Sorry meneer.quote:
Die maakt heel de klacht onterecht die al onterecht was. Terecht klacht dus.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:06 schreef ParanormalActivities het volgende:
antiklacht: mijn eigen vriendin vroeg me of ik er dan ns eentje mee nar huis wil nemen...
quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:40 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Die maakt heel de klacht onterecht die al onterecht was. Terecht klacht dus.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:16 schreef Salatrel het volgende:
jezus wat een anticlimax
En hoe doe ik dat?quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:17 schreef Bootje84 het volgende:
En bewijs nou maar eens dat dat op jouw werk werkt....
Hyves van die laatste, graag!quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:14 schreef ParanormalActivities het volgende:
Het duurde ff maar moest ze eerst ff op een ander forum plakken ( ja daar zit ik ook) anders lukte t niet op de een of andere manier... De foto's zijn vorig met kerst genomen op de jaarlijkse borrel. De lelijke mannen moet je maar ff wegdenken en nee, ik zit er niet zelf tussen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:17 schreef Bootje84 het volgende:
En bewijs nou maar eens dat dat op jouw werk werkt....
Dan verwacht ik van jou foto's in de zomer he, lijkt me logisch.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:21 schreef ParanormalActivities het volgende:
Enne... een foto blijft een moment opname. Neem maar van mij aan dat allen er echt goed uitzien in real life, zeker als de zon weer gaat schijnen, de rokjes korter worden en de blousjes steeds dunner...
Geef ze een A4tje met de tekst : Bootje84 is koning!! Einz!Zwei!PoliZei!quote:
Ja, alhoewel ze wel naar de camera moet kijken.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:27 schreef Urquhart het volgende:
Die rechter op de middelste foto is wel leuk
Haha dan zou ik serieus niet meer bijkomen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:30 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Geef ze een A4tje met de tekst : Bootje84 is koning!! Einz!Zwei!PoliZei!
Maak daar een foto van en upload het..
Simpel toch?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |