Dat was al zo, het tokkievolk gooide het ene walgelijke scheldwoord na het andere naar haar hoofd en ik wilde daar graag op reageren, maar het mocht niet meer. Nou ja, beter.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:15 schreef gameniet het volgende:
[..]
vriendin is ook slachtoffer, die zal ook wel een soort van stempel opgedrukt krijgen als degene die het beest van dordrecht neukte (om maar in de telegraafstijl te blijven)
Ik vraag me af of bij het burenonderzoek van de politie er niet even wordt gekeken naar opvallendheden zoals een omgespitte tuin ofzo....quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:12 schreef BlackCat13 het volgende:
[..]
idd als mijn buurman ineens zijn tuin zou omspitten, terwijl er naast hem een meisje is verdwenen nadat er een buurman voor de deur stond, zou ik toch wel mijn vraagtekens daarbij zetten... is dat dan niemand opgevallen?
Maar waarom zou hij dat doen dan?quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Pure Telegraaf speculatie. Nergens anders bevestigd of gemeld
klote is dat he.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
En waarom niet?
ZIJ heeft er geen ruk mee te maken, haar leven is nu ook een hel..
Komt door Geenstijl.nl, daar heeft haar hyves een aantal keer gestaan.. en ge wit hoe die reaguurders zijn hèquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat was de hele nacht al gaande, haar Hyves zag er niet uit.
Ik weet ook niet wat dat spul doet eigenlijk....quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar waarom zou hij dat doen dan?
Ruiken honden het dan niet? Verbrand het lichaam dan?
Het verbaast me meer dat ze dat niet veel eerder heeft gedaan.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
En waarom niet?
ZIJ heeft er geen ruk mee te maken, haar leven is nu ook een hel..
Dit vraag ik me ook heel erg af.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vraag me af of bij het burenonderzoek van de politie er niet even wordt gekeken naar opvallendheden zoals een omgespitte tuin ofzo....
De officier zei dat ze de verdacht eind deze week weer zouden gaan ondervragen, als dat boven aan het lijstje staan is...quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als je had opgelet wist je dat ze dit pas zaterdagavond wisten. En hij toen wel al (samen met een ander persoon als ik het goed begreep) boven aan het lijstje stond.
zondag of maandag kwam er een tip van buurtbewoner en gister biechtte hij het op aan zn vriendin en zij raadde hem aan om zich aan te geven
Een bekend scenario kan natuurlijk zijn dat hij haar naar zijn huis lokte met een dier (katje ofzo) en haar daarna in zijn huis heeft aangerand/verkracht. Soms ziet zo iemand dan geen andere uitweg dan moord om het slachtoffer het zwijgen op te leggen, soms gaat het ook 'per ongeluk': meisje raakt in paniek, begint te gillen en de dader probeert haar te laten ophouden met gillen. Het scenario dat hij 'gewoon iemand wilde vermoorden' en 'ruzie met haar ouders' lijken me veel verder gezocht. Het gaat nu eenmaal om een man en een jong meisje, en dan denk ik toch snel in een andere richting.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:07 schreef Gia het volgende:
OT: Ben erg benieuwd naar het hoe en waarom. Wat kan iemand bezielen om een meisje van 12 jaar mee te lokken en te doden? Had hij ruzie met zijn vriendin en wilde hij gewoon iemand doodmaken? Hij had de kalk, als dat verhaal klopt, al in huis, schijnbaar. Lag hij misschien overhoop met haar ouders?
Misschien hebben z dat wel gedaan, maar kun je je niet voorstellen hoe dat gegaan is? Collega bij de politie is wel de laatste die je verdenkt als mede-politieagent. "Hee, tuintje omgespit?" "ja, mooie tijd van het jaar om bolletjes te planten, tuintje moet er toch een beetje vrolijk uitzien he!' "Ja, zo is dat ook. Nou, goed, ik ga weer verder!"quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vraag me af of bij het burenonderzoek van de politie er niet even wordt gekeken naar opvallendheden zoals een omgespitte tuin ofzo....
Niemand heeft dat bevestigd!! Tot nu toe is de Telegraaf de enige die daar iets over heeft geroepen, zonder bronnen of verificatiequote:Op woensdag 17 maart 2010 12:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar waarom zou hij dat doen dan?
Ruiken honden het dan niet? Verbrand het lichaam dan?
Maar je mag toch geen huiszoeking doen wanneer je niet verdacht bent?quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Telegraaf, dus niet waar, totdat het tegendeel bewezen isquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:20 schreef yvonne het volgende:
Waar komt het verhaal vandaan dat ie kalk gebruikt heeft
Ik neem aan dat ze gister en vannacht niet thuis geweest is...quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:19 schreef Dromer het volgende:
[..]
Het verbaast me meer dat ze dat niet veel eerder heeft gedaan.
Blijkbaar ergens in de Telegraaf ofzo.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:20 schreef yvonne het volgende:
Geenstijl.nl is echt op sensatie uitquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Komt door Geenstijl.nl, daar heeft haar hyves een aantal keer gestaan.. en ge wit hoe die reaguurders zijn hè
Sukkels bij jou op je werkquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:20 schreef onlogisch het volgende:
Bij mij op de zaak hangt zn foto naam & toenaam en foto's van zn huis woonkamer etcmet daar onder in koeienletters MOORDENAAR Ben benieuwd hoe lang het blijft hangen.
* onlogisch werkt in Dordrecht.
Dat las ik hierquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:20 schreef yvonne het volgende:
ik denk at zij hiervoor nog niet echt aan hyves e.d. jheeft gedachtquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:19 schreef Dromer het volgende:
[..]
Het verbaast me meer dat ze dat niet veel eerder heeft gedaan.
Beste admin,quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:20 schreef yvonne het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |