de volgende keer als we gaan shoppen dan maar met rolstoelquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:45 schreef Rewimo het volgende:
Wat eensloffies!
Muks, het feit dat ik de koffer met voetbalkleren mee moest nemen (sjouwen dus) hielp niet echt. Heb mijn krukken maar weer in de auto gelegd zodat ik ze bij me heb als het nodig isStond vanmiddag al een keer helemaal "vast", kon geen kant meer op.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:06 schreef Brighteyes het volgende:
Overgesproken trouwens:
[ afbeelding ]
Dyslectisch is ook niet met een z toch?quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Eczeem is trouwens ook met een z, en niet met xc. Maar sowieso is dan weer zonder z
Het is toch Deutsch? dus so wie so. sowieso.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:12 schreef E.T. het volgende:
die schrijf ik nou weer wel altijd met 'z'..
zowieso
Sasha
Tegen E.T. maar iedereen kwam tussendoor en ik was te lui om aan te passenquote:
Ik heb een slijmbeursontsteking bij mijn heup en die doet vervelende dingen met de spieren in mijn bovenbeen. En daardoor zak ik er steeds doorheen. Maandag begon dat weer en inmiddels is het zo erg geworden dat ik alleen nog maar kan strompelenquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:47 schreef Kimpossible het volgende:
Rewimo, wat is er aan de hand dan? (Ik heb niet alles kunnen volgen ivm druk afgelopen week?)
Ik weet 'tquote:
Ik ken iemand, die zegt zo en zoquote:
tsssk...quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Tegen E.T. maar iedereen kwam tussendoor en ik was te lui om aan te passen
Zenkzquote:
Geeft nikzquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:19 schreef trui het volgende:
ohja, heup... sorry rewimo. ik dacht dat 't je knie was.
Ja erg hè.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik ken iemand, die zegt zo en zo
Die wil ik slaan, elke keer dat ze dat zegt
Wat is haar adres?quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Heb je neiging tot slaan of moet je de deur op slot doen?quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
En na Amsterdam gaan.quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Heb je neiging tot slaan of moet je de deur op slot doen?
Vraag je huisarts om Diclofenac, ik had zoiets in m'n schouder, je voelde de pijn wegtrekken.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:18 schreef Rewimo het volgende:
Leuke zlowchat
[..]
Ik heb een slijmbeursontsteking bij mijn heup en die doet vervelende dingen met de spieren in mijn bovenbeen. En daardoor zak ik er steeds doorheen. Maandag begon dat weer en inmiddels is het zo erg geworden dat ik alleen nog maar kan strompelen
Huh? Heb je daar een voorbeeld van? ik kan me niet heugen dat ik dat ooit gehoord heb. Of ik doe het zelf ook fout. Dakan.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:30 schreef Rewimo het volgende:
En als in plaats van of. Dat vind ik zó raar!
Ik kom het hier op Fok ook weleens tegen. Kan nu natuurlijk geen voorbeeld vinden. Maar zinnen als: ik heb gekeken als ik het kon vinden. Echt zo maf!quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:32 schreef debuurvrouw het volgende:
Huh? Heb je daar een voorbeeld van? ik kan me niet heugen dat ik dat ooit gehoord heb. Of ik doe het zelf ook fout. Dakan.
Ja! idd nu je het zegt. hoe kan dat? ik denk echt dat dit in "mijn"generatie niet voorkomt, maar dat zal wel van alle tijden zijn zeker?quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik kom het hier op Fok ook weleens tegen. Kan nu natuurlijk geen voorbeeld vinden. Maar zinnen als: ik heb gekeken als ik het kon vinden. Echt zo maf!
Ja, hoop ik ook. Was het nou ontstoken?quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:34 schreef huuphuup het volgende:
Beterschap Rewimo!
Ik heb gisteravond mn laatste pil ingenomen. Ik ben heel benieuwd of het nu over is![]()
Sasha
Dat zegt Ive wel eens. Maar hij is 3,5, dan mag dat nog, toch?quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:40 schreef Kleurdoos het volgende:
of mensen die hij tegen een vrouw zeggen in de combinatie
:hij heb dat gedaan
Sorry, die ken ik niet, zulke mensenquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:40 schreef Kleurdoos het volgende:
of mensen die hij tegen een vrouw zeggen in de combinatie
:hij heb dat gedaan
Nou...quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:41 schreef cattie het volgende:
[..]
Dat zegt Ive wel eens. Maar hij is 3,5, dan mag dat nog, toch?
ik dacht dat het persé was?quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:41 schreef Chan het volgende:
Goeieavond
Sasha wat lief
Al die rare fouten, ik kan me er echt kapot aan ergeren.. perse in plaats van per se bijvoorbeeld.. ik moet dan altijd aan mn bevalling denken als iemand dat verkeerd typt
Persé is nog acceptabel en aardig vernederlandst, maar van oorsprong is het per sequote:Op woensdag 17 maart 2010 19:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik dacht dat het persé was?![]()
En katheder idd. die vind ik eigenlijk wel gewoon grappig.Geen wonder dat het pijn doet, zeg maar.
nee het is heel officieel idd per sequote:Op woensdag 17 maart 2010 19:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik dacht dat het persé was?![]()
En katheder idd. die vind ik eigenlijk wel gewoon grappig.Geen wonder dat het pijn doet, zeg maar.
Ze bestaan!quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Sorry, die ken ik niet, zulke mensen![]()
Ha! Dat zeg ik altijd. omspres.( ik ken iemand die dat zegt, ipv expres.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:45 schreef cattie het volgende:
Medalje. Weer veel van gewonnen op de Olumpise Spelen.
oei das wel heel erg!quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:46 schreef cattie het volgende:
In een rapport:
Zij luisterd slecht en heeft een grootte mond.
![]()
Mijquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:53 schreef LadyS het volgende:
Oke!
Hoeveel heb ik gemist het afgelopen half jaar?
Haha, dat gaat wat moeilijk als je dood bent..quote:
Dat is buitenlander taalquote:
Eeeeeeeeeeeennnn, zeeeeeeeee, dee het omspres, ja ze dee het omspres,quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ha! Dat zeg ik altijd. omspres.( ik ken iemand die dat zegt, ipv expres.) Olumpiese spelen.
En wat te denken van minutie.
Hoop het ook voor je. Het zuigt grote tijdquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:47 schreef huuphuup het volgende:
nee het is heel officieel idd per se
ja ik denk wel dat het echt ontstoken was. Ik was er in elk geval blijkbaar nog niet vanaf vorige keer dat ik stopte met die pillen. Nu hoop ik maar dat het nu wel over is.
Neequote:Op woensdag 17 maart 2010 19:52 schreef Spuuglokje het volgende:
Volgens mij bedoelde Rewimo met als/dan het geval in de overtreffende trap? 'Ik ben sneller als mijn buurjongen' in plaats van het correcte 'sneller dan'.
Oh, een culturelo! en ik mis m.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:59 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Eeeeeeeeeeeennnn, zeeeeeeeee, dee het omspres, ja ze dee het omspres,
ze kon het gewoon heel niet latennnnn *kwedel*
Buuf, buuf! Ik trok vanochtend ineens nietsvermoedend mijn riem een gaatje strakker.
los doen is dialectquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:57 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Haha, dat gaat wat moeilijk als je dood bent..
Wat ik stom vind, en wat je hier veel hoort is ''het raam los doen'' ipv ''open doen'' en zo heb ik een collega die altijd zegt ''gerolen' ipv geruild
quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh, een culturelo! en ik mis m.Robert Long toch?
Oeh!Dat zijn de betere momenten!
Owowowowowow!ik had een trui besteld bij Hennes, een xl en het was een jurk!! Ik stond er middenin![]()
Gelukkig was mijn altijd opgeruimde 130 kilo wegende oma er, om me te vertellen dat ik"de breedte wel nodig had"nou ik vind niet hoor.
![]()
hoe gaat het? En met je dochters?quote:
nou ja, ik weet wie het zegt.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:10 schreef k_i_m het volgende:
[..]
.
Mijn beste vriendin en ik zongen hem vroeger vaak tweestemmig als we de kroeg uitkwamen.
"Ze kwam uit een heel groot en ar-rem gezin, waar bittere armoede heerste"
"Haar pa, sloeg zén kinderen vaak, maar HAAR, sloeg ie altijd als eersteeeeeee".
.
.
Pfff, die familie van jou weet ook overal alle lol uit te halen he?. Goed man! Geen xl meer!
Ja, maar dat is gewoon Rotterdams.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:48 schreef E.T. het volgende:
'wezen' als vervoeging van 'zijn'![]()
Mijn nederlandse leraar zei dan altijd heel streng "Wezen zijn ouderloze kindertjes!!!"
maar ik zat hier helemaal niet in de buurt op schoolquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:13 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Ja, maar dat is gewoon Rotterdams.![]()
![]()
"Ja, dat ken nou wel zo wezen..." Waarbij je de n op het einde ook eigenlijk weglaat. En de t in dat eigenlijk ook.
Het valt mij regelmatig op dat veel mensen niet weten hoe ze sowieso schrijven. Daar heb ik al de meest rare variaties van gezien. Of me waar ze m'n of mijn bedoelen.
Zouzoquote:
Dat moet mijn tante zijn!quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:47 schreef Pyttpytt het volgende:
Of mensen die zonder komma´s en punten typen. Willekeurig hyves-berichtje (niet naar mij)
´hij heeft hem gehaald lees ik gelukkig maar en heeft zijn spelletje ook gehad of heeft john hem niet meer gehaald.wij moeders hebben het maar druk he we moeten ook alles onthouden nou meid veel plezier bij carin morgen ik hoor wel hoe het was ik zie je donderdag wel weer meid groetjessssssssssssssss ´
Onleesbaar! grrr
Jij zegt het in jouw tekst ook verkeerd danquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:19 schreef mefke79 het volgende:
Buuf, ja, klopt, maar mensen zeggen het meestal precies andersom.
Persoonlijk puntje om me aan te ergeren: in teksten van hrm naar collega's consequent jouw en jou gebruiken ipv je. Klinkt zo streng.
Ja, een bewegende van Tele2. Want daar zijn ze dan weer niet Cheap mee.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:25 schreef k_i_m het volgende:
Zit er een rotte banner op de pagina ofzo? IE loopt constant vast.
Dat wordt inderdaad veel gezegd in het Oosten, ik heb dat eigenlijk nooit gedaan. Ik zei wel altijd autobaan... terwijl het snelweg is. Sinds ik Peace ken, zeg ik het woord autobaan niet meer. Ow en ik strik geen veters maar doe ze dicht.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:57 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Haha, dat gaat wat moeilijk als je dood bent..
Wat ik stom vind, en wat je hier veel hoort is ''het raam los doen'' ipv ''open doen'' en zo heb ik een collega die altijd zegt ''gerolen' ipv geruild
Volgens mij mag kado niet meer...quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:23 schreef mefke79 het volgende:
En ik ben ouderwetsch...tis cadeau en data niet kado en datums (wat schijnbaar mag tegenwoordig)
Maar hier is het wel vastgelegd en niet vast gelegdquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:42 schreef mefke79 het volgende:
Of katheder ipv catheter...die hebben wij op het werk op een gegeven moment vast gelegd, ging te vaak fout. Ook een leuke: ervan en er van...die zoek ik altijd op. Lang leve het taal advies van Onze Taal.
Ook een leuke: Die kost duur!
Ik ook. Net zoals dat ik nog aan cadeau's doe, en een portemonnaie hebquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik schrijf altijd zoiezo, vind ik mooier.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:31 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik ook. Net zoals dat ik nog aan cadeau's doe, en een portemonnaie heb.
oh! is dat nu zie ik wist wel dat ik iets ging kijken!quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:37 schreef mefke79 het volgende:
ooo stom, tis vastgelegd ja. Klopt.
Ik ga effe het blok kijken
Ik hebt daar nog steeds moeite meequote:Op woensdag 17 maart 2010 20:44 schreef Diaan73 het volgende:
Ik kan er slecht tegen als dt/t/d e.d. niet goed worden toegepast... Vond ik vroeger altijd zo makkelijk en snapte niet waarom de leerlingen bij mij in de klas daar zo'n moeite mee hadden.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:49 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik hebt daar nog steeds moeite mee
Maar dan/als weet ik inmiddels, net als sowieso
Echt, ik niet. nee. Gaat altijd automagisch goed. Echt.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:49 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik hebt daar nog steeds moeite mee
Maar dan/als weet ik inmiddels, net als sowieso
Bij mijquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:06 schreef debuurvrouw het volgende:
en heeft er iemand nog een tip voor een leuke vakantie van een week, ergens in Nederland of België? niet te duur, met steden in de buurt maar ook bossen oid.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:12 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
Bij mij
Steden, strand en bos op maximaal een half uur autorijden
Mja, zonder kinderen, met Buum. dus zonder Fok! meet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:14 schreef huuphuup het volgende:
[..]ik wilde het net zeggen!
Leiden op half uurtje rijden, kun je met de jongens naar Naturalis, dino's kijkenof naar het RMO, mummies kijken
En R'dam ook half uurtje rijden, Den Haag op twee keer vallen
En half fok op een steenworp!
oh. Hm.. ga dan maar in Limland zittenquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Mja, zonder kinderen, met Buum. dus zonder Fok! meet.![]()
Wij gaan in de zomer een week naar de Katjeskelder (een Roompot vakantiepark) in Oosterhout, via een actie van de Makro.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:06 schreef debuurvrouw het volgende:
en heeft er iemand nog een tip voor een leuke vakantie van een week, ergens in Nederland of België? niet te duur, met steden in de buurt maar ook bossen oid.
Ik herhaal nog evenquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:27 schreef Spuuglokje het volgende:
Oh, wacht, zonder kinderen. Dat verandert de zaak. Dan zou ik een weekje Kijkduin doen!Lekker dicht bij Taartjesfee, en je kunt er heerlijk uitwaaien aan zee en je hebt er fijne eettentjes. En dicht bij Den Haag etc.
quote:
Dan kan ze Leah knuffelen...ook leukquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:22 schreef huuphuup het volgende:
oh. Hm.. ga dan maar in Limland zitten![]()
Ja maar hij weet niet hoe leuk de Taartjesfee en Huuphuup zijn! Kan ie niet ook gaan Fokken? Dan wil ie vast!quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:37 schreef debuurvrouw het volgende:
Het lijkt mij wel wat, Buum keek er uitermate zuinig bij.die heeft zijn zinnen gezet op De Ardennen. *haakt in* de frrrrrrrrriiiiiiiiiiiiiiiisssssssssssse luuuuuuuuuuuuucht is even weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennen
quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:27 schreef Brighteyes het volgende:Ik schreef net ontbijt met een 'd'!
![]()
Ik ga dus NU slapen.
Ik zou bijna mijn mailtje van die dierenmishandelaar hier neerkwakkenquote:
Je zou voor de lol 'De Veendammer' eens moeten lezen...quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik zag pas op twitter een headline van een regionale krant 'aangehouden naar alcoholcontrole'
Echt, serieus
Voordat ik zag wie dit postte, dacht ik aan Leah-quote:
Erg is dat he? Mensen die schrijven voor hun vak, die zouden dat toch wel moeten kunnen zou je zeggen!quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:41 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Je zou voor de lol 'De Veendammer' eens moeten lezen...
Ik ook!quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:41 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Voordat ik zag wie dit postte, dacht ik aan Leah-.
![]()
Sorry!
Die wil ook wel knuffelen hoor.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:41 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
![]()
Sorry!
Je hebt goede slagers en slechte slagers...quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Erg is dat he? Mensen die schrijven voor hun vak, die zouden dat toch wel moeten kunnen zou je zeggen!
Ik krijg er echt kromme tenen van, en dan ben ik echt niet ht grootste spellingwonder wat er bestaat..
dat weet ikquote:Op woensdag 17 maart 2010 23:38 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Maar dat is wel goed. Geen i maar e
Dat klinkt leuk ! Moet ik ook eens naartoe op vakantiequote:Op woensdag 17 maart 2010 21:34 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Delft, Den Haag, Leiden, Utrecht, Rotterdam..allemaal best wel in de buurt. Bos, strand, Scheveningen, Circustheater...ik zou het wel weten hoor
http://www.themovies.nl/f(...)-tem-je-een-draak-2dquote:Op donderdag 18 maart 2010 06:40 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Nu even duimen dat die 31 draken in de klas lief zijn....
Er heten nu eenmaal meer hondjes fikkie!quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:41 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
![]()
Sorry!
Straks maar eens lekker een rondje gaan wandelen dusquote:Op donderdag 18 maart 2010 08:19 schreef _Bar_ het volgende:
Raissa hier in het zeeuwsche is het al een mooie dag, en al lekker qua temp ook!!!
Ik vind de eerste erger dan de tweede, dus dat viel weer mee!quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het laatste. Erg he...![]()
Maar nu ben ik weer fris uitgeslapen!
hee, wel positief blijven hoorquote:Op donderdag 18 maart 2010 08:58 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik ben op 1/3 en het is nog uuuuuuren werk. Bah. Maar beloofd is beloofd.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:07 schreef lily het volgende:
[..]
hee, wel positief blijven hoor![]()
zo'n bandje zal verbleken bij mijn vader trouwens![]()
jij hebt vast een paars bandje!quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:34 schreef Ticootje het volgende:
Oh vanmorgen was het al heerlijk! Lekker die eerste lentedagen.
Ik mis iets denk ikquote:
quote:
oh das vervelend dan. Nouja morgen dan maar.quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:51 schreef RockabeIIa het volgende:
Nee, niet zo 1,2,3 en voor 17.00u maar morgen zou ik het kunnen proberen met de busDagje langer kan dan ook nog wel
Opa niet meer met De Doek, huups?
Rocks heb even voor je gekeken, maar alleen een ring met een kop eraan, en een opblaasbare stoel. Heb je daar wat aan?quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:56 schreef RockabeIIa het volgende:
Rewimo, toevallig heb ik die niet vandaar ook mijn vraag in V&A
Ja, ik had m ook al leuk gepositioneerd.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:29 schreef RockabeIIa het volgende:
Nee, haha ik zie het al voor me buuf, met zo'n koppie eraan
Wel heel lief aangeboden.
in/op de vide bij christan lag er een. maar of die het nog doet ?quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:43 schreef Rewimo het volgende:
Ik probeer me nu heel hard te herinneren waar ik laatst een zwemband heb gezien in ons huis (groot huis, rotzooi, dus ik weet het even niet). Volgens mij eentje van Winnie the Pooh
Volgens mij hebben we nog ergens een hele nieuwe, maar ik ga de vide eens afspeuren (met een schep of een hooivorkquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:51 schreef Muks het volgende:
in/op de vide bij christan lag er een. maar of die het nog doet ?
Ik heb een blauw bandje, mag dat ook ? (dr staan wel visjes op)
Ook "aftrekbaar'" zeker?quote:
heb je geen wibra in de buurt?quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:29 schreef RockabeIIa het volgende:
Nee, haha ik zie het al voor me buuf, met zo'n koppie eraan
Wel heel lief aangeboden.
dar hebben ze zwembanddingen voor ik dacht 69 cent.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:01 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Vast wel, hoezo?
Innepin, succes! Wat wil je gaan doen?
Ja die ja! Het lijkt me echt heel erg leuk. Ik hoop dat ik ze heb kunnen overtuigen dat ik niet binnen een jaar me ga vervelen (daar waren ze bang voor zeiden ze).quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:00 schreef Brighteyes het volgende:
Is dat als collega van Yps? Of weer een andere?
Ik duim! Y
Nee!?! Wat is dat nu weer? Doe eens een pm met wie je hebt gesproken en hoe het was?quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:59 schreef innepin het volgende:
Hullooooo! Lente
Ik heb gesolliciteerd![]()
En nu maar afwachten. Ze vonden me overgekwalificeerdKrijg je dat weer.
*nagelbijt*
Nou... ik ben er nooit geweest maar mijnquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:26 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Wie ook beweerd dat kaakchirurgen slagers zijn, steekt die zijn vinger even op!
Ik kom er net vandaan.. man, ik ben helemaal beduusd !
Eerlijk, ik had na 2 tellen mijn eerste kies eruit (rechtsachter) die was volledig door!quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:29 schreef lady-wrb het volgende:
wat is er gebeurd, rb?
action ook!quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:02 schreef Vicky het volgende:
[..]
dar hebben ze zwembanddingen voor ik dacht 69 cent.
Het irritante is dat je ook weer niet kan gaan zeggen 'ik ben juist op zoek naar een makkelijk luizenbaantje want nu met een kind erbij enzo heb ik geen zin in veel stress en gedoe aan mijn hoofd'.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:06 schreef innepin het volgende:
[..]
Ja die ja! Het lijkt me echt heel erg leuk. Ik hoop dat ik ze heb kunnen overtuigen dat ik niet binnen een jaar me ga vervelen (daar waren ze bang voor zeiden ze).
Ik heb het verwoord als: Ik vond mijn studie leuk, maar het valt wel wat tegen, het is interessant maar niet als carriere, en nu met een dochter erbij heb ik ook niet zo veel behoefte aan 40+u p/w carriere maken. ik wil gewoon een leuke baan met leuke collega's.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het irritante is dat je ook weer niet kan gaan zeggen 'ik ben juist op zoek naar een makkelijk luizenbaantje want nu met een kind erbij enzo heb ik geen zin in veel stress en gedoe aan mijn hoofd'.Dat komt ook niet zo fijn over.
![]()
iddquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het irritante is dat je ook weer niet kan gaan zeggen 'ik ben juist op zoek naar een makkelijk luizenbaantje want nu met een kind erbij enzo heb ik geen zin in veel stress en gedoe aan mijn hoofd'.Dat komt ook niet zo fijn over.
![]()
quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:56 schreef Brighteyes het volgende:
Ik eindigde met een drain in mijn wang na het trekken van een verstandskies, ook een feest!Maar de kaakchirurg brak bij mijn moeder d'r kaak bij het eruit trekken van een kies!
Zij wint!
![]()
hmm waar is MVD eigenlijkquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:56 schreef Brighteyes het volgende:
Ik eindigde met een drain in mijn wang na het trekken van een verstandskies, ook een feest!Maar de kaakchirurg brak bij mijn moeder d'r kaak bij het eruit trekken van een kies!
Zij wint!
![]()
Balen!quote:
niet bij de kaakchirurg hoop ikquote:
Dat was ook het enige eigenlijk..quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:22 schreef Rewimo het volgende:
rijstebuiltje, het ging in elk geval snel
Vroeg ik laatst ook al maar ze was druk met andere zaken (ook op internet; facebook enzo)...quote:
Sorry, maar ik ben meerdere winkels af geweest met mijn pa deze week en ze hadden nergens die banden. Ja, over een paar maanden allemaal maar nu nog niet. En de Action is aan het verhuizen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:02 schreef Vicky het volgende:
[..]
dar hebben ze zwembanddingen voor ik dacht 69 cent.
Klinkt leuk en gezellig!quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:22 schreef miss_sly het volgende:
Wij hebben zo fijn gefietstSenna vond het ook erg leuk, heeft heerlijk rond zitten kijken. Fijn, lente, zomer en een groot kind dat mee op de fiets kan
Het was ook leuk en gezelligquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:39 schreef Raissa het volgende:
[..]
Klinkt leuk en gezellig!
Hoe is het met je broer miss?
Dat is ook zo k*t. Zeker ook als het je echt gewoon leuk lijkt en jij het niet erg vindt dat je eigenlijk meer zou kunnen, maar dit gewoon wil.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:40 schreef innepin het volgende:
Ben ik tachtigduizend keer afgewezen omdat ik niet goed genoeg ben. En dat snap ik ook wel weer.
maar nu ben ik dus afgewezen omdat ik te intelligent ben. En daar ben ik echt pissig om.
We hebben net een vacature vervuld...quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:04 schreef huuphuup het volgende:
Heb jij niet nog wat bij jou op kantoor BE?dichtbij voor mij, klinkt leuk.
4 jaar, jeutje.. Wel fijn dat 15 april de rechtzaak is, dan weet iedereen tenminste waar 'ie aan toe is...quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het was ook leuk en gezellig
Met mijn broer gaat het wel. Nieuws is dat de rechtzaak met vonnis vastgesteld is op 15 april. Dat is goed, dan is het duidelijk hoe en wat. Bovendien kan er dan als er iemand op bezoek gaat vrijuit worden gesproken; nu is er in het kader van het onderzoek altijd een tolk bij zodat er geen verkeerde dingen besproken kunnen worden. Dus dan kunnen er eindelijk bepaalde dingen worden gevraagd en kan er een eerlijk antwoord worden verwacht/geeist. Dus nog even afwachten, en dan weten we hoe lang hij en zijn vrouw daar nog moeten zitten. De verwachting is een jaar of 4, geloof ik.
F11?quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:07 schreef Ticootje het volgende:
help ik ben mn adresbalk kwijt, jullie weten altijd zo snel de sneltoetsen daarvoor...
Wat een sollicitatieleed hiero! Succes dames!quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Balen Innepin.
Ik ga de kans op een baan steeds somberder inzien. En om nou achter de kassa bij de supermarkt te gaan zitten.
geweldig.quote:
Heb je geen hotel in de buurt? Kamermeisje....quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:12 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Wat een sollicitatieleed hiero! Succes dames!
Ik ben niet aangenomen voor het schoonmaken, en heb nu een formulier liggen om eventueel dus in de supermarkt de avondshift te werken. Heb ik sinds mijn 17de niet meer gedaan, maar goed, dan voel ik me misschien wel weer heel erg jong strakkies.Als ik word aangenomen, want ik ben vast niet de enige die solliciteert....
helaas dan.. maar ik probeerde alleen maar te helpen hoor...quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:33 schreef RockabeIIa het volgende:
Innepinne![]()
Alsof je op zo'n antwoord zit te wachten...
[..]
Sorry, maar ik ben meerdere winkels af geweest met mijn pa deze week en ze hadden nergens die banden. Ja, over een paar maanden allemaal maar nu nog niet. En de Action is aan het verhuizen.
(ik vroeg het heus niet voor niets in V&A maar ik ga morgen naar de thuiszorg wat ik hierboven al schreef dus het probleem is inmiddels al lang opgelost...)
In Nederland krijg je voor zoiets een taakstraf, maar als je zo dom bent om ermee naar het buitenland te gaan, dan zou je kunnen weten dat dit de consequenties zijn.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:10 schreef innepin het volgende:
Jeetje sly, vier jaarpoeh hee.
Hoe voel jij je eronder? best heftig allemaal...
Ja, dat bedacht ik me idd ook, het is niet dat hij daar met 30 man op 10m2 zit ofzo zeg maar.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:21 schreef miss_sly het volgende:
Waarschijnlijk in Duitsland. Voor een dergelijke lage straf en in een nette Westerse gevangenis wordt meestal niet om uitlevering gevraagd, geloof ik. Het is alleen te hopen voor mijn ouders dat hij wel verplaatst kan worden naar een gevangenis dichter bij Nederland, zodat ze niet telkens zo'n ontzettend eind moeten rijden als ze hem willen bezoeken.
Ik denk het wel!quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:27 schreef oeke het volgende:
Wauw! Spuug, je gaat zeker die toffe zwarte tas met ronde hengsels haken en dat gespje erover. Dat was degene die me meteen opviel toen je dat linkje plaatste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |