QFT..!quote:
quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:33 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Je bedoelt;
Jezus, waar is dat feest!?!
Toch zeker?
Nog geen verhuurder gevonden met dergelijke jurken.quote:
Wat voor fucking feest is dat wel niet? Of zeg ik het nu precies goed..?quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:54 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Nog geen verhuurder gevonden met dergelijke jurken.
Daarbij wordt het een heftig feest, dus vies wordt het en tja... of het heel blijft is ook de vraag
Dus liever niet huren.
Het is klaar met het trendy heupwiegen en stijve geschuifel op de dansvloeren.quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:57 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wat voor fucking feest is dat wel niet? Of zeg ik het nu precies goed..?
Is dat gewoon een verkapt neukfeest..?quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:01 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Het is klaar met het trendy heupwiegen en stijve geschuifel op de dansvloeren.
De Bond voor Wilde Dansers beheert vanaf heden onze nationale wild-dansreservaten, dus er wordt weer schaamteloos uitbundig gedanst in de Nederlandse clubs.
De b-W-d zorgt voor ontregelende dansentertainment en geeft waanzinnige feesten
Dat is de samenvatting. Soit.
Maar dat is niet waar dit topic over gaat.
Hoe moet ik het dan zien..?quote:
In Groningen zit er een, maar ik zie dat je daar niet echt dichtbij woont.quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:54 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Nog geen verhuurder gevonden met dergelijke jurken.
Daarbij wordt het een heftig feest, dus vies wordt het en tja... of het heel blijft is ook de vraag
Dus liever niet huren.
Niet iedereen, maar als je wild danst gaat er gewoon weleens iets stuk!!!quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hoe moet ik het dan zien..?
Een feest waar je de kleren van elkaars lichaam mag rukken..?
Nouja, het is het soort jurk wat vervuild in films wordt gebruikt. Dus is meer herkenbaar.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
In Groningen zit er een, maar ik zie dat je daar niet echt dichtbij woont.
Heb je ook uitgezocht of een Dame van de lichte zeden () er in dat tijdperk zo uitzag? Ik betwijfel het een beetje, maar misschien zit ik fout! Of gaat het meer om de soort jurk die je per se wil?
Ik zal even rondneuzen.
Het moet wel leuk blijvenquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:12 schreef SicSicSics het volgende:
In Nederland zagen ze er in de 17e eeuw meer zo uit
[ afbeelding ]
Hmhm, dacht ik alquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:18 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Nouja, het is het soort jurk wat vervuild in films wordt gebruikt. Dus is meer herkenbaar.
Is geen historisch feest
Dus meer op het filmbeeld dan de werkelijkheid.
En als ik het heb gekocht kan ik het wel even door de modder halen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |