Kun je het beter? Je ownt me toch op alle vlakkenquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:30 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Oh de kloonmachine is weer aan het werk gezet zie ik zo.
Klopt.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:33 schreef Fastloveprofessional het volgende:
[..]
Kun je het beter? Je ownt me toch op alle vlakken
Tell us Mr. Cooper, wat heb je zoal bereikt in het leven?quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:40 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Hehe hebben jullie het gvd ook eindelijk door?
Jah bij de Lidlquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:48 schreef Fastloveprofessional het volgende:
[..]
Jij zit zeker voor 3,89 per uur achter de kassa...
For the rest of your life..
Ahh meisje toch! wil je wat geld hebben? mag wel hoor...quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:52 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Jah bij de Lidl
Krijg gelukkig wel personeelskorting op mn boodschappen
Kloonmoney ain't real moneyquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:55 schreef Fastloveprofessional het volgende:
[..]
Ahh meisje toch! wil je wat geld hebben? mag wel hoor...
Bof ik even dat het keiharde euro's zijnquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:56 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Kloonmoney ain't real money
quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:58 schreef Fastloveprofessional het volgende:
[..]
Bof ik even dat het keiharde euro's zijn
You lucky Lidl-medewerker!quote:
jij bent zeker zo'n arrogante doos die denkt dat ze beter dan iemand is omdat ze veel geld heeft!?quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:03 schreef Fastloveprofessional het volgende:
[..]
You lucky Lidl-medewerker!
Die doos moet es even verder gaan met haar huiswerk ipv onnodig de stroom voorzieningen van pa en ma benutten voor het bevuilen van 't internet fora.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:08 schreef Habbezak het volgende:
[..]
jij bent zeker zo'n arrogante doos die denkt dat ze beter dan iemand is omdat ze veel geld heeft!?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:08 schreef Habbezak het volgende:
[..]
jij bent zeker zo'n arrogante doos die denkt dat ze beter dan iemand is omdat ze veel geld heeft!?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:13 schreef Fastloveprofessional het volgende:
[..]
Ja man, daarom komt mijn beste vriendin ook uit een 'arm' gezin.
Erger of leuker?quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:34 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ik zou het eigenlijk nog veel erger vinden als TS géén kloon blijkt te zijn
Het begon allemaal redelijk vriendelijk, ondanks de ongeloofwaardigheid.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:03 schreef Fastloveprofessional het volgende:
[..]
You lucky Lidl-medewerker!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |