Oja zie het nu. Klinkt tofquote:Op maandag 28 december 2009 00:20 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Heb jij het bericht niet goed doorgelezen?
OMG, dat beginquote:Op maandag 28 december 2009 01:47 schreef Arn0 het volgende:
Eindelijk een volledige akoestische versie van Joining The Dots!![]()
Perfect. Precies de stijl waarin ik hoopte dat Alex zich zou ontwikkelen.quote:Op maandag 28 december 2009 01:47 schreef Arn0 het volgende:
Eindelijk een volledige akoestische versie van Joining The Dots!![]()
Makkelijk praten achterafquote:Op maandag 28 december 2009 21:06 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Perfect. Precies de stijl waarin ik hoopte dat Alex zich zou ontwikkelen.
Eerste ding wat ik deed toen ik de DVD kreeg: extracties van de 5.1-mix makenquote:Op zondag 27 december 2009 18:45 schreef Xrenity het volgende:
Leuk te zien, 505 met alleen vocals, bas, en wat drum(van de Apollo DVD)
quote:Op woensdag 30 december 2009 17:30 schreef Arn0 het volgende:
Ik zie net dat er eerder dit jaar een Arctic Monkeys tournament is georganiseerd op Fok!, tof![]()
Enkel zat ik wel 10 minuten te zoeken naar het uitslag topic tot ik er achterkwam dat het gelijkspel was en ene AMDB besloot geen nieuw topic te openen![]()
Maar dat neemt niet weg dat het alsnog als extra contest kan dienen voor een nummertournamentquote:Op woensdag 30 december 2009 20:00 schreef Merkie het volgende:
Er zijn wel een beetje weinig deelnemers voor een "beste album"-wedstrijd.
Winnaar.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:13 schreef hallo-daar het volgende:
'Het slechtste nummer van de Arctic Monkeys'-tournament. Lijkt me nog best interessant eigenlijk
Gaan we Aisumasen niet blij mee maken, aangezien Riot Van dan hoogstwaarschijnlijk zal gaan "winnen"quote:Op woensdag 30 december 2009 20:13 schreef hallo-daar het volgende:
'Het slechtste nummer van de Arctic Monkeys'-tournament. Lijkt me nog best interessant eigenlijk
The Bad Thing gaat winnen.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:21 schreef Haunter het volgende:
[..]
Gaan we Aisumasen niet blij mee maken, aangezien Riot Van dan hoogstwaarschijnlijk zal gaan "winnen"![]()
Ach wel neequote:Op donderdag 31 december 2009 08:36 schreef Aisumasen het volgende:
Is het niet een beetje vroeg voor alweer zo'n toernooi?
Ze gingen toch misschien in februari de studio alweer in?quote:Op donderdag 31 december 2009 16:02 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ach wel neeEr komen volgend jaar hoogstwaarschijnlijk toch geen nieuwe nummers bij, dus die paar maanden maken toch niet bijster veel uit?
Moest er iemand geïnteresseerd zijn, naar het schijnt heeft een fan alle 5.1 extracties "gebootlegd"quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:51 schreef Aisumasen het volgende:
Eerste ding wat ik deed toen ik de DVD kreeg: extracties van de 5.1-mix maken. Dat was toen ik er achter kwam dat "505" later opnieuw is ingezongen.
Ja, dat is ook prima. Ik wil gewoon de Humbug tracks in HD zienquote:Op donderdag 31 december 2009 17:24 schreef Aisumasen het volgende:
Zou niet hun stijl zijn, en wel erg cheapy. Het is het ook niet echt waard verder, voor die 10 nieuwe nummertjes van "Humbug". Een compleet gefilmde set op TV zoals zo vaak voorkwam in 2006 en 2007 moet er wel inzitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 december 2009 17:28 schreef Aisumasen het volgende:
Die gasten hebben ook nog een shitload aan The Last Shadow Puppets-materiaal wat ik 10 keer liever zie, maar dat zal er ook wel nooit meer van komen. Misschien toch maar ruilen voor de pinguïn.Ja, ik snap die admins ook niet. Ik heb ze al twee keer een bericht gestuurd met bootlegs in die ik had gemaakt die ze aan hun database konden toevoegen, het enige wat ze moesten doen is copy + paste maar zelfs dat was teveel moeiteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 december 2009 17:29 schreef Aisumasen het volgende:
Nu je het zegt trouwens, het zou leuk zijn als die MTV-sessie in Spanje een complete uitvoering van "Humbug" zou zijn. Goede promo, zij blij, jij blij, en dan kunnen ze het voor altijd afsluiten en verder gaan met het 4de album.
![]()
Dat zou geweldig zijn! Maar ik zie het gewoon niet gebeuren
By hook or by crook, I'll be last in this book.
Party-pooperquote:Op donderdag 31 december 2009 17:47 schreef Aisumasen het volgende:
Nou, ten eerste zijn het niet daadwerkelijk 6 tracks, en ten tweede gaat het principe van multi-tracks niet om het aantal kanalen, maar over de losse elementen van een mix. Iets waar je bij een 5.1-mix niet meer over kunt spreken. Desalniettemin best interessant.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:46 schreef maan. het volgende:
wat een termen allemaal.. Snap er geen reed meer van...
Lala
Dat eerste geloof ik niet totdat ze zelf bevestigen, dat tweede lijkt me wel zeer waarschijnlijk.quote:Op maandag 4 januari 2010 08:22 schreef Arn0 het volgende:
Oh ja ik was alweer vergeten dat ze gezegd hadden dat My Propeller de derde single was, die zal vast Joining the Dots als b-kant hebben
Ja, dat hebben ze dus zelf bevestigd bij een radiostation sessie in New Yorkquote:Op maandag 4 januari 2010 08:23 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat eerste geloof ik niet totdat ze zelf bevestigen, dat tweede lijkt me wel zeer waarschijnlijk.
Oh, zo had ik het toentertijd niet opgevatquote:Op maandag 4 januari 2010 08:24 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja, dat hebben ze dus zelf bevestigd bij een radiostation sessie in New York
Ja, dat heb ik er niet bij vermeld maar er werd wel gezegd dat het een single voor de US was maar ik veronderstelde dat het gewoon worldwide was. Maar dan kunnen er alsnog nieuwe nummers op, right?quote:Op maandag 4 januari 2010 08:32 schreef Aisumasen het volgende:
Zal wel een promo-single zijn, misschien alleen voor Amerika. Denk zelf niet dat er een derde single komt voor dit album. Next!
Omdat de fans het willen?quote:Op maandag 4 januari 2010 08:44 schreef Aisumasen het volgende:
Waarom zouden ze? Het is dat ze 'em toevallig live hebben gespeeld, en dat het daarom waarschijnlijk is dat ze het gaan uitbrengen. Maar Alex heeft zonder twijfel tig nieuwe nummers op de plank, waarvan er ook zonder twijfel een heleboel op de plank blijven liggen.
Ja, dat wel. En stiekem vind ik dat ook wel goedquote:Op maandag 4 januari 2010 08:47 schreef Aisumasen het volgende:
't is nooit echt de band geweest om zich iets van iemand aan te trekken hè.
quote:ArcticMonkeys
Free Show Announced - 13th Feb - Ciudad De Las Artes Y Las Ciencias, Valencia, Spain - http://www.arcticmonkeys.com
about 3 hours ago from web
quote:ArcticMonkeys
New Video Clip - Hidden Player - Sign-In To Access - Situated on Frontpage - http://www.arcticmonkeys.com
about 2 hours ago from web
Dat hebben ze het afgelopen jaar wel bewezen jaquote:Op maandag 4 januari 2010 08:47 schreef Aisumasen het volgende:
't is nooit echt de band geweest om zich iets van iemand aan te trekken hè.
Ja, ik had het dus eerst als aparte image gepost maar de admin besloot om er maar een bijlage van te makenquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:56 schreef AMDB het volgende:
Ik had het al aangeklikt en doorgelezen, topicvervuiling!
Had het plaatje niet gezien though, geen zin meer om in te loggen op dat baggerforum![]()
Wel interessant, maar toch kan het me weinig boeien die charts, en absolute getallen zeggen nog weinig.
Vind ik ook wel hoorquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:00 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja, ik had het dus eerst als aparte image gepost maar de admin besloot om er maar een bijlage van te maken![]()
Idd, ik ga ook niet huilen als ze niet in de charts staan maar stiekem vind ik het toch tof als ze een hoge positie hebben
Toch vind ik het wel erg jammer dat ze dat nummer weinig of niet gepromoot hebben. Was eigenlijk heel benieuwd naar de potentie van het nummer als potentiële kersthit.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:05 schreef Aisumasen het volgende:
Ben het wel eens met AMDB. Het zegt vrij weinig. Dat ''Cornerstone'' niet gechart is, lijkt me (zoals al eens eerder gezegd) niet verwonderlijk. Zou pas sneu zijn geweest als dat was gebeurd na zo'n buzz als in 2005.
Promotie of niet, in het huidige klimaat had het sowieso geen schijn van kans gemaakt. "Why bother?", moeten ze gedacht hebben. Heel misschien als eerste single, maar dat was dan weer een verkeerd visitekaartje voor ''Humbug'' geweest. Als hun doel was om kneiters van commerciele hits te schrijven, had hun derde album ''Only By The Night" geheten.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:07 schreef AMDB het volgende:
[..]
Toch vind ik het wel erg jammer dat ze dat nummer weinig of niet gepromoot hebben. Was eigenlijk heel benieuwd naar de potentie van het nummer als potentiële kersthit.
Kings of Leon #2quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:44 schreef hallo-daar het volgende:
Zulke lage charts? Ik ben geen fan meer, kutband.
Shit, volgende keer beter onderzoek doen voor ik zulke conclusies trek.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:46 schreef AMDB het volgende:
Het is wel zo, de kwaliteit van een band kun je op FOK! wel enigszins redelijk peilen aan het aantal topics dat ze hebben![]()
Dat is al helemaal waarquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:27 schreef portie het volgende:
Als je dat dan ook deelt door het aantal jaren dat de band actief is dan doen arctic monkeys het erg goed
Ja, of band-topics waarin de helft wordt volgespamt door een paar nerds inderdaadquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:23 schreef hallo-daar het volgende:
Het Grote Beatles Topic # 43 - Ze zijn nog steeds het beste!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |