abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79339088
Dracu schiet niet op zo hè? Maagonderzoek sucks ja.. en roesje kon natuurlijk ook niet...
pi_79339114
zover ik weet gaan we gewoon de natuur zijn gang laten gaan! kan altijd nog veranderen natuurlijk maar vooralsnog niet
pi_79339223
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 15:26 schreef Orea het volgende:
Dracu schiet niet op zo hè? Maagonderzoek sucks ja.. en roesje kon natuurlijk ook niet...
Nope en ook geen spray in m'n keel ook niet gekregen vond het dan ook alles behalve leuk!
  vrijdag 19 maart 2010 @ 15:46:04 #254
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_79339890
draakje Echt niet leuk zeg! Sterkte!

En wat betreft naar voren dragen: Dat heb ik ook, ik kreeg op een gegeven moment wat last van mn rug heb even tips gekregen van een vriendin:
Als je staat moet je je gewicht op beide benen verdelen en je knieën een beetje buigen, dan rust het gewicht op je benen en niet op je rug. En ook zo lopen (En ja, dan waggel ik). Maar het helpt bij mij tegen de rugpijn!
pi_79340130
draculetetje
Ik hoop dat je je met de goede zorgen in het ziekenhuis beter gaat voelen
pi_79343837
Draakje wat naar. Sterkte

En nog even over de sterilisator, die hebben wij hier heel veel gebruikt juist. Ook al hebben we een vaatwasser. Super handig ding vind ik het. Nu gebruiken we hem niet meer eigenlijk, alleen als we nieuwe spenen of flesjes hebben, voor de rest doen we het gewoon in de vaatwasser. Maar dat is meer omdat Graeme toch ook een voorkeur heeft om aan schoenen enzo te likken, dus dat ik het dan eigenlijk ook wel onzinnig vind om de flesjes dan wel steeds te steriliseren
En we gebruiken ook al vanaf het begin gewoon warm water uit de kraan om zijn flesjes te maken, dat advies is al sinds vorige zomer dus aangepast dat dat ook gewoon prima is.

Oh en CP, wij hebben ook geen auto, maar we kregen een gratis autostoeltje bij onze kinderwagen (bij babydump, volgens mij is dta nog altijd zo). En we hebben toch het stoeltje wel vaak gebruikt hoor. Het is met een kleintje toch wel fijn om met mensen mee te rijden ipv altijd maar het met ov, zeker savonds bijvoorbeeld. Of als je net uit het ziekenhuis komt... Hier 'mochten' we trouwens pas na een dag of 5/6 voor het eerst een rondje buiten gaan wandelen met Graeme (en het was zomer). Dus ik weet niet of het wel verstandig is om na de geboorte gelijk al met je kindje naar huis te wandelen? Weet verder ook niet zoveel waarom dat is hoor, dus misschien praat ik wel onzin
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_79344019
Dracu nogmaals veel sterkte joh.

Sieppie, toch wel fijn en mooi zo´n bevestiging!

Hier vanochtend een verse baby geknuffeld op kraamvisite. Ik wil ook! Nog 5 maanden!
pi_79344047
draculettetje waardeloos zeg allemaal
Hopelijk voel je je snel beter! Zo zie je het ook niet allemaal voor je als je zwanger wordt...

Ik heb vandaag weer lekker geld uitgegeven voor de baby
Deze aankleedkussenhoes en kruikenzak, met bijpassend lakentje

Zo'n dekentje had ik al, dus staat er wel leuk bij denk ik
pi_79344576
Tof Son, dat dekentje

Ik ben op zoek naar een donkerbruine aankleedkussenhoes.. nu heb ik er online gevonden, 2 voor 9,95 maar dan komt er 6,75 aan verzendkosten bij

Hoe zat het nu precies, dekentje mag wel in het ledikant bij de beeb, maar dekbed niet toch?
pi_79344591
dekentje wel, dekbed niet idd

ik moet alleen maar lichte aankleedkussenhoezen hebben, want mijn meubeltjes zijn donker, of iig de bovenkant
pi_79344606
De hema heeft ook zo'n leuke met allemaal kleurtjes

Waarom is dat eigenlijk met deken/dekbed?
pi_79344637
als ik meisje had gekregen had ik een roze dekentje gekocht
Ik hou van roze

welke van de hema bedoel je??

volgens mij kunnen ze stikken onder een dekbedje, omdat dat minder ademt ofzo
Ik weet iig dat het onder de 2 niet mag/afgeraden wordt
Even opgezocht, maar is te warm en belemmert de ademhaling.
http://www.ouders.nl/mdiv2004-slapen.htm
pi_79344752
Deze

Die ga ik dus mooi kopen van de week
pi_79344828
Iemand nog tips overigens? In mijn decolleté, daar waar mijn borst begint zeg maar, zit een hele rode rand. Dag en nacht en het voelt branderig aan. Denk dat het toch wel wat veel is voor mijn huid, de groei. Probeer al goed te smeren, maar het blijft branderig en het is lelijk.

Help?
pi_79344985
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 17:42 schreef Orea het volgende:
Deze [ afbeelding ]

die is leuk ja
heb je geen stickertjes gespaard tijdens de stapelgoedweken, scheelt 25%

ik had gister een kruik en luieremmer gekocht, met die stickertjes, was normaal 30 euro, was nu 18 zoveel kwijt (nou ja was dus -25% en toen nog s -15% ivm personeelskorting, mja scheelt toch )
(moet ik nog van profiteren zolang ik er nog werk )
pi_79344993
Tijd om "uit de kast te komen"...

Ik heb de afgelopen maandag onder een kloon (Mardis) gepost, omdat sommige mensen hier op Fok! me persoonlijk kennen en ik het nieuws nog niet met hen wilde delen. Maar nu alles er gewoon goed uitziet (morgen 14 weken zwanger en gisteren het hartje horen kloppen ) wordt het tijd om mijn kloon gedag te zeggen en onder mijn eigen username verder te posten

Dus: Hallo allemaal! Ik zal hier nu ook wat meer aanwezig zijn nu ik zeker weet dat alles goed zit.
Ik betwijfel overigens of veel van jullie mij al kenden, maar ik heb toch wel heel wat bekenden op Fok! zitten

Onze baby mag trouwens ook tussen sterretjes, want hij/zij is een officiële Fok!baby!
De papa heet hier Tackleberry en we hebben elkaar in 2001 via Fok! leren kennen

Wie o wie past de OP even voor me aan? Mardis eruit, Fannetje, Tackleberry & sterretjes erin!
pi_79345036
Welkom fannetje
Fijn dat alles er goed uitziet
Is wel een opluchting zeker!
pi_79345066
tessie, ik ben eens gaan rondsnuffelen op internet en ik dacht dat die autostoeltjes hardstikke duur waren. Maar ik zie al een maxi cosi voor 79 euro En het hoeft voor ons natuurlijk geen super deluxe ding te zijn, dus dat zou zeker wel een optie zijn
pi_79345163
En een hernieuwd welkom dan Fannetje
pi_79345224
je kan zo'n maxi-cosi zowat zo duur maken als je zelf wil
wij kregen de maxi-cosi bij de kinderwagen. Is ook die van 79 euro. Het enige verschil met een duurdere was dat deze niet op een easy-base kan en dat ie iets minder mooi afgewerkt was (zeiden ze in de winkel iig). Nja prima hoor. Dat maakt mij dan allemaal niet zoveel uit
En die easy-base wilden we toch al niet, omdat we er dan 2 van moesten hebben en dat vonden we zonde van het geld
pi_79345266
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 17:53 schreef CrazyPrincess het volgende:
tessie, ik ben eens gaan rondsnuffelen op internet en ik dacht dat die autostoeltjes hardstikke duur waren. Maar ik zie al een maxi cosi voor 79 euro En het hoeft voor ons natuurlijk geen super deluxe ding te zijn, dus dat zou zeker wel een optie zijn
ze zijn nog goedkoper te krijgen hoor, ik heb mijne doorverkocht aan knuffelbeestje voor 35 euro geloof ik en dat was een maxi-cosi happyflower
pi_79345318
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 17:42 schreef Orea het volgende:
Deze [ afbeelding ]

nee joh, gewoon leren haken en m dan zelf maken

handig voor tijdens je verlof
pi_79345321
Ah, ik zie dat ik eens goed moet gaan rondvragen dus hier
Op markplaats durf ik er geen te kopen, want je kunt natuurlijk nooit achterhalen wat ermee gebeurd is (ongeluk ofzo). En jullie fokkers vertrouw ik uiteraard op jullie mooie blauwe kijkers
pi_79345353
Welkom Fannetje!

En ons autostoeltje is van Safety First, en was dus gratis bij de kinderwagen, maar volgens mij kost ie normaal nog geen 70 euro... Hij is niet mooi ofzo, gewoon saai grijs, maar voldoet prima voor zo af en toe en is veilig.

Orea, klinkt naar zeg. Weet eigenlijk niet wat je daaraan zou kunnen doen, ik zou denk ik smeren met anti striae (of hoe schrijf je dat) olie.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_79345379
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 17:59 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

nee joh, gewoon leren haken en m dan zelf maken

handig voor tijdens je verlof
Oh das natuurlijk ook een idee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: