Ja, lachen, gieren, brullenquote:
Ja.quote:
Das echt smerig, zoutloze PATATquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja.
En ik ben een naar mens, want sinds ik mijn pak zout over het stoepje heb gesmeten toen het vroor (moest van Balkenende) heb ik nog steeds geen nieuw zout gekocht. Dus zoutloze friet
Vertel mij wat, ik eet het nu.quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja.
En ik ben een naar mens, want sinds ik mijn pak zout over het stoepje heb gesmeten toen het vroor (moest van Balkenende) heb ik nog steeds geen nieuw zout gekocht. Dus zoutloze friet
Ach, wellicht kan je ze ook als vervanger voor de tissues of rol WC-papier gebruikenquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:25 schreef Greys het volgende:
Wes en Yo in ondertrouw.
Wáárom moet dat toch allemaal zo snel, de gastendoekjes van Jan zijn nog niet eens gebruikt volgens mij.
Ik dip nu dan ook driftig in pindasaus en American fritessaus (die McDo mayo)quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Beter geen zout en wél de saus (mayo/ketchup/pinda) dan andersom. Als je goed dipt merk je er niks meer van
quote:
Oh is het al zo ver?quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:25 schreef Greys het volgende:
Wes en Yo in ondertrouw.
Wáárom moet dat toch allemaal zo snel, de gastendoekjes van Jan zijn nog niet eens gebruikt volgens mij.
Ik heb iets gemist, ff terug naar het vorige topic.quote:
Mind the PIquote:
Ja, of ik ben zo makkelijk aan het lachen te krijgen, maar deze heeft me toch wel een minuutje of twee snotteren gekost.quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, of ik ben zo makkelijk aan het lachen te krijgen, maar deze heeft me toch wel een minuutje of twee snotteren gekost.Ik zou zulke dingen ook doen.
quote:
Ze was zo verlegen en timide toen hij haar leerde kennen.quote:
Zou je dat heel erg vinden?quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik durf al wat voorspellingen Madeira-stijl te doen.
Wordt een van alle dames wakker en zit dan onder de verf/wc papier etc
quote:
Er eens wat van!quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:37 schreef Greys het volgende:
Zeg Flurry, dat je er zo'n pruts-TT van maakt is tot daar aan toe, maar gooi er dan eens een fatsoenlijke OP in?
DIRK! Zeg er eens wat van!
Ja maar jij en Erik zijn toch modjus?quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:37 schreef Greys het volgende:
Zeg Flurry, dat je er zo'n pruts-TT van maakt is tot daar aan toe, maar gooi er dan eens een fatsoenlijke OP in?
DIRK! Zeg er eens wat van!
quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
Godver ik stik in m'n havermoutpap, ik zie nu die foto, je bent aan het editten eikel
No you're notquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
De hele dag en het gaat echt spontaan. Ik kan heel erg goed opschieten met die collega en we zijn echt de hele dag bezig met allerlei dingen uithalen. Niet iets flauws als water op de stoel oid maar gewoon mensen pakken op wat ze zeggen, mailen of zelf doen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
Dirk, ben je dan ook zo'n lummel die met collega's elke dag weer dingen uitvreet, of dat dan niet?
quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:40 schreef Greys het volgende:
[..]
No you're notMoet jij niet aan de slag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seconds from Disaster begint zo![]()
Een lievequote:
Your wish is my commandquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Bedankt mop, da's een zeer behulpzame post.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:41 schreef Dirkh het volgende:
maar gewoon mensen pakken op wat ze zeggen, mailen of zelf doen.
Nee.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Moet jij niet aan de slag?
Seconds from Disaster begint zo
quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:41 schreef Greys het volgende:
Tegen wie heb je het nu in godesnaam, Ll?
Ja dan weet je zeker dattie slaaptquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee.
Ik ben misselijk van de patat.
Dat, en ik pak liever de late versie van SFD.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |