ik krijg het idee dat je het allemaal doodnormaal vind dat je 400 euro in de week KRIJGT van pappie, en in die zin vind ik je wel degelijk verwend. op die manier kan ik ook gul zijn voor goede doelen en andere mensen, de week erna word het toch allemaal weer aangevuld.En er hoeven geen vaste lasten vanaf denk ik zo, betaal je zelf je zorgverzekering? en is die 400 euro incl kleding en schoenen enz of krijg je daar nog apart geld voor?quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:08 schreef Fastloveprofessional het volgende:
[..]
Ja ik oefen mijn pianospel op zondagavond, verder doneer ik best wat aan goede doelen die mij liggen.
En daarbovenop gedrįgen wij ons thuis niet verwend.
Je krijgt evenveel als een boel hard werkende mensen zonder er ook maar iets voor te doen..quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:30 schreef Fastloveprofessional het volgende:
Dit is het dus ; wij hebben het best breed thuis, en ik krijg dan ook best veel geld van papa.
blabla..
Ongeveer 400 euro per week.
blablabla
Ik vind dat toch behoorlijk zielig voor mezelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder what it's all about
Kreeg haast nooit een cadeautje voor m'n rapport, wel voor m'n verjaardag.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:01 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
oh dus het is ook nog maar een 5!!!! uur? damn, wij kregen vroeger ook een cadeautje als we ons best hadden gedaan of een goed rapport hadden maar dat was iets kleins of hooguit 10 gulden
het leven is niet altijd eerlijkquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:17 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Kreeg haast nooit een cadeautje voor m'n rapport, wel voor m'n verjaardag.Ik verdien minder als TS en moet er harder voor werken, goeie verdeling weer.
...en niemand vindt me zielig.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:21 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
het leven is niet altijd eerlijk
Awww dank je!quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
ik wil best even zeggen dat ik je zielig vind hoor![]()
BlueMage ik vind je zielig
quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:15 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
ik krijg het idee dat je het allemaal doodnormaal vind dat je 400 euro in de week KRIJGT van pappie, en in die zin vind ik je wel degelijk verwend. op die manier kan ik ook gul zijn voor goede doelen en andere mensen, de week erna word het toch allemaal weer aangevuld.En er hoeven geen vaste lasten vanaf denk ik zo, betaal je zelf je zorgverzekering? en is die 400 euro incl kleding en schoenen enz of krijg je daar nog apart geld voor?
Als jij naast je studie 20 uur per week zou werken, dan mag je blij zijn met ¤150-¤200. Als je daarnaast ook nog je eigen zorgverzekering, kleding en eten moet betalen, zou je echt niet meer zo gul zijn. Want als je dan gul bent mag je het bij elkaar gaan lenen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:32 schreef Fastloveprofessional het volgende:
[..]
En zoals ik aangaf, ik zou ook gul zijn als ik er zelf voor werkte, want ik zie hoe hard papa ervoor werkt.
Ik zou ook prima zonder al dit geld kunnen hoor. En ik heb het niet over als ik 20 uurtjes werk, ik had het dus eerder over de hoeveelheid tijd die ik nu in studie steek, in werk steken.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:42 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Als jij naast je studie 20 uur per week zou werken, dan mag je blij zijn met ¤150-¤200. Als je daarnaast ook nog je eigen zorgverzekering, kleding en eten moet betalen, zou je echt niet meer zo gul zijn. Want als je dan gul bent mag je het bij elkaar gaan lenen.
Ga eens ff gauw verder studeren dan.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:47 schreef Fastloveprofessional het volgende:
[..]
Ik zou ook prima zonder al dit geld kunnen hoor. En ik heb het niet over als ik 20 uurtjes werk, ik had het dus eerder over de hoeveelheid tijd die ik nu in studie steek, in werk steken.
Hoer, slet, bitch, teef, teringwijf, mongool, autist, nerd, sukkel.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:30 schreef Fastloveprofessional het volgende:
en ben ik absoluut alles behalve gierig wat erin resulteert dat ik graag ietwat prijzige cadeautjes voor hem koop,
quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:17 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Hoer, slet, bitch, teef, teringwijf, mongool, autist, nerd, sukkel.
bofkont!quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:19 schreef Mr.Cooper het volgende:
Maar ik own je in alle opzichten. Vooral qua geld denk ik.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:20 schreef Fastloveprofessional het volgende:
[..]
scheld je mij nou uit? Het lef....
quote:en ben ik absoluut alles...
Die was wel goed, eerlijkquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:22 schreef Ezio het volgende:
Het blijft gven en nemen in een relatie he.
Jij geeft hem, hij neemt jou LOLER![]()
![]()
![]()
Oh the humanity...quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |