Je bent de fout al in gegaan door dat toestel aan te nemen. Ik zou een aangetekende brief sturen met uitleg en vragen waarom dit alles zo gegaan is.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:57 schreef Fastloveprofessional het volgende:
Nou de eerste keer werkte mijn trackball niet, simpele reparatie zeiden ze toen... toch anderhalve maand moeten wachten en uiteindelijk een nieuwe gekregen. Deze wilde in de winkel niet eens aangaan, meteen aangegeven en toen zeiden ze dat ze hem even moesten opladen. Hebben ze in de winkel zelf geprobeerd, lukte niet. Zegt mevrouw tegen mij dat ik maar thuis moet gaan opladen en dat hij het dan wel doet. Niet dus! Nu zit ik alweer ruim een maand met een kapotte blackberry die 2 minuten aangaat en dan weer uitvalt en omdat ik het zo ontzettend druk heb vind ik geen tijd om terug te gaan naar de winkel...
geld niet voor diensten zoals een abonnement helaas.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:59 schreef longinus het volgende:
is het niet zo dat als het apparaat niet aan verwachtingen voldoet je de koop ongedaan kan maken ?
quote:Op maandag 15 februari 2010 20:37 schreef Fastloveprofessional het volgende:
Verder kon ze me geen leidinggevende aan de telefoon geven omdat die niet getraind was om te praten
Nou ik denk dat die telefoon jou problemen gaat geven.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:01 schreef Fastloveprofessional het volgende:
Dus ik kan éventueel nog wel gewoon weer aangesloten worden, dan wel het contract ontbinden zonder ongeveer 1000 euro te betalen? Ik ben student, I don't have that kind of money
quote:Op maandag 15 februari 2010 20:41 schreef Fastloveprofessional het volgende:
Omdat zij het abonnement hadden afgesloten wegens achterstallige betaling, dus ik moet voor 2 jaar abonnementskosten in één keer betalen.
Kom op zeg, wat een lulverhaal... Hier klopt natuurlijk geen reet van...quote:Op maandag 15 februari 2010 20:57 schreef Fastloveprofessional het volgende:
toen zeiden ze dat ze hem even moesten opladen. Hebben ze in de winkel zelf geprobeerd, lukte niet. Zegt mevrouw tegen mij dat ik maar thuis moet gaan opladen en dat hij het dan wel doet.
Dat dus. TS heeft er een potje van gemaakt met betalen en probeert dat nu te rechtvaardigen omdat zijn toestel kapot is, wat helemaal niet ter zake doet maar desondanks wel erg vervelend is...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:08 schreef aaipod het volgende:
Ga weg manIk werk bij KPN en na 2 weekjes mensen afsluiten doen we niet. Dan ben je al een structurele wanbetaler en heb je al veel langer niet betaald. Dit is een gevalletje eigen schuld. Bel maar even snel nog een keer en hoop een aardige dame aan de lijn te krijgen van collections. Mocht dat toch niet baten mail naar klantenservice@kpn.com
Mocht dat ook niets oplossen koop brandblarenzalf en pas op met zitten gaan. En denk volgende keer even na voordat je een abonnement afsluit dat je duidelijk niet kunt betalen.
quote:Op maandag 15 februari 2010 21:01 schreef Fastloveprofessional het volgende:
Dus ik kan éventueel nog wel gewoon weer aangesloten worden, dan wel het contract ontbinden zonder ongeveer 1000 euro te betalen? Ik ben student, I don't have that kind of money
quote:Verder kon ze me geen leidinggevende aan de telefoon geven omdat die niet getraind was om te praten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |