Hihi nee maar had het wel erg warm, hing aan de andere kant van een lange lijn waar een paard aan zat.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zat me al af te vragen, wordt het nu niet een beetje te koud om buiten te gaan zitten?
quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wanneer ga jij dan?![]()
Vraag Greys anders even naar die Belgische Spa... een hele leuke Spa waar euuhh alles mag...![]()
Nasi met poffertjes naquote:
Getver die had ik overgeslagen en nu dan Dirkh?quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:05 schreef Dirkh het volgende:
Zo, eten door de versnipperaar RIL. Geen aanrader, Biefstuk met cashewnoten in oestersaus.
Ik lust alles wat er in zit, maar de combinatie is zwaar kut.
quote:
Iets van chipsquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Getver die had ik overgeslagen en nu dan Dirkh?
Daarom morgen gewoon macaroniquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]doordeweeks ga ik voor veilig, uittesten doe ik alleen als ik ook wat anders heb.
Gezond hoorquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Iets van chipsOf iets wat in de la ligt, maar eerst ff niks. Na twee happen was mijn trek wel weg.
[..]
Daarom morgen gewoon macaroni
Heet je energiemaatschappij PWND?quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Gezond hoor![]()
Ik ben de Bdienst aan het bellen nadat onze enerhiemaatschappij beweert dat je korting op energiebelasting krigt bij afname groene stroom..
De 1e medew wist van niets..
quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heet je energiemaatschappij PWND?
Zou het voordeel niet in de prijs opgenomen zijn?quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Gezond hoor![]()
Ik ben de Bdienst aan het bellen nadat onze enerhiemaatschappij beweert dat je korting op energiebelasting krigt bij afname groene stroom..
De 1e medew wist van niets..
Nee, bij medew 2 gaat de zoekfunctie aan..ben erg benieuwd.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zou het voordeel niet in de prijs opgenomen zijn?
Jij ook fijne avond (als je fijne dingen gaat doen tenminste)quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:22 schreef Ml-etje het volgende:
Nou tot zover het verkooppraatje, als ze terugbellen ga ik ze vragen waar ze die info vandaan hebben
Ik ga richting Dordtfijne avond allemaal!
quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:22 schreef Ml-etje het volgende:
Nou tot zover het verkooppraatje, als ze terugbellen ga ik ze vragen waar ze die info vandaan hebben
Pas je opquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:22 schreef Ml-etje het volgende:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:31 schreef Greys het volgende:
Wie gaat er mee zwemmen in België?
[ afbeelding ]
Ze filteren alles en voldoen aan alle keuringen. Hm. Ik wil er toch wel eens kijkenquote:
Schat, er zit wat in je haarquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze filteren alles en voldoen aan alle keuringen. Hm. Ik wil er toch wel eens kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |