Oja zie het nu. Klinkt tofquote:Op maandag 28 december 2009 00:20 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Heb jij het bericht niet goed doorgelezen?
OMG, dat beginquote:Op maandag 28 december 2009 01:47 schreef Arn0 het volgende:
Eindelijk een volledige akoestische versie van Joining The Dots!![]()
Perfect. Precies de stijl waarin ik hoopte dat Alex zich zou ontwikkelen.quote:Op maandag 28 december 2009 01:47 schreef Arn0 het volgende:
Eindelijk een volledige akoestische versie van Joining The Dots!![]()
Makkelijk praten achterafquote:Op maandag 28 december 2009 21:06 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Perfect. Precies de stijl waarin ik hoopte dat Alex zich zou ontwikkelen.
Eerste ding wat ik deed toen ik de DVD kreeg: extracties van de 5.1-mix makenquote:Op zondag 27 december 2009 18:45 schreef Xrenity het volgende:
Leuk te zien, 505 met alleen vocals, bas, en wat drum(van de Apollo DVD)
quote:Op woensdag 30 december 2009 17:30 schreef Arn0 het volgende:
Ik zie net dat er eerder dit jaar een Arctic Monkeys tournament is georganiseerd op Fok!, tof![]()
Enkel zat ik wel 10 minuten te zoeken naar het uitslag topic tot ik er achterkwam dat het gelijkspel was en ene AMDB besloot geen nieuw topic te openen![]()
Maar dat neemt niet weg dat het alsnog als extra contest kan dienen voor een nummertournamentquote:Op woensdag 30 december 2009 20:00 schreef Merkie het volgende:
Er zijn wel een beetje weinig deelnemers voor een "beste album"-wedstrijd.
Winnaar.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:13 schreef hallo-daar het volgende:
'Het slechtste nummer van de Arctic Monkeys'-tournament. Lijkt me nog best interessant eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |