Bedankt maar ik zat aan zo'n 500 minder te denkenquote:Op donderdag 1 april 2010 09:19 schreef Rossdale het volgende:
Ik weet een appartementje wat zo rond 1 juli vrij komt in het ginneken. Kost je wel zo'n 800 euro in de maand
http://www.woonloketbreda.nl/quote:Op donderdag 1 april 2010 13:12 schreef xxiessiexx het volgende:
Bedankt maar ik zat aan zo'n 500 minder te denken
Ik zal dat woonloket eens gaan opzoeken.
Precies, en na een jaar of 5 heb je dan een woning.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:14 schreef JDude het volgende:
[..]
http://www.woonloketbreda.nl/
Aanmelden kost je eenmalig 12 euro of zo. Als je ingeschreven wilt blijven betaal je dat vervolgens jaarlijks.
Wanneer je geregistreerd bent is het een kwestie van opties nemen op kamers/panden waarin je geïnteresseerd bent. Je kunt bijvoorbeeld selecteren op wijk of zelfs op straat of een specifiek gebouw.
Ah bedanktquote:Op donderdag 1 april 2010 13:14 schreef JDude het volgende:
[..]
http://www.woonloketbreda.nl/
Aanmelden kost je eenmalig 12 euro of zo. Als je ingeschreven wilt blijven betaal je dat vervolgens jaarlijks.
Wanneer je geregistreerd bent is het een kwestie van opties nemen op kamers/panden waarin je geïnteresseerd bent. Je kunt bijvoorbeeld selecteren op wijk of zelfs op straat of een specifiek gebouw.
quote:Op donderdag 1 april 2010 13:21 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Precies, en na een jaar of 5 heb je dan een woning.
De laatste keer dat ik keek waren 95 van de laatste 100 woningen toegekend met "urgentie". Vanaf dat moment verloor ik het laatste restje vertrouwen in het systeem. Ik weet niet wat men daar als interpretatie van het begrip urgent gebruikt, maar het kan gewoon niet kloppen.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:24 schreef xxiessiexx het volgende:
Zo inderdaad, als je bij "Verhuurd" kijkt en dan die inschrijfduur bij bijna iedereen
Voor een studentenonderkomen valt dat wel mee hoor. Tenminste, een paar jaar terug nog wel.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:21 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Precies, en na een jaar of 5 heb je dan een woning.
Eej, die had ik bijna gemist!quote:Op donderdag 1 april 2010 11:33 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Dan zou de wijk er iig op vooruit gaan
Wie?quote:Op vrijdag 2 april 2010 08:55 schreef JDude het volgende:
Zojuist d'n Frazz gespot. Denk ik. Hij herkende mij niet geloof ik.
Rood kruisje!quote:Op donderdag 1 april 2010 18:00 schreef tha_rizzo het volgende:
Verkeerde rizzo Swif, deze moest je hebben
[ afbeelding ]
Is dat gebouwtje nog steeds niet ingestort joh?quote:Op vrijdag 2 april 2010 08:56 schreef JDude het volgende:
Ja, of het was een ander 'getint klein mannetje' dat toevallig ook nog eens ter hoogte van de Frazzwoning liep.
quote:
Nou, geef de hoop op gewapende ordetroepen maar weer op. Het zijn gewoon bureau-ambtenaren in schaal 12.quote:
Verkapt: Ik ben jaloers, verlaat me niet voor een echte manquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Nou, geef de hoop op gewapende ordetroepen maar weer op. Het zijn gewoon bureau-ambtenaren in schaal 12.
Zegt de man die het al jaren van zijn rechterhand moet hebben.quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:36 schreef tha_rizzo het volgende:
Verkapt: Ik ben jaloers, verlaat me niet voor een echte man
Mag ik jouw rechterhand dan eens lenen?quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:39 schreef JDude het volgende:
[..]
Zegt de man die het al jaren van zijn rechterhand moet hebben.
voor die 250.000 per jaar trek ik m'n uniform wel weer aan hoorquote:
En kistjes aan?quote:
Wink wink. Nudge nudge.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:04 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
voor die 250.000 per jaar trek ik m'n uniform wel weer aan hoor
Etten-Leur is stiller.quote:
AH is dicht. Meestal is de rest dan ook niet open.quote:Op maandag 5 april 2010 12:34 schreef Stofje het volgende:
Zeg!
Zijn er nog supermarkten open in Breda vandaag?
Ja nou ja, voor het hoognodige kan je er terecht, anders trumpi.in de ijpelaar, hebben ze meer als bij de ah to goquote:Op maandag 5 april 2010 12:58 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Die kleine AH to go bedoel je? Dat zie ik eigenlijk niet echt als een supermarkt![]()
Maar die is open ja.
feli! Wij ook, maar hebben we wel zaterdagochtend gedaan, scheelt iets in druktequote:
Mixed sauna? Met oude vrouwtjes waarbij de tetten op de grond hangen?quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:34 schreef Rossdale het volgende:
Vanaaf naar de saunaMet dit weer is het tenminste niet zo erg om even buiten te moeten lopen
Ben jij ooit in een sauna geweest?quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:49 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Mixed sauna? Met oude vrouwtjes waarbij de tetten op de grond hangen?
En zag teh Frazz jou ook?quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:41 schreef JDude het volgende:
Ik zag zojuist teh Frazz weer, 2e keer in 1 week.
Ditmaal met mediamarkt-shirt en een krat Jupiler sjouwend.
Nee, hij had het te druk met zijn krat denk ik.quote:
Duh, natuurlijk mixed. Wat anders?quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:49 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Mixed sauna? Met oude vrouwtjes waarbij de tetten op de grond hangen?
Nu weten we meteen in wat voor sauna's rizzo komt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |