de volgende keer als we gaan shoppen dan maar met rolstoelquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:45 schreef Rewimo het volgende:
Wat eensloffies!
Muks, het feit dat ik de koffer met voetbalkleren mee moest nemen (sjouwen dus) hielp niet echt. Heb mijn krukken maar weer in de auto gelegd zodat ik ze bij me heb als het nodig isStond vanmiddag al een keer helemaal "vast", kon geen kant meer op.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:06 schreef Brighteyes het volgende:
Overgesproken trouwens:
[ afbeelding ]
Dyslectisch is ook niet met een z toch?quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Eczeem is trouwens ook met een z, en niet met xc. Maar sowieso is dan weer zonder z
Het is toch Deutsch? dus so wie so. sowieso.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:12 schreef E.T. het volgende:
die schrijf ik nou weer wel altijd met 'z'..
zowieso
Sasha
Tegen E.T. maar iedereen kwam tussendoor en ik was te lui om aan te passenquote:
Ik heb een slijmbeursontsteking bij mijn heup en die doet vervelende dingen met de spieren in mijn bovenbeen. En daardoor zak ik er steeds doorheen. Maandag begon dat weer en inmiddels is het zo erg geworden dat ik alleen nog maar kan strompelenquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:47 schreef Kimpossible het volgende:
Rewimo, wat is er aan de hand dan? (Ik heb niet alles kunnen volgen ivm druk afgelopen week?)
Ik weet 'tquote:
Ik ken iemand, die zegt zo en zoquote:
tsssk...quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Tegen E.T. maar iedereen kwam tussendoor en ik was te lui om aan te passen
Zenkzquote:
Geeft nikzquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:19 schreef trui het volgende:
ohja, heup... sorry rewimo. ik dacht dat 't je knie was.
Ja erg hè.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik ken iemand, die zegt zo en zo
Die wil ik slaan, elke keer dat ze dat zegt
Wat is haar adres?quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Heb je neiging tot slaan of moet je de deur op slot doen?quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
En na Amsterdam gaan.quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Heb je neiging tot slaan of moet je de deur op slot doen?
Vraag je huisarts om Diclofenac, ik had zoiets in m'n schouder, je voelde de pijn wegtrekken.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:18 schreef Rewimo het volgende:
Leuke zlowchat
[..]
Ik heb een slijmbeursontsteking bij mijn heup en die doet vervelende dingen met de spieren in mijn bovenbeen. En daardoor zak ik er steeds doorheen. Maandag begon dat weer en inmiddels is het zo erg geworden dat ik alleen nog maar kan strompelen
Huh? Heb je daar een voorbeeld van? ik kan me niet heugen dat ik dat ooit gehoord heb. Of ik doe het zelf ook fout. Dakan.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:30 schreef Rewimo het volgende:
En als in plaats van of. Dat vind ik zó raar!
Ik kom het hier op Fok ook weleens tegen. Kan nu natuurlijk geen voorbeeld vinden. Maar zinnen als: ik heb gekeken als ik het kon vinden. Echt zo maf!quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:32 schreef debuurvrouw het volgende:
Huh? Heb je daar een voorbeeld van? ik kan me niet heugen dat ik dat ooit gehoord heb. Of ik doe het zelf ook fout. Dakan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |