En dan ook nog iemand die vrijwel naast je woont. Dan vraag ik me helemaal af hoe je nou ongezien zonder dat iemand wat ziet of hoort een lijk kan wegwerken... ook al is het 's nachts, dan nog hoor je dingen als je in een blok met rijtjeshuizen woont leek mij.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:46 schreef Pvoesss het volgende:Ik vind het zo afschuwelijk , zeker dat het een agent is.
linkje?quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:02 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb de foto's van die kerel gezien en het valt me dan toch op dat dit soort personen in mijn gedachtes veel en veel enger zijn van uiterlijk en uitstraling. Erg slecht eigenlijk maar het is wel zo.
Nou, niet snel genoeg? Wie zegt dat? Amber alert is waarschijnlijk t laat ingeschakeld, ze zullen voor de rest gerust wel hun werk gedaan hebben.quote:Op woensdag 17 maart 2010 06:54 schreef Faja-Lobi het volgende:
Weet je wat me nog het ergste lijkt voor de ouders in dit geval de wetenschap dat je dochter al die tijd gewoon 2 deuren verder was en joost mag weten wat die vent met haar heeft gedaan terwijl die radeloze ouders aan de keukentafel zaten te huilen om de vermissing waar door de politie niet snel genoeg op is gereageerd.
Nou dat dus idd.quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:01 schreef moussy het volgende:
In dit geval was er waarschijnlijk niets vreemds gezien, anders hadden buren toch al wel alarmgeslagen? Mijn dochter loopt ook wel bij de buren naar binnen...
Overduidelijk, t springt steeds angstig van het board af..quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:44 schreef Kimpossible het volgende:
Idd KD, echt belachelijk! Dat beest heeft daar toch helemaal geen zin in!
Nee joh die foto's zijn van 2009... hij woonde er toch pas net... Net gescheiden enzo... T zal zn oude huis wel zijn.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:35 schreef Pvoesss het volgende:
http://www.hyves-feeds.nl/rss/hyver/binky5/fotos/
Het erge is dat er ook foto's van zijn tuin in staan..
ja je hoela laten we met zn allen de politie weer de schuld gaan geven dat die niet goed genoeg gehandeld hebben.quote:Op woensdag 17 maart 2010 06:54 schreef Faja-Lobi het volgende:
Weet je wat me nog het ergste lijkt voor de ouders in dit geval de wetenschap dat je dochter al die tijd gewoon 2 deuren verder was en joost mag weten wat die vent met haar heeft gedaan terwijl die radeloze ouders aan de keukentafel zaten te huilen om de vermissing waar door de politie niet snel genoeg op is gereageerd.
en dat inderdaadquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:05 schreef RockabeIIa het volgende:
Ticootje, bij de politie wordt veel nazorg verleend
dat dus ja.quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:56 schreef Kleurdoos het volgende:
mja dat laatste idd, overal heb je josti's
en ik denk dat iedereen wel een breekpunt heeft, door omstandigheden kan je heeeeeele rare dingen doen. Ik zeg niet dat iedereen gelijk aan het moorden slaat ofzo, maargoed. dat het een politieagent is vind ik nou niet echt extra spannend, tís evengoed een mens als elk ander en volgens mij kan je door sociaal wenselijk gedrag te vertonen (wat iedereen kan leren) door elke screening komen.
Dat de 'dader' zichzelf getipt heeft vind ik dan wel weer erg frappant.
Misschien toch een helder moment van "wat heb ik gedaan"....quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:56 schreef Kleurdoos het volgende:
mja dat laatste idd, overal heb je josti's
en ik denk dat iedereen wel een breekpunt heeft, door omstandigheden kan je heeeeeele rare dingen doen. Ik zeg niet dat iedereen gelijk aan het moorden slaat ofzo, maargoed. dat het een politieagent is vind ik nou niet echt extra spannend, tís evengoed een mens als elk ander en volgens mij kan je door sociaal wenselijk gedrag te vertonen (wat iedereen kan leren) door elke screening komen.
Dat de 'dader' zichzelf getipt heeft vind ik dan wel weer erg frappant.
Oh dan krijgen ze dus nog een "schoon" lijk...quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:58 schreef huuphuup het volgende:
[..]
dat dus ja.
haha tico het nfi, daar heb ik vroeger mn spreekbeurt ooit nog es over gedaan![]()
tot mn pa met allemaal verhalen thuis kwam dat ie voor zn werk dus bij wijze van training mee moest lopen op het nfi en bij het ontleden van een lichaam aanwezig moest zijn.
Lamaarzittenhčdoeeeg!
mja ik ben nieuwsgierig naar de toedrachtquote:Op woensdag 17 maart 2010 08:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Misschien toch een helder moment van "wat heb ik gedaan"....
De politie heeft ongetwijfeld goed werk verricht maar ik vind het jammer dat je hoort dat haar moeder haar nog sprak aan de telefoon en ze zei dat er iemmand aan de deur stond en daarna was ze spoorloos. Als er iemand aan de deur stond zal er toch aangebeld, geklopt of weet ik veel wat zijn gedaan waardoor er vingerafdukken zijn en die hadden ze na kunnen kijken. Amber alert inschakelen had veel eerder gemoeten idd. Een vermissing mag toch officieel pas na 24 uur een vermissing heten?quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:51 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja je hoela laten we met zn allen de politie weer de schuld gaan geven dat die niet goed genoeg gehandeld hebben.Het is altijd wat zo, als ze haar wel gevonden hadden in 1 stuk hadden we dan ook met zn allen zo geweldig staan jubelen voor de pliesie? Nee dan doen ze gewoon hun werk.
Dat Amber-Alert is een geweldig systeem, het feit dat de politie er met 50 man direct a la minute bovenop zit is ook geweldig. Echt waar. Maar dat geeft nog geen garantie dat iemand levend wordt terug gevonden. In principe is een mens binnen een paar seconden om zeep te helpen, daar is geen korps politiemensen tegenop gewassen als hij dat zo geplanned zou hebben.
Voor de ouders vind ik het verschrikkelijk dat ze zo lang hebben moeten wachten in onzekerheid, dan is echt iedere minuut er een teveel. Maar ik vind het een beetje sneu dat er bij dit soort dingen altijd met de beschuldigende vinger naar de politie wordt gewezen.
[..]
en dat inderdaad![]()
Ook hier familie bij de politie, brigadier, en ik heb echt diep respect voor het werk dat mijn vader doet, en voor de overtuiging en de toewijding waarmee hij het doet. Helaas zitten er inderdaad af en toe klapjosti's tussen(waar niet zou je haast denken)
Nee het zijn wel fotos van het huis..quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee joh die foto's zijn van 2009... hij woonde er toch pas net... Net gescheiden enzo... T zal zn oude huis wel zijn.
ik zou solliciterenquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:07 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
De politie heeft ongetwijfeld goed werk verricht maar ik vind het jammer dat je hoort dat haar moeder haar nog sprak aan de telefoon en ze zei dat er iemmand aan de deur stond en daarna was ze spoorloos. Als er iemand aan de deur stond zal er toch aangebeld, geklopt of weet ik veel wat zijn gedaan waardoor er vingerafdukken zijn en die hadden ze na kunnen kijken. Amber alert inschakelen had veel eerder gemoeten idd. Een vermissing mag toch officieel pas na 24 uur een vermissing heten?
oeh! zo een die ontploft als je net wat verkeerd doetquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh dan krijgen ze dus nog een "schoon" lijk...
Maar kun je je voorstellen hoe een mens eruit ziet als het ongeveer een weekje in het water heeft gelegen?? Juist... die dus ook.... Nee laat maar...
quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:07 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
De politie heeft ongetwijfeld goed werk verricht maar ik vind het jammer dat je hoort dat haar moeder haar nog sprak aan de telefoon en ze zei dat er iemmand aan de deur stond en daarna was ze spoorloos. Als er iemand aan de deur stond zal er toch aangebeld, geklopt of weet ik veel wat zijn gedaan waardoor er vingerafdukken zijn en die hadden ze na kunnen kijken. Amber alert inschakelen had veel eerder gemoeten idd. Een vermissing mag toch officieel pas na 24 uur een vermissing heten?
Hoe weet je nou dat dit allemaal niet gedaan is?quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:11 schreef Faja-Lobi het volgende:
nee dank ik hoef niet bij de pliesie en ik weet het zeker niet beter dan hen maar volgens mij, zeker wanneer het kind thuis was alvorens te zijn verdwenen, hadden ze thuis ook beter moeten bestuderen.
mja met alleen vingerafdrukken komen ze ook niet verquote:
er staat nergens iets over vinger afdrukken maar als ze daarop hadden gecontroleerd had toch neem ik aan die van de dader er uitgesprongen, politie agenten hun afdrukken staan toch geregistreerd ?quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
[..]
Hoe weet je nou dat dit allemaal niet gedaan is?
Ik kan iets gemist hebben, maar ik heb nergens een uitgebreid verslag gelezen van de stappen die genomen zijn...
Is het ook, maar mede door Internet waar men eigenlijk 24/7 alles ziet, zoekt en wil weten ontkom je er bijna niet meer aan... De Pers moet wel willen ze nog een beetje kunnen scoren. Helaas.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:13 schreef m@x het volgende:
Ik wordt een beetje kriebelig van alle publiciteit rondom dit hele gebeuren. Tuurlijk, het is vreselijk en schokkend wat er gebeurd is, maar de manier waarop de pers hiermee omgaat (op de daken van de buren klimmen om maar een leuk plaatje te kunnen schieten), de analyses, sensatiezucht en het zoeken naar nieuws en foto's door jan en alleman vind ik ook best wel stuitend.
Dat zou heel erg zijn..quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:13 schreef Kleurdoos het volgende:
en ik hoop maar dat het die Sander V(reeswijk) is, want hij staat overal met zijn kop online. Alleen die Sander is van 1981 (febr 27) en dus geen 26
Tja....das natuurlijk ook nog mogelijk inderdaadquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:13 schreef Kleurdoos het volgende:
en ik hoop maar dat het die Sander V(reeswijk) is, want hij staat overal met zijn kop online. Alleen die Sander is van 1981 (febr 27) en dus geen 26
Idd stel je voor dat het een ander is! Dat zou wel heel grof zijn!quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:13 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik heb het niet alleen over de pers. Ik vind al het ramptoerisme er omheen echt vreselijk, zowel daar in de buurt als op het internet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Is het ook, maar mede door Internet waar men eigenlijk 24/7 alles ziet, zoekt en wil weten ontkom je er bijna niet meer aan... De Pers moet wel willen ze nog een beetje kunnen scoren. Helaas.
Ja, ik verbaasde me vanmorgen over de foto in de Metro, rijen dik mensen voor een afzetlint. WTF? Heb je echt niks beters te doen dan met je snufferd vooraan te willen staan als ze je buurmeisje uit de tuin opgraven?quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:17 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik heb het niet alleen over de pers. Ik vind al het ramptoerisme er omheen echt vreselijk, zowel daar in de buurt als op het internet.
SRSLY?quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:18 schreef Ticootje het volgende:
Ja dat je als buurtbewoner gaat kijken als je straat wordt afgezet kan ik wel inkomen, maar er zijn gewoon mensen die vanuit een andere stad in de auto zijn gestapt om te gaan kijken... Dat is echt walgelijk.
Tis dat Jen al op bed lagquote:
Dit!quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:51 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja je hoela laten we met zn allen de politie weer de schuld gaan geven dat die niet goed genoeg gehandeld hebben.Het is altijd wat zo, als ze haar wel gevonden hadden in 1 stuk hadden we dan ook met zn allen zo geweldig staan jubelen voor de pliesie? Nee dan doen ze gewoon hun werk.
Dat Amber-Alert is een geweldig systeem, het feit dat de politie er met 50 man direct a la minute bovenop zit is ook geweldig. Echt waar. Maar dat geeft nog geen garantie dat iemand levend wordt terug gevonden. In principe is een mens binnen een paar seconden om zeep te helpen, daar is geen korps politiemensen tegenop gewassen als hij dat zo geplanned zou hebben.
Voor de ouders vind ik het verschrikkelijk dat ze zo lang hebben moeten wachten in onzekerheid, dan is echt iedere minuut er een teveel. Maar ik vind het een beetje sneu dat er bij dit soort dingen altijd met de beschuldigende vinger naar de politie wordt gewezen.
[..]
en dat inderdaad![]()
Ook hier familie bij de politie, brigadier, en ik heb echt diep respect voor het werk dat mijn vader doet, en voor de overtuiging en de toewijding waarmee hij het doet. Helaas zitten er inderdaad af en toe klapjosti's tussen(waar niet zou je haast denken)
Ja, maar dat kan ik me dan weer wel voorstellen... Althans, in de dagen erna zeg maar, niet op het moment zelf. Maar er was daar ook echt iets te zien, de verwoesting etc.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:20 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
bij de vuurwerkramp kwamen ze uit duitsland en groningen enzo kijken
nou dat vond ik dus ook stuitendquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:17 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik heb het niet alleen over de pers. Ik vind al het ramptoerisme er omheen echt vreselijk, zowel daar in de buurt als op het internet.
Ik vind ook de intens verdrietige tweets en posts die je om de oren vliegen zo tenenkrommend. Waarom moet je zo openbaar laten blijken dat je het erg vindt wat er is gebeurd? Hebben de ouders daar iets aan? Ik snap dat gewoon niet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, ik verbaasde me vanmorgen over de foto in de Metro, rijen dik mensen voor een afzetlint. WTF? Heb je echt niks beters te doen dan met je snufferd vooraan te willen staan als ze je buurmeisje uit de tuin opgraven?
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik wil ook altijd graag de details weten. (Ja, ook gruwelijke) maar zo obvious echt vooraan gaan staan zal ik dan weer niet snel doen...
Priscil moet een briefje achterlaten waar ze is... Maar dan nog...quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dit!
En dat ik heel erg hoop dat ze niet nog dagen daar gezeten heeft, met uitzicht op haar ouders zo ongeveer.![]()
Echt, ik kan er niet over uit. Nogmaals mijn kinderen op het hart gedrukt dat ook al gaan ze naar de buren, laat het me weten!!GEwoon een belletje, ik ga daarendaar heen. Het helpt vast geen kont, maar ik ben wel geruster.
Nou, als er ineens allemaal zwaailichten zijn vind ik dat ook wel verwarrend. Eerst zie je niet aan welke kan het is vaak ook nog, automatisch rem je dan toch.... En niet om te kijken, maar gewoon, omdat het onoverzichtelijk is.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:22 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nou dat vond ik dus ook stuitend![]()
dat mensen er daadwerkelijk naar toe gaan om te gaan kijken!![]()
Maar goed, ik begrijp het ook nooit als er aan de ene kant van de weg een ongeluk is gebeurd dat er dan aan de andere kant van de weg een file staat vanwege kijkersdoe toch normaal mensen. Zieke sensatiezucht.
Ik volg het nieuws wel maar de gruwelijke details hoef ik eerlijk gezegd niet altijd te weten![]()
en verder, wat sorbo zegt ook ja.
die pluk je dan toch gewoon uit haar bedje voor zoiets?quote:
neuh diezelfde avond stonden er duitsers te badmintonnen met stukken puin (gruis) rly..alles was loeisnel afgezet dus veel was er niet te zienquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan ik me dan weer wel voorstellen... Althans, in de dagen erna zeg maar, niet op het moment zelf. Maar er was daar ook echt iets te zien, de verwoesting etc.
ja dat is ook wel zo, daar heb je wel gelijk in.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, als er ineens allemaal zwaailichten zijn vind ik dat ook wel verwarrend. Eerst zie je niet aan welke kan het is vaak ook nog, automatisch rem je dan toch.... En niet om te kijken, maar gewoon, omdat het onoverzichtelijk is.
nee met elkaar praten over het gebeurenquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:26 schreef Ticootje het volgende:
Ja maar daar gaan staan, in de buurt zelf werd blijkbaar al vrij snel duidelijk dat ze echt in die tuin lag... Wat denk je dan te kunnen zien, alles is afgezet... Willen mensen dan dat ze de rij lang gaan met het lijk ofzo?
haha ja absoluut waar.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:27 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
nee met elkaar praten over het gebeuren
Omdat dat hun eindelijk eens uit t saaie leventje redt en ze er morgen alles over kunnen vertellen op het werk
en dat laatste is zeker niet per se positiefquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:25 schreef Kleurdoos het volgende:
o en ik denk dat het gewoon de aard van de mens is, we vinden het vreselijk, spannend en willen er met de neus bovenop. wordt ook wel gevoerd door film en t.v denk ik. Iedereen waant zich plotseling detective, je houdt t niet tegen..
Ook als je daarvoor zeg 30 kilometer voor moet reizen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:27 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
nee met elkaar praten over het gebeuren
Omdat dat hun eindelijk eens uit t saaie leventje redt en ze er morgen alles over kunnen vertellen op het werk
Ook dat snap ik op zich wel. Althans, in de tweet-club die ik volg. Ik zie het meer alsof je met elkaar in gesprek bent en zegt 'OMG, heb je dat gezien'.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:22 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik vind ook de intens verdrietige tweets en posts die je om de oren vliegen zo tenenkrommend. Waarom moet je zo openbaar laten blijken dat je het erg vindt wat er is gebeurd? Hebben de ouders daar iets aan? Ik snap dat gewoon niet.
Die behoefte heb ik dan weer niet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:34 schreef Vlindur het volgende:
En hier is het condoleanceregister..
Millyboele.nl
Ik zit volgens mij in dezelfde tweetclubquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ook dat snap ik op zich wel. Althans, in de tweet-club die ik volg. Ik zie het meer alsof je met elkaar in gesprek bent en zegt 'OMG, heb je dat gezien'.
Dat vind ik wat anders dan om 3 uur 's nachts out of the blue gaan tweeten dat je er niet van kan slapen ofzo, geloof ik.
Dat zou ik dus ook echt heel erg vinden. Zoiets is zo privé en dichtbij. Laat die mensen lekker met rust.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:38 schreef Kleurdoos het volgende:
idem voor condoleanceregisters, die behoefte heb ik dan weer niet, geen idee wat de familie aan al die loze gedichtjes heeft.
no offence maar als mijn familie zou overlijden en ik zou van wildvreemden berichtjes krijgen over al hun emoties enzo, neh.
nouja dat dus ook wel een beetje ja.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:38 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik zit volgens mij in dezelfde tweetclub. Ik snap niet hoe mensen zo ontzettend overstuur kunnen raken (of ze het alleen zeggen of het ook daadwerkelijk zijn) om iets wat er is gebeurd met iemand waar ze totaal niets mee hebben. Dat komt op mij over als onnodige aandachttrekkerij (een beetje zoals pronken met de nieuwe auto van de buurman). Dat je het erg vindt wat er is gebeurd en dat uitspreekt, okay. Het zijn meer de collectieve jankpartijen waar ik persoonlijk echt ontzettend kromme tenen van krijg.
Oh nee, ik had er nog "*zucht*" achter willen zetten, maar dat vond ik niet kunnen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Die behoefte heb ik dan weer niet.
Niet als kritiek op jou hoor, maar meer ter aanvulling op wat ik hierboven schreef. Ik zie niet goed wat de familie, of wie dan ook er aan zouden hebben als ik daar ga melden dat ik zo met ze mee leef...
quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:40 schreef Kleurdoos het volgende:
ik was om 2:00 vannacht nog wakker trouwens-kid- en die condoleanceregisters waren al open, nog voordat t arme kind opgegraven was of toen er nog geen enkele bevestiging was.
DAT vond ik pas idioot.
ach je kan ook live bevallen op twitter....quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:47 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nouja dat dus ook wel een beetje ja.
Ik vind het verschrikkelijk voor haar ouders, echt waar, ik kan me niet voorstellen wat die moeten voelen, maar als dan zo'n Carice van Houten gaat tweeten dat ze 'dikke tranen om Millie' heeft dan heb k zoiets van uhm okay? Moeten wij nu allemaal jubelen over hoe empathisch je bent?
Maar goed, ieder zn meug I guess.
srsly, jij kijkt echt te veel CSIquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:15 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
er staat nergens iets over vinger afdrukken maar als ze daarop hadden gecontroleerd had toch neem ik aan die van de dader er uitgesprongen, politie agenten hun afdrukken staan toch geregistreerd ?
Ja, daar trok ik mijn wenkbrauwen ook even van op.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:47 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ik vind het verschrikkelijk voor haar ouders, echt waar, ik kan me niet voorstellen wat die moeten voelen, maar als dan zo'n Carice van Houten gaat tweeten dat ze 'dikke tranen om Millie' heeft dan heb k zoiets van uhm okay? Moeten wij nu allemaal jubelen over hoe empathisch je bent?
ik had bij diezelfde tweet ook zoiets van 'mmm... okay..quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:47 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:13 schreef m@x het volgende:
Ik wordt een beetje kriebelig van alle publiciteit rondom dit hele gebeuren. Tuurlijk, het is vreselijk en schokkend wat er gebeurd is, maar de manier waarop de pers hiermee omgaat (op de daken van de buren klimmen om maar een leuk plaatje te kunnen schieten), de analyses, sensatiezucht en het zoeken naar nieuws en foto's door jan en alleman vind ik ook best wel stuitend.
die is naar 11.30 verzetquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:02 schreef Ticootje het volgende:
Om 11 uur is er een persconferentie... Ik ben wel benieuwd of dan meer naar buiten kunnen brengen dan wat er nu bekent is.
En het wachten is op de "bekenden" van de dader... Die zullen vanavond wel op hart van nederland geinterviewt worden.
Edit: oh nee, eerst de schoolgenootjes en de directeur van de school waar ze opzat...
quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
ach je kan ook live bevallen op twitter....
Nou, dit wilde ik net zeggen. Het lijkt me toch dat je met ze meeleeft! Maar dan meer als een "het zal je gebeuren!! Mijn medeleven helpt die mensen niet. Als ik nu écht hun buurvrouw was was het weer wat anders.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Die behoefte heb ik dan weer niet.
Niet als kritiek op jou hoor, maar meer ter aanvulling op wat ik hierboven schreef. Ik zie niet goed wat de familie, of wie dan ook er aan zouden hebben als ik daar ga melden dat ik zo met ze mee leef...
Nee, het is lekker buiten!quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:05 schreef huuphuup het volgende:
[..]!
achja. Ik ga strakjes lekker bij de action snuffelen denk k![]()
is het koud buiten? Iemand die dat weet? het ziet er namelijk keizonnig uit maar vorige keer was t toch nog enorm koud. (kan k mn kind een beetje kleden op t weer zeg maar)
Ik vond het lekker buiten zo rond half 9. Maar ik heb Lennon wel gewoon winterjas en sjaal omgedaan, ook omdat we op de fiets gingen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:05 schreef huuphuup het volgende:
[..]!
achja. Ik ga strakjes lekker bij de action snuffelen denk k![]()
is het koud buiten? Iemand die dat weet? het ziet er namelijk keizonnig uit maar vorige keer was t toch nog enorm koud. (kan k mn kind een beetje kleden op t weer zeg maar)
ach je weet 't niet, misschien voelt 't voor hen toch als steun als men zo massaal steunbetuigingen uit.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:05 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, dit wilde ik net zeggen. Het lijkt me toch dat je met ze meeleeft! Maar dan meer als een "het zal je gebeuren!! Mijn medeleven helpt die mensen niet. Als ik nu écht hun buurvrouw was was het weer wat anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |