quote:1 - Keukeleire
2 - Boeckmans
3 - Traksel
4 - Dehaes
5 - Lodewyck
6 - Murphy
7 - Vanlandschoot
8 - Porsev
9 - Wyss
10 - Kluge
Dat zeker !!quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:04 schreef ultra_ivo het volgende:
Traksel is goed bezig in de semi-klassiekers.
In net zo'n conditie bedoelde ik natuurlijk.quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:00 schreef Leatherface het volgende:
Evans lijkt me vooral niet zo sociaal vaardig, als ik die reacties vanuit het peloton lees. Maar dat maakt iemand nog geen slecht mens.
In LBL dicht ik hem serieuze winstkansen toe, als ie in niet zo'n conditie daar staat als het WK.
Ik wou net zeggen, dat was gewoon topvorm, veel beter kan je het bijna niet hebbenquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:38 schreef Leatherface het volgende:
[..]
In net zo'n conditie bedoelde ik natuurlijk.
Ik niet over Kroon, wat overschat die jongen zich toch elke keerquote:Op woensdag 17 maart 2010 23:24 schreef wimderon het volgende:
Kroon: "Evans wil voor me knechten in Gold Race"
Weer eentje die z'n mening over Evans bij moet stellen.
Nou ja, hij was vorig jaar tweede, dan lijkt het me niet geheel onterecht dat hij zichzelf dit jaar als kanshebber ziet.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:12 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik niet over Kroon, wat overschat die jongen zich toch elke keer
Inderdaad, op het moment dat hij zichzelf niet meer als kanshebber ziet kan hij ook beter maar stoppen met koersen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:28 schreef Reya het volgende:
[..]
Nou ja, hij was vorig jaar tweede, dan lijkt het me niet geheel onterecht dat hij zichzelf dit jaar als kanshebber ziet.
Snuffel kan je moeilijk een klimmer meer noemen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:10 schreef Tommeke het volgende:
Snuffel, wat moet zo'n rasklimmer nou in de Hollandse polder?
bron: wielermagazine.comquote:Geen Tour voor Skil & Vacansoleil
19 maart 2010 -
Hoewel er vanuit de burelen van ASO nog steeds geen witte rook is gekomen, kunnen we na een rondje langs de velden nu toch wel een voor 90% zekere gok doen voor wat betreft de deelnemende ploegen in de komende Tour de France. Van het voornemen om van 22 naar 25 ploegen te gaan, heeft Christian Prudhomme inmiddels afscheid genomen. De ploegen die al zeker waren van een ticket, hebben hun veto over dat plan uitgesproken. Ze vinden acht renners per ploeg (25 x 8 = 200) een te schrale basis voor een wedstrijd die drie weken duurt. Daarnaast hebben sommige vertrek- en aankomstplaatsen geklaagd over de massale verkeersdruk (weer drie grote bussen erbij) die 25 ploegen met zich mee zou brengen. Dat brengt het aantal wildcards dus op zes en in aanmerking daarvoor komen negen teams. Daarvan zijn RadioShack (Armstrong), Sky (Wiggins) en Garmin-Transitions (Farrar) al zeker van een ticket omdat ze de status van ProTour hebben. Blijven er dus nog drie tickets over, waarvan Saur-Sojasun als Frans team ook op twee oren mag slapen. Voor de twee overgebleven wildcards knokken dus de Nederlandse teams Skil-Shimano, Vacansoleil met Katusha, BMC en Cervélo. Omdat bij Cervélo de winnaar van de groene trui (Hushovd) en bij BMC de drager van de regenboogtrui (Evans) rijdt, zal de balans naar deze twee ploegen uitslaan. ASO heeft BMC wel gewaarschuwd dat Evans van de Tour zijn hoofddoel moet maken (en niet van de Giro) om toegelaten te worden tot de Tour. Afvallers zijn dus Katusha (wel ProTour, maar geen al te beste relatie met ASO) en helaas de beide Nederlandse Pro Continental Teams, die dus niet kunnen profiteren van het Grand Départ in Rotterdam.
Deelemende ploegen Tour de France (22)
Ag2r La Mondiale, Astana, Bbox Bouygues Telecom, Caisse d'Epargne, Cofidis, HTC-Columbia, Euskaltel-Euskadi, Francaise des Jeux, Footon-Servetto, Lampre-Farnese Vini, Liquigas-Doimo, Milram, QuickStep, Rabobank, Saxo Bank, Omega Pharma-Lotto, Cervélo Test Team, RadioShack, BMC Racing Team, Sky Professional Racing Team, Garmin-Transitions, Saur-Sojasun
dat stuk is wel slecht, maar de ploegen zouden zomaar de juiste kunnen zijn, al zou Footon-Servetto wel vervangen mogen wordenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dramatisch slecht stuk, zonder enige bronvermelding. Laten we maar gewoon een week wachten.
Absoluut, tuurlijk is er een kans dat dit de juiste kunnen zijn, maar zo kan ik ook wel wat op internet kwakken met dezelfde aannames.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:11 schreef franklop het volgende:
[..]
dat stuk is wel slecht, maar de ploegen zouden zomaar de juiste kunnen zijn, al zou Footon-Servetto wel vervangen mogen worden
Slecht stuk inderdaad, Katusha heeft ook de status van een ProTour ploeg en als Radioshack, Sky en Garmin wel zeker zijn, waarom Katusha dan niet? Katusha was er vorig jaar wel bij en won notabene met Ivanov de veertiende etappe.quote:Daarvan zijn RadioShack (Armstrong), Sky (Wiggins) en Garmin-Transitions (Farrar) al zeker van een ticket omdat ze de status van ProTour hebben. Blijven er dus nog drie tickets over, waarvan Saur-Sojasun als Frans team ook op twee oren mag slapen. Voor de twee overgebleven wildcards knokken dus de Nederlandse teams Skil-Shimano, Vacansoleil met Katusha, BMC en Cervélo.
Volgens FOK! ookquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:25 schreef solaire het volgende:
Bettini wordt volgens Sporza de nieuwe italiaanse bondscoach!
ja maar wie kijkt er nou op Fok, keep it realquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Volgens FOK! ook
Bettini bondscoach Italiaanse wielrenners
Het Frits Wester syndroom is hier ook al toegeslagen. We lezen het wel in de officiele berichten.quote:
Nu de 'kenners' van Wielerupdate nog.quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:24 schreef wimderon het volgende:
Kroon: "Evans wil voor me knechten in Gold Race"
Weer eentje die z'n mening over Evans bij moet stellen.
Lijkt me wel voldoende voor deze koers.quote:Op zondag 21 maart 2010 14:43 schreef franklop het volgende:
hier straks maar ronde van het groene hart volgen?
Anders zou het helemaal niet worden uitgezondenquote:Op zondag 21 maart 2010 15:08 schreef Reya het volgende:
Beetje jammer dat het op SBS 6 wordt uitgezonden, verder best een aardige koers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |