Iets met een kredietkaartquote:Op maandag 22 maart 2010 16:42 schreef Aisumasen het volgende:
Waarom niet?
Huisarrest krijg je toch wel.
Hetzelfde hierquote:Op maandag 22 maart 2010 09:28 schreef Haunter het volgende:
[..]
Zijn ze al te vinden in goede kwaliteit? Anders ben ik ook wel in voor een pakketje in mijn brievenbus
Idemquote:
Het is praktisch gewoon onhaalbaar...quote:Op maandag 22 maart 2010 14:31 schreef Aisumasen het volgende:
Ben ik vanzelfsprekend alweer aan het uitzoeken. Gelukkig is het vrijwel onmogelijk om aan tickets te komen voor dit optreden.
Haha, held. De Monkeys-topics blijven mede door jouw eh, bovengemiddelde fanheid leuk om bij te houden.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:58 schreef Aisumasen het volgende:
Maar omdat we het niet kunnen laten...
Sun 28th Mar 2010 19:00 Arctic Monkeys 'Humbug'
O2 Shepherds Bush Empire (SJM Concerts Presents...)
Payment Received your order has been Accepted and Confirmed
Hahaquote:Op maandag 22 maart 2010 18:35 schreef Aisumasen het volgende:
Het was Arn0 die mij er toe heeft aangezet!
Do it the Arn0 wayquote:Op maandag 22 maart 2010 18:32 schreef hallo-daar het volgende:
Had ik maar veel geld en geen ouders op dit soort momenten.
Ssssttt... Niet zo in het openbaarquote:Op maandag 22 maart 2010 19:07 schreef hallo-daar het volgende:
[..]
Ouders doodschieten en een bank beroven?
Aanstaande zondagavond al...quote:Op maandag 22 maart 2010 19:09 schreef maan. het volgende:
wanneer is dat concert dan? Damn ik wil ook.. [..]
Doe maar niet.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:14 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ik zal beloven dat ik zaterdagavond en zondagavond na afloop verslag zal doen, waarschijnlijk via SMS aan deze of gene.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |