WOAR BLIJVU DU PICS~!~!11quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:50 schreef ParanormalActivities het volgende:
Hoogst vermakelijk dit...![]()
in dit geval lul ik niet uit mn nek, maar begrijp dat jullie leven er kwalitatief op achteruit holt zolang ik geen pic plaats. Om die reden zal ik toch maar ff meer mn best doen
Jij hebt geen hart. Vele van ons zitten 40 uur per week te werken tussen mannen, zeikende pitjes of als het meezit wat zesjes. Jij hebt dan nog het geluk dat je in deze moeilijke tijd werkt in een gezond bedrijf, waar gewoon gediscrimineerd wordt op uiterlijk. Een bijna ondenkbaar utopie voor ons. Vervolgens maak je ons lekker met de belofte voor wat pics. En dan post je ze niet.quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:08 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Jij hebt geen hart. Vele van ons zitten 40 uur per week te werken tussen mannen, zeikende pitjes of als het meezit wat zesjes. Jij hebt dan nog het geluk dat je in deze moeilijke tijd werkt in een gezond bedrijf, waar gewoon gediscrimineerd wordt op uiterlijk. Een bijna ondenkbaar utopie voor ons. Vervolgens maak je ons lekker met de belofte voor wat pics. En dan post je ze niet.
ZIEL-LOOS. Wij hopen dat je brandt in de hel.
Eens.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:08 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Jij hebt geen hart. Vele van ons zitten 40 uur per week te werken tussen mannen, zeikende pitjes of als het meezit wat zesjes. Jij hebt dan nog het geluk dat je in deze moeilijke tijd werkt in een gezond bedrijf, waar gewoon gediscrimineerd wordt op uiterlijk. Een bijna ondenkbaar utopie voor ons. Vervolgens maak je ons lekker met de belofte voor wat pics. En dan post je ze niet.
Ik heb twee beeldschone vennotenquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:08 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Gebeurtquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:25 schreef infp2009 het volgende:
De poll is in ieder geval al bekend bij de mods, ben benieuwd wat er mee gebeurd.
Sorry meneer.quote:
Die maakt heel de klacht onterecht die al onterecht was. Terecht klacht dus.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:06 schreef ParanormalActivities het volgende:
antiklacht: mijn eigen vriendin vroeg me of ik er dan ns eentje mee nar huis wil nemen...
quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:40 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Die maakt heel de klacht onterecht die al onterecht was. Terecht klacht dus.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:16 schreef Salatrel het volgende:
jezus wat een anticlimax
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |