Hé even dimmen, Ik heb de nieuwe b-sides nog niet eens gehoordquote:Op zondag 21 maart 2010 19:55 schreef hallo-daar het volgende:
Nou de Humbug-periode zo goed als voorbij is kunnen we toch wel weer een tournamentje doen?
Klopt, alleen hier past het wélquote:
Grote kans dat ik het binnenkort alsnog ergens op de kop tikquote:Op zondag 21 maart 2010 17:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Huh? Nu heb je een gat in je collectie.
Goed plan ja.quote:Op zondag 21 maart 2010 19:55 schreef hallo-daar het volgende:
Nou de Humbug-periode zo goed als voorbij is kunnen we toch wel weer een tournamentje doen?
Maar dan niet perse in een speciaal tournament topic bedoel je?quote:Op zondag 21 maart 2010 21:18 schreef Aisumasen het volgende:
Het is misschien vooral leuk om over een tijdje een top van favoriete "Humbug"-era songs te maken.
Hoe kom je daar bijquote:Op zondag 21 maart 2010 21:26 schreef Arn0 het volgende:
Mja, je zegt wel "nieuw tournament" maar het vorige is zelfs nooit afgemaakt[..]
Het beste Arctic Monkeys nummer tot 2009! - Verkiezingquote:Op zondag 21 maart 2010 21:51 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij? Het eindige in een gelijkspel tussen "When The Sun Goes Down" en "A Certain Romance".
quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:15 schreef AMDB het volgende:
Nouja, die verkiezing dus (geen zin om een nieuw topic te openen alleen voor de uitslag). Hij eindigt met stemmen in het topic in 20-20, maar ik had nog niet gestemd. Omdat ik het ook heel erg moeilijk vind om te stemmen, laat ik het lekker zo.
Een gelijk spel dus
Ja, maar bekijk deze post eens van mij van een paar maanden geleden;quote:Op zondag 21 maart 2010 22:05 schreef Aisumasen het volgende:
Hoezo "alweer vergeten"? "Humbug" was toen nog niet uit hè
.
Mijn geheugen is wel slechtquote:Op woensdag 30 december 2009 17:30 schreef Arn0 het volgende:
Ik zie net dat er eerder dit jaar een Arctic Monkeys tournament is georganiseerd op Fok!, tof![]()
Enkel zat ik wel 10 minuten te zoeken naar het uitslag topic tot ik er achterkwam dat het gelijkspel was en ene AMDB besloot geen nieuw topic te openen![]()
Zijn ze al te vinden in goede kwaliteit? Anders ben ik ook wel in voor een pakketje in mijn brievenbusquote:Op maandag 22 maart 2010 08:58 schreef Assassin92 het volgende:
Bweh, ik heb nog nergens een downloadje van die b-sides kunnen vinden. Vind the Afternoons Hat wel erg tof.
quote:Arctic Monkeys Announce Special 'Humbug' Show
Arctic Monkeys are pleased to announce that they will play a special Humbug show at O2 Shepherds Bush Empire on Sunday 28th March 2010. Performing their album ‘Humbug’ and related B-sides, tickets are available to UK website members only. [..]
Ik kon wel ietsjes bescheidener zijn met deze uitspraakquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:50 schreef hallo-daar het volgende:
Ze klinken niet zo zeer speciaal of van een hoog niveau, desalniettemin ben ik echt overdonderd. Hun beste singel. Ik denk dat het wel gelijk staat aan de Who The Fuck-ep. De schoonheid is er een beetje van af bij "Joining the Dots", denk niet dat het een top 10er is. Hij is wel bijzonder lekker.
En zo'n overgang van bridge naar refrein @ 3:12 bij "The Afternoon's Hat" à la "Dance Little Liar" ben ik heel gevoelig voor, zo'n zwevend sfeertje.
Precies!quote:Op maandag 22 maart 2010 12:35 schreef hallo-daar het volgende:
[..]
Da's toch echt focking vet?Wat minder vet is, is dat het niet in Nederland is.
Kan je je terugvlucht niet verplaatsenquote:Op maandag 22 maart 2010 13:28 schreef Aisumasen het volgende:
...behalve dat ik 12 uur voor dat optreden uit Londen vertrek, is het heel tof inderdaad.
Iets met een kredietkaartquote:Op maandag 22 maart 2010 16:42 schreef Aisumasen het volgende:
Waarom niet?
Huisarrest krijg je toch wel.
Hetzelfde hierquote:Op maandag 22 maart 2010 09:28 schreef Haunter het volgende:
[..]
Zijn ze al te vinden in goede kwaliteit? Anders ben ik ook wel in voor een pakketje in mijn brievenbus
Idemquote:
Het is praktisch gewoon onhaalbaar...quote:Op maandag 22 maart 2010 14:31 schreef Aisumasen het volgende:
Ben ik vanzelfsprekend alweer aan het uitzoeken. Gelukkig is het vrijwel onmogelijk om aan tickets te komen voor dit optreden.
Haha, held. De Monkeys-topics blijven mede door jouw eh, bovengemiddelde fanheid leuk om bij te houden.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:58 schreef Aisumasen het volgende:
Maar omdat we het niet kunnen laten...
Sun 28th Mar 2010 19:00 Arctic Monkeys 'Humbug'
O2 Shepherds Bush Empire (SJM Concerts Presents...)
Payment Received your order has been Accepted and Confirmed
Hahaquote:Op maandag 22 maart 2010 18:35 schreef Aisumasen het volgende:
Het was Arn0 die mij er toe heeft aangezet!
Do it the Arn0 wayquote:Op maandag 22 maart 2010 18:32 schreef hallo-daar het volgende:
Had ik maar veel geld en geen ouders op dit soort momenten.
Ssssttt... Niet zo in het openbaarquote:Op maandag 22 maart 2010 19:07 schreef hallo-daar het volgende:
[..]
Ouders doodschieten en een bank beroven?
Aanstaande zondagavond al...quote:Op maandag 22 maart 2010 19:09 schreef maan. het volgende:
wanneer is dat concert dan? Damn ik wil ook.. [..]
Doe maar niet.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:14 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ik zal beloven dat ik zaterdagavond en zondagavond na afloop verslag zal doen, waarschijnlijk via SMS aan deze of gene.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |