ditquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:21 schreef Sapstengel het volgende:
Komt omdat je kleding met dierenprint draagt, dat is voor kampers.
Omdat ze me aankeek!quote:Hoe weet je nou dat het over jou ging?
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:21 schreef Sapstengel het volgende:
Komt omdat je kleding met dierenprint draagt, dat is voor kampers.
Dat is ook het probleem van kampers, ze vinden dat ze er mooi uitzien. Maar ondertussen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 11:26 schreef Fastloveprofessional het volgende:
Ik maak wel een foto als ik thuis ben. Ik zag er echt wel leuk uit hoor, al zeg ik het zelf.
Tevens WAAIDE mijn rokje niet op, hij kroop alleen een beetje omhoog tijdens het lopen!
tvpquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:26 schreef Fastloveprofessional het volgende:
Ik maak wel een foto als ik thuis ben. Ik zag er echt wel leuk uit hoor, al zeg ik het zelf.
Tevens WAAIDE mijn rokje niet op, hij kroop alleen een beetje omhoog tijdens het lopen!
Dude, wacht nou maar tot je die foto ziet voordat je oordeelt.quote:Dat is ook het probleem van kampers, ze vinden dat ze er mooi uitzien. Maar ondertussen.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat is ook het probleem van kampers, ze vinden dat ze er mooi uitzien. Maar ondertussen.
Ik zeg iets over kampers, niet over jouw of mijn stijl, ga nou niet bitchenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 11:28 schreef Fastloveprofessional het volgende:
[..]
Dude, wacht nou maar tot je die foto ziet voordat je oordeelt.
Ben benieuwd hoe jij er bij loopt..
Oh en tevens ben ik géén kamper. Alles behalve!
Ja preciesquote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 11:28 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
we gaan gewoon in spanning wachten op die foto's
Even quoten voor bewijs. Nog nooit gezien dat iemand dit echt doorzet vandaar.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:26 schreef Fastloveprofessional het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |