abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79273570
Tijdens mijn vorige zwangerschap wist ik ook niet dat ik harde buiken had tot ze me dat in het ziekenhuis vertelde toen ik aan de CTG lag.. Ik had toen zoiets van ooh, is dit nu een harde buik Door mijn eigen speklaagje ( ) voelde mijn buik dus echt niet zo hard aan, dus dat je het altijd wel weet is ook echt niet zo...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_79277036
Dracullatje heel veel sterkte morgen! Hoop dat ze iets voor je kunnen betekenen!

Enne carpacio heb ik ook echt zin in! En een lekker wijntje. Maar echt missen doe ik het niet.

En dames die hun beebje voelen

Nou ik ga werken, ben benieuwd. Slaap lekker allemaal!
29/10/'10 - 25/03/'13
  donderdag 18 maart 2010 @ 06:42:54 #53
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_79282433
Een goede morgen allemaal

Ik had gisteren dus niet moeten horen dat z'n hoofd iets voorligt op schema he Martijn heeft dus ook een groot hoofd en nu ben ik vannacht dus bevallen van zijn hoofd zo'n beetje. Zwangerschapsdromen, heerlijk

Draakje heel veel sterkte/succes vandaag, laten we hopen dat ze iets vinden wat ze voor je kunnen doen...

Ik kijk naar buiten en het beloofd een prachtdag te worden.... Jammer dat ik moet werken, maar gisteren gelukkig vrij en heerlijk in de tuin gewerkt

Voor de dames met ervaring, hoe lang tevoren was je maximaal de kleertjes van je kindje? Ik heb kleertjes en beddengoed gekregen uit het huis van een roker, dus die heb ik allemaal eerst even gewassen omdat ik de geur niet helemaal trok. Vraag mezelf nu alleen af of ik ze tegen de bevalling nog een keer moet gaan wassen of dat 't nu 'goed' is zeg maar. Als ze nog een keer gewassen moeten worden ga ik namelijk ook niet strijken

Fijne dag allemaal
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_79282800
*meldt*

Draak, heel veel succes vandaag. Ik hoop voor je dat ze iets vinden waardoor je klachten verklaard kunnen worden.

Flugel, ik heb de kleertjes met ongeveer 30-31 weken gewassen en van die Zwitsal geurbuiltjes in de kast gelegd mmmmmmmm die ruiken zo lekker. Maar er zijn ook mensen die wachten tot ze met verlof zijn bijvoorbeeld, ik ben graag goed voorbereid, dus voor mij was wachten tot mijn verlof geen optie.

Grappig van die dromen hè. Ik droom echt elke nacht iets. Vanacht heb ik geklust in mijn huis wat pas over 1,5 jaar opgeleverd gaat worden en ik ben bevallen van een baby die ik echt té lelijk vond en die dus niet van mij kon zijn. Fijn dat je dan 's morgens weer wakker wordt en dat het maar een droom blijkt te zijn.

Nou ik ga weer werken. Prettige dag allemaal!
pi_79282990
Goedenmorgen!
Gister is Moeders voor Moeders al geweest, kan dus beginnen. Hun test was weer zeer duidelijk positief!

Weet iemand trouwens in welke winkels je van die kettingen met zo'n belletje kunt kopen??

[ Bericht 29% gewijzigd door Koningin op 18-03-2010 08:28:13 ]
  donderdag 18 maart 2010 @ 08:37:31 #56
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_79283388
Goedemorgen.

Allereerst draakje succes vandaag. Wat ontzettend balen dat je zoveel pijn hebt!

Djenneke, je hebt gelijk, vleeswaren mag wel, ik doelde meer op de voorverpakte gerookte kip die je kunt kopen bij de supermarkt om in een salade te doen, dat ik dat niet meer eet. En haring alleen vers van de visboer en niet voorverpakt uit de supermarkt.

Wisten jullie trouwens dat je wel softijs mag eten van de McDonalds? Zij maken de machine elke dag schoon dus is de kans op voedselvergiftiging zo goed als weg.

En hier geen aanvallen van filet américain ofzo, alleen iedere keer dat ik een McDonalds M zie krijg ik enorme zin in een bicmac. Gelukkig heb ik een man zodat ik niet mezelf rond eet in bicmac's!

En er was iemand met een echo, leuk! Gefeliciteerd!
pi_79283501
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 08:12 schreef Koningin het volgende:
Goedenmorgen!
Gister is Moeders voor Moeders al geweest, kan dus beginnen. Hun test was weer zeer duidelijk positief!

Weet iemand trouwens in welke winkels je van die kettingen met zo'n belletje kunt kopen??
Oh dat vind ik eigenlijk ook wel leuk ja...

En ik mag nog een mooie borstvoedingsarmband kopen van m.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 18 maart 2010 @ 08:56:55 #58
259886 pessie
pi_79283741
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 08:43 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Oh dat vind ik eigenlijk ook wel leuk ja...

En ik mag nog een mooie borstvoedingsarmband kopen van m.
borstvoedingsarmband
  donderdag 18 maart 2010 @ 09:09:16 #59
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_79284037
Die belletjes kan je wel krijgen bij de wereldwinkel volgens mij en bij van die obscure Chinese winkeltjes.
Wel goed laag op je buik hangen he dames, er zijn ooit eens berichten geweest dat het voor stuitkindjes zou kunnen zorgen als hij te hoog hangt omdat ze dan naar het belletje toe blijven draaien met hun koppie.
pi_79284692
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 09:09 schreef Brighteyes het volgende:
Die belletjes kan je wel krijgen bij de wereldwinkel volgens mij en bij van die obscure Chinese winkeltjes.
Wel goed laag op je buik hangen he dames, er zijn ooit eens berichten geweest dat het voor stuitkindjes zou kunnen zorgen als hij te hoog hangt omdat ze dan naar het belletje toe blijven draaien met hun koppie.
Oh, dan prop ik m bij 34 weken gewoon in mn doos.
  donderdag 18 maart 2010 @ 09:38:46 #61
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_79284769
Shake it baby!

pi_79284922

en dan wel zo'n bel he, om de boel alvast wat te rekken.
  donderdag 18 maart 2010 @ 09:47:34 #63
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_79285016
pi_79285099
Uh sorry heb niet doorgehad dat ik m gesloten had!!! Ben ook niet meer hier geweest sinds mijn laatste bericht!

Genoeg discussie over het eten en roken enz. Ieder dus zijn eigen mening.. Ik eet het bijna niet meer hoor maar heel soms. Brie en dat soort kazen is echt een veslaving! Hard broodje met brie en komkommer, heerlijk!!! Mijn vorige zwangerschap heb ik dit dus niet gegeten omdat ik dacht dat het niet mocht! Maar het mag joehoeeeeeee!

Harde buiken, ik had ze de vorige keer ook niet door en zag het pas aan de ctg. Nu herken ik ze en ik heb er vanaf ongeveer 15 weken al last van.. Of dit een combi is met mijn bekken en te veel doen weet ik niet maar harde buiken zeggen meestal dat je te druk bent!

Oh en kleertjes.. Heb nu alles in dozen staan nog van Shenaya! Dit moet ik nog uitzoeken en wassen maar heb geen haast komt in mijn verlof wel. Bij Shenaya lag het rond mijn 25e week al gewassen en gestreken in de kast met inderdaad geurbuideltjes van zwitsal *lekkerlekkerlekker*!!

Het word echt heerlijk weer vandaag! De zon schijnt hier al lekker dus Shenaya en ik gaan zo naar de kinderboederij!
Altijd blijven lachen... :)
pi_79285100
Ik heb pas zo'n soort koebel gekregen

Ben alleen bang dat m'n kind dan gaat loeien in plaats van huilen
pi_79285175
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 21:53 schreef tessie het volgende:
Tijdens mijn vorige zwangerschap wist ik ook niet dat ik harde buiken had tot ze me dat in het ziekenhuis vertelde toen ik aan de CTG lag.. Ik had toen zoiets van ooh, is dit nu een harde buik Door mijn eigen speklaagje ( ) voelde mijn buik dus echt niet zo hard aan, dus dat je het altijd wel weet is ook echt niet zo...
Heb ik ook meegemaakt 3 dagen voor mijn bevalling heb ik ontdekt dat ik ook harde buiken had (maar ik denk dat mijn speklaagje er ook voor iets tussen zat dat ik het niet als een soort bal heb ervaren)
pi_79286237
Ik heb die belletjes kettingen gezien in een winkel waar ze positiemode verkopen en in een winkeltje met babykleertjes en kinderspulletjes enzo. Allebei in Almere, dus daar heb je niet zoveel aan, maar ik denk dat ze het over het algemeen bij zulke winkels wel zullen hebben.
  donderdag 18 maart 2010 @ 11:13:25 #68
259886 pessie
pi_79287695
Ik heb denk ik 1 keer een harde buik gehad toen ik in bed lag op mn rug, en verder volgens mij nog niet. Maar als jullie allemaal zeggen dat als je een speklaagje rond je buik hebt het niet echt voelt dan lijkt me dat voor mij ook wel op te gaan. Ik heb wel een paar keer mn baarmoeder in een kramp gehad, maar dat lijkt nu gelukkig wel een stuk beter te gaan! Zit er ook echt niet op te wachten dat nog een keer te hebben.

Hier geen toeters en bellen, ik ben normaal al heel slecht in er leuker uitzien dan de kleren die ik aan heb en nu ik zwanger ben is het nog een stukje erger. Het vreemdste is, mijn moeder houd zo ontzettend van al die toeters en bellen dat ik dus wel een kast vol heb liggen (jep, aangezien ze zoveel heeft besluit ze nu om mij ermee te verwennen). Een tijdje terug besloot ik dat ik maar wat vaker mascara moest dragen omdat ik er dan iets minder peps uit zag, dat heb ik 1 dag volgehouden... Maar laat ik dus ook maar niet gaan beginnen met een belletje, als ik em eenmaal in huis heb blijft ie in de kast liggen.

Die koebel vind ik trouwens wel echt gaaf! Beetje off topic maar afgelopen zomer zijn we over de Gotthart-pas gereden, en daar waren koeien met van die echte super leuke klingelende bellen. En een baby die loeit... Klinkt goed!
pi_79287921
Koningin online kun je ze hier kopen, nog met fikse korting ook!
En het geluid in die belletjes is zo zacht, dat je kindje het praktisch niet kan horen met je hartslag, darmen en alles om zich heen

Goeiemorgen! Ik ben al even wezen lopen naar de supermarkt. WAT HEERLIJK! Niks geen dikke jas, buik vooruit loop helemaal trots te wezen
pi_79288018
Oh en paaseitjes zijn evil heb 3 zakken meegenomen en zit ze nu ongegeneerd naar binnen te schuiven
pi_79288196
Dank je Orea, daar zijn ze inderdaad de helft van de prijs!
Ik heb vanmiddag ook zo maar vrij genomen, ga van het weer genieten
pi_79288216
Ik durf ook echt geen paaseitjes in huis te halen om die reden

Hier is de kraamzorgmevrouw net geweest voor de intake. Kan ook weer van het lijstje af
pi_79288405
Graag gedaan Koningin! Die van 20 mm is wel kleinig (die heb ik gekocht ) dan weet je dat!

En hoera voor vrij! Tis echt zooo lekker dit weer! Dit MOET doorzetten.. Heb nog een bon voor het Elysium liggen, en wil eigenlijk dit weekend gaan.. Maar volgens mij ging het regenen

Cp hoera voor doorgestreepte dingen op lijstjes
pi_79288671
Je moet ook niet teveel willen he. Ik ben al lang blij dat het niet meer zo koud is
pi_79288779
Ooh goede link orea! Daar zijn ze veel goedkoper!
Wij gaan dit weekend denk ik ook eindelijk weer eens naar de sauna
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')