Zekers!quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:04 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Daar zijn heel soms wel leuke dingen te doen hoor!
Ik heb daar al vijf jaar van m'n leven doorgebracht. Nou ja, af en toe dan.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:06 schreef xxiessiexx het volgende:
Volgende week weer naar Breda! Nog meer mensen die naar de meeloopdag van het NHTV gaan hiero?
Dexter-avatarquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:06 schreef xxiessiexx het volgende:
Volgende week weer naar Breda! Nog meer mensen die naar de meeloopdag van het NHTV gaan hiero?
Af en toe is goedquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb daar al vijf jaar van m'n leven doorgebracht. Nou ja, af en toe dan.
Pas in september t nieuwe seizoenquote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:03 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Dat is geen Dexter-ava, ik mis DeeDee, en 't lab!
De enige echte.quote:
èn NAC! Gewoon weer gewonnen!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:38 schreef tha_rizzo het volgende:
Zo, weekend.
Weer tijd om te werken en kijken naar fietsjes, auto's en bier.
Oh ik hoef niet meer te kijken. Mooi.quote:
Uitslag race Australiëquote:Op zondag 28 maart 2010 10:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh ik hoef niet meer te kijken. Mooi.
Is er een zwerfhond bij je komen aanlopen?quote:Op zondag 28 maart 2010 18:53 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Wil er iemand nog een tekkel hebben?
Nee, bij de buren zat een tekkel drie uur lang onophoudelijk te blaffen (als je dat blaffen mag noemen, bij zo'n klein klotebeest)quote:Op maandag 29 maart 2010 09:57 schreef JDude het volgende:
[..]
Is er een zwerfhond bij je komen aanlopen?
Podiumplek had 'ie ook zonder de botsing niet gehaald dit weekend. Sowieso; dit was z'n eigen schuld, hij remde veel te laat voor de bocht.quote:Op maandag 29 maart 2010 10:15 schreef Rossdale het volgende:
Zonde van WebberGunde hem wel een mooie podiumplek
Hij heeft nu een "leven" ?quote:Op maandag 29 maart 2010 11:26 schreef JDude het volgende:
Ik sprak veldmuis laatst nog op teh MSN. Hij maakt het goed.
Welkom!quote:Op maandag 29 maart 2010 11:52 schreef Katyn het volgende:
Nee, nooit zo heel vaak langs geweest... SquirrelingMicrowave was de nickname, maar die gegevens kwijt geraakt, en toen deze naam gevonden. Iets meer achtergrond...
Doopceel: Geboren in Breda, wonend tussen Breda en Etten-Leur, maar hopelijk spoedig Breda zelf...
waaromquote:Op maandag 29 maart 2010 12:17 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Wil echt niemand een tekkel hebben?
Als ik wist wat er leuk is aan een tekkel, dan zou ik 'm niet op Fok! aanbieden hèquote:
ik heb al genoeg sjonnie-hondjes hier rondlopen, maar een tekkel gaat me te ver.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:14 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Als ik wist wat er leuk is aan een tekkel, dan zou ik 'm niet op Fok! aanbieden hè
Heb jij stiekem iets te maken met [dilemma] leuke vriendin, maar met kat ?quote:Op maandag 29 maart 2010 16:51 schreef fransbreda het volgende:
Ik doe er een gratis kat bij!!
zgan , altijd binnen gestaan.
Nee stiekem niet.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:52 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Heb jij stiekem iets te maken met [dilemma] leuke vriendin, maar met kat ?
quote:Op maandag 29 maart 2010 17:59 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Nee stiekem niet.
Ik had hetzelfde vermoeden over jou toen ik dit topic zag.
Ik wil een hond nemen.
Altijd rustig ingereden?quote:Op maandag 29 maart 2010 16:51 schreef fransbreda het volgende:
Ik doe er een gratis kat bij!!
zgan , altijd binnen gestaan.
je kan er frikandellen van draaien.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:14 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Als ik wist wat er leuk is aan een tekkel, dan zou ik 'm niet op Fok! aanbieden hè
Nope, vanmiddag regen geloof ikquote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:19 schreef xxiessiexx het volgende:
Vandaag naar Breda!
Hopelijk is het mooier weer dan vorige keer, toen ben ik helemaal weggeregend
Nee, wel net langsgekomen... Moest mijn fiets nog ophalen op station Breda...quote:
Hmm, ook de naam van een bos, op de grens van Breda, Rijsbergen en Etten-Leur... Nabij de Vloeiweide... (Met ijsboerderij, wijnboerderij en aspergeboerderij bij elkaar)quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:09 schreef JDude het volgende:
De Kogelvanger is een café bij het Mastbos. Vlakbij een oude schietbaan, vandaar de naam.
Alvast gefeliciteerd! Het is bevallen dus?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:37 schreef xxiessiexx het volgende:
Waarschijnlijk hebben jullie er zo ongeveer in september een nieuwe inwoner bij
Het is heel goed bevallenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:20 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd! Het is bevallen dus?
Urban Management. Dat is dus een richting waarbij je de eerste twee jaar een combinatie van Verkeerskunde en Planologie hebt en in het derde jaar verder gaat met één van deze twee studies. Je sluit de opleiding dus af met een diploma Verkeerskunde óf Planologie, maar met aantekening dat je Urban Management hebt gedaan.quote:
Als je een kamer kunt vinden..quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:37 schreef xxiessiexx het volgende:
Waarschijnlijk hebben jullie er zo ongeveer in september een nieuwe inwoner bij
Ik heb er van voor de zomervakantie tot 2 maanden na de zomervakantie over gedaan. Redelijk actief gezocht.quote:
Al ingeschreven bij woonloket? Scheelt een hoop, en je bent niet afhankelijk van louche particuliere verhuurders.quote:
Mooie prijs...quote:Op donderdag 1 april 2010 09:19 schreef Rossdale het volgende:
Ik weet een appartementje wat zo rond 1 juli vrij komt in het ginneken. Kost je wel zo'n 800 euro in de maand
In dat geval wil ik best met je ruilenquote:
Dan zou de wijk er iig op vooruit gaanquote:Op donderdag 1 april 2010 11:25 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
In dat geval wil ik best met je ruilen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |