EINDELIJKquote:
Volgens mij ben jij stiekem een kloon van mijquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:11 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
EINDELIJK
Nog iemand die niet van voetbal houdt
Ga er maar vanuit dat het nac zal zijn,quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:11 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
![]()
![]()
Misschien voetballiefhebbers die het antwoord wel weten?
quote:
Volgens mij is dat geheel correct.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:14 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij stiekem een kloon van mij
Ik vrees voor je dat het vooral NAC zal zijn in de kroegen in Breda.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:08 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Daaaaaaaaaaaaag
Weet iemand of morgen PSV - FC Twente in een Bredase kroeg wordt uitgezonden (bij voorkeur Markt of Havermarkt)? Op een groot scherm?
Of is het hier alleen NAC
Hmmm.... zal idd wel gezellig zijn, maar ben toch wel echt PSV-fan en het is een erg belangrijke wedstrijdquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:47 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Ik vrees voor je dat het vooral NAC zal zijn in de kroegen in Breda.
Maar dat kan ook heeeeel gezellig zijn hoor
* Ritchie mept tha_rizzo.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:32 schreef tha_rizzo het volgende:
Voetbal is niet belangrijk, dus het kan geen belangrijke match zijn!
Veel plezier:quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:11 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Okee, PSV gaat hem niet worden hier in Breejdaa, maar weet iemand dan of je bij Ziggo één wedstrijd kunt bestellen om te kijken op tv? Bij Eredivisie Live?
Gezien het groot aantal voetballiefhebbers hier () zal ik deze vraag ook maar even in VBL stellen
Ik heb niks gezien daar.quote:Op zondag 21 maart 2010 18:14 schreef JDude het volgende:
Zelfs op de Ginnekenese Braderie is het drukker. En daar staan jaar na jaar dezelfde reclamestands en zuipende ballen voor Oncle Jean.
Nee, dat zal best. Die is namelijk pas in de zomerquote:
Dit jaar ben ik op tijd uit het Ginneken weg om er geen last van te hebbenquote:Op maandag 22 maart 2010 08:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Nee, dat zal best. Die is namelijk pas in de zomer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
is toeti froetie alweer open??quote:Op maandag 22 maart 2010 19:35 schreef Trigalti het volgende:
Vandaag ijsje gegeten bij Toeti Froetie bladiebla...
Lekkah hoor
je bent zuur?quote:
Wij zijn er afgelopen zaterdag geweest, mooie vloer, lekker ijs!quote:Op maandag 22 maart 2010 19:35 schreef Trigalti het volgende:
Vandaag ijsje gegeten bij Toeti Froetie bladiebla...
Lekkah hoor
Min één éénquote:
Altijd een fijne tussenstop in buitenlandse stedenquote:Op woensdag 24 maart 2010 07:28 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Damn wat is Starbucks toch goed zeg.
Ik drinkt nooit Starbucks in NLquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:43 schreef JDude het volgende:
[..]
Altijd een fijne tussenstop in buitenlandse steden. In Nederland heb ik er wat minder mee, maar dat kan ook te maken hebben met de frequentie waarmee ik Schiphol en Utrecht Centraal bezoek
.
Onderweg heb ik meestal geen DeLonghi of Saeco en verse melange bij mequote:
Koffiequote:Op woensdag 24 maart 2010 09:46 schreef Rossdale het volgende:
Mensen die zeuren over koffietenten.Koffie is koffie. Soms heb je slappe koffie, soms heb je sterke en meestal is het gewoon goed te drinken.
sjieke locatie heur.quote:
Ik wilde hier een foute opmerking over maken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
Kon het nog voorspelbaarderder?quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:17 schreef tha_rizzo het volgende:
K., ik wil geen open deuren intrappen hoor, maar heb je ooit verstand gehad?
Nee, dat vind ik iets voor meelopersquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:06 schreef xxiessiexx het volgende:
Volgende week weer naar Breda! Nog meer mensen die naar de meeloopdag van het NHTV gaan hiero?
Hihaho.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:15 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik iets voor meelopers
Daar zijn heel soms wel leuke dingen te doen hoor!quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:13 schreef JDude het volgende:
Handig als er wat leuks in de Mezz is. Voor zover dat ooit nog gebeurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |