Dan hoef ik die foto ook niet te zien.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:41 schreef Greys het volgende:
Plons!
(Oh en nee ik sta er niet op, dat was de vakantie dat ik niet mocht zwemmen vorig jaar)
[ afbeelding ]
Denk je dat het opvalt als ik hem zo naar het oud vuil breng?quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Arme poes, wij weten allemaal wat er met Boor gaat gebeuren.
quote:
Zeg, waarom heb jij je orgel op zolder staan? Die hoort netjes in de woonkamer te staan en iedere avond oefenen op Shalala/liequote:Op woensdag 17 maart 2010 13:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben m'n orgel al van zolder aan het halen, die moet mee
De vissen moeten nu echt wel actief zijn, die van mij springen al vrolijk door het water heen en eten ook al weer volop.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:40 schreef Greys het volgende:
Die goudvissen van mij zijn OF koukleumen, OF dood.
Ik gok op het laatste
Mweh.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
De vissen moeten nu echt wel actief zijn, die van mij springen al vrolijk door het water heen en eten ook al weer volop.
Als jouw mossel galoppeert dan zijn de collega's hier misschien zo gek nog niet met die hangtieten.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Mweh.
Dan toch die reiger.
Misschien dat McMossel nog wel leeft dan.
Ik zal vanavond eens luisteren of ik hem over de bodem hoor galopperen.
In het kader van het onderzoek?quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Daar kan ik geen uitspraken over doen
In het kader van het lopende onderzoek en operationele danwel strategische afwegingen die ik heb gemaakt en zal blijven maken.quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zeg, waarom heb jij je orgel op zolder staan? Die hoort netjes in de woonkamer te staan en iedere avond oefenen op Shalala/lie
quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Das m'n kleine orgel, anders past ie niet in het vliegtuig.
Ook wel accordeon genoemd?quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Das m'n kleine orgel, anders past ie niet in het vliegtuig.
quote:
Oh, ik dacht wat reis/bagagekosten te besparen.quote:
quote:
Ik betaal zelf extraquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:27 schreef Greys het volgende:
He. Nou. Sleur jij je orgel maar gezellig mee dan hoor!
Verdomd, je hebt gelijkquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat lijkt wel de moeder van:
[ afbeelding ]
quote:
Hoezo, zit jij ook in de tuin, met bruine billen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zit je al met je zwembroek en bruine billen in de tuin? En zie jij eruit als die man, dan hebben we een match.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hoezo, zit jij ook in de tuin, met bruine billen?
Maar helaas, ik zit op kantoor te FOK!ken
Geen bruine billen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee ik zit niet buiten. Ik ben niet zo'n zonligger als jij
quote:
quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:40 schreef Dirkh het volgende:
Nee, dat we dingen wel duidelijk hebben.
Ik heb er ook eentje, maar ik lig er echt nooit onder.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:37 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb een zonnebank, dus ik ben nooit enorm pips
Nou, die mogen wel een zonnebankje gebruiken. Ben wel snel bruin, maar op plekken waar de zon niet zo vaak komtquote:
Gewoon veel seksen op het strand met die grijze ofzo. Wel missionaris dan.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou, die mogen wel een zonnebankje gebruiken. Ben wel snel bruin, maar op plekken waar de zon niet zo vaak komtbruin ik slecht.
En als Ll hier een opmerking over gaat maken, dan is ie supervoorspelbaar.
Maar he, ik ben bereid om in Madeira hard te gaan werken aan de teint.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb er ook eentje, maar ik lig er echt nooit onder.
Dan helpt het niet zo, heb ik ondervonden.
Wit is het nieuwe zwart toch?quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik een paar keer per jaar, genoeg om er een beetje fris uit te zien, want ik zie er echt niet uit met een spierwit bekkie, net een ziek schaap
quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:44 schreef DeZwabber het volgende:
ploing
Zeg, ga je lekker?quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gewoon veel seksen op het strand met die grijze ofzo. Wel missionaris dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |