Als het nou een of andere ouwe pervert was dan is het nog 'te begrijpen'.
Maar nu zijn er zoveel rare dingen. Waarom merkt zij niks? Waarom doet hij het uberhaupt? Was het met voorbedachte rade?
In andere topics gaan ook al speculaties over wellicht iets van 'geheime relatie' tussen die twee ofzo
Ik wil zo'n beetje aaaaalles wat gezellig is hebbenquote:
Ik schrok alquote:
Ja bij mij ook. Maar wij worden niet betaald om aan zoiets te denken.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als ie eerst heeft aangebeld, zal er wel iets van voorbedachte rade zijn geweest lijkt mij.![]()
En een geheime relatie tussen eentje van 12 en eentje van 26; ranzig, maar het zou kunnen.
Ik hoop iig dat het verhaal erachter bekend wordt gemaakt in de media.
En ik zit me es te bedenken; als ik slaaaaaap, dan kan WO3 uitbreken zonder dat ik wakker word, dus een lijk begraven in den tuin zou ook moeten lukken zonder dat ik wakker word
Toevallig voor handen gaat niet echt op als hij gaat aanbellen daar en haar meelokt/meeneemt naar zijn huisquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:28 schreef Greys het volgende:
Straks is die vent een soort Joran en vragen we ons over jaren nog af wat er nou waar is en wat niet.
Er kan zoveel aan de hand geweest zijn. Misschien vond ie het een irritant buurkind (hoi Dirk), misschien vond ie haar enorm aantrekkelijk op een zieke manier, misschien had hij de behoefte iemand te vermoorden en was zij 'toevallig' voor handen. Ik denk zelf niet dat we het ooit gaan weten, de precieze reden.
Ik denk in dit geval wel dat er meer over naar buiten gaat komen, of z'n vader moet ook een achter de ellebogen-rechtert op de Antillen zijnquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:28 schreef Greys het volgende:
Straks is die vent een soort Joran en vragen we ons over jaren nog af wat er nou waar is en wat niet.
Er kan zoveel aan de hand geweest zijn. Misschien vond ie het een irritant buurkind (hoi Dirk), misschien vond ie haar enorm aantrekkelijk op een zieke manier, misschien had hij de behoefte iemand te vermoorden en was zij 'toevallig' voor handen. Ik denk zelf niet dat we het ooit gaan weten, de precieze reden.
En het lijkt me voor jou handig om niet te snel zulke conclusies te trekkenquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja bij mij ook. Maar wij worden niet betaald om aan zoiets te denken.
Ze heeft dus letterlijk 1 minuut voor ze ontvoert werd tegen dr ma (die had ze aan telefoon) gezegd "Ik moet ophangen, de buurman staat voor de deur".
Die buurman heeft haar dus dezelfde avond vermoord en begraven. En niemand is dat omgespitte tuintje opgevallen. De buren niet, de politie niet. Waarschijnlijk dan tenminste. Ze hebben geen honden of hittecamera's ingezet. Had in dit geval toch niet uitgemaakt want ze was toch al vermoord, maar lijkt me voor de toekomst wel handig uit zoiets lering te trekken.
Ik noemde ook maar gewoon wat mogelijkheden, CSI Flurriequote:Op woensdag 17 maart 2010 12:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Toevallig voor handen gaat niet echt op als hij gaat aanbellen daar en haar meelokt/meeneemt naar zijn huis
Lijkt wel een kattenrenquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Het viel me wel op dat ie een enorm zonneschermachtig ding aan z'n achtergevel had hangen.
Gat graven, tuintafel erop...maak het af met de gastendoekies van Yolanthe en geen hond die het opvalt.
Hou in ieder geval een telefoonlijn open als ze voor de deur staat.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:38 schreef Loveless85 het volgende:
Ik denk dat ik maar geen flurry's meer lust
Hoe snel kan jij in Rotterdam zijn?quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hou in ieder geval een telefoonlijn open als ze voor de deur staat.
Als je het anderhalf uur uit kan houden, dan redden we het nog net.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe snel kan jij in Rotterdam zijn?![]()
Ben inmiddels overtuigd, ga echt kijken voor een LM die kant uitquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:41 schreef Greys het volgende:
Plons!
(Oh en nee ik sta er niet op, dat was de vakantie dat ik niet mocht zwemmen vorig jaar)
[ afbeelding ]
Ik heb niet alles gevolgd, want ik ben aan het werkquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja bij mij ook. Maar wij worden niet betaald om aan zoiets te denken.
Ze heeft dus letterlijk 1 minuut voor ze ontvoert werd tegen dr ma (die had ze aan telefoon) gezegd "Ik moet ophangen, de buurman staat voor de deur".
Die buurman heeft haar dus dezelfde avond vermoord en begraven. En niemand is dat omgespitte tuintje opgevallen. De buren niet, de politie niet. Waarschijnlijk dan tenminste. Ze hebben geen honden of hittecamera's ingezet. Had in dit geval toch niet uitgemaakt want ze was toch al vermoord, maar lijkt me voor de toekomst wel handig uit zoiets lering te trekken.
Dan hoef ik die foto ook niet te zien.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:41 schreef Greys het volgende:
Plons!
(Oh en nee ik sta er niet op, dat was de vakantie dat ik niet mocht zwemmen vorig jaar)
[ afbeelding ]
Denk je dat het opvalt als ik hem zo naar het oud vuil breng?quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Arme poes, wij weten allemaal wat er met Boor gaat gebeuren.
quote:
Zeg, waarom heb jij je orgel op zolder staan? Die hoort netjes in de woonkamer te staan en iedere avond oefenen op Shalala/liequote:Op woensdag 17 maart 2010 13:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben m'n orgel al van zolder aan het halen, die moet mee
De vissen moeten nu echt wel actief zijn, die van mij springen al vrolijk door het water heen en eten ook al weer volop.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:40 schreef Greys het volgende:
Die goudvissen van mij zijn OF koukleumen, OF dood.
Ik gok op het laatste
Mweh.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
De vissen moeten nu echt wel actief zijn, die van mij springen al vrolijk door het water heen en eten ook al weer volop.
Als jouw mossel galoppeert dan zijn de collega's hier misschien zo gek nog niet met die hangtieten.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Mweh.
Dan toch die reiger.
Misschien dat McMossel nog wel leeft dan.
Ik zal vanavond eens luisteren of ik hem over de bodem hoor galopperen.
In het kader van het onderzoek?quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Daar kan ik geen uitspraken over doen
In het kader van het lopende onderzoek en operationele danwel strategische afwegingen die ik heb gemaakt en zal blijven maken.quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zeg, waarom heb jij je orgel op zolder staan? Die hoort netjes in de woonkamer te staan en iedere avond oefenen op Shalala/lie
quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Das m'n kleine orgel, anders past ie niet in het vliegtuig.
Ook wel accordeon genoemd?quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Das m'n kleine orgel, anders past ie niet in het vliegtuig.
quote:
Oh, ik dacht wat reis/bagagekosten te besparen.quote:
quote:
Ik betaal zelf extraquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:27 schreef Greys het volgende:
He. Nou. Sleur jij je orgel maar gezellig mee dan hoor!
Verdomd, je hebt gelijkquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat lijkt wel de moeder van:
[ afbeelding ]
quote:
Hoezo, zit jij ook in de tuin, met bruine billen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zit je al met je zwembroek en bruine billen in de tuin? En zie jij eruit als die man, dan hebben we een match.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hoezo, zit jij ook in de tuin, met bruine billen?
Maar helaas, ik zit op kantoor te FOK!ken
Geen bruine billen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee ik zit niet buiten. Ik ben niet zo'n zonligger als jij
quote:
quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:40 schreef Dirkh het volgende:
Nee, dat we dingen wel duidelijk hebben.
Ik heb er ook eentje, maar ik lig er echt nooit onder.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:37 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb een zonnebank, dus ik ben nooit enorm pips
Nou, die mogen wel een zonnebankje gebruiken. Ben wel snel bruin, maar op plekken waar de zon niet zo vaak komtquote:
Gewoon veel seksen op het strand met die grijze ofzo. Wel missionaris dan.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou, die mogen wel een zonnebankje gebruiken. Ben wel snel bruin, maar op plekken waar de zon niet zo vaak komtbruin ik slecht.
En als Ll hier een opmerking over gaat maken, dan is ie supervoorspelbaar.
Maar he, ik ben bereid om in Madeira hard te gaan werken aan de teint.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb er ook eentje, maar ik lig er echt nooit onder.
Dan helpt het niet zo, heb ik ondervonden.
Wit is het nieuwe zwart toch?quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik een paar keer per jaar, genoeg om er een beetje fris uit te zien, want ik zie er echt niet uit met een spierwit bekkie, net een ziek schaap
quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:44 schreef DeZwabber het volgende:
ploing
Zeg, ga je lekker?quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gewoon veel seksen op het strand met die grijze ofzo. Wel missionaris dan.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou, die mogen wel een zonnebankje gebruiken. Ben wel snel bruin, maar op plekken waar de zon niet zo vaak komtbruin ik slecht.
En als Ll hier een opmerking over gaat maken, dan is ie supervoorspelbaar.
Maar he, ik ben bereid om in Madeira hard te gaan werken aan de teint.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:45 schreef Greys het volgende:
MadeiraStonesteak in Santa Cruz
![]()
Ik verheug me er nu al op. Krijg je een plank met een loeihete stoeptegel voor je op tafel, een stuk vlees met hele stukken knoflook en laurier er op en dan doe je hem zelf maar af braden tot hoe gaar je hem wilt hebben. Frietjes er bij, salade, sausjes. Kost je 6 euro
Dat is toch heerlijk. Uren aan het strand liggen, ff een jetski op of zo (lijkt het meest op sport wat ook nog eens leuk is) daarna weer de zon in en bakken met dat lijf.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik krijg niet snel een beetje kleur, misschien pas als ik zoals jij uuuuuuuuren ga bakken op het strand
Ja maar ook echt 14 dagen alleen voor pampus liggen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat is toch heerlijk. Uren aan het strand liggen, ff een jetski op of zo (lijkt het meest op sport wat ook nog eens leuk is) daarna weer de zon in en bakken met dat lijf.
[/lui]
Af en toe een rondje rijden over het eiland, forellenkwekerij bezoeken (is leuk!!) en forel etenquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar ook echt 14 dagen alleen voor pampus liggen?
Yep. Wij gaan naar warme strand landen, Turkije en Tunesie etc. Dan komen we terug en dan vraagt iemand hoe het land was.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar ook echt 14 dagen alleen voor pampus liggen?
quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Af en toe een rondje rijden over het eiland, forellenkwekerij bezoeken (is leuk!!) en forel eten![]()
Of een niet al te lange () wandeling maken langs de levada's.
Of naar de natural pools rijden in Porto Moniz en daar lekker zwemmen.
Of shoppen in Funchal.
Dat lijkt op dingen doen en zo.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Af en toe een rondje rijden over het eiland, forellenkwekerij bezoeken (is leuk!!) en forel eten![]()
Of een niet al te lange () wandeling maken langs de levada's.
Of naar de natural pools rijden in Porto Moniz en daar lekker zwemmen.
Of shoppen in Funchal.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:59 schreef Dirkh het volgende:
Ik ga ff in het zonnetje staan
Da's het voordeel als je met een groep gaat, dan hoef je niet alles samen te doen steedsquote:
Ja beetje relaxen en soms weer wat doen is leukquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's het voordeel als je met een groep gaat, dan hoef je niet alles samen te doen steeds![]()
Ik deed meestal de ene dag geen moer, behalve naar de bakker op de hoek slenteren voor een lekker broodje. En de andere dag meestal zo tussen 10 en 15 uur iets doen ofzo en daarna weer lekker zwemmen en zonnen. Dus dan gaan Pisces en ik wel shoppen, goed?
Dat is tof!quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:04 schreef Greys het volgende:
En wat ik het tofste van Madeira vond is als je dan naar huis gaat en je moet je huurauto inleveren op het vliegveld(je), dat je je dan afvraagt waar je de boel moet inleveren omdat er geen kip in dat hokje zit van het autoverhuurbedrijf. Maar dan zeggen ze 'Joh, zet maar gewoon neer, sleutel kan je er in laten, het is toch een eiland'. Whehe
Ja, gaan de dames gewoon walvissen kijken met de catamaran en dan gaan de Daltons bier drinken in de zon.quote:
+1 voorspelbaarquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:18 schreef Dirkh het volgende:
Dames, vergeten jullie bij het inleveren van de auto niet het schadeformulier in te leveren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Whats newquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:52 schreef Greys het volgende:
[..]
En er is ook geen strand.
Dus je praat poep.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, gaan de dames gewoon walvissen kijken met de catamaran en dan gaan de Daltons bier drinken in de zon.
+1quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, gaan de dames gewoon walvissen kijken met de catamaran en dan gaan de Daltons bier drinken in de zon.
Als jij zo'n walivis voor je ziet, denk je dan ook " Wow, dat is een grote sushi"quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:11 schreef Greys het volgende:
[..]
+1 Wat hou ik toch van je?quote:
+1 Corona en snel een beetje vrouwmenschquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:27 schreef Greys het volgende:
[..]
+1 Wat hou ik toch van je?
+1 Greys wat zeg je toch altijd een zinnige dingen?
+1 Wàt?????
Nee, want hij stonkquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als jij zo'n walivis voor je ziet, denk je dan ook " Wow, dat is een grote sushi"
quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:32 schreef Dirkh het volgende:
Om mijn vakantie te verknallen door naar stinkende vis te kijken gaat mij wat te ver
Erik, Zwabber, Ll, JJH, Dirkh.. op welke school heb jij leren tellen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:32 schreef Pisces29 het volgende:
Volgens mij hebben we dan nog Dalton nr 4 nodig, want we hebben nu 3 jongens en 8 of 9 dames.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Erik, Zwabber, Ll, JJH, Dirkh.. op welke school heb jij leren tellen?
Zolang er maar Corona flesjes inzitten.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:34 schreef Pisces29 het volgende:
En overigens neem ik wel een groen kratje mee dan
quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zolang er maar Corona flesjes inzitten.
Erik gaat gewoon mee, die is homo en hebben we nodig voor het dragen van de handtasjes.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Erik reageert nergens op en leest wel mee, dus ik naam aan dat het een nee is.
Zwabbert niks over gehoord.
LL, JJH en Dirk, dat zei ik 3.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Erik gaat gewoon mee, die is homo en hebben we nodig voor het dragen van de handtasjes.
Zwabbert is homo, die hebben we dus nodig om Eric te motiveren.
[/puber]quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb nog een werkwoord, maar die mag ik hier niet plaatsen van Grijs
quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb nog een werkwoord, maar die mag ik hier niet plaatsen van Grijs
quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat je er wel meer dan één hebt.
Ik had ook allerlei posts al geplaatst zonder op invoeren te klikken.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:39 schreef Pisces29 het volgende:
Ik dacht overigens als eerste bij Greys d'r post over die walvissen aan eh, mensen op het strand
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Beetje jammer dit Pisces, Corona is juist het bier van hard werkende Mexicanen. Zie je het voor je.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tot nu toe is het oerman-beeld aardig aan stukken.
Er is toch geen woeste wilde ruige kerel die Corona drinkt
quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Beetje jammer dit Pisces, Corona is juist het bier van hard werkende Mexicanen. Zie je het voor je.
Ik wel.
[ afbeelding ]
Ah, compleet dan!quote:
Ik wilde er al niets over zeggen...quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:50 schreef Pisces29 het volgende:
En ik verwacht LL ook zo meteen *iets over die Corona chick en 'extra' op d'r tiet*
quote:
Die jagen op dit soort vrouwen. Of dacht je nou werkelijk dat zo'n meid als deze zich laat temmen door een slappe zak? Deze vrouwen moeten getemd en bereden worden.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap de link niet met woeste wilde ruige mannen?
Dat meisje van 17 in het geel dat laat zich temmen door een wilde woeste ruige man?quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Die jagen op dit soort vrouwen. Of dacht je nou werkelijk dat zo'n meid als deze zich laat temmen door een slappe zak? Deze vrouwen moeten getemd en bereden worden.
Die is voor Llquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat meisje van 17 in het geel dat laat zich temmen door een wilde woeste ruige man?
Wij met z'n allen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:56 schreef Pisces29 het volgende:
En denk es mee, wie laten we langskomen voor een zangavond?Moet wel een beetje ESF-waardig zijn
Bweheheh 'extra' op je lege bikinitopje hebben staan.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Beetje jammer dit Pisces, Corona is juist het bier van hard werkende Mexicanen. Zie je het voor je.
Ik wel.
[ afbeelding ]
Oh nou, 200 hele meters er bij! Eitje nu! (quote:The airport was once infamous for its short runway which, surrounded by high mountains and the ocean, made it a tricky landing for even the most experienced of pilots. The original runway was only 1600 meters in length, but was extended by 200 meters 8 years after the TAP Air Portugal Flight 425 incident of 1977 and subsequently rebuilt in 2000, almost doubling the size of the runway, building it out over the ocean. Instead of using landfill, the extension was built on a series of 180 columns, each being about 70m tall.
Niks mis mee. Zo vanaf het vliegveld het strand op.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:01 schreef Greys het volgende:
Zijn er nog mensen met vliegangst eigenlijk?
Zie hier de landingsbaan
[ afbeelding ]
[..]
Oh nou, 200 hele meters er bij! Eitje nu! ()
Oh nou
Oh, gelukkigquote:
Ik heb nu al zin jaquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:01 schreef Greys het volgende:
Zijn er nog mensen met vliegangst eigenlijk?
Zie hier de landingsbaan
[ afbeelding ]
[..]
Oh nou, 200 hele meters er bij! Eitje nu! ()
Oh nou
hihihi, te laatquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, gelukkig![]()
IK RESERVEER VOOR OP DE KAMER VAN GREYSSSSHIHIHIHIHI
De sputters op het scherm!quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:05 schreef Loveless85 het volgende:
*insert briesende Greys met 'ER IS GEEN STRAND'*
Nietquote:
quote:
Is hij niet van die serie Saved by the bell?quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mjwah, das iig iets, geen dikke behaarde Duitse walvis.
Jaja, zie mijn editquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:57 schreef Greys het volgende:
Dat is Christian Slater toch niet, pipo
Ik vind Christian Slater wel tof en sekseh, soms, geloof ik
Evil.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:58 schreef Loveless85 het volgende:
Greys, ik heb even opgezocht. Er is geen vanavond geen neerstortende vliegtuigen serie, maar wel seconds from disaster op Nat. Geographic.
Nou, dikke pret dus bij Heer G z'n thuiskomstquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Evil.
Dat is wat je bent.
En seconds from disaster is een van mijn favo's.
Slater heet ie idd in de serie ja, nu je het zegt!quote:
Ja, zou je denken als hij van vrijdag t/m woensdag amper geslapen heeft?quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou, dikke pret dus bij Heer G z'n thuiskomst
Hij kan heus nog wel 5 minuutjes wakker blijven heur.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, zou je denken als hij van vrijdag t/m woensdag amper geslapen heeft?
Jij houdt al niet van kroelen achteraf. Beetje kroelen vooraf sla je dan over voor deze ene keer. Dan is het met 2 tot 5 minuten gebeurt en slaapt toch wat fijner...quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, zou je denken als hij van vrijdag t/m woensdag amper geslapen heeft?
quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:06 schreef Pisces29 het volgende:
Zoveel praatjes over Eerst sex en dan Corona drinken. Uh-huh.
Hey, van sex is op mijn leeftijd geen sprake meer. Het is meer proberen de boel levend te houden door er af en toe eens op te tikken, kijken of het hartje nog klopt, daarna vindt ie het wel weer genoeg geweest.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:06 schreef Pisces29 het volgende:
Zoveel praatjes over sex en dan Corona drinken. Uh-huh.
Yepquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:10 schreef Loveless85 het volgende:
Arme paddestoel.
Vrouwen zijn toch zo rond hun 30e pas op hun sexuele piek
quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij kan heus nog wel 5 minuutjes wakker blijven heur.
Ja dat mag jij doen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:24 schreef Loveless85 het volgende:
Jakooesssiessssss
Gaan we daar ook een indeling voor maken?
quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:24 schreef Loveless85 het volgende:
Jakooesssiessssss
Gaan we daar ook een indeling voor maken?
Wanneer ga jij dan?quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon op het moment zelf met je Grijsje, rammelaartje en ehh... je mede-Dalton in de jakoessie stapen?
Daar kom ik zo als ik thuis ben even op terugquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wanneer ga jij dan?![]()
Vraag Greys anders even naar die Belgische Spa... een hele leuke Spa waar euuhh alles mag...![]()
Ik staap helemaal nergens in!quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon op het moment zelf met je Grijsje, rammelaartje en ehh... je mede-Dalton in de jakoessie stapen?
Hihi nee maar had het wel erg warm, hing aan de andere kant van een lange lijn waar een paard aan zat.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zat me al af te vragen, wordt het nu niet een beetje te koud om buiten te gaan zitten?
quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wanneer ga jij dan?![]()
Vraag Greys anders even naar die Belgische Spa... een hele leuke Spa waar euuhh alles mag...![]()
Nasi met poffertjes naquote:
Getver die had ik overgeslagen en nu dan Dirkh?quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:05 schreef Dirkh het volgende:
Zo, eten door de versnipperaar RIL. Geen aanrader, Biefstuk met cashewnoten in oestersaus.
Ik lust alles wat er in zit, maar de combinatie is zwaar kut.
quote:
Iets van chipsquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Getver die had ik overgeslagen en nu dan Dirkh?
Daarom morgen gewoon macaroniquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]doordeweeks ga ik voor veilig, uittesten doe ik alleen als ik ook wat anders heb.
Gezond hoorquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Iets van chipsOf iets wat in de la ligt, maar eerst ff niks. Na twee happen was mijn trek wel weg.
[..]
Daarom morgen gewoon macaroni
Heet je energiemaatschappij PWND?quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Gezond hoor![]()
Ik ben de Bdienst aan het bellen nadat onze enerhiemaatschappij beweert dat je korting op energiebelasting krigt bij afname groene stroom..
De 1e medew wist van niets..
quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heet je energiemaatschappij PWND?
Zou het voordeel niet in de prijs opgenomen zijn?quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Gezond hoor![]()
Ik ben de Bdienst aan het bellen nadat onze enerhiemaatschappij beweert dat je korting op energiebelasting krigt bij afname groene stroom..
De 1e medew wist van niets..
Nee, bij medew 2 gaat de zoekfunctie aan..ben erg benieuwd.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zou het voordeel niet in de prijs opgenomen zijn?
Jij ook fijne avond (als je fijne dingen gaat doen tenminste)quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:22 schreef Ml-etje het volgende:
Nou tot zover het verkooppraatje, als ze terugbellen ga ik ze vragen waar ze die info vandaan hebben
Ik ga richting Dordtfijne avond allemaal!
quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:22 schreef Ml-etje het volgende:
Nou tot zover het verkooppraatje, als ze terugbellen ga ik ze vragen waar ze die info vandaan hebben
Pas je opquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:22 schreef Ml-etje het volgende:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:31 schreef Greys het volgende:
Wie gaat er mee zwemmen in België?
[ afbeelding ]
Ze filteren alles en voldoen aan alle keuringen. Hm. Ik wil er toch wel eens kijkenquote:
Schat, er zit wat in je haarquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze filteren alles en voldoen aan alle keuringen. Hm. Ik wil er toch wel eens kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Schat, er zit wat in je haar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Daar waar vele zwembaden problemen hebben om de Vlarem 11 norm te halen gaan wij nog een stapje verder. De zwembaden van Lakonia hebben elk een inhoud van ::1:120.000 liter dit komt overeen met de hoeveelheid water dat op één uur tijd gefilterd wordt. We maken gebruik van de meest geavanceerde industriële technieken en alles wordt computer gestuurd. Het water van de whirlpools en de zwembaden wordt continu 24 op 24 uur gemeten en bijgestuurd. Daarenboven worden deze resultaten meermaals per dag, door handmatige metingen, gecontroleerd. Ook hebben we een erkend laboratorium gecontacteerd om regelmatig, maar onverwacht, steekproeven te komen doen. Deze resultaten worden automatisch doorgestuurd naar het Ministerie van Volksgezondheid.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:39 schreef Dirkh het volgende:
Ik heb verder geen idee waar je het over hebt, dus ik move ff on.
Dat mag hoor.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:39 schreef Dirkh het volgende:
Ik heb verder geen idee waar je het over hebt, dus ik move ff on.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat mag hoor.
Ik had het over www.lakonia.be
Daar hebben ze drie 'prive eilandjes' (zwembad/bubbels ed) die je dus prive kunt huren. Dan zijn er geen anderen bij. En ik vroeg me altijd af dat als de mensen voor je daar eh... you know... of je dan geen last hebt van voorbijdrijvende eh... you know.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:42 schreef Greys het volgende:
Ik ga ff eten, dus move vooral on!
Ik zou het zo doen. Ik las trouwens over een zelfde soort concept, maar dan in Nederland. Weet alleen niet of het net zo mooi isquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:31 schreef Greys het volgende:
Wie gaat er mee zwemmen in België?
[ afbeelding ]
Dat had ik dus ook.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh op die manier, ik dacht dat je iets had meegemaakt daar of verhalen van anderen gehoord had.
Maar in zwembad kan toch altijd wel gejeweetwel?
Oh, dank je wel!quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook.
Maar ja, je moet er niet bij nadenken (wat ik overigens wel doe) want dan drijft er echt enorm veel meuk in het water en is een beetje dood zaad bijna een welkome afwisseling.
Huidschilfers, lichaamssappen of vaste stoffen, haren, nagels viezigheid vanonder de nagels, navelpluis, zweet, pus, steenpuistpus, pus.
Okay en bedankt.
Pootjes lekker omhoog en niets meer doen?quote:
Sounds like a planquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Pootjes lekker omhoog en niets meer doen?
Oke dan ga ik.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, of je gaat er gewoon heen of je gaat niet, omdat er idd wel 20 dingen in het water voorkomen.
Tuurlijk wel, iemand die in CAPS gilt dat ze een kamer met je wilt in Madeira, wilt ook vast dolgraag badderen en jakoessieënquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Oke dan ga ik.
Met Goodbye!Of zou die ook niet meer willen na de speech van Dirk?
Tuurlijk wel, ik laat me niet bang makenquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Oke dan ga ik.
Met Goodbye!Of zou die ook niet meer willen na de speech van Dirk?
Beloftes beloftes beloftesquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ik laat me niet bang maken![]()
Mits ik met jou op de hotelkamer mag in Madeira. Ik ben dan minstens een week lesbisch, vandaar
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ik laat me niet bang maken![]()
Mits ik met jou op de hotelkamer mag in Madeira. Ik ben dan minstens een week lesbisch, vandaar
quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh nee
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Ja, en?quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
[ afbeelding ]I HERD U LIEK MUDKIPZSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Skip het woord hotel, is dat probleem ook weer opgelostquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We hebben een huis, een mansion, geen hotel
Geen bekkie meer for youuuuquote:
Oke, ik ruil een Dalton in voor Goodbye, nu is het compleet. LL en z'n bekkiesquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon op het moment zelf met je Grijsje, rammelaartje en ehh... je mede-Dalton Goodbye in de jakoessie stappen?
quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:05 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb overigens van jou nog nooit bekkie gehad. Dus wat heb ik te verliezen
Nog wat stoere muziek erbijquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:13 schreef Dirkh het volgende:
Bakje notenmix is op... nu maar eens beginnen aan een zak Klene drop, nu met 20% gratis.
Koken is voor mietjes.
Naast me ligt ook een BonBonBloc voor paddo, daar ga ik niet aan beginnen. Is zo Gay-isch, bonbonbloc joehoe.quote:
quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:13 schreef Dirkh het volgende:
Bakje notenmix is op... nu maar eens beginnen aan een zak Klene drop, nu met 20% gratis.
Koken is voor mietjes.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |